Ja jezus.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je? 3 dochters, beetje verwarrend om te horen dat je zus, ondanks dat ze je zus is, zus niet is terwijl je andere zus wel zus is.
Het is een jongen, die worden toch nooit volwassenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
jij mag niks zeggen jouw zoon heet puber!
hoe moet dat als hij straks volwassen is?
Hij komt er tenminste dan nog mee weg met op zijn 60e 16-jarige chickies te hosselen. De baas.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
jij mag niks zeggen jouw zoon heet puber!
hoe moet dat als hij straks volwassen is?
Dat dacht ik ook, tot mijn kleine broertje opgroeide tot een kerel met een veel te grote bek voor zo'n klein broertje.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een jongen, die worden toch nooit volwassen
Of Pik Omhoog. Hangt af van welke studie hij kiest.quote:
truequote:Op donderdag 12 april 2012 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een jongen, die worden toch nooit volwassen
Das ongetwijfeld de naam van haar eerste zoonquote:
Je bent zwanger!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:48 schreef PeuRac het volgende:
Net van de dokter te horen gekregen waarom ik al een maand of twee moe, depressief en regelmatig een vlotte stoelgang heb
Maar het is op te lossen
Je deed een frituurdieet?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:48 schreef PeuRac het volgende:
Net van de dokter te horen gekregen waarom ik al een maand of twee moe, depressief en regelmatig een vlotte stoelgang heb
Maar het is op te lossen
Ja, daar was ik ook eerst bang voor, maar gelukkig nietquote:
Typisch, foliumzuur moet je ook slikken als je zwanger bent. Ik zou toch een testje doen als ik jou was...quote:Op donderdag 12 april 2012 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook eerst bang voor, maar gelukkig niet![]()
Lage B12 en Folic Acid niveau's, plus hoge bloeddruk en hoog cholesterol.
Nee, het probleem is eigenlijk dat ik al een dieet volg van wat ik moet eten. Rood vlees (licht of medium gebakken) en bladgroente (zo rauw mogelijk).quote:
Al gedaan, was negatief volgens de dokter, wat ik dan weer positief vondquote:Op donderdag 12 april 2012 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Typisch, foliumzuur moet je ook slikken als je zwanger bent. Ik zou toch een testje doen als ik jou was...
I hear you sister!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al gedaan, was negatief volgens de dokter, wat ik dan weer positief vond
Teveel werk.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:53 schreef missbehavin het volgende:
Dit weekend zelf friet maken
Mijn vader heeft een hele zak bintjes geregeld, die schijnen daar het best voor te zijn. Nu al zin in
Nee, vind ik juist leuk!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Teveel werk.
justeat.nl is veel makkelijker
Precies.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:56 schreef Kluts het volgende:
Zelf eten maken, ook al is het meer werk.
Ik ook niet, vandaar dat we het bijquote:Op donderdag 12 april 2012 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies.Zelfgemaakte friet
Ik heb alleen geen frituur
Ja, ik hou van dikquote:
Dan heb jij dat goed geregeldquote:Op donderdag 12 april 2012 15:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet, vandaar dat we het bijgaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |