Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:
Opera mini prefereren boven Dolphin.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaik had Opera ook op de telefoon en dat was veel en veel beter dan Dolphin of safari of welke andere dan ook.
Eerder een payback op de vorige 97 IF Ajax TT'squote:
tinypic werkt altijd bij mijquote:Op donderdag 12 april 2012 18:31 schreef pascal08 het volgende:
Ik was erg enthousiast over Gyazo, maar een gelimiteerd aantal views is wel erg irritant. Ik kan ook geen goede alternatieven vinden.
Gyazo + Photobucket Uploaderquote:Op donderdag 12 april 2012 18:31 schreef pascal08 het volgende:
Ik was erg enthousiast over Gyazo, maar een gelimiteerd aantal views is wel erg irritant. Ik kan ook geen goede alternatieven vinden.
Ja Tshimanga is wel ok hoor, alleen veel mensen willen geen omgekeerd vandermarretje. Kolarov vond ik zelf wel tof, alleen CLichy is wel beter voor da pace.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had even niet aan Clichy gedacht ja..Kolarov is kut.
Tshimanga is wel een eindbaas though
Maar daar kun je toch niet een selectie maken op je scherm, dat ie meteen upload? Das namelijk het handige van Gyazo.quote:
Statement!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:32 schreef Rijst het volgende:
Net 7-1 gewonnen van dat skillteam van Lindgren. Ik heb geen 1 skill zien doen en in de 88e minuut ragequit
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:32 schreef Rijst het volgende:
Net 7-1 gewonnen van dat skillteam van Lindgren. Ik heb geen 1 skill zien doen en in de 88e minuut ragequit
Songquote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He rijstbal vind je deze op een speler lijken
Wat.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:32 schreef Rijst het volgende:
CRACKNELLLLLquote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He rijstbal vind je deze op een speler lijken
Je grabt het screen met Gyazo, dan krijg je dat plaatje in je browser. Dan rechtermuisknop op je plaatje en kies "Upload to Photobucket" oid.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat is het resultaat daarvan? Instant Screen Grabbing met ongelimiteerde views?
Goed zo, zelf gemaakt (nja wel foto gebruikt he maar oude kapsel moest zelf) nu nog op pro zettenquote:
Oh, da's wel handig. Zo ff proberen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je grabt het screen met Gyazo, dan krijg je dat plaatje in je browser. Dan rechtermuisknop op je plaatje en kies "Upload to Photobucket" oid.
Oh daar ben ik niet van op de hoogte.. een selectie maken doe ik al door de combinatie cmd+shift+4.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Maar daar kun je toch niet een selectie maken op je scherm, dat ie meteen upload? Das namelijk het handige van Gyazo.
Misschien stop ik er ook maar mee..quote:Op donderdag 12 april 2012 18:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat.
__
De PS3-club is dus opgeheven? Da's mooi. Er was toch een geen flikker meer aan de laatste tijd.
Apple?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Oh daar ben ik niet van op de hoogte.. een selectie maken doe ik al cmd+shift+4.
Oh. Misschien dat ik er dan instap.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien stop ik er ook maar mee..
Ik was gewoon topscoorder, liep beter dan 1:1quote:Op donderdag 12 april 2012 18:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh. Misschien dat ik er dan instap.
Moet je na gaan...quote:Op donderdag 12 april 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik was gewoon topscoorder, liep beter dan 1:1
Haha, ja je kan best wel veel maken enzo.quote:
Ja een macbook pro eind 2009 dacht ik en er hangt een cinema screen aan dus ik heb mijn laptop zelf een beetje in de steek gelatenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Apple?
Ik ga macbook pro halen, wat heb jij?
Ben Arfa ipv Valbuenaquote:Op donderdag 12 april 2012 18:37 schreef Walxie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/451930
Iemand nog tips? Ik heb niet zo'n zin in Ben Arfa, kan nog.
Ja, en dan je plaatje uitknippen in het Mac alternatief van paint oid, en dan uploaden? Omslachtigquote:Op donderdag 12 april 2012 18:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Oh daar ben ik niet van op de hoogte.. een selectie maken doe ik al door de combinatie cmd+shift+4.
Bwehehe, als ik op mijn kamer zit heb ik ook LED beeldscherm erop aangeslotenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:38 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja een macbook pro eind 2009 dacht ik en er hangt een cinema screen aan dus ik heb mijn laptop zelf een beetje in de steek gelaten
Me 2.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh. Misschien dat ik er dan instap.
Je was inderdaad fantastisch.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik was gewoon topscoorder, liep beter dan 1:1
Nee, met cmd+shift+4 kun je al zelf selecteren waar je een screenshot van wilt en die komt dan automatisch op je bureaublad terecht.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, en dan je plaatje uitknippen in het Mac alternatief van paint oid, en dan uploaden? Omslachtig
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:38 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja een macbook pro eind 2009 dacht ik en er hangt een cinema screen aan dus ik heb mijn laptop zelf een beetje in de steek gelaten
Wat was er mis met me dan?quote:
Oh ok. Maar dan moet je nog wel handmatig uploaden, dat doet Gyazo dus voor je.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Nee, met cmd+shift+4 kun je al zelf selecteren waar je een screenshot van wilt en die komt dan automatisch op je bureaublad terecht.
Ik wil niet weer een hele discussie uitlokken, maar ik zeg altijd:quote:Op donderdag 12 april 2012 18:40 schreef vandermar het volgende:
[..]had je hiervoor windows? Bevalt apple een beetje?
Wat dacht je? Ik knip even de bronzen bank eraf?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
imgur uploader werkt voor Chrome
Ik bewerk geen foto's en video'squote:Op donderdag 12 april 2012 18:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil niet weer een hele discussie uitlokken, maar ik zeg altijd:
Foto/videobewerking: Mac![]()
De rest: Windows
ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ik knip even de bronzen bank eraf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |