Als het niet zo is, wil ik van jou m'n geld terug bitchquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Paul, het is van voor tot achter gewoon een boeiende actierijke onderhoudende film
Ga je poen maar bij Giel halenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Als het niet zo is, wil ik van jou m'n geld terug bitch
ha, met moneypennyquote:Op zondag 4 november 2012 01:24 schreef tralalala het volgende:
Hadden jullie ook eerst een 50-jaar James Bond compilatie?
Iedereen in de zaal de titel roepen van de James Bond film welke bij het fragment hoorde, was wel grappig.![]()
Erg gave film en een bazige bad guy, miste alleen een beetje de bond girl en James die de hoed op de kapstok gooit, daar zat ik bij dat fragment echt op te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef Eva4Evah het volgende:
Nou ben gister geweest, bloedstollende film dat wel, maar ik hou toch meer van de classics. Kon wel echt genieten van Daniel Craig, vond hem in de andere films wat minder maar nu wel echt genieten. Hij had alleen wel wat meer vrouwen mogen versierenMaar Javier Bardem stal de show wat mij betreft, wat een topacteur
Bardem was inderdaad ijzersterk als de bad guy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook deze Bond film heeft weer van die heerlijk cynische momenten, toegegeven, je moet er wel van houden. Dench op haar best, het was leuk om een keer wat langer van haar te mogen genieten aangezien ze een grotere rol speelt dan de voorgaande films.
Ik heb hem in IMAX gezien, en man wat is dat toch wel weer een genot om naar te kijken. Ik had vrij strenge verwachtingen na het lezen van sommige reviews, maar de film viel me alleszins mee.Ditismijnsig.
mwoaaaaahhhh... Dark Knight Rises en straks The Hobbit gaan er wel overheen hoorquote:Op zondag 4 november 2012 18:50 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik vond hem echt heel leuk, het is voor mij zeker de film van het jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door tralalala op 04-11-2012 22:54:38 ]
quote:Op zondag 4 november 2012 22:11 schreef tralalala het volgende:
Viel me trouwens behoorlijk mee dat het logo van Heineken niet echt in beeld is geweest.
Of ik moet het gemist hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Eigenlijk was M toch gewoon de Bond-girl van deze film?quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:59 schreef Breuls het volgende:
De ene Bondgirl niet nee, maar de andere komt voorlopig theoretisch in elke film terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Javier Bardem was een geniale schurk, dat wel
Overigens zat ik voor tien(!) jongetjes van een jaar of 14 die het de hele film alleen maar over 'neuken' en 'maak 'm dood' hadden, dus dat kan mijn ervaring ook enigzins beïnvloed hebben.
Amen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |