Ja nee jij bent echt veel cooler. Stoere boy.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
that's why I'm fucking
en jij "naast een meisje ligt naakt te schuren zonder hem erin te stoppen, want dat is zo fijn"
terwijl ze sliep..........
Nee, dat wil ik niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef shifto het volgende: [..] ovo word wakker
mooie getinte jonge die je cadeautjes geeft, wil je wel hè
![]()
Dat zijn jou woorden ;-)quote:Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja nee jij bent echt veel cooler. Stoere boy.
Als ik moet kiezen tussen MAT en Skv ja dan wint Skv met vlag en wimpelquote:Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja nee jij bent echt veel cooler. Stoere boy.
Die hoort echt in de hall of fame van Fok!Quotesquote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef shifto het volgende: [..] ovo word wakker mooie getinte jonge die je cadeautjes geeft, wil je wel hè
Is de sleutel kwijt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
óf die t moet weg, óf die komma hoort daar niet.quote:
Wat, is 't al Sinterklaas?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef shifto het volgende:
ovo word wakkermooie getinte jonge die je cadeautjes geeft, wil je wel hè
Oh ja shitquote:Op donderdag 12 april 2012 16:37 schreef Skv het volgende:
[..]
óf die t moet weg, óf die komma hoort daar niet.
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat lijkt me pijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
XO till we overdose
Ok veel plezierquote:Op donderdag 12 april 2012 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen, ik lig te wachten op bed. Doei.
Waz met jou?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Harder samenknijpen
Krijg je wel een goede kont van HEB IK VAN HOREN ZEGGEN
De racistische aanname dat er - behalve Pieten - geen getinte jongetjes zijn die cadeautjes uitdelen niet snappenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar hoeft het geen sinterklaas voor te zijn
Imagine me and you, I doquote:
Bedant voor dit mooie gedichtjequote:Op donderdag 12 april 2012 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Imagine me and you, I do
I think about you day and night, it's only right
To think about the Mur you love and hold him tight
So happy together
Hoe bedoel je dat? Begrepen ze allemaal maar niet precies wat je zegt, zodat ze van allerlei dingen toestaan waar ze anders nooit ja op hadden gezegd?quote:
Voxje weet exact wat ik bedoel.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Begrepen ze allemaal maar niet precies wat je zegt, zodat ze van allerlei dingen toestaan waar ze anders nooit ja op hadden gezegd?
Ik zie dat je de tijd ervoor hebt genomen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Roses are red
Violets are blue
i fok
so do you
Ik steek mijn tijd liever in iets andersquote:Op donderdag 12 april 2012 16:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik zie dat je de tijd ervoor hebt genomen.
Zoals?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik steek mijn tijd liever in iets anders
Idem hier braquote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef Skv het volgende:
Godverdomme, hele dag droog. Gaat het om 10 voor vijf gieten als ik nog 12 km moet fietsen.
Was al eerder voorspelt helaasquote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef Skv het volgende:
Godverdomme, hele dag droog. Gaat het om 10 voor vijf gieten als ik nog 12 km moet fietsen.
Denken dat je mijn Voxje ook zo mag noemen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:49 schreef muhahaha het volgende:
voxje dit voxje dat hara wil ook kroelen!
Sorry baasquote:Op donderdag 12 april 2012 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denken dat je mijn Voxje ook zo mag noemen.
Dat zegt zon andere chick die ik ken ookquote:Op donderdag 12 april 2012 17:09 schreef ovoxo het volgende:
Bah, Gossip Girl is kut geworden en toch kijk ik het,![]()
.
Ik keek het al vanaf het begin dus ik voel me verplicht om het af te kijken, maar ik wil gewoon dat ze eens stoppen met GG na dit seizoen, het is echt tering slecht geworden.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat zegt zon andere chick die ik ken ook
Of je stopt gewoon, ik snap je gevoel wel maar als ik Prison Break of Heroes had moeten afkijken wat ik braindeadquote:Op donderdag 12 april 2012 17:11 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik keek het al vanaf het begin dus ik voel me verplicht om het af te kijken, maar ik wil gewoon dat ze eens stoppen met GG na dit seizoen, het is echt tering slecht geworden.
Vind het zo jammer om ineens te stoppen, ik wil weten wat er uiteindelijk gebeurd en daarna mag het stoppen, maar zo te zien denken ze eraan om een 6e seizoen te makenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon, ik snap je gevoel wel maar als ik Prison Break of Heroes had moeten afkijken wat ik braindead
Wacht dan tot het klaar is? Dan kun je alles in 1x gaan kijkenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:13 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Vind het zo jammer om ineens te stoppen, ik wil weten wat er uiteindelijk gebeurd en daarna mag het stoppen, maar zo te zien denken ze eraan om een 6e seizoen te maken
Dan moet ik best lang wachten, geen zin inquote:Op donderdag 12 april 2012 17:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Wacht dan tot het klaar is? Dan kun je alles in 1x gaan kijkenscheelt kutheid
Vul je de tijd op met echte leuke seriesquote:Op donderdag 12 april 2012 17:16 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dan moet ik best lang wachten, geen zin in
Logica proberen toe te passen bij vrouwen.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Wacht dan tot het klaar is? Dan kun je alles in 1x gaan kijkenscheelt kutheid
Zoals?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Vul je de tijd op met echte leuke series
Welke is de beste uit dit rijtje?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Game of Thrones.
Fringe.
Alcatraz.
Breaking bad.
Cracker.
Mag van alles eigenlijk. Ik wil geen dramaserie meer, iets met mysterie ofzo?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt er aan. Compleet verschillende dingen.
Wat zoek je?
Fringequote:Op donderdag 12 april 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Game of Thrones.
Fringe.
Alcatraz.
Breaking bad.
Cracker.
Cracker is met Hagrid uit harry potterquote:Op donderdag 12 april 2012 17:21 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Mag van alles eigenlijk. Ik wil geen dramaserie meer, iets met mysterie ofzo?
Dankje! Ga ik vanavond even kijkenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cracker is met Hagrid uit harry potterDetective.
Trekkie?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef shifto het volgende:
Fringe is kut, slechte serie, slecht acteerwerk en het ergste, de bullshit die ze verkopen. Het is bijna basis kennis die ze zo verdraaien dat het paranogiets is
Ik vond 't ook niet leuk.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef shifto het volgende:
Fringe is kut, slechte serie, slecht acteerwerk en het ergste, de bullshit die ze verkopen. Het is bijna basis kennis die ze zo verdraaien dat het paranogiets is
Slecht acteerwerk srsly?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef shifto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik hoor het vaker, kan het ook niet zo begrijpen.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Slecht acteerwerk srsly?
John Noble speelt nog beter dan wie dan ook in welke film/serie ever!
Hoeft ook niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoor het vaker, kan het ook niet zo begrijpen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
Dat soort mensen neem ik vanaf dan niet meer serieus.
En andere onderwerpen hebben ze dan ook echt goed onderzocht.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef shifto het volgende:
Yep, vind het een mooie serie!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:24 schreef Crutch het volgende:
Wie kent Hustle? En dan niet The Real Hustle (hoewel dat ook wel leuk is)
Na seizoen 1 kan je wel stoppenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:51 schreef twi het volgende:
Ik vind Fringe na 1 seizoen ook wat tam worden. Maar zal 't nog wel blijven kijken. Anna Torv
Terechtquote:
Denken dat John Noble betere rol speelt dan Hugh Laurie als Housequote:Op donderdag 12 april 2012 17:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Slecht acteerwerk srsly?
John Noble speelt nog beter dan wie dan ook in welke film/serie ever!
Pic boy.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Denken dat John Noble betere rol speelt dan Hugh Laurie als House
House is je man crush geef maar toe.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Denken dat John Noble betere rol speelt dan Hugh Laurie als House
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef Murdera het volgende:
Ik kan met een gelukzalige glimlach op mijn gezicht sterven.
Bij deze wil ik Shifto nomineren voor grootste baas van deze SC
...Ik ben misschien niet super objectief nee...quote:Op donderdag 12 april 2012 19:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
House is je man crush geef maar toe.
Anyway, John Noble is fucking meester!
Wait wut?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:58 schreef shifto het volgende:
[..]
...Ik ben misschien niet super objectief nee...
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wait wut?
Ik dacht dit gaat een ellenlange discussie worden dit dat.
Bende gek, Hugh Lauriequote:Op donderdag 12 april 2012 19:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wait wut?
Ik dacht dit gaat een ellenlange discussie worden dit dat.
Jij wil mij ook geen foto sturenquote:
Ik wil er wel over handelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Bende gek, Hugh LaurieWho am I kiddin'
[..]
Jij wil mij ook geen foto sturen
1 Foto, uiteraard een briefje met hartjes etc aan shifto. Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.quote:
Ik wed dat Mur dat niet heeft gedaanquote:Op donderdag 12 april 2012 20:06 schreef shifto het volgende:
[..]
1 Foto, uiteraard een briefje met hartjes etc aan shifto. Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
Ik wed van welquote:Op donderdag 12 april 2012 20:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik wed dat Mur dat niet heeft gedaan.
Je zou versteld staan!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik wed dat Mur dat niet heeft gedaan.
En als je door je foto wordt lastig gevallen door vieze, oude mannetjes zullen shifto en ik je wel beschermen!quote:
Ze kan gewoon DM'en hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
En als je door je foto wordt lastig gevallen door vieze, oude mannetjes zullen shifto en ik je wel beschermen!
Je hebt geen idee, ik ga namelijk met MohMi naar Tenacious Dquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef thatday het volgende:
Ja met mn crush die mij gefriendzoned heeft
Welkom bij de club, lidmaatschapgeld is 5 euro.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef thatday het volgende:
Ja met mn crush die mij gefriendzoned heeft
Heloef is de opperbaasquote:Op donderdag 12 april 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Welkom bij de club, lidmaatschapgeld is 5 euro.
Opperbaas van de gefriendzoneden.quote:
Maar ik mag je wel. Iedereen mag je.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Opperbaas van de gefriendzoneden.
Dat noem je gewoon Guus Ongeluk.
Ja daar koop ik geen brood voor meisje.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Maar ik mag je wel. Iedereen mag je..
Nice guys finish last. True storyquote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja daar koop ik geen brood voor meisje.
Precies.quote:
He moederneuker, ik wil die pic ook. Mannen onder elkaar, jwzquote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef Murdera het volgende:
Ik kan met een gelukzalige glimlach op mijn gezicht sterven.
Bij deze wil ik Shifto nomineren voor grootste baas van deze SC
Ik stuur geen pics van anderen doorquote:Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef Skv het volgende:
[..]
He moederneuker, ik wil die pic ook. Mannen onder elkaar, jwz
JA HET IS TOCH GODVERDOMME EEN VRAAG AAN SHIFTquote:Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik stuur geen pics van anderen doorsorry bro.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef Skv het volgende:
Ik heb overigens de sportschool en 19 kilometer fietspad uitgespeeld. Nu fijn chillen met een minimalsetje op vol volume. Even tot rust komen.
Goed bezigggquote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef Skv het volgende:
Ik heb overigens de sportschool en 19 kilometer fietspad uitgespeeld. Nu fijn chillen met een minimalsetje op vol volume. Even tot rust komen.
Noem mij dan niet gvdquote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef Skv het volgende:
[..]
JA HET IS TOCH GODVERDOMME EEN VRAAG AAN SHIFT
-ninja-edit: toch niet verkeerd gelezen, excuseer.
Alle apparaten zijn kromgetrokken.quote:
Dafuq?!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
http://www.noordhollandsd(...)d&utm_medium=twitter
Zelden zo gelachen.
Wat is het nu?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef Skv het volgende:
[..]
JA HET IS TOCH GODVERDOMME EEN VRAAG AAN SHIFT
-ninja-edit: toch niet verkeerd gelezen, excuseer.
Mijn emoSelma staat in de krant, geniaal gewoon.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Dafuq?!En toch heeft Selma wel iets, met haar Charmed uitstraling
Heb jij ook een vierdagen-stoppelbaardje?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
We hebben nu bijna hetzelfde haar..![]()
Leuke foto thoooo
Nee dat weer net nietquote:Op donderdag 12 april 2012 20:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb jij ook een vierdagen-stoppelbaardje?
Ik durf niet te scheren voor mijn pakje met Skin Doctors-rommel binnen is
SHIFTOOOOquote:
qft!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:33 schreef Skv het volgende:
[..]
SHIFTOOOO
Nu moet jij je bek ook laten zien, ouwe rakker.
Haha!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:33 schreef thatday het volgende:
Owjaa ovoxo ik kreeg gister echt een hartaanval toen ik al die xoxox A spoilers zag haha
Is goed Skv, laat mij er even 1 maken voor jou en die naar je DM'en.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:33 schreef Skv het volgende:
[..]
SHIFTOOOO
Nu moet jij je bek ook laten zien, ouwe rakker.
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Is goed Skv, laat mij er even 1 maken voor jou en die naar je DM'en.
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Is goed Skv, laat mij er even 1 maken voor jou en die naar je DM'en.
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:36 schreef Skv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MAKE. ME. HAPPY!!!!!!11111!
Oké ik haal deze rommel zo weer weg. Promise.
Jij moet reclame maken voor tandpasta.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:36 schreef Skv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik stierf van het lachen door deze foto!!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:36 schreef Skv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik stierf van het lachen door deze foto!!![]()
![]()
![]()
DM
Nothing to lose.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef thatday het volgende:
[..]
Jij moet reclame maken voor tandpasta.
Trouwens wel mooi dat iedereen hier zo panisch doet over foto's en dat jij gewoon je hoofd supergroot dropt hiero haha.
Oké. Shifto is een fucking baas.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik stierf van het lachen door deze foto!!![]()
![]()
![]()
DM
Dudequote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hallo! Weet jij ook al wat voor baas shifto is?
Alleen omdat ie bij mij om de hoek woont, in de bazenwijk hahaquote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hallo! Weet jij ook al wat voor baas shifto is?
'Briefjes' kan ik je ook niet aan helpen. wel aan piepkleine schrijfkartonnetjes die eigenlijk geen schrijfkartonnetjes zijnquote:
Feit!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen omdat ie bij mij om de hoek woont, in de bazenwijk haha
Zelfs die zijn nu op door Murquote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
'Briefjes' kan ik je ook niet aan helpen. wel aan piepkleine schrijfkartonnetjes die eigenlijk geen schrijfkartonnetjes zijn
xDDD brengen is wel ver weg, als ik nou eens heel hard gooi? Of kunnen we geen postduif nemen?quote:
Niet eens eerst vragen of ik iets te doen heb, hoelang ken je mij nu alquote:
Dat vind ik zelfsquote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet eens eerst vragen of ik iets te doen heb, hoelang ken je mij nu alBro's b4 hoes man...
Die valkuil heb ik slim vermeden hequote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet eens eerst vragen of ik iets te doen heb, hoelang ken je mij nu alBro's b4 hoes man...
/fixedquote:Op donderdag 12 april 2012 20:52 schreef Skv het volgende:
Hé Mohmi, ben jij eigenlijk wel een mooie vrouw?
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:53 schreef shifto het volgende:
Twijfelen aan de knapheid van iemand waar ik mee omga, buiten, dus mee gezien word
/fixedquote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef Skv het volgende:
Ik ben stiekem snoeihard aan het DMen met shifto.
Ze is echt een schoonheid.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:52 schreef Skv het volgende:
Hé Mohmi, ben jij eigenlijk wel een lekker wijf?
Bro, als je hem afpakt sloop ik je.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef Skv het volgende:
Ik ben stiekem snoeihard aan het PMen met shifto.
Neehee, hij blijft van jou hoor, poes.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bro, als je hem afpakt sloop ik je.
Hooguit delen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Neehee, hij blijft van jou hoor, poes.
Ik helemaal niemand. De rest mijn achterlijke webcamfoto's.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:56 schreef muhahaha het volgende:
Da faq wie heeft wie gezien hier irl??
Ik zei dan ook irlquote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik helemaal niemand. De rest mijn achterlijke webcamfoto's.
Sorry broeder ik heb geen dude met een afrokapsel gemeetquote:Op donderdag 12 april 2012 20:59 schreef shifto het volgende:
Irl denk ik alleen mohmi en ikOf ik moet muhahaha een keer zijn tegengekomen zonder dat ik het wist
Gelukkig maar, want aan lelijke loeders hebben wij hier een broertje dood!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:59 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
En natuurlijk skv, wat denk jij dan?Ik schrijf toch niet voor niets 'als een baas'
Niet zo piepen, pop. Eerst je eigen smoeltje met nieuw kapsel sturen. Dan zal er over gedacht worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef ovoxo het volgende:
Ik wil ook een foto van shifto, godverdomme!
Je weet wat te doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef ovoxo het volgende:
Ik wil ook een foto van shifto, godverdomme!
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want aan lelijke loeders hebben wij hier een broertje dood!
Je proeftijd wordt verlengd.
Jeuj!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want aan lelijke loeders hebben wij hier een broertje dood!
Je proeftijd wordt verlengd.
Naja zeg. Hm, ik denk er wel over na.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Niet zo piepen, pop. Eerst je eigen smoeltje met nieuw kapsel sturen. Dan zal er over gedacht worden.
Toch bijna bedtijd, slaap er een nachtje overquote:Op donderdag 12 april 2012 21:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Naja zeg. Hm, ik denk er wel over na..
Waarom doet iedereen hier zo moeilijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Naja zeg. Hm, ik denk er wel over na..
HELLEUJ!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:05 schreef Murdera het volgende:
joysa, twi, de rest komt hier niet. binnenkort myst
Nee.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jou heb ik nog nooit gemeet irl toch
He Pikkensteijn, waar kom jij vandaan?quote:
Hij komt net uit zijn rukbunkerquote:Op donderdag 12 april 2012 21:09 schreef Skv het volgende:
[..]
He Pikkensteijn, waar kom jij vandaan?
UT?quote:
Seriously?quote:
2 vriendschappenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:12 schreef muhahaha het volgende:
Heb ik eindelijk een dm vriendin, stuur ik haar een achterlijk bericht die voor iemand anders was
FRIENDSHIP RUINED![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig geen volbloed Tukker.
Er is maar 1 echte drie gezusters, en die staat in Groningen!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De zozoDe oude drie gezusters.. tja wat moet je ervan zeggen
Eerste ooit 1x geweestquote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef Skv het volgende:
Ik ga altijd naar de Pakkerij, de Beiaard, Molly Malone, Paddy's en heel af en toe naar 't Gat.
Aspen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef Cue_ het volgende:
En vroeger heel veel Aspen Valley. Heb daar erg veel/vaak gedanst met m'n vriendinnen en staan ouwehoeren met de barmannen, tot na sluitingstijd. Helaas zijn die allemaal weg(en ben ik te oud ervoor
)
Ik kwam daar tot m'n 22e ofzoquote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef Skv het volgende:
Aspen.Daar ging ik naartoe toen ik 16 was. En naar de Zevende Hemel.
Ik ga BTW nu zo nu en dan op vrijdag/zaterdag ook wel naar de Fellini's. Meestal wel gezellig.
En 't gat is net weer open, gerenovereerd enzo. Nog steeds een veel te druk stinkhol.
De Beijaard; waar je altijd veel te veel geld uitgeeft aan bier en waar je altijd opstaat met een zweverig gevoeldquote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef Skv het volgende:
Ik ga altijd naar de Pakkerij, de Beiaard, Molly Malone, Paddy's en heel af en toe naar 't Gat.
Je weet dat dat niet aan Rocks ligt hequote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef Skv het volgende:
En de Rocks is vaag. Laatste keer dat ik er was (maand geleden ofzo) kwam een maat van me ineens uit de kast. Like WTF.
Ik ga sowieso, heb eerst vrimibo, afstudeerborrel en dan waarschijnlijk naar Paddy's ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kwam daar tot m'n 22e ofzo
Owja Fellini. Is ook wel oke, maar de muziek vind ik soms matig.
Mocht je vrijdag nog de stad in gaan, laat t effe weten
Beiaard: woensdag, flesjesavond. 40% korting. REMEMBER.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De Beijaard; waar je altijd veel te veel geld uitgeeft aan bier en waar je altijd opstaat met een zweverig gevoeld
En 't Gat, tsja wat zullen we daar van zeggen. De pitchers zijn chil, alleen staat de muziek vaak te hard. Aan het begin van de avond van die kutscholieren en aan het einde zatte eindbazen.
Pakkerij: enorme ranzigheid in het trappenhuis, maar wel goede verenigingen
En die andere 2 zijn gewoon prima kroegjes; ik kom ook wel in soortgelijke.
Te mijden is vooral de Aspen; staat gewoon een fucking wachtrij. De Zozo is wel leuk zo af en toe. En de Lunatic is ook niet meer wat het geweest is![]()
![]()
Kom ook nog wel eens af en toe in Atak en de Rocks.
Alles wel gehad nu
OW god die ja.. toen ik 19 was ofzo 3 maanden regelmatig geweset. Veeeels te druk en te veel zeikwijvenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef debeterebob het volgende:
En de Lunatic is ook niet meer wat het geweest is![]()
![]()
Dan kom ik je misschien nog wel tegen. Ga met vriendin de stad in, grote kans dat we langs Paddys gaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:29 schreef Skv het volgende:
Ik ga sowieso, heb eerst vrimibo, afstudeerborrel en dan waarschijnlijk naar Paddy's ofzo.
Als ik dronken ben sta ik achterlijk te doen op dat bovenste podium daar bij de dj. Ik weet niet hoe je er uit ziet, maar dan kan je ff checken.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kom ik je misschien nog wel tegen. Ga met vriendin de stad in, grote kans dat we langs Paddys gaan.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Als ik dronken ben sta ik achterlijk te doen op dat bovenste podium. Ik weet niet hoe je er uit ziet, maar dan kan je ff checken.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet aan Rocks ligt he
Luc en Kees zijn leukquote:Op donderdag 12 april 2012 21:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Die lui achter de bar zijn ook wel beetje typisch hoor. Maar serieus die figuren
En toch is het wel leuk, ook met al die ouwe lullen en dat rookgordijn. Vooral als er een bandje is.
Die ouwe straalt vooral relaxtheid uit. En dan is Kees die gast met die tattoo op zijn borst? Ik moet ze dan misschien beter leren kennen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Luc en Kees zijn leuk
en die jongens zijn oke.
Tja m'n oud leraar Nederlands is er standaard altijd en ondertussen ken ik de rest van de stamgasten ook. Wel gezellig. Vage lui soms, maar ach. Ik kan er goed m'n drankje doen.
En de bandjes zijn ook oke vaak
Kees is die enge.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die ouwe straalt vooral relaxtheid uit. En dan is Kees die gast met die tattoo op zijn borst? Ik moet ze dan misschien beter leren kennen.
OMG dat wijf, kei zielig dat ze die kerel aanreed... 13 jaar aan die old-timer gewerktquote:Op donderdag 12 april 2012 21:39 schreef Cue_ het volgende:
Lol zit de slechtste chauffeur van nederland terug te kijken. en ze moeten door Enschede rijden om bij hun bestemming te komen "ga rechts op de Auke Vleerstraat"
daar ben ik net aangekomenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:40 schreef shifto het volgende:
[..]
OMG dat wijf, kei zielig dat ze die kerel aanreed... 13 jaar aan die old-timer gewerkt
Stomme doos. Die had ik gewoon geslagen, in haar gezicht. Dikke bitch-slap.quote:
Die gezette man dus. Die is de eigenaar toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:37 schreef Cue_ het volgende:
Kees is de kale.. Luc die met de krullen (En zonder tattoo op borst)
ja idd! De hele tijd hetzelfde zeggen ipv die man gewoon even uit laten pratenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Stomme doos. Die had ik gewoon geslagen, in haar gezicht. Dikke bitch-slap.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
Ja die aflevering heb ik ook gekeken, echt joh die ging loeihard door de 30 zone heen
Voor de rest van het topic:quote:Op donderdag 12 april 2012 21:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja idd! De hele tijd hetzelfde zeggen ipv die man gewoon even uit laten praten
Zij zijn beide eigenaar heb ik begrepen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die gezette man dus. Die is de eigenaar toch?
Ik vind het altijd wel sneu voor de Rocks dat er sommige dagen echt niemand is en andere dagen propje vol
Schrik reactie... wel domme actie maar jaquote:Op donderdag 12 april 2012 21:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja idd! De hele tijd hetzelfde zeggen ipv die man gewoon even uit laten praten
Toch is het een trutquote:Op donderdag 12 april 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schrik reactie... wel domme actie maar ja
Ja dat zeker.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja dat zeker.
Ik had ook een aanrijding van de week, geen voorrang gekregen, liep ook even verdoofd rond de auto
Noooooooquote:
Ja ik was echt geschrokken, hij kwam van rechts en had haaietanden, ik dacht nog: die stopt welquote:
niks aan overgehouden?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ik was echt geschrokken, hij kwam van rechts en had haaietanden, ik dacht nog: die stopt wel. BAM niet dus haha. Mijn zusje nog keihard gille KIJK UIT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |