Jep, gebeurd vakerquote:Op donderdag 12 april 2012 01:05 schreef Morera het volgende:
Normaal gesproken zou ik zeggen: " Moeten ze lekker zelf weten. "
Maar ik ken iemand die uit zijn familie is gezet omdat hij na zijn 18e geen Jehova meer wilde zijn..
Vader, moeder, geen contact meer mee. Bah. Ik geloof zelf ( zonder aanhang van een religie ) in god, maar niet in sektegedrag.
Ieder geloof kent zijn extreme verhalen. Ik ken ook wel een aantal Jehova's getuigen en mensen die eruit zijn gestapt. Niets mee aan de hand.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:05 schreef Morera het volgende:
Normaal gesproken zou ik zeggen: " Moeten ze lekker zelf weten. "
Maar ik ken iemand die uit zijn familie is gezet omdat hij na zijn 18e geen Jehova meer wilde zijn..
Vader, moeder, geen contact meer mee. Bah. Ik geloof zelf ( zonder aanhang van een religie ) in god, maar niet in sektegedrag.
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:32 schreef Franknfurter het volgende:
Mijn moeder heeft ze ooit geloof ik flink goed weggejaagd want ik heb ze nog nooit bij mijn ouders aan de deur gezien
Ik denk overigens dat als er eentje aan mijn deur zou staan ik mezelf zou excuseren met de woorden: ''Oh sorry, ik was eigenlijk midden in een geitoffering.''
ditquote:Op donderdag 12 april 2012 01:39 schreef Poison_Mushroom het volgende:
Naastenliefde, eikels. Probeer het eens!
Compulsief .............. meer niet. Ze hebben een agenda.quote:
Een vriend van me, een gewone Katholieke Spanjaard, vertelde dat hij soms (wanneer hij weet dat er Jehova's aan de deur zijn) van achter zijn nog dichte deur ineens hard Arabisch-achtig gaat praten.quote:Op donderdag 12 april 2012 03:21 schreef DrDentz het volgende:
Mijn deur slaan ze altijd over, ze willen me niet redden ofzo.
ga jij maar weer snel de deuren langsquote:Op donderdag 12 april 2012 12:30 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Jehova's bashers, altijd leuk die bullshitverhalen die fokkertjes gaan vertellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |