Hara: Prostituee die wil kroelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Skv, 25, m, student, wanhopig.
Murdera, Aka Jack the Raper.
Skv mag dat zeggen omdat hij knap en leuk is en genoeg wijven kan krijgen. Carry on.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:37 schreef debeterebob het volgende:
Damn skv, niet zo wanhopig man...
Maar goed dat zal ik wel niet mogen zeggen, zonder voorgeschiedenis te kennen
Oke, doe maar eindbaas ipv wanhopig.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:37 schreef debeterebob het volgende:
Damn skv, niet zo wanhopig man...
Maar goed dat zal ik wel niet mogen zeggen, zonder voorgeschiedenis te kennen
Kroelen kost je 5 euro bij mijquote:Op donderdag 12 april 2012 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hara: Prostituee die wil kroelen.
En die dinges die Hara zegt.quote:
Nou dan, makkie!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Functie? Student
Leeftijd: Niet jonger dan 16 niet ouder dan 22.
Tsja...quote:Op donderdag 12 april 2012 14:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Skv mag dat zeggen omdat hij knap en leuk is die genoeg wijven kan krijgen. Carry on.
Hetzelfde doel als elke andere "Geen doel"quote:Op donderdag 12 april 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik snap nog steeds het doel van deze SC niet
Sc'enquote:Op donderdag 12 april 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmmm, misschien is het wel een topic om in te slowchatten. Hmmmmmmquote:Op donderdag 12 april 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
SC's zijn stom.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
Huh?quote:
Neen dankje, ik ben dan misschien een hoer maar ik heb higher standards.quote:
Neeeheeeeeheeeeeeeeeee.Houd eens op met zijn allen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:40 schreef Geester het volgende:
Ik zweeeeer over 30 delen zijn skv en de mod chick al op de 2e date
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:40 schreef Geester het volgende:
Ik zweeeeer over 30 delen zijn skv en murdera al op de 2e date
Nou zeg.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan hang jij al even aan een muur.
Dat is over 3 dagen ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:43 schreef Geester het volgende:
Ik ben benieuwd waar ik sta in het leven over 30 delen ik wil een reminder dat ik over 30 delen post waar ik sta in het leven..
BIJ DEZE
geester als je dit leest over 30 delen.. je hebt t goed voor mekaar nu
Ik denk dat ik dan net ga slapenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:43 schreef Geester het volgende:
Ik ben benieuwd waar ik sta in het leven over 30 delen ik wil een reminder dat ik over 30 delen post waar ik sta in het leven..
BIJ DEZE
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:40 schreef Geester het volgende:
Ik zweeeeer over 30 delen zijn skv en de mod chick al op de 2e date
Lekker tongen.quote:
Voor jou? Deel 583.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:45 schreef Geester het volgende:
Wat is een goede suggestie dan? over hoeveel delen
150quote:Op donderdag 12 april 2012 14:45 schreef Geester het volgende:
Wat is een goede suggestie dan? over hoeveel delen
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef Skv het volgende:
Hara, Murda, we kunnen ook wel met zn drieën gaan neuken? Ik bedoel, die shit ontstaat waar we bij staan. Kunnen we wel tegenhouden, maar uiteindelijk gebeurt het toch wel.
Dan nodigen we iedereen uit om te kijken behalve Geester.
Omdat jij gisteren een foto zou posten en dat niet hebt gedaan. Dus je bent onbetrouwbaar.quote:
Hoe kun je als man nu een MMV voorstellen?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef Skv het volgende:
Hara, Murda, we kunnen ook wel met zn drieën gaan neuken? Ik bedoel, die shit ontstaat waar we bij staan. Kunnen we wel tegenhouden, maar uiteindelijk gebeurt het toch wel.
I'm in.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef Skv het volgende:
Mur stelde het voorquote:Op donderdag 12 april 2012 14:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe kun je als man nu een MMV voorstellen?
Want de rest van de users is wel betrouwbaarquote:Op donderdag 12 april 2012 14:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Omdat jij gisteren een foto zou posten en dat niet hebt gedaan. Dus je bent onbetrouwbaar.
En niks mis met MM als het maar mooie mannen zijn.quote:
Ik ga snoeihard fappen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef Skv het volgende:
Jij gelukkig wel, ouwe rasnazi van me.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Want de rest van de users is wel betrouwbaar
Je kan mij jouw foto wel toevertrouwen, verdomde slacker.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Want de rest van de users is wel betrouwbaar
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 12 april 2012 14:48 schreef Skv het volgende:
[..]
En niks mis met MM als het maar mooie mannen zijn.
wtf zeg ik nou...
En wij zijn gvd mooie mannen ook!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:48 schreef Skv het volgende:
[..]
wtf zeg ik nou...
Super.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef Skv het volgende:
Only Hara knows.quote:
Defenitie van goede foto is voor jou onherkenbaar?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:48 schreef Geester het volgende:
Als ik een goede foto heb zal ik em posten maar zometeen word ik herkend hier
Zolang jullie elkaar niet gaan neuken is alles goed.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:48 schreef Skv het volgende:
[..]
wtf zeg ik nou...
Wil je een sandwich dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zolang jullie elkaar niet gaan neuken is alles goed.
Wat loop jij nou preventief te mokken, bitch?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mokken! Ik zei super!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat loop jij nou preventief te mokken, bitch?
ja want als ik dr goed uitzag oid was ik wel model ofzoquote:Op donderdag 12 april 2012 14:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Defenitie van goede foto is voor jou onherkenbaar?
Bek dicht en ontvangen..quote:Op donderdag 12 april 2012 14:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje de stoute opa van het topic hequote:Op donderdag 12 april 2012 14:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, die snollen ook maar wat rond.
Ga ervoor.
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
Crutch, ik wil niet stoken hoor, maar ik zou dit niet pikken als ik jou was.
Heel erg veel plezierquote:Op donderdag 12 april 2012 15:01 schreef MohMi het volgende:
Fijn twee uurtjes opgenomenZo op het balkon in de zon, omdat het kan
Hard hart onder de riem, niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje de stoute opa van het topic he
Je weet wel die opa die een opmerking maakt over die net te dikke komt van een serveerster
Onbeschofte mensen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hard hart onder de riem, niets meer en niets minder.
En verder zeg ik gewoon wat ik denk; geen fluwelen handschoentjes dit dat.
Sorry, was even chatten.quote:
Daar hou ik van, niks geen handschoentjes, gewoon zeggen wat je denkt hoppateequote:Op donderdag 12 april 2012 15:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hard hart onder de riem, niets meer en niets minder.
En verder zeg ik gewoon wat ik denk; geen fluwelen handschoentjes dit dat.
Ohiquote:Op donderdag 12 april 2012 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
Crutch, ik wil niet stoken hoor, maar ik zou dit niet pikken als ik jou was.
Ik kan er niet zo goed tegen als je zo tegen me doet. Maar goed ik ga nu al weg hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde eerst een Benzin doen, maar dat kan ik niet zo goed.
Waarom zijn er geen lieve mensen op de wereld en doet iedereen zo gemeen?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde eerst een Benzin doen, maar dat kan ik niet zo goed.
Is ook zo raar als ik daar alleen ga liggen.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo goed tegen als je zo tegen me doet. Maar goed ik ga nu al weg hoor.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom zijn er geen lieve mensen op de wereld en doet iedereen zo gemeen?
Lieve mensen
Ik heul lief.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom zijn er geen lieve mensen op de wereld en doet iedereen zo gemeen?
Lieve mensen
Mijn bed dan. Mijn moeder is ook thuis dus die kan je ook gezelschap houden.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is ook zo raar als ik daar alleen ga liggen.
Alvast!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is ook zo raar als ik daar alleen ga liggen.
Classicquote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef Skv het volgende:
nou jullie vinden het blijkbaar niet leuk meer met mij, dat hadden jullie ook gewoon kunnen zeggen, ik ga wel weer weg anders hoor
Nie zo gaan doen hequote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef Skv het volgende:
nou jullie vinden het blijkbaar niet leuk meer met mij, dat hadden jullie ook gewoon kunnen zeggen, ik ga wel weer weg anders hoor
Matige benzinpersiflagequote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef Skv het volgende:
Een benzinnetje.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef Skv het volgende:
Benzin, de enige user diequote:Op donderdag 12 april 2012 15:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Matige benzinpersiflage![]()
Die van Mystik wint, alhoewel ook hij de "" emoticon is vergeten.
Leugens ik doe deze ook zo vaakquote:Op donderdag 12 april 2012 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Benzin, de enige user diegebruikt en waarbij je zeker weet dat hij ook echt
kijkt.
De rest van dit topic, de enige users diegebruiken en waarbij je zeker weet dat ze ook echt
kijken.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Benzin, de enige user diegebruikt en waarbij je zeker weet dat hij ook echt
kijkt.
De rest van dit topic, de enige users diegebruiken en waarbij je zeker weet dat ze ook echt
kijken.
Een user.quote:
Hè gezellig! Maar nee. Crutch, kom in mijn bed.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn bed dan. Mijn moeder is ook thuis dus die kan je ook gezelschap houden.
Mijn moeder is een schat van een mens.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:41 schreef muhahaha het volgende:
Murdera;s moeder, gast hoe snel wil je je date weghebben
Zet ik Forrest Gump aan.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hè gezellig! Maar nee. Crutch, kom in mijn bed.
Mijn moeder ook, je moet toch echt met wat beters komenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn moeder is een schat van een mens.
Waarom kunnen meisjes me niet gewoon willen omdat ik lief ben?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn moeder ook, je moet toch echt met wat beters komen
Google heeft het mis.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:43 schreef Geester het volgende:
Voor een echte paalsessie is een waterbed wenselijk
aldus google
Ff offtopic
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom kunnen meisjes me niet gewoon willen omdat ik lief ben?
Jouw moeder heb ik al gehad.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij weet helemaal nog niet dat mijn moeder jou niet wil. Ze is toch al drie keer getrouwd, nog een keertje scheiden kan geen kwaad.
Omdat ze een foute man willen. Pas als ze kids en stabiliteit willen komen ze bij je aanbellenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
QFT QFT QFTquote:Op donderdag 12 april 2012 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ze een foute man willen. Pas als ze kids en stabiliteit willen komen ze bij je aanbellen
Mensen hierboven die niet doorhebben dat hij hier benzin nadoetquote:Op donderdag 12 april 2012 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
DUH IK KEN DIE BENZIN HOMO NIETquote:Op donderdag 12 april 2012 15:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mensen hierboven die niet doorhebben dat hij hier benzin nadoet![]()
Erger nog, mensen die denken dat ik denk dat ik lief ben.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mensen hierboven die niet doorhebben dat hij hier benzin nadoet![]()
Dan doe je hier iets verkeerdquote:Op donderdag 12 april 2012 15:48 schreef Geester het volgende:
Mensen vinden mij in de dagelijks omgang volwassen over komen voor mijn leeftijd
Dat sowiesoquote:Op donderdag 12 april 2012 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Erger nog, mensen die denken dat ik denk dat ik lief ben.
Terwijl je gewoon een haatnegert bentquote:Op donderdag 12 april 2012 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Erger nog, mensen die denken dat ik denk dat ik lief ben.
Nee ik meen het, ik bedoel ik heb veel te veel gekloot hier om nog een goeie naam te krijgen ofzoquote:
Ik wil niet alleen neuken, ook kroelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik had een tijd dat chicks enkel interesse hadden om te neuken.
Niet altijd leuk.
Koop een kat?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil niet alleen neuken, ook kroelen.
Ja ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet door mijn haren kroelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
No worries, je staat niet op mijn te bespringen lijstje.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:05 schreef Geester het volgende:
Ik word daar meestal een beetje bang van.. vrouwen die je bespringen enzo.. ik meen het
Da's een kort lijstje, hé?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
No worries, je staat niet op mijn te bespringen lijstje.
Kan hij mijn plaats innemen?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent ook niet mijn type gelukkigquote:Op donderdag 12 april 2012 16:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb een vagina en tieten, ik ben heus jouw type.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:07 schreef Geester het volgende:
[..]
Je bent ook niet mijn type gelukkig
Hete fucking donder ben je.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb een vagina en tieten, ik ben heus jouw type.
Nee ik val op het tegenovergestelde van jou ( behalve het vagina gebeuren )quote:Op donderdag 12 april 2012 16:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb een vagina en tieten, ik ben heus jouw type.
Nummer twee op je niet-te-bespringen-lijstje?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yep. Maar je bent nog steeds tweede![]()
![]()
Oh wacht.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Nummer twee op je niet-te-bespringen-lijstje?
ROFLMFAOquote:Op donderdag 12 april 2012 16:08 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee ik val op het tegenovergestelde van jou ( behalve het vagina gebeuren )
Lief
Slim
Knap
Betrouwbaar
Sociaal
Klasse
Etc.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
yes maám
geester ik slacht je rauw om nom nom nom in naam van koninging harajuku
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:10 schreef Skv het volgende:
GEESTER ALS JE NOG EEN KEER MET JE VIEZE EVINGERTJES AAN HARA ZIT DAN TREK IK DE BIJL UIT DE BOTTE BAKKES VAN DIE NEGER GISTEREN EN ROS IK JE KAAK AAN GORT.
Stomme joekel.
Dude ik creeer meer haat van haar jegens mij zodat jij dr bij kan springen en volmondig kan instemmen met haar zodat jij meer kans maakt..quote:Op donderdag 12 april 2012 16:10 schreef Skv het volgende:
GEESTER ALS JE NOG EEN KEER MET JE VIEZE EVINGERTJES AAN HARA ZIT DAN TREK IK DE BIJL UIT DE BOTTE BAKKES VAN DIE NEGER GISTEREN EN ROS IK JE KAAK AAN GORT.
Stomme joekel.
Hara, ik snap wat je in Skv ziet.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:10 schreef Skv het volgende:
Stomme joekel.
Nog een epic post van de Wilders onder de Fokkersquote:Op donderdag 12 april 2012 16:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Dude ik creeer meer haat van haar jegens mij zodat jij dr bij kan springen en volmondig kan instemmen met haar zodat jij meer kans maakt..
dafuck denk je waar in anders mee bezig was
Toen ik het las kwam ik emmersquote:Op donderdag 12 april 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hara, ik snap wat je in Skv ziet.
Ik zou komen als hij dit in mijn oor zou fluisteren.
WAZ MET JOUquote:Op donderdag 12 april 2012 16:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nog een epic post van de Wilders onder de Fokkers
muhahahaquote:
Ik haat je niet, maar een objectief persoon kan die 2 posts als zeer entertaining opvatten.quote:
Dude, hoe vaak moet ik het nog zeggen? Dat we liev doen in een topic op een fucking forum wil niet zeggen dat ik morgen met een bijna knappende balzak drie uur ga treinen om haar roze grot vol te spuiten met mijn zaad ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Dude ik creeer meer haat van haar jegens mij zodat jij dr bij kan springen en volmondig kan instemmen met haar zodat jij meer kans maakt..
dafuck denk je waar in anders mee bezig was
Neen, en daarbij ben jij niet objectief, broski.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik haat je niet, maar een objectief persoon kan die 2 posts als zeer entertaining opvatten.
Wilders is zeer slim.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nog een epic post van de Wilders onder de Fokkers
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hara, ik snap wat je in Skv ziet.
Ik zou komen als hij dit in mijn oor zou fluisteren.
epic post is epïcquote:Op donderdag 12 april 2012 16:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Dude, hoe vaak moet ik het nog zeggen? Dat we liev doen in een topic op een fucking forum wil niet zeggen dat ik morgen met een bijna knappende balzak drie uur ga treinen om haar roze grot vol te spuiten met mijn zaad ofzo.
Dit is wat ik lasquote:Op donderdag 12 april 2012 16:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Dude, hoe vaak moet ik het nog zeggen? Dat we liev doen in een topic op een fucking forum wil zeggen dat ik morgen met een bijna knappende balzak drie uur ga treinen om haar roze grot vol te spuiten met mijn zaad ofzo.
En alsof je hem daarvoor nodig zou hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Dude, hoe vaak moet ik het nog zeggen? Dat we liev doen in een topic op een fucking forum wil niet zeggen dat ik morgen met een bijna knappende balzak drie uur ga treinen om haar roze grot vol te spuiten met mijn zaad ofzo.
Heb je haar foto gezien?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post..... ik haat je niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen, en daarbij ben jij niet objectief, broski.
jaquote:Op donderdag 12 april 2012 16:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb je haar foto gezien?
I would.....
Nee, dan hadden we al wel geneukt. Nu niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik dacht dat jullie elkaar irl kende Skv en harajuku
NOG niet ... komt nog welquote:Op donderdag 12 april 2012 16:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik dacht dat jullie elkaar irl kende Skv en harajuku
Mwah, ik wel denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:13 schreef Skv het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, dan hadden we al wel geneukt. Nu niet.
Als ik weet achter welke balie jij komt te werken..... ooooh dan ga ik uitkering aanvragen en kom ik elke dag bij je achter de baliequote:Op donderdag 12 april 2012 16:16 schreef Skv het volgende:
Hoe moet ik nou godverdomme een baan vinden als er 660 mensen solliciteren op 10 plekken in fucking HOORN?![]()
![]()
http://www.vngmagazine.nl/weblog/4777/gemeenten-wakker-worden
Jezelf uitmuntend verkopen en als dat niet werkt je kunsten onder het bureau verkopenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:16 schreef Skv het volgende:
Hoe moet ik nou godverdomme een baan vinden als er 660 mensen solliciteren op 10 plekken in fucking HOORN?![]()
![]()
http://www.vngmagazine.nl/weblog/4777/gemeenten-wakker-worden
Balie. Gast, wat denk je dat ik voor opleiding doe?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:17 schreef Geester het volgende:
[..]
Als ik weet achter welke balie jij komt te werken..... ooooh dan ga ik uitkering aanvragen en kom ik elke dag bij je achter de balie
Het eerste en het laatste is voor een vrouw hetzelfdequote:Op donderdag 12 april 2012 16:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jezelf uitmuntend verkopen en als dat niet werkt je kunsten onder het bureau verkopen
Hij denkt dat jij de zoete broodjes bakt en die verkoopt voor voedselbonnenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Balie. Gast, wat denk je dat ik voor opleiding doe?
Receptioniste ofzo?
Het enige dat druipt zit in mn broek.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het druipt er vanaf...
Skv en Hara sitting in a tree
doing everything except the K I S S I N G
he's not looking for love
She's not looking to marry
Before we know it
Skv has hara's baby to carry
Ja. Lekken als de niagara.quote:
Dat heet een veredeld detacheringsbureauquote:Op donderdag 12 april 2012 16:19 schreef Geester het volgende:
Ik ga hierna Bsc managment doen en ikwil later in amerika een executive bureau starten welke executives werft voor bedrijven e.d.
Valt heus wel mee .. ALS je het goed doet stroomt het geld binnenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja. Lekken als de niagara.
En wat wil je met een executive bureau? Het is niet écht een gat in de markt ofzo.
Tja in amerika nietquote:Op donderdag 12 april 2012 16:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat heet een veredeld detacheringsbureau
actually......quote:Op donderdag 12 april 2012 16:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja. Lekken als de niagara.
En wat wil je met een executive bureau? Het is niet écht een gat in de markt ofzo.
Valt wel mee? Onderneem je al?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Valt heus wel mee .. ALS je het goed doet stroomt het geld binnen
Hierbij alvast je eerste cvquote:Op donderdag 12 april 2012 16:19 schreef Geester het volgende:
Ik ga hierna Bsc managment doen en ikwil later in amerika een executive bureau starten welke executives werft voor bedrijven e.d.
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Valt heus wel mee .. ALS je het goed doet stroomt het geld binnen
Godver, wat nou weer.quote:
Dat was niet de vraag.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:21 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee ik heb wel een mooi startkapitaal door het fondsje wat ik met een aantal makkers heb
Waar ik geen zak meer van geloofquote:Op donderdag 12 april 2012 16:21 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee ik heb wel een mooi startkapitaal door het fondsje wat ik met een aantal makkers heb
Oooooo jij neemt straks de hele buit mee, echt smerig manquote:Op donderdag 12 april 2012 16:21 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oooooo jij neemt straks de hele buit mee, echt smerig man![]()
Nee .. ik ben ook pas 20 weetjequote:Op donderdag 12 april 2012 16:23 schreef Skv het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ondernemer
Een bedrijf hebben en runnen.
Dan ben ik ondertussen ook de gayfaglover van mur, want die myst en mur worden ook altijd in één zucht genoemd en bevoeld.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je humor is wel tof. Zeg maar het minder subtiele broertje van Mystik
Nou en? Dat heeft er toch niks mee te makenquote:
Mn bottomboy bedoel je.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan ben ik ondertussen ook de gayfaglover van mur, want die myst en mur worden ook altijd in één zucht genoemd en bevoeld.
Haal er maar 15% vanaf, de beurzen gaan slecht de laatste paar dagenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over je fonds van een half miljoen.
Oh oke een erfenis en paar vrienden,,, defensief belegd in goud en offesief in Apple en staat mooi vast en is een half mil ongeveer .. what else?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over je fonds van een half miljoen.
Ik denk dat ik er sowieso een 0 vanaf moet halen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haal er maar 15% vanaf, de beurzen gaan slecht de laatste paar dagen
Laat hun verliefd zijn johquote:Op donderdag 12 april 2012 16:24 schreef muhahaha het volgende:
Dit gaat wel wat ver zo met die gayloverdriehoeksverhouding hier
Hoeveel hebben je vrienden ong pp ingelegd?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:25 schreef Geester het volgende:
[..]
Oh oke een erfenis en paar vrienden,,, defensief belegd in goud en offesief in Apple en staat mooi vast en is een half mil ongeveer .. what else?
Daarom ook veel studeren iddquote:Op donderdag 12 april 2012 16:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou en? Dat heeft er toch niks mee te maken
Je droom is toch om ondernemer te worden in de VS.. Dan is wat ervaring niet heel onhandig toch?
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:25 schreef Skv het volgende:
Myst shift, mur en ik zijn eckte eindbazen dan. En ik ben het opperhoofd.
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Laten we hier ook zo een ranglijst maken
Eckte bazen
Volgbazen
Nepbazen
Geester
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Laten we hier ook zo een ranglijst maken
Eckte bazen
Volgbazen
Nepbazen
Geester
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou en? Dat heeft er toch niks mee te maken
Je droom is toch om ondernemer te worden in de VS.. Dan is wat ervaring niet heel onhandig toch?
20 tot 50 k ongeveer, rendement enzo wordt dan ook per inleg gespiltstquote:Op donderdag 12 april 2012 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeveel hebben je vrienden ong pp ingelegd?
in goud kan je alleen maar defensief beleggen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:25 schreef Geester het volgende:
[..]
Oh oke een erfenis en paar vrienden,,, defensief belegd in goud en offesief in Apple en staat mooi vast en is een half mil ongeveer .. what else?
Jij bent 20, je vrienden zullen tussen de 18 en 25 zijn?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:26 schreef Geester het volgende:
[..]
20 tot 50 k ongeveer, rendement enzo wordt dan ook per inleg gespiltst
Gewoon short gaan op die ellende.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
in goud kan je alleen maar defensief beleggen.
wacht maar tot facebook de markt op knalt
Wie weet is Geester wel een onderdeel van een groot loverboy netwerk...quote:Op donderdag 12 april 2012 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent 20, je vrienden zullen tussen de 18 en 25 zijn?
Is goud niet onderhand op zijn retour? Ik ben een beetje roestig qua goudwaardequote:Op donderdag 12 april 2012 16:25 schreef Geester het volgende:
[..]
Defensief beleggen in de zin van kopen en lang laten staan en offensief in de zin van kopen verkopen kopen verkopen,quote:Op donderdag 12 april 2012 16:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
in goud kan je alleen maar defensief beleggen.
wacht maar tot facebook de markt op knalt
Daarom vraag ik er naar, ik ben oprecht benieuwd, en zeer sceptisch.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wie weet is Geester wel een onderdeel van een groot loverboy netwerk...
Niet oordelen mensen, je weet de echte situatie niet ;-)
facebookbubbel jwzquote:
redelijk stabiel nu volgens mij.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is goud niet onderhand op zijn retour? Ik ben een beetje roestig qua goudwaarde.
Nee, er is nog steeds onzekerheid vooral in olie en goud is een veilige haven in onzekere tijdenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is goud niet onderhand op zijn retour? Ik ben een beetje roestig qua goudwaarde.
Broeder alsjeblieftquote:Op donderdag 12 april 2012 16:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
redelijk stabiel nu volgens mij.
Me gouden ring, 5 jaar geleden gekocht voor 350 euro
Krijg nu 280 euro sloopwaarde ervoor
dat valt me niets tegen. hoog % vind ik dat voor sloopwaarde.
Ja, daar ben jij ook wel een slachtoffertje voor volgens mij, zoveel aandacht als jij online vraagtquote:
Ja ik mijn ketting voor 450 dat was echt fantastischquote:Op donderdag 12 april 2012 16:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
redelijk stabiel nu volgens mij.
Me gouden ring, 5 jaar geleden gekocht voor 350 euro
Krijg nu 280 euro sloopwaarde ervoor
dat valt me niets tegen. hoog % vind ik dat voor sloopwaarde.
True. We kwakkelen wel al een geruime tijd voort, ik zou niet weten of ik nu nog wel in goud zou durven stappenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:28 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee, er is nog steeds onzekerheid vooral in olie en goud is een veilige haven in onzekere tijden
Nee serieus, 2 week geleden toevallig bij de juwelier geweest.... heb hem gekocht in de tijd met me ex.quote:
Ik heb het over de goudkoers man, niet over wat jij voor je nepsieraadjes weet te haspelen bij de local dealershopquote:Op donderdag 12 april 2012 16:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee serieus, 2 week geleden toevallig bij de juwelier geweest.... heb hem gekocht in de tijd met me ex.
Vraag ik om aandacht? :|quote:Op donderdag 12 april 2012 16:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, daar ben jij ook wel een slachtoffertje voor volgens mij, zoveel aandacht als jij online vraagt
De stemmingsrondes waren nog niet begonnen Baas Bquote:Op donderdag 12 april 2012 16:30 schreef Skv het volgende:
Ik besluit als opperhoofd dat MTA en Geester ook een rang verdienen.
Jullie mogen allebei hulpsherrif zijn.
Congrats enzo.
[ afbeelding ]
lol........quote:Op donderdag 12 april 2012 16:30 schreef Geester het volgende:
Beleggen in coca cola ( zomer komt er aan ) en heineken
Kerel.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:30 schreef Geester het volgende:
Neuk die poep, neger. Bazen aan de top.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De stemmingsrondes waren nog niet begonnen Baas B
Die zomer is net geweest ten zuide van de evenaar...quote:Op donderdag 12 april 2012 16:30 schreef Geester het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:30 schreef Skv het volgende:
Congrats enzo.
[ afbeelding ]
Kan je iets anders laten voelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
lol........
weet je zeker, dat je rendabel bent met je huidige aandelen?
that's why I'm fuckingquote:Op donderdag 12 april 2012 16:30 schreef Skv het volgende:
Congrats enzo.
[ afbeelding ]
Ben al grootste baas van AVNZMG SC, ik vind het wel best zo.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Neuk die poep, neger. Bazen aan de top.
ovo word wakkerquote:
Ja, laat ik hier serieus op ingaan want ik voel me zo ontzettend aangevallen op fok.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
that's why I'm fucking
en jij "naast een meisje ligt naakt te schuren zonder hem erin te stoppen, want dat is zo fijn"
terwijl ze sliep..........
Waarom dat? Verkoopt coca cola niets in zuid-amerika, afrika, australie en zuid-azie?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef Geester het volgende:
[..]
ja?Coca cola gaat echt wel wat stijgen komende maanden
HAHA ROFLMFAO....quote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef shifto het volgende:
[..]
ovo word wakkermooie getinte jonge die je cadeautjes geeft, wil je wel hè
Nigga pleasequote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
that's why I'm fucking
en jij "naast een meisje ligt naakt te schuren zonder hem erin te stoppen, want dat is zo fijn"
terwijl ze sliep..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |