Op custom ROM's zeker?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:21 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij is tap-to-focus standaard in vrijwel elke android telefoon. Ik heb er aardig wat bediend en volgens mij hadden ze allemaal die functie.
En?quote:Op maandag 23 april 2012 21:44 schreef Zocalo het volgende:
[..]
hmm, ik ga eens kijken hoe lang hij het nu zonder juice volhoudt..
CM9 iigquote:Op donderdag 26 april 2012 14:32 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Op custom ROM's zeker?
USB foutopsporing heb je nodig voor wat developer dingen, als je met ADB en de Android SDK aan de slag gaat. Maar ook voor de app PDA-Net heb je het nodig, dat is een app waarmee je USB-tethering kan doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:41 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand trouwens wat USB-foutopsporing precies is? Heb ik dat nnodig?
Ditquote:Op donderdag 26 april 2012 16:40 schreef Roolio het volgende:
[..]
En elke camera app met tap-to-focus heeft ook gewoon autofocus.
Ik heb Swiftkey X lang gebruikt, maar heb nu smart keyboard pro. En moet zeggen, die is voor mijn gevoel zeker 10x beter als elk ander toetsenbord (inclusief swiftkey dus)quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:29 schreef MichielPH het volgende:
Ik heb mijn telefoon volledig gereset en nu ben ik op zoek naar een goed toetsenbord. De stock ICS is volkomen kut, het enige wat die voorspelt zijn namen uit mijn telefoonboek. Van 'toetsenvord' kan hij nog niet bedenken dat het 'toetsenbord' moet zijn.
Ik heb een tijd Swiftkey X naar tevredenheid gebruikt, maar die verbeterde na een update vaak naar het meervoud: typ ik 'stoel', maar hij er 'stoelen' van. Weet iemand een oplossing voor het laatstgenoemde probleem, of een beter toetsenbord?
Te laatquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:34 schreef Veerboot het volgende:
Voor wie Twitter heeft geïnstalleerd: niet updaten naar versie 3.2.0. Crasht steeds tijdens opstarten, ergo: app onbruikbaar.
Die 1 euro begrijp ik nog wel maar die dubbele afboeking voor dezelfde appquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:42 schreef epicbeardman het volgende:
Na die 1euro heb je geen 2.49 meer voor de app bedoel je? ook ebay/andere sites checken eerst of cc wel iets afgeboekt kan worden
ja beetje vreemd, gewoon hier even meldenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die 1 euro begrijp ik nog wel maar die dubbele afboeking voor dezelfde app
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik had Google al gemailed. Ze zeggen dat het binnen 14 dagen weer recht gezet zou worden. Ben benieuwd...
Als je de taal van je telefoon op Engels zet, dan werkt het wel. Erg vreemd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:34 schreef Veerboot het volgende:
Voor wie Twitter heeft geïnstalleerd: niet updaten naar versie 3.2.0. Crasht steeds tijdens opstarten, ergo: app onbruikbaar.
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je de taal van je telefoon op Engels zet, dan werkt het wel. Erg vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |