Ja had ik al op andere site gelezen, doe ik sowiesoquote:Op donderdag 12 april 2012 08:52 schreef pindaplukker het volgende:
Bij aankomst cbr, even goed naar de auto's om je heen kijken en probeer wat te onthouden
Ik bEnn Skiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!11quote:Op donderdag 12 april 2012 09:04 schreef madco het volgende:
nee hoor dat is niet raar, gewoon doen!
(met een beetje geluk zak je , scheelt voorlopig weer een gevaar op de weg omdat die denkt dat die geen bril nodig heeft)
Ga gewoon naar de opticien als je hoofdpijn krijg van die bril, of zet hem wat vaker op zodat je ogen eraan kunnen wennen (waarschijnlijk is dit laatste de oo(r/g)zaak)
Of ben je met bril niet hip genoeg om chickies te scoren?
Die opmerking lijkt me afdoende om je niet te laten slagen.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:07 schreef Bakkeleie het volgende:
[..]
Ik bEnn Skiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!11
het is: reactiesquote:Op donderdag 12 april 2012 09:03 schreef Bakkeleie het volgende:
hmm oke dankjewel voor de reactie's!
Waarom maak je er dan een topic over.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:53 schreef Bakkeleie het volgende:
Die zie ik zaterdag pas, en geen zin om te bellen voor dit.
25 meter, ga zo toch even de straat op zal ik kijken of ik dat kan lezen
Ik denk niet dat TS zit te wachten op serieuze antwoorden.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:39 schreef Cue_ het volgende:
Als je hoofdpijn krijgt van je bril is je bril niet goed.
Als je een kentekenplaat op die afstand niet kan lezen moet je je bril opzetten. Dit betekend ook dat je je bril in de auto op moet! Simpel zat lijkt me.
Moet ie het in ONZ zettenquote:Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat TS zit te wachten op serieuze antwoorden.
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:08 schreef Life2.0 het volgende:
Alsof het zo belangrijk is om nummerplaten op de snelweg te gaan lezen
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:08 schreef Life2.0 het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:37 schreef Life2.0 het volgende:
Kom maar op dan, als het zo belangrijk is?
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:19 schreef Life2.0 het volgende:
Dan moet er dus een aanleiding zijn om dat te moeten testen; een bepaalde tekst die vergelijkbare grote letters heeft..
En jij hebt geen rijbewijs blijkbaar? Want mensen die bijvoorbeeld op het laatste moment en zonder goed te kijken nog wisselen van rijstrook omdat ze de borden niet op tijd kunnen lezen zorgen wel degelijk voor gevaarlijke situaties.quote:Die zijn er niet. En zelfs als je geen borden leest maakt dat het niet gevaarlijker, je rijdt alleen vaker verkeerd
Het is toch wel handig als je borden kunt lezen. Met motorrijles kwam ik er achter dat ik ze pas vanaf 20 meter kon lezen en dat is toch niet echt handig. Dus naar de opticien en tijdens de eerste keer met lenzen gaat er een wereld voor je open. Dan wil je niet meer anders.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:08 schreef Life2.0 het volgende:
Je bent schijnbaar niet zo slim dus ik zal je helpen: er is een direct causaal verband tussen borden niet op tijd kunnen lezen en (te) laat wisselen van rijstrook. Ik weet overigens niet waar jij woont, maar ik maak het zelden mee dan ik alle ruimte heb om nog snel even te wisselen vlak voor een afslag.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:30 schreef Life2.0 het volgende:
Je bent een vrouw dus ik zal je helpen: als mensen te laat van rijstrook wisselen (mits richting en niemand naast je eigenlijk geen probleem enkel vervelend) is dat dan de schuld van de mensen die te laat van rijstrook wisselen of hun zicht?
Haha zo'n reactie had ik ook toen ik een bril kreeg: "wow! ik kan het gewoon nu al lezen!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:31 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Het is toch wel handig als je borden kunt lezen. Met motorrijles kwam ik er achter dat ik ze pas vanaf 20 meter kon lezen en dat is toch niet echt handig. Dus naar de opticien en tijdens de eerste keer met lenzen gaat er een wereld voor je open. Dan wil je niet meer anders.
Mijn god man..... Denk eens na.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:35 schreef Life2.0 het volgende:
Nee dat is geen causaal verband, je kunt ook kiezen een andere afslag te nemen
Voor je nog eens stelt dat de ander dom is
Een bril maakt het verschil tussen het op tijd niet, en niet op tijd zien. Zei iemand met een bril... En niemand had het over "niet zien".quote:Op donderdag 12 april 2012 19:36 schreef Life2.0 het volgende:
Daarnaast is het ook wel handig als je van ver af kunt zien wat borden betekenen die naast de weg staan.
DIe borden van min 1 meter groot met fel gekleurde vormpjes erop? Diezelfde borden die je minimaal al 18 jaar langs de weg ziet staan? Als je bij "slecht zien" doelt op het NIET zien van dergelijke borden, ben je blind, en kan een bril je niet meer helpen
Not sure if... O wait, sure that stupid.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:39 schreef Life2.0 het volgende:
Ga je van een bril betere keuzes maken?
Is al gebeurd.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef Bakkeleie het volgende:
wow hele discussie hier door mijn topic dalijk schietpartij alles
Ik hoop het welquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:14 schreef 9611Niels het volgende:
Ik hoop dat TS niet bij mij in de buurt woont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |