Merk? Type? Kleur?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:50 schreef paintmeester het volgende:
Vandaag een auto gekocht. Nooit meer met het ov naar het pitoreske den helder.
Nee ik ook niet. Toch denk ik dat het RonaldV was. Dan had het mis met lang en dun.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:19 schreef Esses het volgende:
Ik wil RonaldV niet direct als pertinent lang en dun omschrijven
Whehequote:Op vrijdag 13 april 2012 23:34 schreef Esses het volgende:
Ook niet als dik hoor! Voor ik ruzie krijg!
Toen ik hoorde dat je als je jezelf blesseert, of in het ergste geval jezelf dienstongeschikt maakt door te sporten in de vrije tijd. Dat je dan kan fluiten naar je centen ben ik er toen ook maar mee gestopt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:03 schreef Thaboel het volgende:
Esses is dik. kutvent die weigerd te sporten in zijn eigen tijd
haha waar zit je eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:16 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat je als je jezelf blesseert, of in het ergste geval jezelf dienstongeschikt maakt door te sporten in de vrije tijd. Dat je dan kan fluiten naar je centen ben ik er toen ook maar mee gestopt.
Ik werk niet meer voor defensie maar ik zat bij 11AFDRA in 't harde.quote:
oh je was dr zo een :p nee geintjequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik werk niet meer voor defensie maar ik zat bij 11AFDRA in 't harde.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik werk niet meer voor defensie maar ik zat bij 11AFDRA in 't harde.
Artillerie FTW ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
oh je was dr zo een :p nee geintje
bitchss romeo gaat pitten latah
Heeeeeeeeel gozert!quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:16 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat je als je jezelf blesseert, of in het ergste geval jezelf dienstongeschikt maakt door te sporten in de vrije tijd. Dat je dan kan fluiten naar je centen ben ik er toen ook maar mee gestopt.
Hallo dan, zeg ik heb vanacht nauwelijks geslapen. Was RonaldV nou bij die geniale meet samen met jou?quote:
pfff infanterie prrrttttquote:
Het lijkt Defensie wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:34 schreef Esses het volgende:
Cobra4, haal dan alles weg... of zorg dat mijn post jouw post alsnog quote. Nu ziet het er echt aller belabberd uit.
Ja, er zijn wat ontwikkelingen. Wacht, uit dus.quote:
WAT IS UR AAN DUH HAND DAN!?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, er zijn wat ontwikkelingen. Wacht, uit dus.
Wacht, uit dus.quote:
Ik ook, het is niet zo spannend allemaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |