Dat hij het niet begrijpt, komt dan ongetwijfeld doordat het zo verschrikkelijk slecht geschreven is.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je begrijpt geen reet van mij post. Maakt niet uit, maar zet er dan niet zo'n veroordelende reactie onder, als het puur je eigen onbegrip is war de schoen knelt
Tja, noem het dan ook geen James Bond. Als een film de naam James Bond draagt hoop ik altijd op een typische Bondfilm. QoS had net zo goed de zoveelste Bourne Identity kunnen zijn. Skyfall nog niet gezien, maar blijkbaar is het wat dat betreft in ieder geval beter.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:19 schreef wolfrolf het volgende:
Dat puristische gejammer dat het niet "typisch Bond" is is echt irritant. Stilstand is achteruitgang, dit is de moderne Bond, zet die knop eens om.
Een absoluut acteerkanon inderdaad. Beste performance van de film.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:31 schreef Cid het volgende:
[..]
Man man wat een geweldig acteur, ik lag dubbel om die gast
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dobbert nu even niet de wereld rond.
Een stuk beter. En prachtig ook hoe ze weer dingen uit de oudere bondfilms laten terugkomen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:53 schreef thettes het volgende:
[..]
Tja, noem het dan ook geen James Bond. Als een film de naam James Bond draagt hoop ik altijd op een typische Bondfilm. QoS had net zo goed de zoveelste Bourne Identity kunnen zijn. Skyfall nog niet gezien, maar blijkbaar is het wat dat betreft in ieder geval beter.
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:55 schreef Theebag het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat jij jij bent.
Dito hier, al teveel spoilers meegekregen...quote:Op donderdag 1 november 2012 17:23 schreef tralalala het volgende:
Premiere is geweest dus spoilers hoeven niet meer lijkt me?
Ik kom hier in ieder geval niet meer terug totdat ik hem gezien heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
neequote:
Gelukkig niet.quote:
quote:
quote:
Ik wilde gisteren online tickets bestellen toen ik erop geattendeerd werd dat de film in 3D was, waarop ik de tickets maar niet gekocht heb aangezien ik geen fan ben van 3D. Maar toen ik vandaag ging googlen kon ik niet vinden dat de film wél in 3D is, dus vandaar dat ik het voor de zekerheid nog even vroegquote:
Ja, Pathé inderdaad. Nooit geweten dat dat er standaard bij staat, normaliter ga ik in een opwelling naar de bioscoop en koop ik daar tickets..quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:07 schreef Tim86 het volgende:
Bij Pathé? Dat stukje over 3D-brillen staat er standaard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paul, het is van voor tot achter gewoon een boeiende actierijke onderhoudende filmquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef Paul het volgende:
Denk ik volgende week checken, al vraag ik me af of hij niet tegenvalt. Ik lees her en der dat er in het begin actie is en dan heel lang saai en op het einde weer actie?![]()
![]()
![]()
Nouja we gaan het meemaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |