Ik heb die aflevering juist wel gezien, toen kreeg ze nog een handtekening dacht ikquote:Op maandag 5 november 2012 17:55 schreef julian6 het volgende:
[..]
vies wijf, waarom zou je dat willen zien?
[..]
ik krijg de kriebels van die stalkerecht zo'n enge blik in dr ogen
quote:Cast Jersey Shore zet zich in voor herstel Seaside
De cast van Jersey Shore zet zich in voor het herstel van Seaside Heights. Onder anderen Snooki en JWoww gaan met het programma Restore the Shore geld ophalen voor het gebied dat werd verwoest door superstorm Sandy.
De tv-show wordt volgende week donderdag live uitgezonden, heeft muziekzender MTV bekendgemaakt. De castleden namen vijf seizoenen van de realityserie Jersey Shore op in het getroffen gebied.
"New Jersey en met name Seaside is verwoest", zei Jersey Shore-ster Vinny Guadagnino eerder. "Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik ken iedere bedrijfsleider op de Boardwalk persoonlijk. Het zijn goede, hardwerkende mensen."
100Kquote:Op maandag 5 november 2012 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat krijgen de castleden ook alweer per aflevering....?
Wat een jong koppie heeft Mikequote:Op maandag 5 november 2012 18:52 schreef Montelly het volgende:
pareltje...2009 alweer.
toen het nog fresh was
Geordie Shore moet je gewoon even twee afleveringen doorbijten, dan begin je er aan te wennen en is het makkelijk te volgen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef Morera het volgende:
Iemand had het hier over "The Valleys" , tegen al mijn verwachtingen in is dat hilarisch![]()
Leuker dan Jersey Shore op dit moment. Ik had ook een keer Geordie Shore gekeken maar ergerde me teveel aan dat onverstaanbare accent, maar The Valleys is epic
Nee ik vond het na 5 afleveringen mooi geweest. The Valleys is echt veel leukerquote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geordie Shore moet je gewoon even twee afleveringen doorbijten, dan begin je er aan te wennen en is het makkelijk te volgen.
Gaz en Charlotte
Morgen begint het nieuwe seizoen.
Nee, zie hierboven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:03 schreef Xurk het volgende:
Die zijn toch al heel dit seizoen niet de dag na uitzending te vinden? Op zijn vroegst morgenavond volgens mij.
Klopt ja, maar de streams zijn van redelijke kwaliteit maar kan er helaas geen vinden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:33 schreef Xurk het volgende:
Ah ja, ik zie hetMaar ik kijk nooit via een stream / website, ik wacht altijd op de (ettv) downloads. Zo te lezen hierboven waren die op zaterdagmiddag beschikbaar vorige week
Ik vind het wel een aanwinst voor de show, levert leuke momenten op.quote:Op zondag 11 november 2012 18:44 schreef Beeertjee het volgende:
Paula..draait wss allemaal om aandacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |