Assumptions!quote:
Die doen het toch niet op het hedendaagse netwerk?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde zo'n oude PTT-telefoon op de werkkamer maar ik heb hier helemaal geen telefoonaansluiting boven
Ik wil later zo'n ouderwetse uit de jaren 30, zoeen met een draaischijf en een haak die je bovenop legtquote:Op donderdag 12 april 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde zo'n oude PTT-telefoon op de werkkamer maar ik heb hier helemaal geen telefoonaansluiting boven
Verwacht je dat CL dat weet?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Die doen het toch niet op het hedendaagse netwerk?
Zit ik ook nog steeds op te wachtenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef Samzz het volgende:
Ik wil later zo'n ouderwetse uit de jaren 30, zoeen met een draaischijf en een haak die je bovenop legt.
Je kunt geen voicemail etc meer bellen, maar ik heb beneden een nieuwerwetsche duivelsche telefoon met gewone toetsen.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Die doen het toch niet op het hedendaagse netwerk?
k wil zo'n saaie grijzequote:Op donderdag 12 april 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
http://link.marktplaats.nl/545524817
Die jaquote:Op donderdag 12 april 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Wat klinkt dat aandoenlijk. "Ik wil later...".quote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil later zo'n ouderwetse uit de jaren 30, zoeen met een draaischijf en een haak die je bovenop legt.
quote:
Bakkelieten telefoon. Zo´n ding waarvan de hoorn hard en zwaar genoeg is om een wapen te zijn in een barfightquote:Op donderdag 12 april 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Geen flesje in de buurt?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet heul kei plassenMaar ben lui vandaag
quote:
M'n oma vertelde laatst over hun eerste telefoon, zo'n kastje aan de muur waar je aan moest draaien en dan kreeg je de centrale, dan moest je in het kastje praten en had je een los oorstukquote:
Oiquote:
Wat hebben ze nu weer gedaan?quote:
3 softwarecrashes op rijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ja! En de centrale ging je dan doorverbinden door stekkertjes te verwisselenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n oma vertelde laatst over hun eerste telefoon, zo'n kastje aan de muur waar je aan moest draaien en dan kreeg je de centrale, dan moest je in het kastje praten en had je een los oorstuk
En dan kon de centrale meeluisteren, volgens m'n opaquote:Op donderdag 12 april 2012 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! En de centrale ging je dan doorverbinden door stekkertjes te verwisselen. Wat een tijd!
Joh, elke klus waar ik aan begin, blijkt nog een berg werk achter te zitten omdat niks klopt zowat hier.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Joh, elke klus waar ik aan begin, blijkt nog een berg werk achter te zitten omdat niks klopt zowat hier.
En dat is op zich niet erg, maar wel als je deadlines en een strakke planning hebt.
Ik probeer het maar los te laten, ben nu afhankelijk van anderen om verder te kunnen, meer dan wat ik gedaan heb kan ik niet doen.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
3 softwarecrashes op rij![]()
het doet me niks![]()
echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dat overkomt mij nou nóóóóóóóóííítquote:Op donderdag 12 april 2012 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Joh, elke klus waar ik aan begin, blijkt nog een berg werk achter te zitten omdat niks klopt zowat hier.
En dat is op zich niet erg, maar wel als je deadlines en een strakke planning hebt.
Ik loop ook een beetje op mijn laatste benen omdat er steeds weer onverwachte dingen bij komen. Gelukkig lijkt het end nu in zichtquote:Op donderdag 12 april 2012 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
de opluchting die dit moet geven:quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de opluchting die dit moet geven:
[ afbeelding ]
en de hoeveelheid werk om het weer op te ruimen![]()
Dat is altijd het nadeelquote:Op donderdag 12 april 2012 12:00 schreef JoeBravo het volgende:
en de hoeveelheid werk om het weer op te ruimen![]()
Welk melodietje is dat?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Gadverredamme ik heb weer t melodietje in m'n hoofd zitten waar ik vroeger nachtmerries van had
Tu-du-du-du-du-du-tu, tu-du-du-du-du-du-tu, tu-du-du-tu-du-du-du-du.quote:
Veel engerquote:Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tu-du-du-du-du-du-tu, tu-du-du-du-du-du-tu, tu-du-du-tu-du-du-du-du.
Zal een NS plaszak scorenquote:
Je bent een vent, op wat voor een onmogelijke plek ben je dat je niet kunt plassen?quote:
in een NS treinquote:Op donderdag 12 april 2012 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent een vent, op wat voor een onmogelijke plek ben je dat je niet kunt plassen?
Op mijn bureaustoelquote:Op donderdag 12 april 2012 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent een vent, op wat voor een onmogelijke plek ben je dat je niet kunt plassen?
Ik geloof dat "geen wc in de buurt" nu ook niet meer danquote:
Sprinters niet meerquote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef PeuRac het volgende:
Aah, daar kom ik niet, dacht altijd dat er gewoon wc's in zaten.
Misschien alle wc's ook maar uit het NS kantoor slopen, weten ze hoe het isquote:Op donderdag 12 april 2012 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sprinters niet meeris niet nodig volgens de NS
Goed ideequote:Op donderdag 12 april 2012 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien alle wc's ook maar uit het NS kantoor slopen, weten ze hoe het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:36 schreef rival het volgende:
Cocu, Koeman, Mclaren en Verbeek staan bij de kassa met een schaal.
De verkoopster vraagt......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leukste hieraan vind ik nog wel dat ik m snap. Ik snap m!![]()
De verkoopster vraagt......Hoogmoed komt voor de val!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ik nietquote:Op donderdag 12 april 2012 14:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Het leukste hieraan vind ik nog wel dat ik m snap. Ik snap m!
De verkoopster vraagt......Ga dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
quote:
Ach, het is maar weer eens pijnlijk duidelijk dat dit lichaam niet gemaakt is voor sport. Halverwege mijn 30 dagen mijn enkels overbelast, nu mag ik niet verder.quote:
Nuhuh! Ik ben zelfs nog 2 dagen doorgegaan, maar toen werd het wel heel dik en deed het zo'n pijnquote:Op donderdag 12 april 2012 14:45 schreef L-E het volgende:
Enkels overbelast, maak dat de kat wijs, lui loeder! En ik maar trainen.
Ja, ik had me nooit moeten overgeven aan die duivelse sportquote:
"ach, als je het eenmaal aan het doen bent ga je het vanzelf leuk vinden."quote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef missbehavin het volgende:
Het ergste is, dat ik dus straks weer helemaal overnieuw mag beginnenWég 12 dagen!
Leugens, allemaal leugens!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
"ach, als je het eenmaal aan het doen bent ga je het vanzelf leuk vinden."
Dat klopt.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij lijkt me niet iemand die voetbal volgt.
Maar 1x 30 dagen sporten, gaat je geen permanent resultaat opleveren, dus daarna moet je sowieso doorgaan met blijven bewegen. En er s veel dat je kan doen met een zwakke enkelquote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef missbehavin het volgende:
Het ergste is, dat ik dus straks weer helemaal overnieuw mag beginnenWég 12 dagen!
Ja de planning was om na die 30 dagen, het een paar keer per week te doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Maar 1x 30 dagen sporten, gaat je geen permanent resultaat opleveren, dus daarna moet je sowieso doorgaan met blijven bewegen. En er s veel dat je kan doen met een zwakke enkel
Ik ben bijna zo'n female body builderquote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef Barbusse het volgende:
MissB heeft nu kuiten als een sumoworstelaar?
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja de planning was om na die 30 dagen, het een paar keer per week te doen.
Hell, als ik het zoveel dagen achter elkaar kan doen, echt wel! Vooral omdat ik wel resultaat zag.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben bijna zo'n female body builder
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell, als ik het zoveel dagen achter elkaar kan doen, echt wel! Vooral omdat ik wel resultaat zag.
Joh, dat soort dingen versloffen binnen no time. Daarom begin ik er niet eens aan.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell, als ik het zoveel dagen achter elkaar kan doen, echt wel! Vooral omdat ik wel resultaat zag.
Ja zoietsquote:
Ik had verwacht dat ik er na 3 dagen al mee zou kappen, mezelf kennendequote:Op donderdag 12 april 2012 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Joh, dat soort dingen versloffen binnen no time. Daarom begin ik er niet eens aan.
Ik fiets wel een rondje om vanaf werk ofzo, dat is voor mij haalbaarder.
Ik snap wat je bedoelt. Voor een moment heb ik ook nog getwijfeld of ik het ook zou doen, maar ik zou niet weten wanneer. 's ochtends voor werk is not an option, na werk ook niet, want druk zat met koken en boodschappen en zulks, en als ik het avondeten achter de kiezen heb ga ik niet nog 30 min sporten.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ik er na 3 dagen al mee zou kappen, mezelf kennende
Ik deed het meestal als puber onder de douche stond 's avonds, rond 8 uur.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Voor een moment heb ik ook nog getwijfeld of ik het ook zou doen, maar ik zou niet weten wanneer. 's ochtends voor werk is not an option, na werk ook niet, want druk zat met koken en boodschappen en zulks, en als ik het avondeten achter de kiezen heb ga ik niet nog 30 min sporten.
Ik vind haar armen mooi.quote:
Ja, 's avonds na een hele dag werken zie ik dat echt niet zitten, dan ben ik gesloopt man.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik deed het meestal als puber onder de douche stond 's avonds, rond 8 uur.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Ja ik ook hoor. Moest mezelf ook echt ertoe schoppen soms.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, 's avonds na een hele dag werken zie ik dat echt niet zitten, dan ben ik gesloopt man.
Hou ik gewoonweg niet vol.
Ik HAAT sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |