quote:Op donderdag 12 april 2012 20:59 schreef Dastan het volgende:
Ga ik niet luisteren, ik heb al andere muziek op staan.
Of wacht. Ik bedoel
Ik heb al muziek op staan.
rancune laat je eerder sterven !quote:
Davies lijkt me echt een geweldige vent om mee te chillenquote:
morgen haalt ie em opquote:Op donderdag 12 april 2012 21:02 schreef Etsu het volgende:
O hallo R_R.
Ik dacht dat jij allang je rijbewijs had.
Net klaar met werken, ook moe. Morgen weer naar Groningen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beetje kapot, maar oké. Hoe gaat het met Etsoepetsoe?
Ik was er mee bezig, maar toen brak ik m'n vinger en ging ik vier maanden later pas verder.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:02 schreef Etsu het volgende:
O hallo R_R.
Ik dacht dat jij allang je rijbewijs had.
O nou, alsnog gefeliciteerd.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was er mee bezig, maar toen brak ik m'n vinger en ging ik vier maanden later pas verder.
Nope, nog nooit. Ga in mijn vrije tijd echt niet lang in de trein zitten.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Net klaar met werken, ook moe. Morgen weer naar Groningen.
Ben jij trouwens daar weleens geweest?
Verjaardag van iemand, gaan we weer stappen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope, nog nooit. Ga in mijn vrije tijd echt niet lang in de trein zitten.Wat ga je daar doen?
Bedankt.quote:
Ik kan je alleen vertellen dat Amsterdam een leuke stad is.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verjaardag van iemand, gaan we weer stappen.
Ik heb sinds eergisteren een studie gekozen, maar nu twijfel ik nog tussen welke stad; Rotterdam of Groningen en ik had gehoopt dat jij mij kon helpen, maar niet dus.
Daar wil ik niet studeren.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan je alleen vertellen dat Amsterdam een leuke stad is.
Treinen!!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope, nog nooit. Ga in mijn vrije tijd echt niet lang in de trein zitten.Wat ga je daar doen?
Welke studie is het? Dat heb je nog niet verteld.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Treinen!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Fiscaal recht.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Welke studie is het? Dat heb je nog niet verteld.
ach, zodra je de nummers buiten best ofs gaat beluisteren wordt een artiest leuker.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef leeell het volgende:
hey prins der perzen, TVGPS staat niet eens op mn best of Kinks LP !
schande
Haters gaan verlaten.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fiscaal recht, oprecht geen genot.
Oprecht wel een genot.
Noem het dan vooral 'meest saaiste studie ooit'.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fiscaal recht.
Meest saaiste studie ooit, maar ik vind het leuk.
hmhmhm ja is wel zo ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
ach, zodra je de nummers buiten best ofs gaat beluisteren wordt een artiest leuker.
Zo wordt het gezien hè.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Noem het dan vooral 'meest saaiste studie ooit'.
het viel me laatst op dat de zogenoemde `greatest hits` van johnny cash echt breezer- en sjonnievoer zijn geworden.quote:
Dat is wel sneu.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo wordt het gezien hè.
Met de meeloopdag vond ik het leuk en hadden we ook werkcollege, moesten we paar vragen beantwoorden. Ik had bijna alles goed.
Itt tot het ander groepje, ze wisten niet hoeveel 130-29 was.
wanstaltig, hoe ben je tot deze ontdekking gekomenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
het viel me laatst op dat de zogenoemde `greatest hits` van johnny cash echt breezer- en sjonnievoer zijn geworden.
Niets mis met alleen maar pret.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is wel sneu.Ik doe trouwens een pretstudie. Een en al pretttt.
walgelijk !quote:Op donderdag 12 april 2012 21:12 schreef Dastan het volgende:
had laatst bezoek, ze vroegen om muziek, ik zeg: waar houden jullie van? ja wat heb je blablabla. kwam uit op cash, vonden ze het maar niets (die country weet je wel), ze vonden dan alleen Hurt mooi. Maar wel Cash in hun favoriete artiesten op facebook treugvinden.
Ik wist niet dat jij wat met treinen doetquote:Op donderdag 12 april 2012 21:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is wel sneu.Ik doe trouwens een pretstudie. Een en al pretttt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij wat met treinen doet [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Is wel heel veel pret. Vooral na dit schooljaar neemt de hoeveelheid pret toe.quote:
Wat?!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij wat met treinen doet [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
hahaquote:Op donderdag 12 april 2012 21:14 schreef leeell het volgende:
[..]
walgelijk !
waarom liet jij deze evidente proleten binnen?
In welk opzicht?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is wel heel veel pret. Vooral na dit schooljaar neemt de hoeveelheid pret toe.
hmhm, die heb ik ook ja, afentoe moet je je ook mengen in de lagere klassen ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
hahaik heb me verdiept in de sociale etiquette en het is gangbaar om (semi)vrienden te hebben die niet helemaal aan het perfecte beeld voldoen.
Anders heb je de kans `abnormaal` gevonden te worden en in sociaal opzicht `geïsoleerd` te raken.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef leeell het volgende:
[..]
hmhm, die heb ik ook ja, afentoe moet je je ook mengen in de lagere klassen ja.
ja precies, diversificatie is de sleutel tot overleven in een sociaal klimaat ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Anders heb je de kans `abnormaal` gevonden te worden en in sociaal opzicht `geïsoleerd` te raken.
hmhmh, overstappen van arabisch naar communictie wellicht ?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:20 schreef Dastan het volgende:
Het is echt een openbaring hoor. Zo is het vrij normaal om mensen die je tegenkomt en kent enkel gedag te zeggen en niet hulpeloos zachter te gaan lopen om een klein gesprek aan te knopen, terwijl je elkaar eigenlijk al voorbij bent.
Nee joh, daar zitten alleen maar contactgestoorden en dat station (Ezellquote:Op donderdag 12 april 2012 21:21 schreef leeell het volgende:
[..]
hmhmh, overstappen van arabisch naar communictie wellicht ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |