Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:
Opera mini prefereren boven Dolphin.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaik had Opera ook op de telefoon en dat was veel en veel beter dan Dolphin of safari of welke andere dan ook.
Eerder een payback op de vorige 97 IF Ajax TT'squote:
tinypic werkt altijd bij mijquote:Op donderdag 12 april 2012 18:31 schreef pascal08 het volgende:
Ik was erg enthousiast over Gyazo, maar een gelimiteerd aantal views is wel erg irritant. Ik kan ook geen goede alternatieven vinden.
Gyazo + Photobucket Uploaderquote:Op donderdag 12 april 2012 18:31 schreef pascal08 het volgende:
Ik was erg enthousiast over Gyazo, maar een gelimiteerd aantal views is wel erg irritant. Ik kan ook geen goede alternatieven vinden.
Ja Tshimanga is wel ok hoor, alleen veel mensen willen geen omgekeerd vandermarretje. Kolarov vond ik zelf wel tof, alleen CLichy is wel beter voor da pace.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had even niet aan Clichy gedacht ja..Kolarov is kut.
Tshimanga is wel een eindbaas though
Maar daar kun je toch niet een selectie maken op je scherm, dat ie meteen upload? Das namelijk het handige van Gyazo.quote:
Statement!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:32 schreef Rijst het volgende:
Net 7-1 gewonnen van dat skillteam van Lindgren. Ik heb geen 1 skill zien doen en in de 88e minuut ragequit
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:32 schreef Rijst het volgende:
Net 7-1 gewonnen van dat skillteam van Lindgren. Ik heb geen 1 skill zien doen en in de 88e minuut ragequit
Songquote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He rijstbal vind je deze op een speler lijken
Wat.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:32 schreef Rijst het volgende:
CRACKNELLLLLquote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He rijstbal vind je deze op een speler lijken
Je grabt het screen met Gyazo, dan krijg je dat plaatje in je browser. Dan rechtermuisknop op je plaatje en kies "Upload to Photobucket" oid.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat is het resultaat daarvan? Instant Screen Grabbing met ongelimiteerde views?
Goed zo, zelf gemaakt (nja wel foto gebruikt he maar oude kapsel moest zelf) nu nog op pro zettenquote:
Oh, da's wel handig. Zo ff proberen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je grabt het screen met Gyazo, dan krijg je dat plaatje in je browser. Dan rechtermuisknop op je plaatje en kies "Upload to Photobucket" oid.
Oh daar ben ik niet van op de hoogte.. een selectie maken doe ik al door de combinatie cmd+shift+4.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Maar daar kun je toch niet een selectie maken op je scherm, dat ie meteen upload? Das namelijk het handige van Gyazo.
Misschien stop ik er ook maar mee..quote:Op donderdag 12 april 2012 18:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat.
__
De PS3-club is dus opgeheven? Da's mooi. Er was toch een geen flikker meer aan de laatste tijd.
Apple?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Oh daar ben ik niet van op de hoogte.. een selectie maken doe ik al cmd+shift+4.
Oh. Misschien dat ik er dan instap.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien stop ik er ook maar mee..
Ik was gewoon topscoorder, liep beter dan 1:1quote:Op donderdag 12 april 2012 18:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh. Misschien dat ik er dan instap.
Moet je na gaan...quote:Op donderdag 12 april 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik was gewoon topscoorder, liep beter dan 1:1
Haha, ja je kan best wel veel maken enzo.quote:
Ja een macbook pro eind 2009 dacht ik en er hangt een cinema screen aan dus ik heb mijn laptop zelf een beetje in de steek gelatenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Apple?
Ik ga macbook pro halen, wat heb jij?
Ben Arfa ipv Valbuenaquote:Op donderdag 12 april 2012 18:37 schreef Walxie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/451930
Iemand nog tips? Ik heb niet zo'n zin in Ben Arfa, kan nog.
Ja, en dan je plaatje uitknippen in het Mac alternatief van paint oid, en dan uploaden? Omslachtigquote:Op donderdag 12 april 2012 18:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Oh daar ben ik niet van op de hoogte.. een selectie maken doe ik al door de combinatie cmd+shift+4.
Bwehehe, als ik op mijn kamer zit heb ik ook LED beeldscherm erop aangeslotenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:38 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja een macbook pro eind 2009 dacht ik en er hangt een cinema screen aan dus ik heb mijn laptop zelf een beetje in de steek gelaten
Me 2.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh. Misschien dat ik er dan instap.
Je was inderdaad fantastisch.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik was gewoon topscoorder, liep beter dan 1:1
Nee, met cmd+shift+4 kun je al zelf selecteren waar je een screenshot van wilt en die komt dan automatisch op je bureaublad terecht.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, en dan je plaatje uitknippen in het Mac alternatief van paint oid, en dan uploaden? Omslachtig
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:38 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja een macbook pro eind 2009 dacht ik en er hangt een cinema screen aan dus ik heb mijn laptop zelf een beetje in de steek gelaten
Wat was er mis met me dan?quote:
Oh ok. Maar dan moet je nog wel handmatig uploaden, dat doet Gyazo dus voor je.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Nee, met cmd+shift+4 kun je al zelf selecteren waar je een screenshot van wilt en die komt dan automatisch op je bureaublad terecht.
Ik wil niet weer een hele discussie uitlokken, maar ik zeg altijd:quote:Op donderdag 12 april 2012 18:40 schreef vandermar het volgende:
[..]had je hiervoor windows? Bevalt apple een beetje?
Wat dacht je? Ik knip even de bronzen bank eraf?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
imgur uploader werkt voor Chrome
Ik bewerk geen foto's en video'squote:Op donderdag 12 april 2012 18:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil niet weer een hele discussie uitlokken, maar ik zeg altijd:
Foto/videobewerking: Mac![]()
De rest: Windows
ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ik knip even de bronzen bank eraf?
Jonesquote:Op donderdag 12 april 2012 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm ja en windows heb ik er ook opgezet voor het geval ik nog een keer een spel wil spelen ofzo. Heb dit ding eigenlijk aangeschaft om met Logic aan de gang te gaan maar veel te weinig tijd gehad en deze zomer moet ik de boel maar weer eens afstoffen. En het bevalt wel hoor.. nog steeds even snel als nieuw en alles werkt gewoon altijd en geen gezeik met dingen etc.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:40 schreef vandermar het volgende:
[..]had je hiervoor windows? Bevalt apple een beetje?
Wil je een Vandermarretje zoals je nu hebt?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:37 schreef Walxie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/451930
Iemand nog tips? Ik heb niet zo'n zin in Ben Arfa, kan nog.
Perfect, thanks.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
het viel mij ook op ja, je klikt erop en hij instant geüploadquote:Op donderdag 12 april 2012 18:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Perfect, thanks.Upload heel snel en het was al mijn favoriete upload site.
Haha Vandemarretjes altijd bazig!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:47 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Wil je een Vandermarretje zoals je nu hebt?![]()
Anders kan je ook UP Mangala op de plek van m'bia zetten, ook een beest.
Daarom wil ik denk ik ook macbook proquote:Op donderdag 12 april 2012 18:46 schreef laucas het volgende:
[..]
Hmm ja en windows heb ik er ook opgezet voor het geval ik nog een keer een spel wil spelen ofzo. Heb dit ding eigenlijk aangeschaft om met Logic aan de gang te gaan maar veel te weinig tijd gehad en deze zomer moet ik de boel maar weer eens afstoffen. En het bevalt wel hoor.. nog steeds even snel als nieuw en alles werkt gewoon altijd en geen gezeik met dingen etc.
Of een tabletquote:Op donderdag 12 april 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
Als je alleen wilt surfen en tekstverwerken kan je beter een Macbook Air halen ipv Pro.
Ik heb het andersom nu.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:48 schreef Dudeweiser het volgende:
ik vind OSX echt kut, vooral als je windows gewend bent
Trekt mijn computer denk ik nietquote:Op donderdag 12 april 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vandermar, ik zou eerst even OS X uitproberen op je huidige systeem
Neeeeequote:Op donderdag 12 april 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien stop ik er ook maar mee..
Van Windows overgestapt naar iMac, heb die iMac 2 jaar gehad en vorige jaar Augustus een monster PC gekocht.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:48 schreef Dudeweiser het volgende:
ik vind OSX echt kut, vooral als je windows gewend bent
Dat Windows traag wordt ligt aan je gebruik en de specs van je laptop.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Trekt mijn computer denk ik nietIk weet wel hoe het werkt, wij hebben thuis ook macbook pro liggen maar die is van mijn zusje en vorige generatie dus niet met zwarte toetsen. Het is een prima systeem en windows ook maar ik heb het idee dat windows erg snel traag wordt terwijl die macbook ook nog vrij vlot is.
Het zijn toch ook niet alleen clubmensenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
SB is weg. We hebben een nieuwe pispaaltje nodig.
Wen eerst eens een paar weken aan die ouwe generatie zou ik zeggen en kijk dan of het je bevalt want je gaat 'm niet voor specifieke dingen gebruiken toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Trekt mijn computer denk ik nietIk weet wel hoe het werkt, wij hebben thuis ook macbook pro liggen maar die is van mijn zusje en vorige generatie dus niet met zwarte toetsen. Het is een prima systeem en windows ook maar ik heb het idee dat windows erg snel traag wordt terwijl die macbook ook nog vrij vlot is.
Inderdaad!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het zijn toch ook niet alleen clubmensen
Mensen moeten gewoon een SSD aanschaffen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat Windows traag wordt ligt aan je gebruik en de specs van je laptop.
Mwah, of gewoon gebrek aan onderhoud. Mijn PC loopt nog als een zonnetje hoor, maar daar moet je bij Windows wel ff werk van maken. Bij OS X misschien niet ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat Windows traag wordt ligt aan je gebruik en de specs van je laptop.
Bij OSX ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mwah, of gewoon gebrek aan onderhoud. Mijn PC loopt nog als een zonnetje hoor, maar daar moet je bij Windows wel ff werk van maken. Bij OS X misschien niet ofzo.
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee maar als gje stopt met clubben, willen er een aantal alweer clubbenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het zijn toch ook niet alleen clubmensen
Is maar een grapjequote:Op donderdag 12 april 2012 18:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee maar als gje stopt met clubben, willen er een aantal alweer clubben
Ooh hahahahahhahaha,quote:
Ik twijfel al heel lang over een SSD. Eigenlijk moet ik dan ook m'n mobo vervangen en dan automatisch de rest van m'n onderdelen ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:54 schreef kilozout het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon een SSD aanschaffen.
Niet voor specifiek gebruik. Maar als ik een dag 5 uur lang op school moet zijn dan is het wel fijn dat je zolang zonder oplader kan, ik moet mijn laptop nu gewoon gelijk aan de stroomquote:Op donderdag 12 april 2012 18:54 schreef laucas het volgende:
[..]
Wen eerst eens een paar weken aan die ouwe generatie zou ik zeggen en kijk dan of het je bevalt want je gaat 'm niet voor specifieke dingen gebruiken toch?
Nee joh, we houden van GJE. Alleen kunnen we dat niet zeggen anders zit je straks tegenover Alberto Stegeman met een zwabber op zn hoofd.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met een serieuze ondertoon wellicht.
Koopdrang of moet je het echt vervangen?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik twijfel al heel lang over een SSD. Eigenlijk moet ik dan ook m'n mobo vervangen en dan automatisch de rest van m'n onderdelen ook.
Hahaquote:Op donderdag 12 april 2012 18:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee joh, we houden van GJE. Alleen kunnen we dat niet zeggen anders zit je straks tegenover Alberto Stegeman met een zwabber op zn hoofd.
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee joh, we houden van GJE. Alleen kunnen we dat niet zeggen anders zit je straks tegenover Alberto Stegeman met een zwabber op zn hoofd.
Ik heb er ooit een gehad met een unlock voor een extra pakje, daarin zat een 10k kaartje, twee Zlatans' en een squadfitness. Die fitness heb ik gebruikt, de rest heb ik gediscard, leverde toch mooi zo'n 2k opquote:Op donderdag 12 april 2012 19:03 schreef marcie216 het volgende:
Beste bronze pack (400, tot nu toe)
200 coins
100 coins
Upper body +1
Knee +1
Squad fitness
Zijn 4shinys, kan helaas niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een gehad met een unlock voor een extra pakje, daarin zat een 10k kaartje, twee Zlatans' en een squadfitness. Die fitness heb ik gebruikt, de rest heb ik gediscard, leverde toch mooi zo'n 2k op.
Iedereen die onder deze streep post vindt het grappig.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een gehad met een unlock voor een extra pakje, daarin zat een 10k kaartje, twee Zlatans' en een squadfitness. Die fitness heb ik gebruikt, de rest heb ik gediscard, leverde toch mooi zo'n 2k op.
Ja baas he.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:08 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb Torres een keer voor 300coins verkocht.
Ik had de snelste 10-0 score, na 54 seconden.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had net trouwens de snelste rage quit ooit. 1:34, na een grandioze cutback van Lindgren.
Pertinent onwaar.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik had de snelste 10-0 score, na 54 seconden.
Custom corner, iedereen loopt richting corner vlag en trekt daarbij verdedigers mee, maar een aanvaller loopt juist wel in en staat daardoor vrij (is de bedoeling althans)quote:
Waar komt die aanvaller vandaan? Van cornervkag of van middenlijn?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Custom corner, iedereen loopt richting corner vlag en trekt daarbij verdedigers mee, maar een aanvaller loopt juist wel in en staat daardoor vrij (is de bedoeling althans)
Van eigen helft, moet wel iemand met hoge pace zijn anders is hij niet op tijd!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waar komt die aanvaller vandaan? Van cornervkag of van middenlijn?
Maar veel mensen vinden het leukquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
Hij staat ertussen!Even uploaden.
Edit: 'T is niet de beste variant, maar om even aan te tonen dat ie werkt.![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/119232330
Meestal lopen de verdedigers wat meer mee met degenen in de doelmond, maar oké.
Pas op dat je niet té veel spelers mee naar voren gooit. Ik heb er zes in de doelmond, eentje erbuiten, eentje die 'm neemt en dus twee achterin. (gooi daar je RB en LB neer, die zijn meestal sterk en snel) Je grootste gast moet eigenlijk de spits inlopen (met een boog om de verdediging heen) Met Zlatan gaat dat natuurlijk perfect. Kopte net ook nog op de paal
Ik had vandaag een Sounders FC away kit in een 400c pack, dat is minder dan die kaarten bij elkaar maar wel leuk.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:03 schreef marcie216 het volgende:
Beste bronze pack (400, tot nu toe)
200 coins
100 coins
Upper body +1
Knee +1
Squad fitness
Kan het filmpje dus niet zien maar volgens mij is het wel een bazengornerquote:
Kan 'm zo nog wel ff uploaden.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:22 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Kan het filmpje dus niet zien maar volgens mij is het wel een bazengorner![]()
Vanavond na het trainen maar is maken.
Wat vinden jullie het lekkerste spelen? Ik doe naar binnen komen en crossen allebei..quote:Op donderdag 12 april 2012 19:14 schreef Walxie het volgende:
Ik twijfel nog steeds over 433 of 4321..
Jij leest alles terug?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie hebben weer je best gedaan omdat ik weer heel veel terug moest lezen
Ik zie hem ook niet, maar us moeilijk om te maken zegquote:
4-3-2-1. Dan kom je ook nog genoeg aan crossen toe en je middenvelders of backs kunnen er vaak ook nog overheen komen op de vleugel. Bij 4-3-3 vind ik dat de spits echt op een eiland staat en de vleugels echt op de zijlijn staan zo ongeveer. Ruimtes zijn wel groot, maar ik vind het veel mooier als mijn voorhoede lekker alle kanten op gaat en vaak van positie kan wisselen.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:23 schreef Walxie het volgende:
[..]
Wat vinden jullie het lekkerste spelen? Ik doe naar binnen komen en crossen allebei..
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zie hem ook niet, maar us moeilijk om te maken zeg
Ben al 10 min bezig en lijkt nog nergens opquote:
Dan ligt het eerder aan jou denk ikquote:Op donderdag 12 april 2012 19:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ben al 10 min bezig en lijkt nog nergens op
Dat kan, maar dan doe je het niet goed genoeg.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:33 schreef marcie216 het volgende:
Kan het kloppen, dat degene die inloopt tege, 2 verdedigers staat?
Je kunt ook gewoon je grootste als inloper doen. Aangezien hij op snelheid komt inlopen merk je niks van die twee verdedigers die er staan.quote:
Kloptquote:Op donderdag 12 april 2012 19:41 schreef pascal08 het volgende:
Die chest flick is echt een eitje als je 'm eenmaal hebt gedaan.
Rond uurtje of negen club/potjequote:Op donderdag 12 april 2012 19:41 schreef pascal08 het volgende:
Die chest flick is echt een eitje als je 'm eenmaal hebt gedaan.
Fappen?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet nog even wat andere dingetjes doen
Die Waka Waka is toch gewoon een reversed step-over met een rolbeweging over de bal met dezelfde voet?quote:
Nee. Reversed step over en dan de exit naar de kant waar je heen stapt. (met de linkerstick.)quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die Waka Waka is toch gewoon een reversed step-over met een rolbeweging over de bal met dezelfde voet?
Begint met een Y en eindigt op -onnequote:
Ik doe altijd van '3' naar '12' met m'n rechterstickje en dan naar beneden met m'n linkerstickje. Ik zie dat je met je linkerstickje ook naar '9' kan, dan is het meer een Roulette.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Reversed step over en dan de exit naar de kant waar je heen stapt. (met de linkerstick.)
Ja jij komt ook echt altijd met quotes van drie pages terugquote:Op donderdag 12 april 2012 20:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, alleen al die topics die ik in het begin heb gemist natuurlijk niet
Grote VdM, zal ik in de SP voor UP Benzema, IF Henry of IF Remy gaan?!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:10 schreef vandermar het volgende:
Ronaldo verkocht, na taxes 10K verlies ongeveer. Dat kan er mee door
Het is ook bijna niet bij te houden, ik hoef maar 10 minuten niks te doen en er zijn weer heel veel nieuwe postsquote:Op donderdag 12 april 2012 20:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja jij komt ook echt altijd met quotes van drie pages terug
Je mist ook niks. Ik zet altijd de topics die ik heb gemist op 1 pagina met die knop en dan scroll ik naar plaatjes om te zien of er iemand nog een vet team heeft gemaakt ofzo. Dankzij Gyazo neem ik die moeite nu ook niet meer meestalquote:Op donderdag 12 april 2012 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is ook bijna niet bij te houden, ik hoef maar 10 minuten niks te doen en er zijn weer heel veel nieuwe posts
Als de competities klaar zijn.quote:
Zullen de prijzen van de normale spelers zoals Thiago Silva etc. nog veel dalen denk je? Nu kan je hem voor 56K BIN oppikken. Ik stop denk ik met bouwen etc. als ik dat team van MOTM Gerrard heb of kan ik beter nog even wachten.quote:
Vorig jaar daalde alles als een gek. NIF Robben was 25K waard ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zullen de prijzen van de normale spelers zoals Thiago Silva etc. nog veel dalen denk je? Nu kan je hem voor 56K BIN oppikken. Ik stop denk ik met bouwen etc. als ik dat team van MOTM Gerrard heb of kan ik beter nog even wachten.
T. Silva voor 56k? OPp de ps3 is die het dubbelequote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zullen de prijzen van de normale spelers zoals Thiago Silva etc. nog veel dalen denk je? Nu kan je hem voor 56K BIN oppikken. Ik stop denk ik met bouwen etc. als ik dat team van MOTM Gerrard heb of kan ik beter nog even wachten.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar daalde alles als een gek. NIF Robben was 25K waard ofzo.
Kan alleen met 4-3-3quote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb dit team http://www.futhead.com/12/squad/428850
Maar dan wel zonder ibra, heb daar cisse staan.
Maar mijn planning is ibra te kopen, maar ik weet jiet hoe 9 chem te krijgen.
Puush gebruik ik nu. Beter dan Gyazo. Sneltoetsen, 'copy link to clipboard' en unlimited views.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je mist ook niks. Ik zet altijd de topics die ik heb gemist op 1 pagina met die knop en dan scroll ik naar plaatjes om te zien of er iemand nog een vet team heeft gemaakt ofzo. Dankzij Gyazo neem ik die moeite nu ook niet meer meestal
Vraimentquote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef vandermar het volgende:
Assist ButtnerGoal en assist of niet?
Geen andere optie door lcm,cm,rcm of rw te vervangen??quote:
Ja laat ze die goal van Bony maar aan Buttner geven IF-wise om te compenseren voor het gebrek aan Bony in FUT.quote:
Dan moet je Krasic of Pepe ofzo erin doen maar dan krijg je geen linkjes met die aan de rechterkant.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Geen andere optie door lcm,cm,rcm of rw te vervangen??
IF Eriksen en IF Alderweireld voor 1,5k per stukquote:Op donderdag 12 april 2012 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat Bony er niet in zit slaat nergens op, vorig jaar had ik zijn IF voor 3k gekocht
Midweeks telt niet mee, en tegen 10 man?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:30 schreef wieisboos het volgende:
als er al een eredivisie IF komt van deze speelronde dan is het de jong wel
hattrick is voor EA genoegquote:Op donderdag 12 april 2012 20:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Midweeks telt niet mee, en tegen 10 man?
Ach joh, laat ze tochquote:Op donderdag 12 april 2012 20:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Midweeks telt niet mee, en tegen 10 man?
Ik had toen een IF in een pack die minder dan 1k waard wasquote:Op donderdag 12 april 2012 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF Eriksen en IF Alderweireld voor 1,5k per stuk
Je kan beter eerst paar spelers kiezen die je sowieso wil.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:32 schreef marcie216 het volgende:
Pff dan ga ik heel mijn team binnenkort verkopen,, en wachten op toty.
Wat is een goede opstelling voor serie a met of bpl of bundes of liga bbva(kies ff :p)
Ibra dan, lavezzi. En verder chiellini of lucio. Verder boeit echt niet, als ik die 2 maar hebquote:Op donderdag 12 april 2012 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan beter eerst paar spelers kiezen die je sowieso wil.
Gebruik dit vdm: http://puush.me/quote:Op donderdag 12 april 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
Dit wordt mijn teameven wat veranderd en dit moet ik wel kunnen betalen
http://futhead.com/12/squad/448441
http://gyazo.com/8a54454b2a4df1c7d51171ca7fce06d0
[ afbeelding ]
Let the handicap beginquote:Op donderdag 12 april 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
Dit wordt mijn teameven wat veranderd en dit moet ik wel kunnen betalen
http://futhead.com/12/squad/448441
http://gyazo.com/8a54454b2a4df1c7d51171ca7fce06d0
[ afbeelding ]
Maar dat is de enige manier waarop ik geklopt wordquote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef Tim86 het volgende:
Nice
Ik ben alleen echt geen fan van Thiago Silva..hij is zo'n pussy dit jaar..enige goede is zijn snelheid.
Als je 'm naar '9' doet is het de Waka Waka. Geen Roulette.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik doe altijd van '3' naar '12' met m'n rechterstickje en dan naar beneden met m'n linkerstickje. Ik zie dat je met je linkerstickje ook naar '9' kan, dan is het meer een Roulette.
Dat bedoel ik. Ik vind die Waka Waka meer op een Roulette lijken. Als je 'm naar 6 doet i.p.v 9, dan is het meer een fake. Allebei leuk om te doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je 'm naar '9' doet is het de Waka Waka. Geen Roulette.
Ctrl + shift + 4quote:Op donderdag 12 april 2012 20:44 schreef vandermar het volgende:
Pascal, hoe moet je dan een screen cappen?
BPLquote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef marcie216 het volgende:
Welke ligue heeft de beste rm
Linkerkant is voor serie a.
Dus rechterkant voor ??? (4-4-2)
BenArfaquote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef marcie216 het volgende:
Welke ligue heeft de beste rm
Linkerkant is voor serie a.
Dus rechterkant voor ??? (4-4-2)
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef marcie216 het volgende:
Bpl leaugea dus, heb. Iet veel budget hoor, maar zal ff iets maken dan!
yup en stap 3 bijna instant na stap 2quote:Op donderdag 12 april 2012 20:53 schreef pascal08 het volgende:
Waarom lukt die chest flick ineens niet meer?
1. Left trigger + R1/RB om te hoog te houden.
2. Left stick ingeklikt naar boven en weer terug.
3. Rechterstick 3 maal inklikken.
Dit is 'm toch?
Ha thanks! Hij doet het weer.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup en stap 3 bijna instant na stap 2
Ik krijg die chestflick maar niet voorelkaarquote:Op donderdag 12 april 2012 20:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ha thanks! Hij doet het weer.![]()
Ik kan nu:
Chest flick, Double Touch Exit, Waka Waka, Fake Dragback?, Eriksen sleep, Rainbow Flick, Elastico, Berba- en McGeadyspin. Dat was 't wel geloof ik.
Geen Hocus Pocus en Triple Elastico? Die zijn wel leuk om te doen, al zijn ze niet altijd nuttig. Maar ik heb een keer de keeper met een Hocus Pocus uitgespeeld, dat was wel leuk.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan nu:
Chest flick, Double Touch Exit, Waka Waka, Fake Dragback?, Eriksen sleep, Rainbow Flick, Elastico, Berba- en McGeadyspin. Dat was 't wel geloof ik.
Ik kan ze allemaal hihihihihihihihiquote:Op donderdag 12 april 2012 20:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan nu:
Hocus pocusquote:Op donderdag 12 april 2012 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan ze allemaal hihihihihihihihi
Je moet voor de akka achter je standbeen gaan.Mooiste die er is.
Als je in de arena staat L2 ingedrukt en dan met RS van benedeen naar links naar beneden naar rechts.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hocus pocusHulk kan die niet eens in FUT
in het echt doet hij het wel
Roulette, stepovers, hocus pocus, akka, elastico chop.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:05 schreef marcie216 het volgende:
Wat zijn nou handige triks om in de wedstrijd een mannetjente passeren?
Stepover en dan naar rechts of links eruit gaanquote:Op donderdag 12 april 2012 21:05 schreef marcie216 het volgende:
Wat zijn nou handige triks om in de wedstrijd een mannetjente passeren?
Had je hem gepricefixt?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:05 schreef laucas het volgende:
Haha iemand is al mijn Benny's aan het kopen, ik vind het best.
ik kan een nepschot.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan de schaar en de roulette.
En de stepover![]()
quote:
Oke zal ik is gaan oefenen morgen, (is toch gewoon de schaar?)quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stepover en dan naar rechts of links eruit gaanIs de meest effectieve die er is.
Nee niet echt maar gisteren heb ik net nadat de TOTW bekend werd, alles weg kunnen kopen voor gemiddeld 1.4-1.6K in goede formaties en ik heb er nu al meer dan 20 verkocht voor rond de 4K en nog steeds zetten mensen ze er veel te goedkoop op.quote:
Ik ben tegenwoordig echt verslaafd aan de elastico chopquote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Roulette, stepovers, hocus pocus, akka, elastico chop.
Jep, ik stond vorige week rechtsmid en wilde dubbele schaar doen en de back voorbij, tik ik net de bal aan tijdens de schaar en ging ik op mijn plaatquote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke zal ik is gaan oefenen morgen, (is toch gewoon de schaar?)
Voor xbox hoop ik? Anders heb ik hem vandaag voor veel te goedkoop opgezetquote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef laucas het volgende:
[..]
Nee niet echt maar gisteren heb ik net nadat de TOTW bekend werd, alles weg kunnen kopen voor gemiddeld 1.4-1.6K in goede formaties en ik heb er nu al meer dan 20 verkocht voor rond de 4K en nog steeds zetten mensen ze er veel te goedkoop op.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jep, ik stond vorige week rechtsmid en wilde dubbele schaar doen en de back voorbij, tik ik net de bal aan tijdens de schaar en ging ik op mijn plaatgelukkig laag niveau lol.
Die doe ik ook vaak!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
De heel to heel flick (zo heet ie toch, die met naar voren en dan naar achteren) is wel geniaal om te doen met iemand als Gardner of Oduro
Hahahahahahahahah, ik sta laatste man had eerst ook mooie blunder.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jep, ik stond vorige week rechtsmid en wilde dubbele schaar doen en de back voorbij, tik ik net de bal aan tijdens de schaar en ging ik op mijn plaatgelukkig laag niveau lol.
El Kabir 168 uit 140quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef detennismaster het volgende:
Iemand nog een beter gemiddelde met zijn Casta?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hahahahahahahahah, ik sta laatste man had eerst ook mooie blunder.
Stond toen keer op lm en mocht me uitleven, het ging goed de 1e helft.
2e helft ging het ook goed totdat dit gebeurde :
De bal kwam aanrollen, ik hou 2 x hoog en wou hem zo over me hoofd en tegenstander spelen maar schoot hem vol in mijn gezicht.
Toen paar minuut later wou ik de 360 roll(of hoe die ook heet) doen, tikt de tegensta der terwijl ik de draai was de bal weg, lag ik daar op dde grond hahahaha
FC Bal op het dak 6?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef vandermar het volgende:
[..]Ik ben van origine ook laatste man maar daar staan al anderen en nu word ik als half misbruikt
het liefst sta ik mid mid
Ze noemen mij ook Ronaldinho
op training ook altijd, beetje panna's zetten en ziek vaak paal schieten
Begin dit seizoen stond ik spits, eerste wedstrijd ik pak de bal af, met schaar iemand voorbij en stift van 16 meter met verkeerde been over de keeper in het goal
is ook mijn enige goal
3!quote:
Clasie.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zocht even naar Ziegler en er staat maar 1: teamnaam FC Oss. Ik ben benieuwd of hij wordt verkocht
Volgend jaar komen er leuke Eredivisie silvers denk ik: Wildschut, Van Rhijn (CB of RB?) Narsingh (of toch al gold?) Lukoki etc.
Lukoki, 99 pace en overige stats 10quote:Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zocht even naar Ziegler en er staat maar 1: teamnaam FC Oss. Ik ben benieuwd of hij wordt verkocht
Volgend jaar komen er leuke Eredivisie silvers denk ik: Wildschut, Van Rhijn (CB of RB?) Narsingh (of toch al gold?) Lukoki etc.
10 is een beetje veel vind je niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lukoki, 99 pace en overige stats 10
CSL?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
3!5e klasse reserve
ik wil echt fanatiek trainen en in goede conditite geraken omdat ik graag bij de eerste selectie wil
Maar nu genoeg offtopic
Heb je gelijk inquote:Op donderdag 12 april 2012 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
10 is een beetje veel vind je niet?
Het heet allang niet meer zoquote:Op donderdag 12 april 2012 21:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
CSL?
En natuurlijk volgend jaar eindelijk Ebecilio in FUT
Ik had er 2..gisteren nog eentje verkochtquote:Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
We zullen wel weer teleurgesteld worden met wat afwezigen..Ebecilio, Musa en Bony zijn dit jaar ook gewoon "vergeten" terwijl ze allemaal basisspelers waren en veel aandacht hadden gekregen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Haha ja laatste man is leuk, ben daar ook de beste, sta dus nooit wisselquote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef vandermar het volgende:
[..]Ik ben van origine ook laatste man maar daar staan al anderen en nu word ik als half misbruikt
het liefst sta ik mid mid
Ze noemen mij ook Ronaldinho
op training ook altijd, beetje panna's zetten en ziek vaak paal schieten
Begin dit seizoen stond ik spits, eerste wedstrijd ik pak de bal af, met schaar iemand voorbij en stift van 16 meter met verkeerde been over de keeper in het goal
is ook mijn enige goal
Ik offer mij vaak op als wissel, simpelweg omdat ik dan eerder naar huis kan en op tijd ben voor Feyenoordquote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha ja laatste man is leuk, ben daar ook de beste, sta dus nooit wissel
Dat is vreemd want Bony zat vorig jaar wel in FUT, net als een paar anderen zoals Maicon (die van Lokomotiv, die heeft nu 93 pace ofzo)quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
We zullen wel weer teleurgesteld worden met wat afwezigen..Ebecilio, Musa en Bony zijn dit jaar ook gewoon "vergeten" terwijl ze allemaal basisspelers waren en veel aandacht hadden gekregen.
UP Aguero en Kompany kan volgens mij gewoon hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef marcie216 het volgende:
Nog een x :
http://www.futhead.com/12/squad/428850
Suarez en kompany tips,
Ja Bony was wel echt raar, de rest zat er daarvoor ook niet in. En intussen zitten Fileccia en Snijders er ietder jaar wel inquote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is vreemd want Bony zat vorig jaar wel in FUT, net als een paar anderen zoals Maicon (die van Lokomotiv, die heeft nu 93 pace ofzo)
Net als Fazli en van Diermen die echt nooit spelen (of spelen ze nu ergens anders)quote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja Bony was wel echt raar, de rest zat er daarvoor ook niet in. En intussen zitten Fileccia en Snijders er ietder jaar wel in
Leuk team op Jaenet na.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef Fuszy het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/454066
Ik zit hier aan te denken. Opinions?
Daarna op voetbal??? Hahah ik zit oas in de B dusjaquote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik offer mij vaak op als wissel, simpelweg omdat ik dan eerder naar huis kan en op tijd ben voor FeyenoordAankomende zondag ga ik mijn eigen team fluiten
ik kap er toch mee en volgend jaar alleen scheidsrechter. Daarna hopelijk op voetbal mits ik de 1e selectie kan halen.
Up aguero, kan ik niet betalen :x de gewone dan maar.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
UP Aguero en Kompany kan volgens mij gewoon hoor
Ik al lang niet meer in de B'squote:Op donderdag 12 april 2012 21:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daarna op voetbal??? Hahah ik zit oas in de B dusja
9 chem dacht ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Up aguero, kan ik niet betalen :x de gewone dan maar.
Kompany heeft toch 7 chem?
Maar ik heb nergens nasri?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
9 chem dacht ik.
2.5 met Richards 2.5 met Nasri is 5 in totaal en er moeten 3 gecompenseerd worden.
Welquote:
Castaignos is zooo goed bij mij. Hij mist geen kans en is altijd aanwezig. Kabir heeft bijna altijd de assist. Ik scoor in dat team ook alleen maar met hun. De rest heeft misschien 30 goals.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
El Kabir 168 uit 140
Castaignos 167 uit 136
Geen beter gemiddelde dus, ik spreid ze beter
Wij spelen ook laag, 3de klasse maar wel dik bovenaan dus wordt 2e klasse,quote:Op donderdag 12 april 2012 21:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik al lang niet meer in de B'sik speelde in de jeugd altijd hoofdklasse en altijd in hoogste teams maar had nogal nare blessure en anderhalf jaar niet sporten waren niet goed voor mij
Ik loop 1 op 2 met Overtoom en Drenthe maakt er ook nog redelijk wat. En Donk natuurlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 21:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Castaignos is zooo goed bij mij. Hij mist geen kans en is altijd aanwezig. Kabir heeft bijna altijd de assist. Ik scoor in dat team ook alleen maar met hun. De rest heeft misschien 30 goals.
Gerrard als CM en Marchisio ipv Boateng en dan Hart op goal.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Verkeerde link excuses
http://www.futhead.com/12/squad/453850
Dan heeft ibra 9 chem, en marchisio is ook niet allesquote:Op donderdag 12 april 2012 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gerrard als CM en Marchisio ipv Boateng en dan Hart op goal.
Marchisio niet alles?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan heeft ibra 9 chem, en marchisio is ook niet alles
Ooh, maar met gerrard langs hem? 2 aanvallend ingestelde cms..quote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Marchisio niet alles?die man is een held.
Marchisio heeft high/high net als Boateng dus daar lever je niet op in en Stevie heeft ook high/high dus dat eigenlijk perfect voor een 442.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ooh, maar met gerrard langs hem? 2 aanvallend ingestelde cms..
Nocerino! en dan moet je nog een Italiaanse LBquote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan heeft ibra 9 chem, en marchisio is ook niet alles
jupquote:Op donderdag 12 april 2012 21:52 schreef marcie216 het volgende:
Sorry dat ik het vraag, maar high high wil zeggen dat ze veel aanvallen, veel verdedigen?
Zijn ze toch snel moe?
Maar dan heeft ibra geen 9 chem
Aquilani!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nocerino! en dan moet je nog een Italiaanse LB
El Shaarawyquote:
die elastico chop doe ik af en toe, die is heel simpel. gewoon l2 en dan r3 naar beneden en dan naar links of rechtsquote:Op donderdag 12 april 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe moet die hocus pocus en elastico chop als ik vragen mag
hocus pocus moet je de rechterstick van onder naar links draaien, dan van links weer naar rechts tegen de klok in.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe moet die hocus pocus en elastico chop als ik vragen mag
schaar is 2* of 3* hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef marcie216 het volgende:
Aan die elastico chop heb je iets, die hocus pocus niet, dus ik ga ook elastico shop oefenen samen met de schaar, (why is schaar 5*)
Volgens futhead nietquote:Op donderdag 12 april 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
Is er geen enkele keeper met 2* skill of meer?
Is ook niet nodig toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
Is er geen enkele keeper met 2* skill of meer?
Jawel man, skillruns met keepersquote:
Ik moet er nog maar 3 verkopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Taiwo Serie A 4312 voor 9k opgepikt. Waar is die tijd gebleven dat hij voor 25k ging! Oh wacht...
Ik heb ook nog een Taiwo in 4312 nodig, zijn er veel voor 9k?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Taiwo Serie A 4312 voor 9k opgepikt. Waar is die tijd gebleven dat hij voor 25k ging! Oh wacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |