Dat ik honger heb?quote:
Ik heb je wel eens grappiger meegemaakt, barb.quote:
Ik ben jaloers, dat verstoort mijn humorskillzzquote:Op donderdag 12 april 2012 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens grappiger meegemaakt, barb.
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik word dus niet gehosseldVerklaart een hoop.
Met Bate in het topic ga ik niet eens een poging doen. Dan kan ik toch alleen maar falen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik word dus niet gehosseldVerklaart een hoop.
Nou ja, het schept duidelijkheid, dat is ook fijn!quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met Bate in het topic ga ik niet eens een poging doen. Dan kan ik toch alleen maar falen.
Wat een sloerie!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef missbehavin het volgende:
Die beetman, beetje bezette chicks hosselen!
achterbaks stuk vretenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef missbehavin het volgende:
Ja, hoe durft ie! Wat zal mijn vriend er wel niet van zeggen als ik dit thuis vertel!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef missbehavin het volgende:
Nou idd. Ms moeten we maar niks zeggenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, hoe durft ie! Wat zal mijn vriend er wel niet van zeggen als ik dit thuis vertel!![]()
kan hij een hartig woordje met zichzelf gaan sprekenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, hoe durft ie! Wat zal mijn vriend er wel niet van zeggen als ik dit thuis vertel!![]()
Of zichzelf in elkaar slaan! Zo'n macho is het!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan hij een hartig woordje met zichzelf gaan spreken
Dat sowieso!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:53 schreef missbehavin het volgende:
Kluts, dat zal een pittig potje bowlen worden
dat was de MI die ik had, maar ik vond 't te slecht om te postenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of zichzelf in elkaar slaan! Zo'n macho is het!
That's were I come in!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat was de MI die ik had, maar ik vond 't te slecht om te posten
Zou me niks verbazen met die mannen...quote:Op donderdag 12 april 2012 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De ballen vliegen je om de oren?
gezien het niveau van m'n MI's, is het tijd om naar huis te gaanquote:Op donderdag 12 april 2012 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De ballen vliegen je om de oren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
* Barbusse krijgt een flasback van een zekere Fight Club scène in een parkeergaragequote:Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan hij een hartig woordje met zichzelf gaan spreken
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gezien het niveau van m'n MI's, is het tijd om naar huis te gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
ik heb dan eerder Jim Carrey in m'n hoofdquote:Op donderdag 12 april 2012 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse krijgt een flasback van een zekere Fight Club scène in een parkeergarage
Dan krijg je weer commentaar van die wijven dat het "niet masculien genoeg" isquote:Op donderdag 12 april 2012 16:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb dan eerder Jim Carrey in m'n hoofd
Tajba filgħaxijaquote:
Zaten... Nu niet meer dusquote:Op donderdag 12 april 2012 17:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, Kluts en Missb zaten achter mij aan.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Waarom ik toch altijd weer ff op de facebook van m'n ex moet kijken of ie t leuk heeft en zo![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, Kluts en Missb zaten achter mij aan.
Dat doen we allemaalquote:Op donderdag 12 april 2012 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Waarom ik toch altijd weer ff op de facebook van m'n ex moet kijken of ie t leuk heeft en zo![]()
Neen.quote:
Nope. Zie soms een statusupdate ofzo voorbij komen maar kijk nooit op haar FBquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
heb haar vriendschapsverzoek niet eens aangenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |