Ja nee jij bent echt veel cooler. Stoere boy.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
that's why I'm fucking
en jij "naast een meisje ligt naakt te schuren zonder hem erin te stoppen, want dat is zo fijn"
terwijl ze sliep..........
Nee, dat wil ik niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef shifto het volgende: [..] ovo word wakker
mooie getinte jonge die je cadeautjes geeft, wil je wel hè
![]()
Dat zijn jou woorden ;-)quote:Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja nee jij bent echt veel cooler. Stoere boy.
Als ik moet kiezen tussen MAT en Skv ja dan wint Skv met vlag en wimpelquote:Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja nee jij bent echt veel cooler. Stoere boy.
Die hoort echt in de hall of fame van Fok!Quotesquote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef shifto het volgende: [..] ovo word wakker mooie getinte jonge die je cadeautjes geeft, wil je wel hè
Is de sleutel kwijt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
óf die t moet weg, óf die komma hoort daar niet.quote:
Wat, is 't al Sinterklaas?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef shifto het volgende:
ovo word wakkermooie getinte jonge die je cadeautjes geeft, wil je wel hè
Oh ja shitquote:Op donderdag 12 april 2012 16:37 schreef Skv het volgende:
[..]
óf die t moet weg, óf die komma hoort daar niet.
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat lijkt me pijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
XO till we overdose
Ok veel plezierquote:Op donderdag 12 april 2012 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen, ik lig te wachten op bed. Doei.
Waz met jou?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Harder samenknijpen
Krijg je wel een goede kont van HEB IK VAN HOREN ZEGGEN
De racistische aanname dat er - behalve Pieten - geen getinte jongetjes zijn die cadeautjes uitdelen niet snappenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar hoeft het geen sinterklaas voor te zijn
Imagine me and you, I doquote:
Bedant voor dit mooie gedichtjequote:Op donderdag 12 april 2012 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Imagine me and you, I do
I think about you day and night, it's only right
To think about the Mur you love and hold him tight
So happy together
Hoe bedoel je dat? Begrepen ze allemaal maar niet precies wat je zegt, zodat ze van allerlei dingen toestaan waar ze anders nooit ja op hadden gezegd?quote:
Voxje weet exact wat ik bedoel.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Begrepen ze allemaal maar niet precies wat je zegt, zodat ze van allerlei dingen toestaan waar ze anders nooit ja op hadden gezegd?
Ik zie dat je de tijd ervoor hebt genomen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Roses are red
Violets are blue
i fok
so do you
Ik steek mijn tijd liever in iets andersquote:Op donderdag 12 april 2012 16:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik zie dat je de tijd ervoor hebt genomen.
Zoals?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik steek mijn tijd liever in iets anders
Idem hier braquote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef Skv het volgende:
Godverdomme, hele dag droog. Gaat het om 10 voor vijf gieten als ik nog 12 km moet fietsen.
Was al eerder voorspelt helaasquote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef Skv het volgende:
Godverdomme, hele dag droog. Gaat het om 10 voor vijf gieten als ik nog 12 km moet fietsen.
Denken dat je mijn Voxje ook zo mag noemen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:49 schreef muhahaha het volgende:
voxje dit voxje dat hara wil ook kroelen!
Sorry baasquote:Op donderdag 12 april 2012 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denken dat je mijn Voxje ook zo mag noemen.
Dat zegt zon andere chick die ik ken ookquote:Op donderdag 12 april 2012 17:09 schreef ovoxo het volgende:
Bah, Gossip Girl is kut geworden en toch kijk ik het,![]()
.
Ik keek het al vanaf het begin dus ik voel me verplicht om het af te kijken, maar ik wil gewoon dat ze eens stoppen met GG na dit seizoen, het is echt tering slecht geworden.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat zegt zon andere chick die ik ken ook
Of je stopt gewoon, ik snap je gevoel wel maar als ik Prison Break of Heroes had moeten afkijken wat ik braindeadquote:Op donderdag 12 april 2012 17:11 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik keek het al vanaf het begin dus ik voel me verplicht om het af te kijken, maar ik wil gewoon dat ze eens stoppen met GG na dit seizoen, het is echt tering slecht geworden.
Vind het zo jammer om ineens te stoppen, ik wil weten wat er uiteindelijk gebeurd en daarna mag het stoppen, maar zo te zien denken ze eraan om een 6e seizoen te makenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon, ik snap je gevoel wel maar als ik Prison Break of Heroes had moeten afkijken wat ik braindead
Wacht dan tot het klaar is? Dan kun je alles in 1x gaan kijkenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:13 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Vind het zo jammer om ineens te stoppen, ik wil weten wat er uiteindelijk gebeurd en daarna mag het stoppen, maar zo te zien denken ze eraan om een 6e seizoen te maken
Dan moet ik best lang wachten, geen zin inquote:Op donderdag 12 april 2012 17:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Wacht dan tot het klaar is? Dan kun je alles in 1x gaan kijkenscheelt kutheid
Vul je de tijd op met echte leuke seriesquote:Op donderdag 12 april 2012 17:16 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dan moet ik best lang wachten, geen zin in
Logica proberen toe te passen bij vrouwen.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Wacht dan tot het klaar is? Dan kun je alles in 1x gaan kijkenscheelt kutheid
Zoals?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Vul je de tijd op met echte leuke series
Welke is de beste uit dit rijtje?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Game of Thrones.
Fringe.
Alcatraz.
Breaking bad.
Cracker.
Mag van alles eigenlijk. Ik wil geen dramaserie meer, iets met mysterie ofzo?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt er aan. Compleet verschillende dingen.
Wat zoek je?
Fringequote:Op donderdag 12 april 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Game of Thrones.
Fringe.
Alcatraz.
Breaking bad.
Cracker.
Cracker is met Hagrid uit harry potterquote:Op donderdag 12 april 2012 17:21 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Mag van alles eigenlijk. Ik wil geen dramaserie meer, iets met mysterie ofzo?
Dankje! Ga ik vanavond even kijkenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cracker is met Hagrid uit harry potterDetective.
Trekkie?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef shifto het volgende:
Fringe is kut, slechte serie, slecht acteerwerk en het ergste, de bullshit die ze verkopen. Het is bijna basis kennis die ze zo verdraaien dat het paranogiets is
Ik vond 't ook niet leuk.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef shifto het volgende:
Fringe is kut, slechte serie, slecht acteerwerk en het ergste, de bullshit die ze verkopen. Het is bijna basis kennis die ze zo verdraaien dat het paranogiets is
Slecht acteerwerk srsly?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef shifto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik hoor het vaker, kan het ook niet zo begrijpen.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Slecht acteerwerk srsly?
John Noble speelt nog beter dan wie dan ook in welke film/serie ever!
Hoeft ook niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoor het vaker, kan het ook niet zo begrijpen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
Dat soort mensen neem ik vanaf dan niet meer serieus.
En andere onderwerpen hebben ze dan ook echt goed onderzocht.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef shifto het volgende:
Yep, vind het een mooie serie!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:24 schreef Crutch het volgende:
Wie kent Hustle? En dan niet The Real Hustle (hoewel dat ook wel leuk is)
Na seizoen 1 kan je wel stoppenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:51 schreef twi het volgende:
Ik vind Fringe na 1 seizoen ook wat tam worden. Maar zal 't nog wel blijven kijken. Anna Torv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |