quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
het is nooit raar om de politie te bellen, behalve mijn moeder toen ze belde dat er een papegaai in de achtertuin zat toen lachten ze haar uit
wat? dat ze lachten, een papegaai in de tuin of mijn ma die beldequote:Op donderdag 12 april 2012 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]wat? Wat gaaf!
@TS: Nee, gewoon bellen, niets vreemds aan
heb ze al aan de lijn... nouja sta in de wacht...quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
het is nooit raar om de politie te bellen, behalve mijn moeder toen ze belde dat er een papegaai in de achtertuin zat toen lachten ze haar uit
Gewoon de combinatie van beiden, ik zou dubbel liggen als hulpverlener zijnde!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
wat? dat ze lachten, een papegaai in de tuin of mijn ma die belde
ik gok het eerste
Ga je een pizza calamiteiten bestellen ?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:58 schreef revpolen het volgende:
[..]
heb ze al aan de lijn... nouja sta in de wacht...
Dat zijn natuurlijk niet dezelfde agentenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:59 schreef CesarMilan het volgende:
Bij zoiets bel je toch meteen? Ik bedoel dan moeten ze maar eff achter hun bosjes vandaan komen waar ze staan te flitsen om op onderzoek uit te gaan!
Dit wordt waarschijnlijk net zo'n anti-climax als mijn "moet ik de politie bellen" topic van de weekquote:Op donderdag 12 april 2012 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Houd ons wel op de hoogte, spanning sensatie, alles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |