Hara: Prostituee die wil kroelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Skv, 25, m, student, wanhopig.
Murdera, Aka Jack the Raper.
Skv mag dat zeggen omdat hij knap en leuk is en genoeg wijven kan krijgen. Carry on.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:37 schreef debeterebob het volgende:
Damn skv, niet zo wanhopig man...
Maar goed dat zal ik wel niet mogen zeggen, zonder voorgeschiedenis te kennen
Oke, doe maar eindbaas ipv wanhopig.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:37 schreef debeterebob het volgende:
Damn skv, niet zo wanhopig man...
Maar goed dat zal ik wel niet mogen zeggen, zonder voorgeschiedenis te kennen
Kroelen kost je 5 euro bij mijquote:Op donderdag 12 april 2012 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hara: Prostituee die wil kroelen.
En die dinges die Hara zegt.quote:
Nou dan, makkie!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Functie? Student
Leeftijd: Niet jonger dan 16 niet ouder dan 22.
Tsja...quote:Op donderdag 12 april 2012 14:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Skv mag dat zeggen omdat hij knap en leuk is die genoeg wijven kan krijgen. Carry on.
Hetzelfde doel als elke andere "Geen doel"quote:Op donderdag 12 april 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik snap nog steeds het doel van deze SC niet
Sc'enquote:Op donderdag 12 april 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmmm, misschien is het wel een topic om in te slowchatten. Hmmmmmmquote:Op donderdag 12 april 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
SC's zijn stom.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
Huh?quote:
Neen dankje, ik ben dan misschien een hoer maar ik heb higher standards.quote:
Neeeheeeeeheeeeeeeeeee.Houd eens op met zijn allen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:40 schreef Geester het volgende:
Ik zweeeeer over 30 delen zijn skv en de mod chick al op de 2e date
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:40 schreef Geester het volgende:
Ik zweeeeer over 30 delen zijn skv en murdera al op de 2e date
Nou zeg.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan hang jij al even aan een muur.
Dat is over 3 dagen ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:43 schreef Geester het volgende:
Ik ben benieuwd waar ik sta in het leven over 30 delen ik wil een reminder dat ik over 30 delen post waar ik sta in het leven..
BIJ DEZE
geester als je dit leest over 30 delen.. je hebt t goed voor mekaar nu
Ik denk dat ik dan net ga slapenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:43 schreef Geester het volgende:
Ik ben benieuwd waar ik sta in het leven over 30 delen ik wil een reminder dat ik over 30 delen post waar ik sta in het leven..
BIJ DEZE
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:40 schreef Geester het volgende:
Ik zweeeeer over 30 delen zijn skv en de mod chick al op de 2e date
Lekker tongen.quote:
Voor jou? Deel 583.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:45 schreef Geester het volgende:
Wat is een goede suggestie dan? over hoeveel delen
150quote:Op donderdag 12 april 2012 14:45 schreef Geester het volgende:
Wat is een goede suggestie dan? over hoeveel delen
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef Skv het volgende:
Hara, Murda, we kunnen ook wel met zn drieën gaan neuken? Ik bedoel, die shit ontstaat waar we bij staan. Kunnen we wel tegenhouden, maar uiteindelijk gebeurt het toch wel.
Dan nodigen we iedereen uit om te kijken behalve Geester.
Omdat jij gisteren een foto zou posten en dat niet hebt gedaan. Dus je bent onbetrouwbaar.quote:
Hoe kun je als man nu een MMV voorstellen?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef Skv het volgende:
Hara, Murda, we kunnen ook wel met zn drieën gaan neuken? Ik bedoel, die shit ontstaat waar we bij staan. Kunnen we wel tegenhouden, maar uiteindelijk gebeurt het toch wel.
Dan nodigen we iedereen uit om te kijken behalve Geester.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |