abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110226042
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:02 schreef betyar het volgende:
Nee, er moet eerste geld binnen komen voordat je een auto kunt kopen, of wil je die mensen zodra ze een baan hebben meteen een lening aansmeren?
En ook voor jou geldt waar jij je prettig bij voelt interesseert me niet.
Laat dan maar zitten. :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 12 april 2012 @ 13:04:34 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110226067
Wat bozig meteen ...
Een rijbewijs is voldoende om je kansen te vergroten. De vacatures waarin een eigen auto wordt geëist vallen in het niet bij de vacatures waarvoor dat totaal niet van belang is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_110226070
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Door het weg te geven zullen ze zelf minder producten verkopen. Als ze mij 1 kilo broodbeleg geven is dat 1 kilo broodbeleg die ik niet hoef te kopen.
Dat product hadden ze hoe dan ook niet meer kunnen verkopen, want tegen het eind van de houdbaarheidsdatum, weet je nog?

En diegene die bij de voedselbank komt, die heeft het geld niet voor dat kilo, die heeft maar 180 euro per maand voor alles, eten, kleding, persoonlijke hygiëne, schoonmaak etc .. die kan het niet kopen.
pleased to meet you
pi_110226101
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:57 schreef betyar het volgende:

[..]

[..]

Om je kinderen weg te brengen, om te solliciteren, om eerder een baan te kunnen bemachtigen, om naar de voedselbank te gaan, om toch nog net dat ene beetje vrijheid/geluk te beproeven.
Als jij onvoldoende geld hebt voor een auto en eten zou eten altijd eerste prioriteit moeten zijn.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 12 april 2012 @ 13:05:34 #55
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_110226107
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:04 schreef Copycat het volgende:
Wat bozig meteen ...
Een rijbewijs is voldoende om je kansen te vergroten. De vacatures waarin een eigen auto wordt geëist vallen in het niet bij de vacatures waarvoor dat totaal niet van belang is.
Nee hoor, maar dat ge-ik moet eens buiten de discussies worden gehouden.
  donderdag 12 april 2012 @ 13:05:53 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110226116
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef betyar het volgende:

Vind IK niet.
pi_110226127
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Deel 7 zat gewoon vol :P
Ow ok.. :@
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_110226160
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:04 schreef Copycat het volgende:
Wat bozig meteen ...
Dat zeg ik maar dan word je uitgelachen hier en dan zeggen ze dat het niet zo is.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:04 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat product hadden ze hoe dan ook niet meer kunnen verkopen, want tegen het eind van de houdbaarheidsdatum, weet je nog?

En diegene die bij de voedselbank komt, die heeft het geld niet voor dat kilo, die heeft maar 180 euro per maand voor alles, eten, kleding, persoonlijke hygiëne, schoonmaak etc .. die kan het niet kopen.
Als je het weggeeft dan hoeven die mensen geen vers beleg meer te verkopen, dus zal je je in je eigen vingers snijden als AH zijnde.

Tevens gaan ze ook steeds beter naar de vraag kijken en daar de productie op aanpassen dus dat wil zeggen dat er nog minder naar de voedselbanken gaat.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_110226187
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef betyar het volgende:

[..]

Laat maar eens zien dat bij de meerderheid van de personeelsadvertenties een auto geëist word. Ik kom het zelden tot nooit tegen.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_110226200
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als jij onvoldoende geld hebt voor een auto en eten zou eten altijd eerste prioriteit moeten zijn.
Ja. Nog mooier: mensen hier vinden ook dat er gerookt mag worden enzo, ook al moet men eten halen bij de voedselbank :')
  donderdag 12 april 2012 @ 13:08:17 #61
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_110226230
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, als je in Afrika woont. Gelukkig zijn de eisen van de voedselbank niet zo hoog zoals menig hier zou willen.
pi_110226263
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja. Nog mooier: mensen hier vinden ook dat er gerookt mag worden enzo, ook al moet men eten halen bij de voedselbank :')
De bijstand zou een basis moeten zijn voor de primaire levensbehoeften, elke vorm van luxe daarboven toont aan dat de bijstand gewoon te hoog is.
pi_110226314
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:08 schreef betyar het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, als je in Afrika woont. Gelukkig zijn de eisen van de voedselbank niet zo hoog zoals menig hier zou willen.
Daardoor wordt de voedselbank wel ongeloofwaardig en geven de supermarkten weinig eten meer daaraan. Nee, dat is fijn.
pi_110226326
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

De bijstand zou een basis moeten zijn voor de primaire levensbehoeften, elke vorm van luxe daarboven toont aan dat de bijstand gewoon te hoog is.
Kijk, met jou kan ik praten :)
  donderdag 12 april 2012 @ 13:10:07 #65
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_110226340
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Laat maar eens zien dat bij de meerderheid van de personeelsadvertenties een auto geëist word. Ik kom het zelden tot nooit tegen.
Dat kunnen ze niet eisen. Het vergemakkelijkt de weg naar die baan.
pi_110226367
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat kunnen ze wel eisen. Ze doen het alleen niet omdat een auto vaak niet nodig is.
  donderdag 12 april 2012 @ 13:12:23 #67
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_110226429
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat kunnen ze wel eisen. Ze doen het alleen niet omdat een auto vaak niet nodig is.
Dat zetten ze niet in een advertentie, dat vragen of delen ze mee tijdens het gesprek.
pi_110226499
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef betyar het volgende:

[..]

Grote onzin!!!! Als je echt een auto voor je werk nodig hebt geven ze je wel een lease auto, in alle andere gevallen hoef je slechts te zorgen dat je op tijd op je werk verschijnt. Dat dat in sommige gevallen bemoeilijkt wordt door locatie en tijden erken ik wel, maar daar is ook zonder auto altijd wel een manier te vinden.
pi_110226504
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat zetten ze niet in een advertentie, dat vragen of delen ze mee tijdens het gesprek.
Nooit meegemaakt. Sorry. Ik kan het niet geloven en ik ga niet meer over dit punt (met jou) in discussie aangezien het nu wel duidelijk moet zijn.
  donderdag 12 april 2012 @ 13:14:31 #70
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_110226532
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Daardoor wordt de voedselbank wel ongeloofwaardig en geven de supermarkten weinig eten meer daaraan. Nee, dat is fijn.
Nee de voedselbank wordt ongeloofwaardig omdat men heel de auto of welke voorziening dan ook erbij betrekt en opblaast. Daarom ook die volstrekt uit zijn verband getrokken post van in in het begin.
pi_110226544
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef betyar het volgende:

[..]

Bij de verschillende sollicitaties die ik heb mogen meemaken is het nog nooit ter sprake gekomen.
  donderdag 12 april 2012 @ 13:15:24 #72
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_110226566
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:13 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Grote onzin!!!! Als je echt een auto voor je werk nodig hebt geven ze je wel een lease auto, in alle andere gevallen hoef je slechts te zorgen dat je op tijd op je werk verschijnt. Dat dat in sommige gevallen bemoeilijkt wordt door locatie en tijden erken ik wel, maar daar is ook zonder auto altijd wel een manier te vinden.
Komt het "Je gaat maar even verhuizen" argument zeker voorbij............
  donderdag 12 april 2012 @ 13:15:39 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110226579
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef bijdehand het volgende:

Alleen bij functies als pakketbezorger is het een harde eis , volgens mij.
  donderdag 12 april 2012 @ 13:15:58 #74
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_110226589
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nooit meegemaakt. Sorry. Ik kan het niet geloven en ik ga niet meer over dit punt (met jou) in discussie aangezien het nu wel duidelijk moet zijn.
Dat jij het niet meemaakt zegt niks he.
pi_110226595
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alleen bij functies als pakketbezorger is het een harde eis , volgens mij.
Of als je naar klanten moet ofzo. Maar in dat geval krijg je vaak een leaseauto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')