Jep, gebeurd vakerquote:Op donderdag 12 april 2012 01:05 schreef Morera het volgende:
Normaal gesproken zou ik zeggen: " Moeten ze lekker zelf weten. "
Maar ik ken iemand die uit zijn familie is gezet omdat hij na zijn 18e geen Jehova meer wilde zijn..
Vader, moeder, geen contact meer mee. Bah. Ik geloof zelf ( zonder aanhang van een religie ) in god, maar niet in sektegedrag.
Ieder geloof kent zijn extreme verhalen. Ik ken ook wel een aantal Jehova's getuigen en mensen die eruit zijn gestapt. Niets mee aan de hand.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:05 schreef Morera het volgende:
Normaal gesproken zou ik zeggen: " Moeten ze lekker zelf weten. "
Maar ik ken iemand die uit zijn familie is gezet omdat hij na zijn 18e geen Jehova meer wilde zijn..
Vader, moeder, geen contact meer mee. Bah. Ik geloof zelf ( zonder aanhang van een religie ) in god, maar niet in sektegedrag.
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:32 schreef Franknfurter het volgende:
Mijn moeder heeft ze ooit geloof ik flink goed weggejaagd want ik heb ze nog nooit bij mijn ouders aan de deur gezien
Ik denk overigens dat als er eentje aan mijn deur zou staan ik mezelf zou excuseren met de woorden: ''Oh sorry, ik was eigenlijk midden in een geitoffering.''
ditquote:Op donderdag 12 april 2012 01:39 schreef Poison_Mushroom het volgende:
Naastenliefde, eikels. Probeer het eens!
Compulsief .............. meer niet. Ze hebben een agenda.quote:
Een vriend van me, een gewone Katholieke Spanjaard, vertelde dat hij soms (wanneer hij weet dat er Jehova's aan de deur zijn) van achter zijn nog dichte deur ineens hard Arabisch-achtig gaat praten.quote:Op donderdag 12 april 2012 03:21 schreef DrDentz het volgende:
Mijn deur slaan ze altijd over, ze willen me niet redden ofzo.
ga jij maar weer snel de deuren langsquote:Op donderdag 12 april 2012 12:30 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Jehova's bashers, altijd leuk die bullshitverhalen die fokkertjes gaan vertellen
Preciesquote:Op donderdag 12 april 2012 13:01 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Doe ik al heel lang niet meer
Maar altijd die onzin van voet tussen de deur en die dappere verhalen, gewoon lachwekkend.
Ik heb er al wel eentje voor colportage....bellen ze toch aan dan wijs ik ze met eenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef dekilo het volgende:
http://www.nietaandedeur.nl/
gewoon voor een prikkie een sticker bestellen.
Wij komen u 'het goede nieuws' brengen?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef trovey het volgende:
Bel gaat, deur open, Wij komen U God brengen....fijn voor u maar ik heb geen interesse....deur dicht...opgelost.
Ook niet, aan de deur krijg ik nooit goed nieuws.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Wij komen u 'het goede nieuws' brengen?
It's a shamequote:Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook niet, aan de deur krijg ik nooit goed nieuws.
Ja.quote:
Dat duurde lang.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:58 schreef _KurtCobain het volgende:
Ik had ze laatst aan de deur, de hele tijd kortaf antwoorden op hun vragen met nee.
i.e.
Ben je geïnteresseerd in ons geloof? Nee
Wil je wellicht een foldertje met info? Nee
blablaba? Nee
blablabalbla? Nee
Na 5 minuten waren ze weg.
We hebben een kenner!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik heb ze één keer uitgenodigd voor een kopje koffie. In het halve uurtje hebben we gezellig gekeuveld met als eindconclusie dat er niemand overtuigd werd. Ik heb de Wachttoren (of de Ontwaak) gekregen en ben verder nooit lastig gevallen of zo.
Emotionele fase buffalo?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik wil ook altijd een gevatte oneliner maken om ze een vieze burn te geven als ze voor de deur staan maar als ik dan open doe en zie hoe ze t eigenlijk ergens diep van binnen alleen maar goed bedoelen en 100% oprechtheid kan ik t toch nooit echt over mn hart krijgen
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zeg dat als ze niet heel snel oprotten, je hen een bloedtransfusie geeft. Dat zal ze leren.
Rebel!quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik neem dat boekje altijd aan zijn weg gooi je het bij het oud papier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |