M'n moeder drinkt al zolang ik haar ken ongeveer zoveel per dagquote:Op donderdag 12 april 2012 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
30 koffieJe hart, wut!
Bright side: je dronk iig wel genoeg![]()
Ja foto dus he!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben helemaal opgedoft voor het wokken
Lijstje:
O: appel
T: peer, 2 beschuiten kaas
L: boterham ham, grote pot wortelen met mosterd, 4 dropjes
T's: zoute stokjes, augurkjes, kwark en vla
D: wokken
Het zou helemáál top zijn als die sterretjes glowen-in-the-dark!quote:
Gevonden met de term sport witch. Ik wilde kijken of er een mooi plaatje uitkwam.quote:
Zou wel toepasselijk zijn jaquote:Op donderdag 12 april 2012 16:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Het zou helemáál top zijn als die sterretjes glowen-in-the-dark!
Okee, die vind ik zo te fout dat ik het wil!! Wow!quote:
En waarvoor? Uiteindelijk ruiken je lippenstiftje en waanzinnige feestkapsel toch vooral intens naar vettigheid, paksoi en taaie garnalen!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Okee, die vind ik zo te fout dat ik het wil!! Wow!
Nee geen foto maar alleen voor het wokken je best doen maar dat komt omdat er veel vrouwen meegaan
Arm kindquote:Op donderdag 12 april 2012 17:01 schreef Nallie het volgende:
Ik lees net dat Angela Schijf een derde kind heeft; Zus. De andere twee heten Bloem en Mensje.Kindermishandeling als je t mij vraagt...
Apart lijstje hahaquote:Op donderdag 12 april 2012 16:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijstje:
Ach! Nog niet echt minder dus. Balen! Al een afspraak met een dermatoloog geregeld? 't Kán natuurlijk best leuk zijn om kindertjes aan het schrikken te maken, maar je wordt er vast niet vrolijk van!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:22 schreef MarMar het volgende:
Verder voel ik me nog gaarder dan gister en ziet mijn smoel er ook nog enger dan gister uit. Buurmeisje kwam wat dvdtjes halen die ik van dr moeder had geleend en volgens mij schrok ze zich rot, durfde me amper aan te kijken.
Maandag kan ik terecht, althans, bij een huisarts in opleiding bij de dermatoloog, maar de dermatoloog kijkt wel zelf mee. Anders werd het pas 1 mei en dat duurt me echt te lang.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Ach! Nog niet echt minder dus. Balen! Al een afspraak met een dermatoloog geregeld? 't Kán natuurlijk best leuk zijn om kindertjes aan het schrikken te maken, maar je wordt er vast niet vrolijk van!
Zeker met voornoemd badpak aan kun je er nog wel wat pret uithalen als je een beetje je best doet. Maar als het prikt en vlamt is er natuurlijk weinig lol aan. Beterschap!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Maandag kan ik terecht, althans, bij een huisarts in opleiding bij de dermatoloog, maar de dermatoloog kijkt wel zelf mee. Anders werd het pas 1 mei en dat duurt me echt te lang.
Mjah, dat enge uiterlijk is niet het ergste, als het niet zo fikte in mn gezicht was dat nog wel grappig idd..
Misschien rare vraag hoor maar waarom ga je niet langs de eerste hulp vanaaf als je zoveel last hebt?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Maandag kan ik terecht, althans, bij een huisarts in opleiding bij de dermatoloog, maar de dermatoloog kijkt wel zelf mee. Anders werd het pas 1 mei en dat duurt me echt te lang.
Mjah, dat enge uiterlijk is niet het ergste, als het niet zo fikte in mn gezicht was dat nog wel grappig idd..
Omdat de spoedhulp daar niet voor is.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:47 schreef _aurum_ het volgende:
Misschien rare vraag hoor maar waarom ga je niet langs de eerste hulp vanaaf als je zoveel last hebt?
Ik vind het wat weinig, Vik. Als je D zonder koolhydraten eet mag er nog wel wat kcals bij denk ik. Schat dat je nauwelijks op de 1200 kcals zit.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:35 schreef Viking84 het volgende:
.
Lijstje:
O: yoghurt, banaan, muesli, honing
T: twee bth kaas
L: twee bth kaas
T: appel
D: spinaziesalade met doperwten en fetakaas
De poli heeft echter ook verschil in prioriteit, als het zo niet houdbaar blijkt. Je kan in de ochtend mss overleggen met de assistent daar of je eerder kan.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat de spoedhulp daar niet voor is.
Wat een klein ontbijtje voor jou!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijstje:
ontbijtkoek met margarine, ja. Had er boter opgesmeerd!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:13 schreef anna82 het volgende:
ik wilde een lijstje posten, maar volgens mij heb ik dat al gedaan (er stond ontbijtkoek op!!) en mij er ook nog aan gehouden dus laat ik eens niet in herhaling vallen.
Op facebook zag ik iemand die zijn huis wilde verkopen. De eerste zin is:
"Klein en praktisch is dit twee kamer appartement van zevenendertig vierkante meter"
Sinds wanneer is "klein" een aanprijzing voor huizen? Ik had die makelaar stante pede ontheven van zijn taakjes. En dan vervolgens wel '37' uitschrijven, zodat je niet al te hard geconfronteerd wordt met de weinigheid daarvan.
/je moet toch wat als je wacht op een computer die documenten overzet
Marmar, ik heb er weinig verstand van, maar kan het te maken hebben met een allergie? Ik heb zelf eind april altijd 1 week opgezwollen ogen. Blijkbaar bloeit er dan een plant waar ik niet tegen kan. Of zou het toch door Qday komenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Uniek dat nodig?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om een gigantische eetlust op te bouwen voor het wokken.
Ik zou bij derma idd morgenochtend de urgentie aangeven.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
De poli heeft echter ook verschil in prioriteit, als het zo niet houdbaar blijkt. Je kan in de ochtend mss overleggen met de assistent daar of je eerder kan.
En ik had ze net gewassenquote:
quote:
Het model is langer dan ik, dus ik hoop dat het jurkje bij mij wat langer uitvalt!quote:Op donderdag 12 april 2012 10:00 schreef Probability het volgende:
GB: deze is leuk!!!!
Maar wel een beetje kort of niet!
Dankjequote:Op donderdag 12 april 2012 18:58 schreef Perruche het volgende:
XM wat een heerlijk goed gevuld lijstje, ik ben trots op je!
Ik ken iemand die naar de SEH is gegaan voor een aanhoudende kriebelhoestquote:Op donderdag 12 april 2012 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat de spoedhulp daar niet voor is.
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:26 schreef Viking84 het volgende:
kan ik morgen een lekkere spinaziesalade van maken voor ons tweetjes.
Misschien zitten die wel door de salade!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat lijkt anders verdacht veel op een spruit!
Hoeveel te breed? Heeft wel een ietsiepietsie beetje speling hoor!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:26 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb eindelijk een trolley. Irritant dat ze alleen de lengte aangeven op de trolleys en niet de hoogte en de breedte. Heb om een meetlint gevraagd bij de V&D en de trolleys laten opmeten. En toen kwam ik er dus achter dat ze te breed waren.
En mijn D is vier bth met gebakken ei met spek. Ben alleen thuis en vind het zonde om de spinazie in m'n eentje op te maken: kan ik morgen een lekkere spinaziesalade van maken voor ons tweetjes.
Hier in België is het vaak minder erg zelfs. Midden op de dag met constipatie ofzo. Huisarts???quote:Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ken iemand die naar de SEH is gegaan voor een aanhoudende kriebelhoest
5 cmquote:Op donderdag 12 april 2012 19:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoeveel te breed? Heeft wel een ietsiepietsie beetje speling hoor!
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:34 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Hier in België is het vaak minder erg zelfs. Midden op de dag met constipatie ofzo. Huisarts???
SEH en dokterspost is wel iets heel anders hèquote:Op donderdag 12 april 2012 19:41 schreef MarMar het volgende:
Mjah ik zie ook vaak mensen bij de SEH (kom daar vaker) met dingen waar ik gewoon een pleister overheen zou plakken ofzo.. maar goed.
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SEH en dokterspost is wel iets heel anders hè(maar dat weet je natuurlijk ook wel)
En ja, het ergste wat ik heb gezien is iemand die kwam omdat z'n knieverbandje was afgezakt en hij kwam midden in de nacht om dat weer verbonden te krijgen.
Zee!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:36 schreef Sjaapje het volgende:
Ik sta volgend jaar aan de zee, leuk ziekenhuis en leuke dokters. Enkel weer een uur pendelen van thuis.
Ik ben 2x geweest en beide keren wilden ze me houden. Alleen de eerste keer gebleven omdat ik echt niet anders konquote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
!
Ik ben 1x naar de SEH gegaan en toen mocht ik ook meteen een weekje blijven logeren
Ja i know, beide zie ik vaker dan me lief is de afgelopen jarenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SEH en dokterspost is wel iets heel anders hè(maar dat weet je natuurlijk ook wel)
En ja, het ergste wat ik heb gezien is iemand die kwam omdat z'n knieverbandje was afgezakt en hij kwam midden in de nacht om dat weer verbonden te krijgen.
Ik vind zelf altijd dat het 'prima' en 'goed' met me gaatquote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben 2x geweest en beide keren wilden ze me houden. Alleen de eerste keer gebleven omdat ik echt niet anders kon
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind zelf altijd dat het 'prima' en 'goed' met me gaatToen ik een weekje mocht blijven, kon ik ook gewoon niet anders eigenlijk. Had ondersteuning nodig met lopen omdat ik zo verzwakt was al
Enige reden dat ik überhaupt naar de SEH ging, was omdat mijn ouders me gewoon in de auto laadden en ik me niet echt meer kon verzetten
En als het niet zo was zouden ze dat natuurlijk niet zeggen!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
Gehakt ga ik morgen een tapa van maken. Vanavond Fish and Chips, en volgens de posters in de Fish and Chips toko is dat heel gezond
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
Gehakt ga ik morgen een tapa van maken. Vanavond Fish and Chips, en volgens de posters in de Fish and Chips toko is dat heel gezond
p 'cies!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
En als het niet zo was zouden ze dat natuurlijk niet zeggen!![]()
Als jullie eens in Hull zijn moet je 'm hier eens proberen. Héérlijk. Goede patat, vis wordt netjes op temperatuur gecontroleerd, 'on demand' gebakken, dus ligt niet al eeuwen onder zo'n lamp en ook nog eens vers gefileerdquote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]fish 'n chips... nog 2 weekjes wachten...
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
p 'cies!
[..]
Als jullie eens in Hull zijn moet je 'm hier eens proberen. Héérlijk. Goede patat, vis wordt netjes op temperatuur gecontroleerd, 'on demand' gebakken, dus ligt niet al eeuwen onder zo'n lamp en ook nog eens vers gefileerd
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef LieLie het volgende:
An! Hoe is het met de harige kleintjes?
Hier precies andersom. Ze dachten dat ik voor niets kwam, maar ondertussen was mijn schouder uit de kom geweest. (een dag eerder een fietsongelukje gehad). Niet eens pijnstilling gehad en met een spreekwoordelijke schop onder de kont naar huis gestuurd.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ken iemand die naar de SEH is gegaan voor een aanhoudende kriebelhoest
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Als je de context niet kent he...
haha, was XM zegt!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef LieLie het volgende:
An! Hoe is het met de harige kleintjes?
Ja, getquote:Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef An24 het volgende:
[..]
haha, was XM zegt!
Ja heel goed. Ze zijn enorm aan het ravotten hier. Freud heeft zowat de hele huiskamer afgezet. Na het weekend post ik weer plaatjes in het topic, maar het is nu druk.....en mensen die katten posten![]()
![]()
![]()
Zo dan! Dat is ook lekker handig jaquote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Hier precies andersom. Ze dachten dat ik voor niets kwam, maar ondertussen was mijn schouder uit de kom geweest. (een dag eerder een fietsongelukje gehad). Niet eens pijnstilling gehad en met een spreekwoordelijke schop onder de kont naar huis gestuurd.
De tweede keer dat ik naar de SEH ging, werd ik wel direct geopereerd. Das dan wel weer fijn
Ach, die mensen krijgen hun vet wel door lang te laten wachten (toch lage prioriteit bij triage), en vervolgens kwaad dat ze hun eigen risico kwijt zijn van de zorgverzekering.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:11 schreef Sjaapje het volgende:
Vaak zitten er ook heel veel kinderen, terwijl er nog gewoon plaats is bij de pediater in het ziekenhuis. Dan zie je dus direct de afgestudeerde dokter zonder veel te moeten wachten anders zie je en de (meestal incompetente) spoedarts en de assistente (me), wat ook veel langer duurt. Maar mensen hebben dit gewoon niet door...
quote:
Als mensen mij vragen wat het verschil is tussen HAP en SEH dan zeg ik ook altijd dat de SEH ze hun eigen risico kost en ze er veel langer moeten wachten. Dat werkt vaakquote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ach, die mensen krijgen hun vet wel door lang te laten wachten (toch lage prioriteit bij triage), en vervolgens kwaad dat ze hun eigen risico kwijt zijn van de zorgverzekering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |