ik begrijp uit jouw reactie dat de app: Juice Defender wordt afgeraden om te gebruiken dus?quote:Op maandag 23 april 2012 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar jij zegt dat je tasks killt. Doe je dat met een taskkiller? Zo ja, dan is het niet meer dan logisch dat ze terug komen. Op Froyo en nieuwer kun je namelijk niet meer via een app tasks killen. Zie hier voor uitleg. In zekere zin zijn het geen vervelende mensen, maar pakken jullie ze gewoon verkeerd aan
Wat niet in dat artikel staat, maar wel zo is: als je massaal tasks gaat killen via een taskkiller starten ze meteen weer op, en dat proces slurpt zowel CPU als batterij. Dus wat jullie nu doen verergert het probleem volgens mij alleen maar
Ja, dat deed het vroeger dus. Wat het nu doet is constant apps afsluiten die zichzelf meteen weer opstarten omdat het beëindigen niet meer lukt. Daardoor krijg je een oneindige reboot-loop van processen dat je CPU heel erg belast en je batterij leegslurpt.quote:Op maandag 23 april 2012 16:21 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik begrijp uit jouw reactie dat de app: Juice Defender wordt afgeraden om te gebruiken dus?
Die killed apps die overbodig zijn en continue blijven draaien
29quote:Op maandag 23 april 2012 15:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb maar 31 processen (HTC One X stock ICS Sense)
Kan wel zijn, maar bij mij heeft het enorm geholpenquote:Op maandag 23 april 2012 15:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Android doet het zelf.
Indien ik mijn telefoon (Sensation met sense 4.0 rom) ontkoppel na laden zie je direct dat hij bij accu-stats op 0seconden zonder lader staat. En ook bijvoorbeeld de usage weg is van chrome/telefoon gesprekken die ik had voordat ik ging laden.
maar jij hebt een geroote androidquote:Op maandag 23 april 2012 16:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar bij mij heeft het enorm geholpen
dat is wel een stuk minder..quote:
Kloptquote:Op maandag 23 april 2012 16:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
de app die jij gaf werkt alleen met geroote versies
Aha...nah dat kan best uit. Zou dat veel accu kosten?quote:Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef automatic_ het volgende:
Als jij nieuwe contacten opslaat checkt WhatsApp meteen of die mensen WhatsApp hebben
Noem dan iets zonder root.quote:
nee dat doet hij eenmalig (of af en toe) en dat wil je wel, anders moet je dat zelf gaan doen.quote:Op maandag 23 april 2012 17:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Aha...nah dat kan best uit. Zou dat veel accu kosten?
Het komt als het uitkomt, bij de uitrol van gingerbread zat er ook een paar weken niets tussen de Scandinavische landen en de rest van de wereldquote:Op maandag 23 april 2012 16:44 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Wanneer komt ICS nou uit voor SE
Half April is al voorbij!
das ook weer zo!quote:Op maandag 23 april 2012 17:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nee dat doet hij eenmalig (of af en toe) en dat wil je wel, anders moet je dat zelf gaan doen.
rootquote:
Hoi!quote:Op zondag 22 april 2012 21:48 schreef Iemand91 het volgende:
Ik gebruik onderstaande player op m'n Desire: https://play.google.com/s(...)spandroid.free&hl=nl
Deze kan zelf subtitles downloaden bij series/films, in theorie ook in het Nederlands. Ik heb Nederlands (en Engels) aangevinkt maar Nederlandse subtitles vind ie nooit.
Kent iemand een player die ook subtitles kan downloaden, in het Nederlands?
hmm, ik ga eens kijken hoe lang hij het nu zonder juice volhoudt..quote:Op maandag 23 april 2012 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat deed het vroeger dus. Wat het nu doet is constant apps afsluiten die zichzelf meteen weer opstarten omdat het beëindigen niet meer lukt. Daardoor krijg je een oneindige reboot-loop van processen dat je CPU heel erg belast en je batterij leegslurpt.
Zo?:quote:Op maandag 23 april 2012 20:52 schreef Olle. het volgende:
[..]
Hoi!
ik heb BS player geinstalleerd.
Mij is het ook nog niet gelukt om subtitels in te laden...
Dat bedoelde ik inderdaad jaquote:Op maandag 23 april 2012 22:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zo?:
- open bestand in BSplayer
- Menu -> subtitles -> Check for subtitles online -> selecteer er een.
Werkt prima met o.a. mkv's hier.
EDIT: oh, of bedoel je Nederlandse subtitles?![]()
Jammer, maar dan lag het dus i.i.g. niet aan mij. Ach, met Engelse subtitles kan ik ook wel uit de voeten; 't is meer dan die mensen soms zo snel of onduidelijk praten dat ik het soms niet kan volgen.quote:
Navfree heb ik, maar nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 23 april 2012 23:44 schreef StateOfMind het volgende:
Welke gratis navigatie app gebruiken jullie?
Bij Google Maps kun je slechts kaarten van 16 kilometer downloaden en alles wat daarbuiten valt kost data.
Sygic heeft geloof ik slechts een korte proefperiode (7 dagen), waarna je alsnog kunt betalen. Datzelfde geldt ook voor Route66 (30 dagen).
Ik zoek dus een gratis navigatie app, waarbij ik dus van tevoren de kaart van heel Nederland kan downloaden, zodat ik daarmee offline en alleen met GPS kan navigeren, zonder dataverbuik.
Zijn bijvoorbeeld Waze (https://play.google.com/s(...)xLDEsImNvbS53YXplIl0.) of NavFree (https://play.google.com/s(...)ZHJvaWQuT1NNLkFMTCJd) iets?
Als je die laatste zin zou willen toelichten per PM, zou ik dat fijn vindenquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Navfree heb ik, maar nog niet geprobeerd.
Sygic heb ik ook, via de illegale manier, en daar ben ik tot nu toe erg tevreden over. Heeft prima offline geholpen in Berlijn.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je die laatste zin zou willen toelichten per PM, zou ik dat fijn vinden
Mij ook graagquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je die laatste zin zou willen toelichten per PM, zou ik dat fijn vinden
Vooruit, de laatste dan...degene hierna mag het aan een van jullie twee vragen, als een modern piramidespelquote:
Ik heb NavFree laatst geprobeerd op een voor mij bekende route (om het te testen) en het beviel mij erg goed. Hiervoor gebruikte ik Google Navigation maar met NavFree krijg ik een duidelijker overzicht van de route en ook geeft deze aan wat mijn (GPS) snelheid is.quote:Op maandag 23 april 2012 23:44 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn NavFree (https://play.google.com/s(...)ZHJvaWQuT1NNLkFMTCJd) iets?
Installeer eens Airpush om te kijken of die wat vind.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:04 schreef -J-D- het volgende:
Krijg nu een "Battery update available"-spam melding.
Heb Airdroid geinstalleerd in de afgelopen dagen en Sygic gekocht... Kan van een van die twee komen lijkt me?
Hebben jullie deze melding ook gehad?
Dank! Doe ik gelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Installeer eens Airpush om te kijken of die wat vind.
Verder zijn het vaak gare apps die dat soort shit veroorzaken
Xperia S? Lijkt me niet...quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:28 schreef Klonk het volgende:
even bevestigen ICS voor SE idd beschikbaar voor is, ben as i aan het typen ben de Xperia S van vriendinlief aan het updaten
Ik heb ook de Arc S, maar als ik op Software-Update klik, geeft ie de melding dat ie al over de nieuwste software beschikt, terwijl bij Android-versie 2.3.4 staat.quote:
Wat klonk zegt. En als je een branded toestel hebt, dan kun je nog wel wat langer wachten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb ook de Arc S, maar als ik op Software-Update klik, geeft ie de melding dat ie al over de nieuwste software beschikt, terwijl bij Android-versie 2.3.4 staat.
Hoe kom ik dan aan Android 4.0?
Ah okee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:40 schreef Klonk het volgende:
update is niet OTA even checken via de pc companion
Ik zit bij T-Mobile, hoe lang zal dat dan gaan duren?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat klonk zegt. En als je een branded toestel hebt, dan kun je nog wel wat langer wachten.
Minimaal een half jaar... Maar aangezien ze de laatste updates nog niet eens verwerkt hebben, kun je nog wel langer wachten denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah okee.
[..]
Ik zit bij T-Mobile, hoe lang zal dat dan gaan duren?
Poeh, geen idee hoe je dit bij T-Moblie kunt zien. Bij een vodafone branded toestel staan er specifieke vodafone apps op die je niet kunt verwijderen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:50 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe kan ik dan zien of mijn telefoon wel of niet branded is?
Leesvoer: http://www.theregister.co.uk/2012/04/02/sony_ics/quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:53 schreef Klonk het volgende:
bwoah, ik wordt niet enthousiast over de update, ik heb zelf een gewone arc en mijn vriendin dus een arc s en die voelt na de update langzamer aan, instellingen enzo zijn gewoon langzamer dan op mijn arc.
ik laat de update aan mijn arc lekker voor wat het is.
Er staan wel een aantal T-Mobile apps op. Ik heb hem ook gehaald bij een T-Mobile shop waar ik ook mijn abonnement heb verlengd. Dus dan zal ie waarschijnlijk idd wel branded zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Poeh, geen idee hoe je dit bij T-Moblie kunt zien. Bij een vodafone branded toestel staan er specifieke vodafone apps op die je niet kunt verwijderen.
Dan moet je echt met Odin aan de gang. Ik heb de update van 2.2 naar 2.3 afgelopen zomer zelfs nooit gekregenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er staan wel een aantal T-Mobile apps op. Ik heb hem ook gehaald bij een T-Mobile shop waar ik ook mijn abonnement heb verlengd. Dus dan zal ie waarschijnlijk idd wel branded zijn.
Maar als ik Klonks ervaring lees met ICS op de Arc S, dan vind ik het niet zo heel erg dat ie voor mijn toestel voorlopig nog niet uit komt.
Android tablet discussie topic #19 - Waar de prijzen beginnen te dalen speciaal topic voor android tablets met kennersquote:Op woensdag 25 april 2012 10:36 schreef wise het volgende:
hoe zit het met de ics voor de galaxy tab¿
tyquote:Op woensdag 25 april 2012 11:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
Android tablet discussie topic #19 - Waar de prijzen beginnen te dalen speciaal topic voor android tablets met kenners
Wordfeud Freequote:Op woensdag 25 april 2012 14:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik had nog 3 euro over op m'n CC. Ik dacht ik koop ff wordfeudGaat die kut google nog eerst ff 1 euro afschrijven waardoor ik wordfeud niet kan kopen
Nee. MIUI moet een beetje iPhone achtig zijn hè, dus die optie, dat wil jij niet (denk je mij in met een draaiende handbeweging op gezichtshoogte).quote:Op woensdag 25 april 2012 20:18 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Is er serieus geen enkele mogelijkheid in MIUI om foto's intern op te slaan?
Kan je 3,22 of zo uitgeven aan een SDcard? Zo ja: http://tweakers.net/price(...)KQCXdBwR9hbdfdEk7vDwquote:Op donderdag 26 april 2012 00:07 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ja ik ben nu een beetje te arm om een nieuw SD-kaart te aan te schaffen dus daarom
Hmmm, er is geen custom ROM waar in de camera een tap-to-focus functie zit zoals in de iPhone (daarom heb ik m voor mijn android, is een kekke functie icm mijn geweldige camera)? Alleen MIUI heeft dat maar als een CM9 ROM dat ook heeft zou het ook heel erg fijn zijn.
Volgens mij heeft CM9 dat gewoon hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 00:07 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ja ik ben nu een beetje te arm om een nieuw SD-kaart te aan te schaffen dus daarom
Hmmm, er is geen custom ROM waar in de camera een tap-to-focus functie zit zoals in de iPhone (daarom heb ik m voor mijn android, is een kekke functie icm mijn geweldige camera)? Alleen MIUI heeft dat maar als een CM9 ROM dat ook heeft zou het ook heel erg fijn zijn.
htc's camera apps zijn ook pinch to focusquote:Op donderdag 26 april 2012 01:03 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Volgens mij heeft CM9 dat gewoon hoorDat is toch altijd
Touch to focus? Serieus?quote:Op donderdag 26 april 2012 01:03 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Volgens mij heeft CM9 dat gewoon hoorDat is toch altijd
Pinch to focus is wat anders.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
htc's camera apps zijn ook pinch to focus
Wat is het dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:27 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Touch to focus? Serieus?
[..]
Pinch to focus is wat anders.
quote:
Dit is toch standaard bij SGSquote:Op donderdag 26 april 2012 13:32 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Vanaf 3:30.
Dat heeft MIUI dus. Ik heb een grafhekel aan automatische focus.
Maar als een andere rom dat ook heeft zou dat uberfijn zijn
Nee?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dit is toch standaard bij SGS
Oh, ik dacht dat dit SGS topic wasquote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Nee?
Ik heb geen SGS. En wil sowieso niet aan stock ROM's beginnen.
Op custom ROM's zeker?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:21 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij is tap-to-focus standaard in vrijwel elke android telefoon. Ik heb er aardig wat bediend en volgens mij hadden ze allemaal die functie.
En?quote:Op maandag 23 april 2012 21:44 schreef Zocalo het volgende:
[..]
hmm, ik ga eens kijken hoe lang hij het nu zonder juice volhoudt..
CM9 iigquote:Op donderdag 26 april 2012 14:32 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Op custom ROM's zeker?
USB foutopsporing heb je nodig voor wat developer dingen, als je met ADB en de Android SDK aan de slag gaat. Maar ook voor de app PDA-Net heb je het nodig, dat is een app waarmee je USB-tethering kan doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:41 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand trouwens wat USB-foutopsporing precies is? Heb ik dat nnodig?
Ditquote:Op donderdag 26 april 2012 16:40 schreef Roolio het volgende:
[..]
En elke camera app met tap-to-focus heeft ook gewoon autofocus.
Ik heb Swiftkey X lang gebruikt, maar heb nu smart keyboard pro. En moet zeggen, die is voor mijn gevoel zeker 10x beter als elk ander toetsenbord (inclusief swiftkey dus)quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:29 schreef MichielPH het volgende:
Ik heb mijn telefoon volledig gereset en nu ben ik op zoek naar een goed toetsenbord. De stock ICS is volkomen kut, het enige wat die voorspelt zijn namen uit mijn telefoonboek. Van 'toetsenvord' kan hij nog niet bedenken dat het 'toetsenbord' moet zijn.
Ik heb een tijd Swiftkey X naar tevredenheid gebruikt, maar die verbeterde na een update vaak naar het meervoud: typ ik 'stoel', maar hij er 'stoelen' van. Weet iemand een oplossing voor het laatstgenoemde probleem, of een beter toetsenbord?
Te laatquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:34 schreef Veerboot het volgende:
Voor wie Twitter heeft geïnstalleerd: niet updaten naar versie 3.2.0. Crasht steeds tijdens opstarten, ergo: app onbruikbaar.
Die 1 euro begrijp ik nog wel maar die dubbele afboeking voor dezelfde appquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:42 schreef epicbeardman het volgende:
Na die 1euro heb je geen 2.49 meer voor de app bedoel je? ook ebay/andere sites checken eerst of cc wel iets afgeboekt kan worden
ja beetje vreemd, gewoon hier even meldenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die 1 euro begrijp ik nog wel maar die dubbele afboeking voor dezelfde app
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik had Google al gemailed. Ze zeggen dat het binnen 14 dagen weer recht gezet zou worden. Ben benieuwd...
Als je de taal van je telefoon op Engels zet, dan werkt het wel. Erg vreemd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:34 schreef Veerboot het volgende:
Voor wie Twitter heeft geïnstalleerd: niet updaten naar versie 3.2.0. Crasht steeds tijdens opstarten, ergo: app onbruikbaar.
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je de taal van je telefoon op Engels zet, dan werkt het wel. Erg vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |