Airplay Mirroring.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:49 schreef FUFR het volgende:
ok,dus er komt weer een nieuw os met een poezennaam. En o zo lekker integrerend met je aaifoon en je aaipad. Die heb ik allebei niet.
Heeft het überhaupt zin om die dan te installeren?
Nee ik ga die apparaten ook nie kopen nie.
you've lost me alreadyquote:
Koop gewoon nieuwequote:Op donderdag 12 april 2012 16:58 schreef no1uknow het volgende:
Nog maar een keer:
Zijn er nog mensen die de dopjes van de Apple in-ears hebben in maatje M en deze niet gebruiken? Evt. Ruilen tegen een setje S of L als ik deze heb liggen?!
Ik ben gewoon naar de apple store gegaan en heb gezegd dat ik ze kwijt was. Hoppa nieuw setjequote:Op donderdag 12 april 2012 16:58 schreef no1uknow het volgende:
Nog maar een keer:
Zijn er nog mensen die de dopjes van de Apple in-ears hebben in maatje M en deze niet gebruiken? Evt. Ruilen tegen een setje S of L als ik deze heb liggen?!
Ik werk zelf bij een APR maar daar hebben we niks meer liggen.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:18 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar de apple store gegaan en heb gezegd dat ik ze kwijt was. Hoppa nieuw setje
Damn, dat is wel uitzonderlijkquote:
Nou ik baalde al, want vorige week stond ie nog op health 93%quote:
Daar zit het probleem.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou ik baalde al, want vorige week stond ie nog op health 93%
Ohja, en slechts 1x me accu helemaal opgebruikt, en bijna altijd aan de lader thuis.
Probleem? ik vind 93% health na 829 cycles 3 jaar wel redelijk.quote:
Redelijk? Je weet zelf ook wel dat dat uitzonderlijk veel is.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Probleem? ik vind 93% health na 829 cycles 3 jaar wel redelijk.
vraag me al die tijd al af wie het isquote:Op donderdag 12 april 2012 18:54 schreef TwyLight het volgende:
Die mega foto mag ook wel een keer uit de OP
De CEOquote:Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
vraag me al die tijd al af wie het is
oh, ok.quote:
Nou inderdaad. Echt tenenkrommend.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:54 schreef TwyLight het volgende:
Die mega foto mag ook wel een keer uit de OP
Nouja, andere oudere macbookpro, nog de oudere eerste alu heeft zo'n beetje hetzelfde. Dus ik ging er van uit dat het gewoon een probleem was van alle post 2009 modellen.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:04 schreef Wootism het volgende:
[..]
Redelijk? Je weet zelf ook wel dat dat uitzonderlijk veel is.
Accu zou normaal bij 800 cycles op 60 zitten of zo
om te kijken of je hem een keer moet vervangen.quote:
Accu gaat vaak langer mee dan de laptop oud wordtquote:Op donderdag 12 april 2012 23:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
om te kijken of je hem een keer moet vervangen.
Aangezien ik soms weekend weg ben en fotografeer dan wil ik me laptop kunnen gebruiken.
Ja, maar mocht het zo zijn dat ie echt aftakelt dan vervang ik de accu.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:32 schreef Estolan het volgende:
[..]
Accu gaat vaak langer mee dan de laptop oud wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |