abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110235867
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_110236016
Toplijstje Perr! ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
30 koffie :o Je hart, wut! :o

Bright side: je dronk iig wel genoeg :+
M'n moeder drinkt al zolang ik haar ken ongeveer zoveel per dag :') Die leeft op koffie! Helemaal nu ze daarnaast geen Aldi-Red Bull meer drinkt.

Van 10u. tot 1u. elke kans om een kopje koffie te pakken neemt ze...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 12 april 2012 @ 16:35:59 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110236068
Ben helemaal opgedoft voor het wokken :')

Lijstje:
O: appel
T: peer, 2 beschuiten kaas
L: boterham ham, grote pot wortelen met mosterd, 4 dropjes
T's: zoute stokjes, augurkjes, kwark en vla
D: wokken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_110236095
whehehe, vet badpak _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_110236111
Jezus wat lelijk :')
Ja doei.
  donderdag 12 april 2012 @ 16:37:28 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110236159
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:35 schreef uniekhoorn het volgende:

Lijstje:
Ja foto dus he! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_110236184
Damn V1z! 30 koppen! Dat je dan niet de hele dag op de pot zit :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_110236197
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja foto dus he! *O*
Dat.
Ja doei.
pi_110236244
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:36 schreef Ewelina het volgende:
whehehe, vet badpak _O-
[ afbeelding ]
Het zou helemáál top zijn als die sterretjes glowen-in-the-dark! *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_110236273
De zón! De zón!
Ja doei.
pi_110236277
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Jezus wat lelijk :')
Gevonden met de term sport witch. Ik wilde kijken of er een mooi plaatje uitkwam.
pi_110236280
(Momenteel meer last van geen koffie + geen slaap dan van geen eten. Al begin ik een gezonde trek in mijn feestelijke currymaal te voelen. :9 )
pi_110236324
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:38 schreef minilot het volgende:

[..]

Het zou helemáál top zijn als die sterretjes glowen-in-the-dark! *)
Zou wel toepasselijk zijn ja *)
  donderdag 12 april 2012 @ 16:40:58 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110236340
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:36 schreef Ewelina het volgende:
whehehe, vet badpak _O-
[ afbeelding ]
Okee, die vind ik zo te fout dat ik het wil!! Wow!

Nee geen foto maar alleen voor het wokken je best doen maar dat komt omdat er veel vrouwen meegaan :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_110236785
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Okee, die vind ik zo te fout dat ik het wil!! Wow!

Nee geen foto maar alleen voor het wokken je best doen maar dat komt omdat er veel vrouwen meegaan :')
En waarvoor? Uiteindelijk ruiken je lippenstiftje en waanzinnige feestkapsel toch vooral intens naar vettigheid, paksoi en taaie garnalen! ;)
Dames-onderlinge-peer-pressure. Zucht! Lastig.
pi_110237331
Ik lees net dat Angela Schijf een derde kind heeft; Zus. De andere twee heten Bloem en Mensje. :') Kindermishandeling als je t mij vraagt...
Be someone that makes you happy
pi_110237377
Schijf van vijf nu dus?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110237389
Mr.Mo kwam ook net al naar beneden met het nieuws dat hij de 'ergste kindernaam ooit' voorbij had zien komen :') _O-
Ja doei.
pi_110237550
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:01 schreef Nallie het volgende:
Ik lees net dat Angela Schijf een derde kind heeft; Zus. De andere twee heten Bloem en Mensje. :') Kindermishandeling als je t mij vraagt...
Arm kind ;(
pi_110237583
Ik zou 't kind standaard 'Zo' gaan noemen als ik het er met de moeder over had..
Ja doei.
pi_110237830
Even een handje gedroogde cranberries. Trek als een gek natuurlijk, en ik had gehoopt om vijf uur naar huis te kunnen, maar eilazen!
  donderdag 12 april 2012 @ 17:13:13 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110237872
"Uit je naam blijkt bij voorhand al dat je identiteit opgemaakt is uit de optelsom van de mensen om je heen, leuk he! O+"
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_110237944
quote:

Lijstje:
Apart lijstje haha :D het lijkt echt niks maar uiteindelijk kom je er wel denk ik.
pi_110238271
bakfietskindernamen zijn het :P

Bij mijn lijstje komt een bordje met plakjes komkommer en een paar worteltjes. Bij de D wordt de tartaar geskipped en ik heb daarvoor in de plaats stukjes kip door de soep gedaan.

Verder voel ik me nog gaarder dan gister en ziet mijn smoel er ook nog enger dan gister uit. Buurmeisje kwam wat dvdtjes halen die ik van dr moeder had geleend en volgens mij schrok ze zich rot, durfde me amper aan te kijken.
pi_110238699
Lasagna in de oven :9
Het einde nadert nu echt, nu het afscheidsetentje gereserveerd is.
Spannend!
pi_110238745
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:22 schreef MarMar het volgende:
Verder voel ik me nog gaarder dan gister en ziet mijn smoel er ook nog enger dan gister uit. Buurmeisje kwam wat dvdtjes halen die ik van dr moeder had geleend en volgens mij schrok ze zich rot, durfde me amper aan te kijken.
Ach! Nog niet echt minder dus. Balen! Al een afspraak met een dermatoloog geregeld? 't Kán natuurlijk best leuk zijn om kindertjes aan het schrikken te maken, maar je wordt er vast niet vrolijk van!
pi_110238776
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Ach! Nog niet echt minder dus. Balen! Al een afspraak met een dermatoloog geregeld? 't Kán natuurlijk best leuk zijn om kindertjes aan het schrikken te maken, maar je wordt er vast niet vrolijk van!
Maandag kan ik terecht, althans, bij een huisarts in opleiding bij de dermatoloog, maar de dermatoloog kijkt wel zelf mee. Anders werd het pas 1 mei en dat duurt me echt te lang.
Mjah, dat enge uiterlijk is niet het ergste, als het niet zo fikte in mn gezicht was dat nog wel grappig idd..
pi_110238824
Gaaah! Ik zit hier nog tot zeven uur. Zit je dan met je feast/fast-experiment.
Nou ja, het avondeten gaat hoe dan ook verschikkelijk goed smaken. :) Alles lijkt me lekker!

Een koe en een kalf en een heel paard half
Een os en een stier en zeven tonnen bier
Een schip vol schapen en een kerk vol rapen

Trek! :9

Wel alleen op kantoor, eindelijk. Eens iets zoeken om keihard op mee te brullen.
pi_110238863
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:35 schreef MarMar het volgende:

[..]

Maandag kan ik terecht, althans, bij een huisarts in opleiding bij de dermatoloog, maar de dermatoloog kijkt wel zelf mee. Anders werd het pas 1 mei en dat duurt me echt te lang.
Mjah, dat enge uiterlijk is niet het ergste, als het niet zo fikte in mn gezicht was dat nog wel grappig idd..
Zeker met voornoemd badpak aan kun je er nog wel wat pret uithalen als je een beetje je best doet. Maar als het prikt en vlamt is er natuurlijk weinig lol aan. Beterschap! :*
pi_110239176
quote:

[..]

Misschien rare vraag hoor maar waarom ga je niet langs de eerste hulp vanaaf als je zoveel last hebt?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110239255
:W thuis. afgepeigerd. Het is wel ideaal dat je er om 5 uur 's middags al een 10 urige werkdag op kunt hebben zitten.

LIjstje is niet zo ideaal vanwege slagroomtaart:

O1: 2 volkorenboterhammen met hagelslag
O2: yoghurt met banaan en muesli
B: 30 minuten wandelen
T: capuccino
T: 1 boterham met kaas en komkommer, flink wat druiven
L: restje gegrilde groente met geitenkaas, 1 plak brood, droog.
T: slagroomtaart
B: 30 minuten wandelen
D: gegrilde broccoli en spercibonen, karbonade.
T: indien trek nog wat yoghurt ofzo.
pi_110239310
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:47 schreef _aurum_ het volgende:

Misschien rare vraag hoor maar waarom ga je niet langs de eerste hulp vanaaf als je zoveel last hebt?
Omdat de spoedhulp daar niet voor is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110239328
En de hagelslag natuurlijk! ;) Maar: wél brrrroccoli. En broccoli is tof! :)
pi_110239468
Hm. Ik zou groentensoep eten. Maar daar heb ik helemaal geen trek in.

Heb er wel gehakt uitgehaald. Dus even iets nieuws bedenken. Niet al te ingewikkeld... misschien gewoon een ovenschotel met groenten en gekruid gehakt ofzo...
Ja doei.
pi_110239570
Of gehaktballen? :9
pi_110239599
Nee, bah.
Ja doei.
pi_110239637
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:35 schreef Viking84 het volgende:
:W.

Lijstje:

O: yoghurt, banaan, muesli, honing
T: twee bth kaas
L: twee bth kaas
T: appel
D: spinaziesalade met doperwten en fetakaas
Ik vind het wat weinig, Vik. Als je D zonder koolhydraten eet mag er nog wel wat kcals bij denk ik. Schat dat je nauwelijks op de 1200 kcals zit.
pi_110239805
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De poli heeft echter ook verschil in prioriteit, als het zo niet houdbaar blijkt. Je kan in de ochtend mss overleggen met de assistent daar of je eerder kan.
pi_110239935
ik wilde een lijstje posten, maar volgens mij heb ik dat al gedaan (er stond ontbijtkoek op!!) en mij er ook nog aan gehouden dus laat ik eens niet in herhaling vallen.

Op facebook zag ik iemand die zijn huis wilde verkopen. De eerste zin is:
"Klein en praktisch is dit twee kamer appartement van zevenendertig vierkante meter"

Sinds wanneer is "klein" een aanprijzing voor huizen? Ik had die makelaar stante pede ontheven van zijn taakjes. En dan vervolgens wel '37' uitschrijven, zodat je niet al te hard geconfronteerd wordt met de weinigheid daarvan.

/je moet toch wat als je wacht op een computer die documenten overzet
pi_110239976
quote:

Lijstje:
Wat een klein ontbijtje voor jou! :o
pi_110239986
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:13 schreef anna82 het volgende:
ik wilde een lijstje posten, maar volgens mij heb ik dat al gedaan (er stond ontbijtkoek op!!) en mij er ook nog aan gehouden dus laat ik eens niet in herhaling vallen.

Op facebook zag ik iemand die zijn huis wilde verkopen. De eerste zin is:
"Klein en praktisch is dit twee kamer appartement van zevenendertig vierkante meter"

Sinds wanneer is "klein" een aanprijzing voor huizen? Ik had die makelaar stante pede ontheven van zijn taakjes. En dan vervolgens wel '37' uitschrijven, zodat je niet al te hard geconfronteerd wordt met de weinigheid daarvan.

/je moet toch wat als je wacht op een computer die documenten overzet
ontbijtkoek met margarine, ja. Had er boter opgesmeerd!
pi_110239993
quote:

[..]

Marmar, ik heb er weinig verstand van, maar kan het te maken hebben met een allergie? Ik heb zelf eind april altijd 1 week opgezwollen ogen. Blijkbaar bloeit er dan een plant waar ik niet tegen kan. Of zou het toch door Qday komen ;)
pi_110240020
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:14 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wat een klein ontbijtje voor jou! :o
Waarschijnlijk om een gigantische eetlust op te bouwen voor het wokken. :P
pi_110240058
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Waarschijnlijk om een gigantische eetlust op te bouwen voor het wokken. :P
Sinds wanneer heeft Uniek dat nodig?
  donderdag 12 april 2012 @ 18:31:27 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110240533
Ik symboliseer een geheel nieuwe invulling van de 'beurscrash' :')

Enfin, voetjes hoog en hopen dat ze morgen me weer willen dragen.

De schade :')

O: kwark, plak krentenbrood
L: broodje kroket, bagel gerookte zalm, portiebakje yoghurt, bekert milk&fruit
T: blueberrymuffin
D: Vega tricolore pasta met veggies en tomatensaus
B: hele dag op mn bevallige hoefjes staan op de beurs

[ Bericht 5% gewijzigd door XcUZ_Me op 12-04-2012 18:39:15 ]
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 12 april 2012 @ 18:42:15 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110240924
I killed tze topique ;(
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110241009
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
I killed tze topique ;(
-O-
pi_110241090
Blud on zhe hendzz of scuzzzzime :{
pi_110241099
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:08 schreef MevrouwPuff het volgende:

De poli heeft echter ook verschil in prioriteit, als het zo niet houdbaar blijkt. Je kan in de ochtend mss overleggen met de assistent daar of je eerder kan.
Ik zou bij derma idd morgenochtend de urgentie aangeven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 12 april 2012 @ 18:49:09 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110241181
quote:
9s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:46 schreef conleche het volgende:
Blud on zhe hendzz of scuzzzzime :{
En ik had ze net gewassen ;(
pi_110241542
XM wat een heerlijk goed gevuld lijstje, ik ben trots op je!
pi_110241867
quote:
17s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
En speciaal voor GB'tje:

[ afbeelding ]
:9~

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:00 schreef Probability het volgende:
GB: deze is leuk!!!!

Maar wel een beetje kort of niet :?!
Het model is langer dan ik, dus ik hoop dat het jurkje bij mij wat langer uitvalt! :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_110241928
mijn lijstje:

O: smoothie
L: driehoekbroodje met feta, olijven,basilicum en gedroogde tomaat. krentenbroodje met kaas en een kroket met mosterd. En OMG wat was de kroket lekker O+ :9
D: 2 pitabroodjes met tomatensaus, kaas, ui, salami. Ik heb er een soort van pizzabroodjes van gemaakt.
T: kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 12 april 2012 @ 19:11:06 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110242138
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:58 schreef Perruche het volgende:
XM wat een heerlijk goed gevuld lijstje, ik ben trots op je!
Dankje :D. Ik ben ook altijd wat extra gevuld na deze drie dagen :').
pi_110242141
Vaiz, gefeliciteerd met je verjaardag! *O* :*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_110242416
Ik was al "voor" gepiept bij derma, anders werd het pas 1 mei.. maar ik zal morgen nog eens bellen of er wat mogelijk is idd :x

Themc: ben bang dat het geen allergie is nee, kheb al mn hele leven gezeik met mijn huid, maar tot nu toe altijd in toom weten te houden met de juiste cremes.

Spoed is hier idd niet voor, het is reuze irritant en slecht houdbaar maar niet ernstig, I'll live, enige wat ik zou kunnen doen is wat specifieke pijnstilling vragen, da's nog wel een idee.
pi_110242807
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ken iemand die naar de SEH is gegaan voor een aanhoudende kriebelhoest :')

Mar, dat schiet niet op zeg. Dat het er niet uitziet is een ding, maar dat het pijn doet maakt het extra vervelend! Als het écht heel erg is anders nog eens bellen en aangeven dat je het niet volhoudt tot *insert nieuwe datum*? Oh, of wat je zelf al aangeeft: pijnstilling.

Ik heb net de meneer gebeld die mijn minitasje met pasjes heeft gevonden. Blijkt ook hier in de straat te wonen. Klonk heel vriendelijk en was blij verrast toen ik hem een dinercheque aanbood O+

Verder: BLURGH! Wat zit mijn buik vol met eten :+ :9
  donderdag 12 april 2012 @ 19:26:22 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110242870
Zo, ik heb eindelijk een trolley. Irritant dat ze alleen de lengte aangeven op de trolleys en niet de hoogte en de breedte. Heb om een meetlint gevraagd bij de V&D en de trolleys laten opmeten :'). En toen kwam ik er dus achter dat ze te breed waren.

En mijn D is vier bth met gebakken ei met spek. Ben alleen thuis en vind het zonde om de spinazie in m'n eentje op te maken: kan ik morgen een lekkere spinaziesalade van maken voor ons tweetjes :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 april 2012 @ 19:27:39 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110242916
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:26 schreef Viking84 het volgende:
kan ik morgen een lekkere spinaziesalade van maken voor ons tweetjes :).
pi_110242950
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat lijkt anders verdacht veel op een spruit!
pi_110243000
Net gebeld om advies voor pijnstilling, willen ze me toch graag zien.. over een uurtje dus ritje dokterswacht...
pi_110243119
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D :'( :D
  donderdag 12 april 2012 @ 19:31:33 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110243134
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat lijkt anders verdacht veel op een spruit!
Misschien zitten die wel door de salade!
pi_110243148
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:26 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb eindelijk een trolley. Irritant dat ze alleen de lengte aangeven op de trolleys en niet de hoogte en de breedte. Heb om een meetlint gevraagd bij de V&D en de trolleys laten opmeten :'). En toen kwam ik er dus achter dat ze te breed waren.

En mijn D is vier bth met gebakken ei met spek. Ben alleen thuis en vind het zonde om de spinazie in m'n eentje op te maken: kan ik morgen een lekkere spinaziesalade van maken voor ons tweetjes :).
Hoeveel te breed? Heeft wel een ietsiepietsie beetje speling hoor! :Y
  donderdag 12 april 2012 @ 19:32:42 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110243193
Ik heb echt al een aantal keer mn trolley meegehad in het vliegtuig en echt nog nooit gezeur over / mee gehad. En die is veul te breed. En als ze moeilijk doen check ik 'm gewoon in als ruimbagage.
  donderdag 12 april 2012 @ 19:34:50 #66
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110243294
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hier in België is het vaak minder erg zelfs. Midden op de dag met constipatie ofzo. Huisarts???
Ik bijt!
(Zachtjes)
  donderdag 12 april 2012 @ 19:35:16 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110243317
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoeveel te breed? Heeft wel een ietsiepietsie beetje speling hoor! :Y
5 cm :P.

En ik neem gewoon geen risico, XM, heb geen zin in gedoe en heb ook geen zin om extra te betalen (dat moet bij de maatschappij waarmee ik vlieg).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 april 2012 @ 19:35:58 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110243341
Ik mag ook al niet door het poortje ivm CI en dat vind ik ook al heul spannend :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 april 2012 @ 19:36:16 #69
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110243361
Ik sta volgend jaar aan de zee, leuk ziekenhuis en leuke dokters. Enkel weer een uur pendelen van thuis :(.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110243487
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:34 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Hier in België is het vaak minder erg zelfs. Midden op de dag met constipatie ofzo. Huisarts???
:D Echt? Ik vond de kriebelhoest al erg :+
pi_110243616
Mjah ik zie ook vaak mensen bij de SEH (kom daar vaker :') ) met dingen waar ik gewoon een pleister overheen zou plakken ofzo.. maar goed.
pi_110243720
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:41 schreef MarMar het volgende:
Mjah ik zie ook vaak mensen bij de SEH (kom daar vaker :') ) met dingen waar ik gewoon een pleister overheen zou plakken ofzo.. maar goed.
SEH en dokterspost is wel iets heel anders hè :7 (maar dat weet je natuurlijk ook wel)
En ja, het ergste wat ik heb gezien is iemand die kwam omdat z'n knieverbandje was afgezakt en hij kwam midden in de nacht om dat weer verbonden te krijgen.
pi_110243842
Zo, 5,5km hardgelopen. Langzaam opbouwen weer! *O*
Ja doei.
pi_110243990
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SEH en dokterspost is wel iets heel anders hè :7 (maar dat weet je natuurlijk ook wel)
En ja, het ergste wat ik heb gezien is iemand die kwam omdat z'n knieverbandje was afgezakt en hij kwam midden in de nacht om dat weer verbonden te krijgen.
:D!

Ik ben 1x naar de SEH gegaan en toen mocht ik ook meteen een weekje blijven logeren O+
pi_110244138
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:36 schreef Sjaapje het volgende:
Ik sta volgend jaar aan de zee, leuk ziekenhuis en leuke dokters. Enkel weer een uur pendelen van thuis :(.
Zee! O+

Normaal is een uur net goed te doen, maar met jouw diensten is dat natuurlijk een ander verhaal..
pi_110244169
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
:D!

Ik ben 1x naar de SEH gegaan en toen mocht ik ook meteen een weekje blijven logeren O+
Ik ben 2x geweest en beide keren wilden ze me houden. Alleen de eerste keer gebleven omdat ik echt niet anders kon :+
pi_110244181
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja i know, beide zie ik vaker dan me lief is de afgelopen jaren ;) en sjees :') sommige mensen...
pi_110244262
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben 2x geweest en beide keren wilden ze me houden. Alleen de eerste keer gebleven omdat ik echt niet anders kon :+
Ik vind zelf altijd dat het 'prima' en 'goed' met me gaat :+ Toen ik een weekje mocht blijven, kon ik ook gewoon niet anders eigenlijk. Had ondersteuning nodig met lopen omdat ik zo verzwakt was al :') Enige reden dat ik überhaupt naar de SEH ging, was omdat mijn ouders me gewoon in de auto laadden en ik me niet echt meer kon verzetten :+
pi_110244347
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

Ik vind zelf altijd dat het 'prima' en 'goed' met me gaat :+ Toen ik een weekje mocht blijven, kon ik ook gewoon niet anders eigenlijk. Had ondersteuning nodig met lopen omdat ik zo verzwakt was al :') Enige reden dat ik überhaupt naar de SEH ging, was omdat mijn ouders me gewoon in de auto laadden en ik me niet echt meer kon verzetten :+
:D en als ze je dan niet weer mee naar huis willen nemen dan moet je wel blijven hè :7
pi_110244802
Gehakt ga ik morgen een tapa van maken. Vanavond Fish and Chips, en volgens de posters in de Fish and Chips toko is dat heel gezond :6
Ja doei.
  donderdag 12 april 2012 @ 20:10:05 #81
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110245084
Tjah in België moet meer dan 50% van de mensen op de SEH niet naar de SEH komen, maar ze doen het wel... En bij voorkeur om 2 uur 's nachts, want dan moet je niet lang wachten.
Ik bijt!
(Zachtjes)
  donderdag 12 april 2012 @ 20:11:31 #82
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110245193
Vaak zitten er ook heel veel kinderen, terwijl er nog gewoon plaats is bij de pediater in het ziekenhuis. Dan zie je dus direct de afgestudeerde dokter zonder veel te moeten wachten anders zie je en de (meestal incompetente) spoedarts en de assistente (me), wat ook veel langer duurt. Maar mensen hebben dit gewoon niet door...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110245297
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
Gehakt ga ik morgen een tapa van maken. Vanavond Fish and Chips, en volgens de posters in de Fish and Chips toko is dat heel gezond :6
En als het niet zo was zouden ze dat natuurlijk niet zeggen! :D ^O^
pi_110245337
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
O+ fish 'n chips... nog 2 weekjes wachten... :s)
pi_110245384
Goed, nu ga ik een stuk van de vloer in de olie zetten!
pi_110245536
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef LieLie het volgende:

[..]

En als het niet zo was zouden ze dat natuurlijk niet zeggen! :D ^O^
p 'cies!

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

O+ fish 'n chips... nog 2 weekjes wachten... :s)
Als jullie eens in Hull zijn moet je 'm hier eens proberen. Héérlijk. Goede patat, vis wordt netjes op temperatuur gecontroleerd, 'on demand' gebakken, dus ligt niet al eeuwen onder zo'n lamp en ook nog eens vers gefileerd 8-)
Ja doei.
pi_110245680
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

p 'cies!

[..]

Als jullie eens in Hull zijn moet je 'm hier eens proberen. Héérlijk. Goede patat, vis wordt netjes op temperatuur gecontroleerd, 'on demand' gebakken, dus ligt niet al eeuwen onder zo'n lamp en ook nog eens vers gefileerd 8-)
:9 :9
In Conwy ook echt heeeel lekkere gehad, gekocht aan een soort balie in een steegje :D hele steeg was een rij zo ongeveer, en terecht ;)
pi_110245708
avond :W

Even terug gelezen, maar ondertussen weer gegeten en nu weet ik niet meer waar ik op wilde reageren }:|

Maar ik zie nog steeds mooie lijstjes en veel sporten en nog belangrijker: lekker eten O+

Vanmorgen paste ik wat oude spijkerbroeken, ik was nieuwsgierig. Ze zijn een maatje 29 en pasten beiden dicht. Nadeel: nog iets te strak voor een dagje typen op kantoor :+ Vervolgens hoorde ik dat ik binnenkort op een bacheloretteparty moet gaan buikdansen. Ineens vind ik dat niet zo erg meer :X

Lijstje:

O: 1 rusticobrood met boter, kipfilet en tomaat. 1 rusticobrood met boter en honing en een beker thee met melk
T: een mini slagroomgebakje van de baas
L: kleine Thaise groentesoep waar niets Thais aan was, salade met ei, komkommer en tomaat, een volkorenboterham met boter en gebraden gehakt.
T: weyshake
D: een " gezonde" mac and cheese: volkorenpenne, ham, kaas, broccoli, badjaksambal, bosuitjes en een beetje room
T: thee
pi_110245833
An! Hoe is het met de harige kleintjes? O+
  donderdag 12 april 2012 @ 20:22:37 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110245904
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef LieLie het volgende:
:') Als je de context niet kent he...
pi_110245912
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hier precies andersom. Ze dachten dat ik voor niets kwam, maar ondertussen was mijn schouder uit de kom geweest. (een dag eerder een fietsongelukje gehad). Niet eens pijnstilling gehad en met een spreekwoordelijke schop onder de kont naar huis gestuurd.

De tweede keer dat ik naar de SEH ging, werd ik wel direct geopereerd. Das dan wel weer fijn :+
pi_110245917
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:') Als je de context niet kent he...
:D
pi_110246007
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef LieLie het volgende:
haha, was XM zegt!

Ja heel goed. Ze zijn enorm aan het ravotten hier. Freud heeft zowat de hele huiskamer afgezet. Na het weekend post ik weer plaatjes in het topic, maar het is nu druk.....en mensen die katten posten :r :r :r O-)
pi_110246125
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef An24 het volgende:

[..]

haha, was XM zegt!

Ja heel goed. Ze zijn enorm aan het ravotten hier. Freud heeft zowat de hele huiskamer afgezet. Na het weekend post ik weer plaatjes in het topic, maar het is nu druk.....en mensen die katten posten :r :r :r O-)
Ja, get :{w
pi_110246152
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Hier precies andersom. Ze dachten dat ik voor niets kwam, maar ondertussen was mijn schouder uit de kom geweest. (een dag eerder een fietsongelukje gehad). Niet eens pijnstilling gehad en met een spreekwoordelijke schop onder de kont naar huis gestuurd.

De tweede keer dat ik naar de SEH ging, werd ik wel direct geopereerd. Das dan wel weer fijn :+
Zo dan! Dat is ook lekker handig ja :D

Harige kleintjes :D :') O+

Ik ben aan het zondigen hier O+
pi_110246231
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:11 schreef Sjaapje het volgende:
Vaak zitten er ook heel veel kinderen, terwijl er nog gewoon plaats is bij de pediater in het ziekenhuis. Dan zie je dus direct de afgestudeerde dokter zonder veel te moeten wachten anders zie je en de (meestal incompetente) spoedarts en de assistente (me), wat ook veel langer duurt. Maar mensen hebben dit gewoon niet door...
Ach, die mensen krijgen hun vet wel door lang te laten wachten (toch lage prioriteit bij triage), en vervolgens kwaad dat ze hun eigen risico kwijt zijn van de zorgverzekering.
  donderdag 12 april 2012 @ 20:34:10 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110246674
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

Ik ben aan het zondigen hier O+
pi_110247083
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef MevrouwPuff het volgende:

Ach, die mensen krijgen hun vet wel door lang te laten wachten (toch lage prioriteit bij triage), en vervolgens kwaad dat ze hun eigen risico kwijt zijn van de zorgverzekering.
Als mensen mij vragen wat het verschil is tussen HAP en SEH dan zeg ik ook altijd dat de SEH ze hun eigen risico kost en ze er veel langer moeten wachten. Dat werkt vaak :')
pi_110247114
quote:
12s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Precies! :D

I will never forget you, cookie dough icecream met eiswunder O+
pi_110247126
GET IN MAH BELLEH!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: