Bestaan die?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu nog een verstandige Hagenees vinden...
Hoepel nou eens op man! Hopen mag toch altijd?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:33 schreef De_kromme het volgende:
Doe nou een normale TT man, iets van: 'Met beide beentjes op de grond'. Wil je uitgelachen worden ofzo?
En dat bepaal jij, een Hagenees met een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:33 schreef De_kromme het volgende:
Doe nou een normale TT man, iets van: 'Met beide beentjes op de grond'. Wil je uitgelachen worden ofzo?
Volgend jaar weer lekker Jupiler League jochiequote:Op donderdag 12 april 2012 13:33 schreef De_kromme het volgende:
Ja precies!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:33 schreef Merkie het volgende:
Ik vind de kritiek op het spel van gisteren echt overdreven. Als we toevallig wel een doelpunt hadden gemaakt en met 0-1 hadden gewonnen had je er niemand over gehoord en was het een prima resultaat in een lastige uitwedstrijd geweest. Shit happens.
Dus hij heeft één wedstrijdje minder gehadquote:Het enige waar ik me zorgen over maak is Guidetti. Hij werd niet veel aangespeeld, maar als hij dan wel de bal kreeg dan kwam er 9/10 keer niks zinnigs uit voort of verspeelde hij de bal knullig.
Happel zelf eens op man, met je spastische gedoe de hele tijd. Hoop doet leven, maar dat heb ik helaas niet gemerkt bij het legioen tegen NAC.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoepel nou eens op man! Hopen mag toch altijd?
Waar blijft die tweede ring dan, die 20-miljoen+ transfer voor Verhoek en wanneer halen jullie die schaal ookalweer? Binnen 3 jaar ofzo toch?
Wattan? Is toch zielig dit gedrag. Het gaat hier al maanden over het kampioenschap, maar je kan de relatief 'makkelijke' potjes niet eens winnend en overtuigend afsluiten. Blijft een vreemd verhaal..quote:Op donderdag 12 april 2012 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat bepaal jij, een Hagenees met een persoonlijkheidsstoornis.
Dat is ook zo, het verwachtingspatroon is zo ontzettend hoog geworden dat we soms wel eens denken wonderen te kunnen verwachten, en dat hij 19 is zou je soms glad vergeten, zeg nou zelf, 25 zou je ook geloven. Zowel qua uiterlijk als als qua voetballer.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee maar wat verwacht je. Die jongen wordt van alle kanten gedekt, scheidsrechters geven de penalties enzo allemaal niet meer zo makkelijk omdat hij blijkbaar "de naam" ineens heeft. Terwijl ik hem nog nooit op een schwalbe heb kunnen betrappen.
Dus nee, ik begrijp dat wel. En zelfs dán weet hij de verdediging van de tegenstander zó op te schudden dat de rest vrijer komt te staan.
Ik zeg niet dat Driedetti niet beter kan voetballen (dat kan hij namelijk ZEKER) maar hij doet het niet onverdiesntelijk hoor. We vergeten wel even dat hij 19 is en ENORM veel druk op z'n schouders heeft.
Klopt, slechtste sfeer OOIT die wedstrijd. Ik zal zo de anti-legioenpost van toen nog even voor je posten.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Happel zelf eens op man, met je spastische gedoe de hele tijd. Hoop doet leven, maar dat heb ik helaas niet gemerkt bij het legioen tegen NAC.
5e is best als PSV 3e of lager wordt: anders MOETEN we 4e worden.quote:Je mag heel erg blij zijn als je vijfde wordt, maar het spel van gisteren was echt niet om aan te zien... Veel balbezit, één kans in de tweede helft.
Dat doen PSV / Twente / AZ ook niet, alleen Ajax op dit moment. Zo zielig is dat dus niet, gezien de rest er ook van droom(de)t.quote:Wattan? Is toch zielig dit gedrag. Het gaat hier al maanden over het kampioenschap, maar je kan de relatief 'makkelijke' potjes niet eens winnend en overtuigend afsluiten. Blijft een vreemd verhaal..
Hij speelt elke wedstrijd minder dan de vorige keer.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja precies!
[..]
Dus hij heeft één wedstrijdje minder gehad. En zelfs daarin een PRACHTIG schot op goal waar Bakkal uit de rebound net niet scoort, en een "assist" op bakkal als hij hem niet in de handen van de keeper schoot.
Nee, ondanks dat Guidetti het 'moeilijk' had heeft hij wél gedaan waar hij voor betaald wordt: schieten op goal en collega's in stelling brengen.
Daarom man. En daarom zou het óók voor Guidetti goed zijn om nog een jaar bij Feijenoord te blijven. Maar ja, of hij dat inziet (en City) is te betwijfelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat is ook zo, het verwachtingspatroon is zo ontzettend hoog geworden dat we soms wel eens denken wonderen te kunnen verwachten, en dat hij 19 is zou je soms glad vergeten, zeg nou zelf, 25 zou je ook geloven. Zowel qua uiterlijk als als qua voetballer.
Precies.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:33 schreef Merkie het volgende:
Ik vind de kritiek op het spel van gisteren echt overdreven. Als we toevallig wel een doelpunt hadden gemaakt en met 0-1 hadden gewonnen had je er niemand over gehoord en was het een prima resultaat in een lastige uitwedstrijd geweest. Shit happens.
Het enige waar ik me zorgen over maak is Guidetti. Hij werd niet veel aangespeeld, maar als hij dan wel de bal kreeg dan kwam er 9/10 keer niks zinnigs uit voort of verspeelde hij de bal knullig.
Lat ligt dan ook torenhoog. Komop man, geen spits bij Feijenoord die het beter zou doen dan Guidetti gisteren. Als dat schot in de eerste helft erin was gegaan, hoorde je niemand. "Mwah Guidetti speelde niet mooi maar hij peert 'm er wel weer in, net als Vitessequote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij speelt elke wedstrijd minder dan de vorige keer.
Ja misschien bij jou op de VI-redactie maar niemand gelooft daarin.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:42 schreef De_kromme het volgende:
Guidetti is gewoon uit vorm. Die heeft een paar leuke wedstrijdjes gehad, maar je zal hem missen als kiespijn volgens seizoen, mits er een degelijke vervanger komt. Kuijt lijkt onmogelijk, Junker komt steeds vaker naar voren in geruchten.....
Nog één jaar contract. Balde slecht trouwens eerste helft. Tweede helft stuk beter.quote:El Ahmadi is veel en veel belangrijker voor dit Feijenoord, hoe staat het daarmee?
5e is alles behalve prima als PSV 2e (of eerstequote:Op donderdag 12 april 2012 13:42 schreef Das-Phantom het volgende:
Feyenoord 5e plaats of 4e en meer zit er niet in. Prima resultaat natuurlijk verder![]()
Ondanks dat gebral over een kampioenschap neem je dat resultaat niet af
Over Feijenoord? Junker schijnt dus serieus in beeld te zijn als vervanger voor Guidetti. Kuijt heeft definitief laten weten de overstap dit jaar nog niet te maken, aangezien hij zichzelf nog bestempeld als 'goed genoeg' voor een topclub in Europa.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Heeft de snor nog nieuws de_kromme?
Gast, ga iemand anders vervelen met je sprookjesquote:Op donderdag 12 april 2012 13:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Over Feijenoord? Junker schijnt dus serieus in beeld te zijn als vervanger voor Guidetti. Kuijt heeft definitief laten weten de overstap dit jaar nog niet te maken, aangezien hij zichzelf nog bestempeld als 'goed genoeg' voor een topclub in Europa.
Verder.. tja.. Nog één nieuwtje, maar die mag ik nog niet verklappen, hoor je vrijdagavond wel.
Ik moet er ook zó om lachen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gast, ga iemand anders vervelen met je sprookjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |