Niet bij mij thuis gelukkigquote:Op donderdag 12 april 2012 10:26 schreef De_kromme het volgende:
Is toch gewoon normaal? Gebeurt dagelijks tegenwoordig..
Hier in België hebben ze tenminste nog het fatsoen om het binnenskelders te houden...quote:Op donderdag 12 april 2012 10:26 schreef De_kromme het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier in België hebben ze tenminste nog het fatsoen om het binnenskelders te houden...
Nee ik ben voor Ajax, da's logischquote:Op donderdag 12 april 2012 10:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh, ben je voor Ajakkes? Bah.
SuriRaja.
Hij post al een tijdje mee hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 10:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je een kuddedier bent ja. Met je Ajax. Kom je wel in het stadion? Stel jezelf eens voor.
Daar zat je gisteren ook al over te mekkerenquote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat de neuk is dit dan
Gisteren stond ik op 321 notes, nu opeens op 328
Rot jij effe op met stel je even voor, ik kwam al in de Meer voor jij een eicelletje wasquote:Op donderdag 12 april 2012 10:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je een kuddedier bent ja. Met je Ajax. Kom je wel in het stadion? Stel jezelf eens voor.
Stoer man. Wat moeten wij met deze informatie? Misschien interesseert het je jodenvriendjes meer.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat de neuk is dit dan
Oh oh, niet zo heftig reageren kiddo. Ik was serieus geinteresseerd, moet het weer zo.. Alleen maar omdat ik een Hagenees ben he? Racistquote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rot jij effe op met stel je even voor, ik kwam al in de Meer voor jij een eicelletje was
In Den Haag misschien.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:26 schreef De_kromme het volgende:
Volgens mij heb je echt hiaten in jou geheugen, ik kan me herinneren dat je gisteren al eens postte dat je er 325 had.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat de neuk is dit dan
Er zijn er een paar bijgekomenquote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar zat je gisteren ook al over te mekkeren![]()
Het is net zo boeiend als de 2e ring op jullie stadionquote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stoer man. Wat moeten wij met deze informatie? Misschien interesseert het je jodenvriendjes meer.
Ik wist gewoon dat jij hem ging makenquote:
Ah, dat is nog eens een boeiend onderwerp. Als je had opgelet in de SC, had je gezien dat de plannen er serieus liggen. Volgend jaar weer Europa in na een dipjaartjequote:Op donderdag 12 april 2012 10:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is net zo boeiend als de 2e ring op jullie stadion
Ik vond deze ook te makkelijk inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2012 10:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij hem ging maken. Hoeveel notes heb je er bij gekregen sinds je modaf bent? Al een ban aan je broek gehad?
[..]
Ah, dat is nog eens een boeiend onderwerp. Als je had opgelet in de SC, had je gezien dat de plannen er serieus liggen. Volgend jaar weer Europa in na een dipjaartje.
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij hem ging maken. Hoeveel notes heb je er bij gekregen sinds je modaf bent? Al een ban aan je broek gehad?
[..]
Ah, dat is nog eens een boeiend onderwerp. Als je had opgelet in de SC, had je gezien dat de plannen er serieus liggen. Volgend jaar weer Europa in na een dipjaartje.
godsammequote:Op donderdag 12 april 2012 10:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Ik zei dat ik mijn eigen pis zou drinken als feyenoord dit seizoen kampioen zou worden, nou ik ben bereid mijn eigen schijt te eten als den haag in de komende 10jaar een keer kampioen wordt in de eredivisiequote:Op donderdag 12 april 2012 10:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Eerst maar niet degraderen.
Wanneer komt het eerste landskampioenschap van dit decennium naar Den Haag Krommie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |