SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Lesbiequote:
Omniseksueelquote:
U jelly, u mad?quote:
quote:
Iemand hier ook vodafone?quote:Vodafone biedt al zijn klanten 4 dagen gratis bellen en sms'en als compensatie voor de storing van vorige week. De telecomoperator heeft dat donderdag laten weten. Na een brand in een belangrijke netwerklocatie van Vodafone in Rotterdam vorige week waren er dagenlang grote problemen.
Vodafoneklanten kunnen nu van 2 tot 5 mei de hele dag gratis bellen en sms'en binnen Nederland. Dat geldt zowel voor de prepaidklanten als de abonnees.
Nee.quote:
Yep, weinig last gehad van de storing toruwens.. smsen doe ik sowieso al bijna niet meer..quote:
Oh-ohquote:
Inderdaad, wtf, ze was toch duidelijk niet aan het aftrekken. Ze was met haar mond bezig.quote:
Oplettendquote:Op donderdag 12 april 2012 20:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Inderdaad, wtf, ze was toch duidelijk niet aan het aftrekken. Ze was met haar mond bezig.
Altijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |