quote:Op donderdag 12 april 2012 13:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Anders is het [ afbeelding ]istisch
Ken je Herman Heijermans ?quote:
Ik denk dat AZ de grooste bedreiging is. Twente kan Ajax namelijk eigenhandig uitschakelen. AZ niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:39 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ik zie FC Twente als de meest serieuse bedreiging. AZ staat weliswaar maar op 3 punten maar die zie ik geen 6 punten halen tegen PSV en Feyenoord.
FC Twente kan tegen Ajax in een rechtstreeks duel 3 punten inlopen. Als dat gebeurt dan heeft Ajax waarschijnlijk aan een gelijkspel tegen Vitesse uit op de laatste speeldag voldoende om kampioen te worden. Dan ga ik hier even van het gemak uit dat Ajax al zijn thuiswedstrijden wint en Twente ook. Mocht Ajax tegen FC Twente niet verliezen dan heb je kans dat de laatste wedstrijd er niet meer toe doet. Goed te doen dacht ik, maar Ajax is er nog niet, een bal kan ook iets anders rollen en dan ziet het er weer heel anders uit. Maar, voor het kampioenschap zijn er nog slechts 3 in de race met Ajax als uitgesproken favoriet.
Anders is hetquote:Op donderdag 12 april 2012 13:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Anders is het [ afbeelding ]istisch
Je bedoeld niet eens ?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lol, ik had het zo druk met dat eerste woord dat dat me geen eens opviel
quote:
Die had Feyenoord toch al gewonnen toen ze van Ajax wonnen? Zo leek het tenminste wel aan reactie van de supporters te zien.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:53 schreef Nober het volgende:
Gefeliciteerd met het winnen van de Champions League 2011-12, wat een geweldige prestatie.
Ach, Feijenoord is al blij dat ze met nog 5 speelronde's kans maakte op de landstitel.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:55 schreef davihaa het volgende:
[..]
Die had Feyenoord toch al gewonnen toen ze van Ajax wonnen? Zo leek het tenminste wel aan reactie van de supporters te zien.
?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kreeg een migraineaanval van dat filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |