Ja, lange mannen zijn lang.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:17 schreef Dastan het volgende:
Ja ik ben lang en je weet wat ze zeggen over lange mannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Vals dilemma Ezell.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Ezell het volgende:
Beter dan The Pussycat Dolls. Zo'n rotlied van hun zat ook een hele lange tijd vast in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:59 schreef Dastan het volgende:
Ga ik niet luisteren, ik heb al andere muziek op staan.
Of wacht. Ik bedoel
Ik heb al muziek op staan.
rancune laat je eerder sterven !quote:
Davies lijkt me echt een geweldige vent om mee te chillenquote:
morgen haalt ie em opquote:Op donderdag 12 april 2012 21:02 schreef Etsu het volgende:
O hallo R_R.
Ik dacht dat jij allang je rijbewijs had.
Net klaar met werken, ook moe. Morgen weer naar Groningen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beetje kapot, maar oké. Hoe gaat het met Etsoepetsoe?
Ik was er mee bezig, maar toen brak ik m'n vinger en ging ik vier maanden later pas verder.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:02 schreef Etsu het volgende:
O hallo R_R.
Ik dacht dat jij allang je rijbewijs had.
O nou, alsnog gefeliciteerd.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was er mee bezig, maar toen brak ik m'n vinger en ging ik vier maanden later pas verder.
Nope, nog nooit. Ga in mijn vrije tijd echt niet lang in de trein zitten.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Net klaar met werken, ook moe. Morgen weer naar Groningen.
Ben jij trouwens daar weleens geweest?
Verjaardag van iemand, gaan we weer stappen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope, nog nooit. Ga in mijn vrije tijd echt niet lang in de trein zitten.Wat ga je daar doen?
Bedankt.quote:
Ik kan je alleen vertellen dat Amsterdam een leuke stad is.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verjaardag van iemand, gaan we weer stappen.
Ik heb sinds eergisteren een studie gekozen, maar nu twijfel ik nog tussen welke stad; Rotterdam of Groningen en ik had gehoopt dat jij mij kon helpen, maar niet dus.
Daar wil ik niet studeren.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan je alleen vertellen dat Amsterdam een leuke stad is.
Treinen!!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope, nog nooit. Ga in mijn vrije tijd echt niet lang in de trein zitten.Wat ga je daar doen?
Welke studie is het? Dat heb je nog niet verteld.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Treinen!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Fiscaal recht.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Welke studie is het? Dat heb je nog niet verteld.
ach, zodra je de nummers buiten best ofs gaat beluisteren wordt een artiest leuker.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef leeell het volgende:
hey prins der perzen, TVGPS staat niet eens op mn best of Kinks LP !
schande
Haters gaan verlaten.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fiscaal recht, oprecht geen genot.
Oprecht wel een genot.
Noem het dan vooral 'meest saaiste studie ooit'.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fiscaal recht.
Meest saaiste studie ooit, maar ik vind het leuk.
hmhmhm ja is wel zo ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
ach, zodra je de nummers buiten best ofs gaat beluisteren wordt een artiest leuker.
Zo wordt het gezien hè.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Noem het dan vooral 'meest saaiste studie ooit'.
het viel me laatst op dat de zogenoemde `greatest hits` van johnny cash echt breezer- en sjonnievoer zijn geworden.quote:
Dat is wel sneu.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo wordt het gezien hè.
Met de meeloopdag vond ik het leuk en hadden we ook werkcollege, moesten we paar vragen beantwoorden. Ik had bijna alles goed.
Itt tot het ander groepje, ze wisten niet hoeveel 130-29 was.
wanstaltig, hoe ben je tot deze ontdekking gekomenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
het viel me laatst op dat de zogenoemde `greatest hits` van johnny cash echt breezer- en sjonnievoer zijn geworden.
Niets mis met alleen maar pret.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is wel sneu.Ik doe trouwens een pretstudie. Een en al pretttt.
walgelijk !quote:Op donderdag 12 april 2012 21:12 schreef Dastan het volgende:
had laatst bezoek, ze vroegen om muziek, ik zeg: waar houden jullie van? ja wat heb je blablabla. kwam uit op cash, vonden ze het maar niets (die country weet je wel), ze vonden dan alleen Hurt mooi. Maar wel Cash in hun favoriete artiesten op facebook treugvinden.
Ik wist niet dat jij wat met treinen doetquote:Op donderdag 12 april 2012 21:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is wel sneu.Ik doe trouwens een pretstudie. Een en al pretttt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij wat met treinen doet [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Is wel heel veel pret. Vooral na dit schooljaar neemt de hoeveelheid pret toe.quote:
Wat?!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij wat met treinen doet [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
hahaquote:Op donderdag 12 april 2012 21:14 schreef leeell het volgende:
[..]
walgelijk !
waarom liet jij deze evidente proleten binnen?
In welk opzicht?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is wel heel veel pret. Vooral na dit schooljaar neemt de hoeveelheid pret toe.
hmhm, die heb ik ook ja, afentoe moet je je ook mengen in de lagere klassen ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
hahaik heb me verdiept in de sociale etiquette en het is gangbaar om (semi)vrienden te hebben die niet helemaal aan het perfecte beeld voldoen.
Anders heb je de kans `abnormaal` gevonden te worden en in sociaal opzicht `geïsoleerd` te raken.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef leeell het volgende:
[..]
hmhm, die heb ik ook ja, afentoe moet je je ook mengen in de lagere klassen ja.
ja precies, diversificatie is de sleutel tot overleven in een sociaal klimaat ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Anders heb je de kans `abnormaal` gevonden te worden en in sociaal opzicht `geïsoleerd` te raken.
hmhmh, overstappen van arabisch naar communictie wellicht ?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:20 schreef Dastan het volgende:
Het is echt een openbaring hoor. Zo is het vrij normaal om mensen die je tegenkomt en kent enkel gedag te zeggen en niet hulpeloos zachter te gaan lopen om een klein gesprek aan te knopen, terwijl je elkaar eigenlijk al voorbij bent.
Nee joh, daar zitten alleen maar contactgestoorden en dat station (Ezellquote:Op donderdag 12 april 2012 21:21 schreef leeell het volgende:
[..]
hmhmh, overstappen van arabisch naar communictie wellicht ?
ik heb een openbaring gehad over ezell, ze liet zich helemaal gaan in de DM, jammer dat je enkel de schil ziet hier in de SC, de meeste dan, denk ikquote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee joh, daar zitten alleen maar contactgestoorden en dat station (Ezell) ben ik voorbij geraasd.
toch wel frappant dat iedereen zo angstig voor jou is, maar wel zijn hart lucht in dm's.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb een openbaring gehad over ezell, ze liet zich helemaal gaan in de DM, jammer dat je enkel de schil ziet hier in de SC, de meeste dan, denk ik
ja klopt ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
toch wel frappant dat iedereen zo angstig voor jou is, maar wel zijn hart lucht in dm's.
jij kan nu wel beamen dat ik heul een aardige jongen benquote:
Sunset Rubdown, altijd genot.quote:
en Wolf Parade ook, uitmuntende zanger.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sunset Rubdown, altijd genot.
In de slowchat ben je minder aardig.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef leeell het volgende:
[..]
jij kan nu wel beamen dat ik heul een aardige jongen ben
Swan Lake, Destroyer en dan vergeet ik er nog een. Die gast heeft wat bandjes. Inderdaad een goede zanger.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef leeell het volgende:
[..]
en Wolf Parade ook, uitmuntende zanger.
iets met reputatie.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
In de slowchat ben je minder aardig.
dus , die kkbattie vriendjes van je willen nog steeds niet naar lowlands, zodat je meer van zulks genot niet kan bezoeken ???quote:Op donderdag 12 april 2012 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Swan Lake, Destroyer en dan vergeet ik er nog een. Die gast heeft wat bandjes. Inderdaad een goede zanger.
Eentje wou nu wel naar Werchter, er zit al lichte verbetering in.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef leeell het volgende:
[..]
dus , die kkbattie vriendjes van je willen nog steeds niet naar lowlands, zodat je meer van zulks genot niet kan bezoeken ???
was maar grapje knapperdquote:
werchter is ook vet, alleen 9/10 keer is het kkweerquote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eentje wou nu wel naar Werchter, er zit al lichte verbetering in.
even luisterenquote:
ik denk nu aan jou met je konijntjespyama met genotsknots in me handquote:
Is geen pyjama.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:35 schreef leeell het volgende:
[..]
ik denk nu aan jou met je konijntjespyama met genotsknots in me hand
NOU EN DIT DAT GELIJK SLAPquote:
911 kan ookquote:
Die weet altijd voor kippenvel te zorgen.quote:
staat hier als bookmarkquote:
hier ookquote:
Kom maar brengen. Ik ben lui.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:06 schreef leeell het volgende:
[..]
hier ook
je mag langskomen, heb ook kinderchocola
Kutstem.quote:
ib4 thatimquote:Op donderdag 12 april 2012 22:06 schreef leeell het volgende:
[..]
hier ook
je mag langskomen, heb ook kinderchocola
Artiesten kunnen vaak arrogant worden door al die roem en misschien moet dat ook een beetje om het hoofd boven water te houden. Maar Noël en Liam kun je wel met voorsprong de meest arrogante en zichzelfoverschatte artiesten allertijde noemen.. een paar echt leuke nummertjes en voor de rest alleen maar heibel schoppen...quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Artiesten kunnen vaak arrogant worden door al die roem en misschien moet dat ook een beetje om het hoofd boven water te houden. Maar Noël en Liam kun je wel met voorsprong de meest arrogante en zichzelfoverschatte artiesten allertijde noemen.. een paar echt leuke nummertjes en voor de rest alleen maar heibel schoppen...
Bos81 komt binnen hoor, en hoe.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Artiesten kunnen vaak arrogant worden door al die roem en misschien moet dat ook een beetje om het hoofd boven water te houden. Maar Noël en Liam kun je wel met voorsprong de meest arrogante en zichzelfoverschatte artiesten allertijde noemen.. een paar echt leuke nummertjes en voor de rest alleen maar heibel schoppen...
Gaat me vooral om die hoofdzanger.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kutstemmen dan toch, noob.
quote:The massive critical and commercial success of the album has left Definitely Maybe with a legacy in which it has been cited as resurrecting interest in British guitar bands. It has since frequently appeared in many 'greatest' polls.
In 1997, Definitely Maybe was named the 14th greatest album of all time in a 'Music of the Millennium' poll conducted by HMV, Channel 4, The Guardian and Classic FM.[20]
In Channel 4's '100 Greatest Albums' countdown in 2005, the album was placed at number 6.[21]
In 2006, NME placed the album third in a list of the greatest British albums ever, behind The Stone Roses and The Smiths' The Queen Is Dead.[22]
In a recent British poll, run by NME and the book of British Hit Singles and Albums, Definitely Maybe was voted the best album of all time with The Beatles' Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band finishing second and Revolver third.[23]
Q magazine readers placed it at number five on their greatest albums of all time list in 2006 and in that same year NME hailed it as the greatest album of all time.[24]
In a 2008 poll by Q and HMV in 2008, Definitely Maybe was ranked first on a list of the greatest British albums of all time.[24]
The German edition of Rolling Stone ranks the album at number 156 in its list of the 500 Greatest Albums of All Time".[25]
On AcclaimedMusic.net, a website which calculates the most favorably reviewed songs and albums, Definitely Maybe was listed as the 14th most critically acclaimed album of the 90s, as well as the 105th most critically acclaimed album of all time.[citation needed]
quote:As of today the tide of critical opinion has generally turned and (What's the Story) Morning Glory? is considered to be a seminal record of the Britpop era, as one of the best albums of the nineties,[40] and appears in several charts as one of the greatest albums of all time.[41] In 2010, Rolling Stone commented that "the album is a triumph, full of bluster, bravado and surprising tenderness. Morning Glory capped a true golden age for Britpop."[42] The magazine ranked the album at 376 in its list of "The 500 Greatest Albums of All Time" in 2003.[43] The album's enduring popularity within the UK was reflected when it won the Brits Album of 30 years at the 2010 Brit Awards. The award was voted by the public to decide the greatest 'Best Album' winner in the history of the Brit Awards.[44]
What's the Story went on to become the second best selling album of 1995 and 1996 in the UK, as well being the best selling album of the decade.[45] Its fourteen platinum certifications from the British Phonographic Industry were the highest ever awarded to a single record until Adele's 21 equalled the feat in December 2011.[46] The success of the album resulted in Oasis becoming one of the biggest bands in the United Kingdom, with substantial and considerable press coverage in the mainstream music press and frequent comparisons to The Beatles in the media.[40] Liam and Noel Gallagher both featured prominently in gossip columns and daily tabloids throughout 1996–97, their celebrity wives in Patsy Kensit and Meg Matthews only heightening their popularity with British paparazzi.[47]
What's the Story propelled Oasis from being a crossover indie act to a worldwide rock phenomenon after the momentum gained by the critically acclaimed Definitely Maybe. It has been pinpointed by music critics as a significant record in the timeline of British indie music, demonstrating just how far into the mainstream independent music had ventured.[1] In 2005, John Harris noted the significance of the album and "Wonderwall" in particular to Britpop's legacy. "When (Oasis) released Wonderwall, the rules of British music were decisively changed. From hereon in, the lighter-than-air ballad became obligatory, and the leather-trousers era of rock'n'roll was over."[8] The success of the album in Britain resulted in Oasis becoming a cultural ubiquity for a brief period, featuring in tabloid newspapers on an almost daily basis and breaking sales records for live concerts.[48]
hahahaah jaquote:Op donderdag 12 april 2012 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zijn jullie ook verslaafd aan Temple Run?
of als je omhoog moet springen bij een afgebroken brug omlaag klikken zodat je vol tegen het randje aan slidequote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Obstakels net om een hoekje, hatelijk.
quote:
ja klopt, daar post ik hemquote:Op donderdag 12 april 2012 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Plaatje is kapoet.
[..]
De film is pas na middernacht afgelopen.
O, op die manier. Jammer voor je. Zat andere leuke films hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Plaatje is kapoet.
[..]
De film is pas na middernacht afgelopen.
O.quote:
Ja, binnenkort maar eentje uitkiezen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, op die manier. Jammer voor je. Zat andere leuke films hoor.
dat magquote:
quote:
Vanavond.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wanneer gaan we 'm kijken?
Klopt.quote:
ik wil alweer 'n tijdje janP en KB plagen, maar ze posten hier niet meer ofwel?quote:
nope, check argquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik wil alweer 'n tijdje janP en KB plagen, maar ze posten hier niet meer ofwel?
nee, ik geloof van nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik wil alweer 'n tijdje janP en KB plagen, maar ze posten hier niet meer ofwel?
wel wat met fanboyism te makenquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:15 schreef leeell het volgende:
Beatles zijn gewoon god, net als martin, niks met fanboyism te maken
wil ik niet dood gevonden wordenquote:
okquote:
dan ben je geblokkerd denk ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:20 schreef Dastan het volgende:
Ik heb haar op msn, maar daar komt ze ook nooit meer online op.
daar zag ik haar gister nog, maar dan is het niet leukquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:20 schreef Dastan het volgende:
Ik heb haar op msn, maar daar komt ze ook nooit meer online op.
Dat dacht ik eerst ook, maar ze was laatst wel heel even online.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dan ben je geblokkerd denk ik
je bent gehacktquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:31 schreef Ezell het volgende:
Msn is irritant. Er komt bij mij steeds een venstertje waar dit op staat:
[ afbeelding ]
Dat klopt niet eens.
omdat ik weet dat die niet bestaatquote:
Ik ook hoor. Nou ja, een deel ervan dan.quote:
Haha.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Nou ja, een deel ervan dan.
datquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:15 schreef leeell het volgende:
Beatles zijn gewoon god, net als martin, niks met fanboyism te maken
o, vandaar dat niemand naar college kwam.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
dat het gisteren vrijdag de 13e was
Pi, nogmaals.quote:Op zondag 15 april 2012 18:51 schreef leeell het volgende:
dastan met zn biologisch superieur
je liet je gaan
Daar ging mijn grapje over.quote:Op maandag 16 april 2012 00:04 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Dat is natuurlijke selectie, om overbevolking etc te voorkomen. Alleen saboteren wij dat proces eigenlijk met ziekenhuizen etc, waardoor we nu met een enorme overbevolking zitten. Eerder een fout van ons dus.
Ja, heb ik gezien.quote:Op maandag 16 april 2012 00:23 schreef leeell het volgende:
ksssht kwezel
dastan, heb je de docu Nederwiet al gezien?
aanradertje op teledoc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |