Hara: Prostituee die wil kroelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Skv, 25, m, student, wanhopig.
Murdera, Aka Jack the Raper.
Skv mag dat zeggen omdat hij knap en leuk is en genoeg wijven kan krijgen. Carry on.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:37 schreef debeterebob het volgende:
Damn skv, niet zo wanhopig man...
Maar goed dat zal ik wel niet mogen zeggen, zonder voorgeschiedenis te kennen
Oke, doe maar eindbaas ipv wanhopig.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:37 schreef debeterebob het volgende:
Damn skv, niet zo wanhopig man...
Maar goed dat zal ik wel niet mogen zeggen, zonder voorgeschiedenis te kennen
Kroelen kost je 5 euro bij mijquote:Op donderdag 12 april 2012 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hara: Prostituee die wil kroelen.
En die dinges die Hara zegt.quote:
Nou dan, makkie!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Functie? Student
Leeftijd: Niet jonger dan 16 niet ouder dan 22.
Tsja...quote:Op donderdag 12 april 2012 14:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Skv mag dat zeggen omdat hij knap en leuk is die genoeg wijven kan krijgen. Carry on.
Hetzelfde doel als elke andere "Geen doel"quote:Op donderdag 12 april 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik snap nog steeds het doel van deze SC niet
Sc'enquote:Op donderdag 12 april 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmmm, misschien is het wel een topic om in te slowchatten. Hmmmmmmquote:Op donderdag 12 april 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
SC's zijn stom.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
Huh?quote:
Neen dankje, ik ben dan misschien een hoer maar ik heb higher standards.quote:
Neeeheeeeeheeeeeeeeeee.Houd eens op met zijn allen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:40 schreef Geester het volgende:
Ik zweeeeer over 30 delen zijn skv en de mod chick al op de 2e date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |