Over een periode van 25 jaar bijna 600 kinderen misbruiken en daar dan mee wegkomen door het af te kopen met 2 miljard.....het is werkelijk weer stuitend hypocriet hoe weinig hier op gereageerd wordt.....achja, het zijn maar christenen he, dan is het allemaal prima volgens de meerderheid van achterbaks Nederlandquote:Op donderdag 12 april 2012 09:06 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind het best weinig als je nagaat hoe lang het misbruik al gaande is, komen ze er nog goed van af
Je zit hier op FOK! dus christenen krijgen er net zo goed van langs. Alleen dan met behulp van een andere groep die zo tegen generaliseren is. Jouw post als voorbeeldquote:Op donderdag 12 april 2012 12:33 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Over een periode van 25 jaar bijna 600 kinderen misbruiken en daar dan mee wegkomen door het af te kopen met 2 miljard.....het is werkelijk weer stuitend hypocriet hoe weinig hier op gereageerd wordt.....achja, het zijn maar christenen he, dan is het allemaal prima volgens de meerderheid van achterbaks Nederland
Waar zijn alle haat-zaaiers nu met hun irrelevante commentaar?
Verdacht stil
Ik heb ook het idee dat velen maar wat blij zijn met die ene grote boosdoener waar ze toch al wat tegen hadden. De kerk heeft natuurlijk jaren en jaren de kat op het spek gebonden: Dat begint al met de 'selectie', staat niet los van het celibaat, heeft alles te maken met de machtspositie terwijl de structuren alle gelegenheid boden.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:54 schreef Quarant het volgende:
De Nederlandse overheid zal ook een schadevergoeding moeten betalen voor seksueel misbruik in openbare kindertehuizen waar ze voor verantwoordelijk was.
Die beerput is misschien nog wel groter dan die van de RK Kerk.
Ooooh ok, dacht even dat dit theekrans.nl was...omdat er nu wel "normaal" hier wordt gereageerd...quote:Op donderdag 12 april 2012 13:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Je zit hier op FOK! dus christenen krijgen er net zo goed van langs. Alleen dan met behulp van een andere groep die zo tegen generaliseren is. Jouw post als voorbeeld
Niemand heb ik dit ooit zien goedpraten dus. En nergens in de bijbel staat dat het mag. Er staat dat losbandigheid juist zondig is.
Ik vind trouwens ook dat de daders terechgesteld moeten worden en wat mij betreft gewoon verwijderd moeten worden uit hun ambt wanneer schuldig verklaard. Kindermisbruik is walgelijk
Een beetje mijn belastingcenten gaan uitgeven aan een paar misbruikte tehuis-tokkies? Ik dacht het toch even niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:54 schreef Quarant het volgende:
De Nederlandse overheid zal ook een schadevergoeding moeten betalen voor seksueel misbruik in openbare kindertehuizen waar ze voor verantwoordelijk was.
Die beerput is misschien nog wel groter dan die van de RK Kerk.
Joh, kijk alle berichten eens na over alleen de Katholieke kerk al (heb ik het nog niet eens over andere christtelijke geloven http://zoeken.fok.nl/. Er zitten minimaal aan dezelfde posts in deze berichten. Zijn tig pagina's met enorm veel berichten over de Katholieke kerk. Wanneer je neutraal kan lezen, lees jij ze echt wel. Alleen heb je dan ook nog andersgelovigen die zo tegen generalisatie zijn van hun geloof die vervolgens net zo hard mee generaliseren want hun geloof en omdat Katholieken. Daar heb je de users die dus anti-gelovig zijn en in het geloof alle kwaad zien echt niet mee.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Ooooh ok, dacht even dat dit theekrans.nl was...omdat er nu wel "normaal" hier wordt gereageerd...
en ik zie ook alle mensen die "niks tegen moslims" hebben nu hier totaal irrelevante haat spuwen zoals ze dat dus bij desbetreffende onderwerpen doen....nee dus, en dat zegt wel degelijk iets
Maargoed, wie weet komen ze nog, ik gok op nee
Waarom voel jij dan wel hier de behoefte om zoiets te typen en niet daar?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Joh, kijk alle berichten eens na. Er zitten minimaal aan dezelfde posts in deze berichten. Wanneer je neutraal kan lezen, lees jij ze echt wel. Alleen heb je dan ook nog andersgelovigen die zo tegen generalisatie zijn van hun geloof die vervolgens net zo hard mee generaliseren want hun geloof en omdat Katholieken. Daar heb je de users die dus anti-gelovig zijn en in het geloof alle kwaad zien echt niet mee.
Ik ga dus naar de kerk en ik vind dat inderdaad niet fair. Gelukkig hoor ik geen berichten over misbruik in mijn parochie maar ze dragen natuurlijk wel geld af aan het bisdom.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:21 schreef wonderer het volgende:
Vraag me af of mensen daar komende zondag ook even bij stilstaan als ze een duit in het zakje doen...
Ik doe niet anders dan gewoon respectt te hebben voor de gewone moslim of christen!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Waarom voel jij dan wel hier de behoefte om zoiets te typen en niet daar?
leg me het verschil maar eens uit...ohnee wacht maar, dat snap ik dus al
Paddy, ik stel vrij duidelijk om wie het gaat, neem mevrouw(dr) nikita als voorbeeld, niet te beroerd om nep-foto's te plaatsen als het om moslims gaat, noemt mij een pedo als ik haar erop wijs, maar wel te beroerd om 1 reactie te plaatsen bij dit bericht.....quote:Op donderdag 12 april 2012 13:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik doe niet anders dan gewoon respectt te hebben voor de gewone moslim of christen!Je leest dus mijn posts helemaal niet. Vult maar wat in.
Ook ik heb geen respect voor gelovigen die doden of misbruiken. Net als ik geen respect heb voor een groep gelovigen(en ook dan heb ik het niet over alle groepen gelovigen ) die haat prediken vanuit hun geloof. Begrafenissen op die manier saboteren. Zeggen dat iemands zoon terecht dood is, want was een homo etc etc. Ik ben ook altijd degene die zegt dat een dader verantwoordelijk is. dat er net zoveel zieke geesten onder niet-geloven rond lopen, maar het niet te lezen is, omdat een groep eenvoudiger aan te vallen is.
Het is alleen niet zo dat ik daden ga goedkeuren omdat het een gelovige is. Dat is wel wat jij wil lezen dan?
Belasting is minder een keus dan die bijdrage, lijkt me. Maar ik vraag me echt af of iemand straks denkt "hm, misschien wordt mijn dollar straks gebruikt om de schadelijke gevolgen van seksueel misbruik door mijn priester te compenseren...".quote:Op donderdag 12 april 2012 13:35 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ik ga dus naar de kerk en ik vind dat inderdaad niet fair. Gelukkig hoor ik geen berichten over misbruik in mijn parochie maar ze dragen natuurlijk wel geld af aan het bisdom.
Aan de ander kant doe je hetzelfde als je belasting betaalt en de overheid moet smartengeld betalen.
Zo een-op-een gaan die geldstromen volgens mij niet...quote:Op donderdag 12 april 2012 13:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Belasting is minder een keus dan die bijdrage, lijkt me. Maar ik vraag me echt af of iemand straks denkt "hm, misschien wordt mijn dollar straks gebruikt om de schadelijke gevolgen van seksueel misbruik door mijn priester te compenseren...".
Nee, natuurlijk niet. Het gaat me echt om het denkproces bij de collecte, niet waar dat geld uiteindelijk terecht komt.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:46 schreef Quarant het volgende:
[..]
Zo een-op-een gaan die geldstromen volgens mij niet...
Misbruik van 6/700 kids vooral....over 25 jaar....dat kost dus blijkbaar maar 2 miljard om af te kopen, en dan denkt men waarschijnlijk ook nog dat het nu dus niet meer gebeurd.....quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
En die Paus maar met een opgeheven vingertje de goede zeden prediken. En maar anderen veroordelen. En de RK-kerk maar als moreel superieur neerzetten.
Elke andere criminele organisatie van deze opvang zou worden vervolgd en opgedoekt.
Maar als Nikita generaliseert dan mag jij dat dus ook? Als zij water uit een sloot drinkt dan jij ook..? Negeer al die generaliserende mensen toch, of geef zelf het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:43 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Paddy, ik stel vrij duidelijk om wie het gaat, neem mevrouw(dr) nikita als voorbeeld, niet te beroerd om nep-foto's te plaatsen als het om moslims gaat, noemt mij een pedo als ik haar erop wijs, maar wel te beroerd om 1 reactie te plaatsen bij dit bericht.....
Ik viel jou niet persoonlijk aan, en ik snap wel degelijk je redenering, ik stel daar alleen iets anders tegenover
Aahw wat lief!, het heeft een vriendje die even voor haar opneemt, een dag later...of is het gewoon een kloontje?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar als Nikita generaliseert dan mag jij dat dus ook? Als zij water uit een sloot drinkt dan jij ook..? Negeer al die generaliserende mensen toch, of geef zelf het goede voorbeeld.![]()
Verder heeft Nikita als appel die niet ver van de Geert Wilders-boom valt ook iets te lang in het gras gelegen, geloof ik.![]()
Laat toch kletsen man, jij weet beter.
Sorry man, ik dacht dat ik in het Moslimlingerie-topic net een paar lijntjes naar beneden zat.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:44 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Aahw wat lief!, het heeft een vriendje die even voor haar opneemt, een dag later...of is het gewoon een kloontje?
in ieder geval mag je Paddy best zelf om uitleg vragen...triest mannetje
weet niet waar jij mee bezig bent, maar dit is een totaal ander onderwerp, ga het dus ook maar even aangeven
Nee...kom op man, je hebt volgens mij die hele klote-foto niet gezien waar ik zo'n discussie over had....dus waar bemoei je je eigenlijk mee? daarom reageer ik zoquote:Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sorry man, ik dacht dat ik in het Moslimlingerie-topic net een paar lijntjes naar beneden zat.
Ik verdedig jou trouwens lullo, leer lezen.
Nee, ik heb je hele discussie niet gezien. Ik heb de gebruiker dr.nikita echter al vaak genoeg gezien dus ik wilde gewoon even je mening delen. Om dan meteen zomaar iemand die je bijvalt van je af te schoppen.. ga toch fietsen man.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Nee...kom op man, je hebt volgens mij die hele klote-goto niet gezien waar ik zo'n discussie over had....dus waar bemoei je je eigenlijk mee? daarom reageer ik zo
Ja ik zeg toch excusesquote:Op donderdag 12 april 2012 21:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, ik heb je hele discussie niet gezien. Ik heb de gebruiker dr.nikita echter al vaak genoeg gezien dus ik wilde gewoon even je mening delen. Om dan meteen zomaar iemand die je bijvalt van je af te schoppen.. ga toch fietsen man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |