Dan zit ik in curaçaoquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Een delegatie gitaristen zou niet misstaanTijd voor een muziek meet, za. 19 mei te Utrecht!
zwak excuus, ik heb nu trouwens keus uit 3 data....quote:
We zijn legendarisch mensenschuw. Elke poging tot meet is tot dusver gestrand op kutsmoesjes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Een delegatie gitaristen zou niet misstaanTijd voor een muziek meet, za. 12, 19 mei of 2 juni te Utrecht!.
Uitzondering bevestigd de regel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
We zijn legendarisch mensenschuw. Elke poging tot meet is tot dusver gestrand op kutsmoesjes.
Nee, zijn zeker twee meets en talloze minimeets geweest.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
We zijn legendarisch mensenschuw. Elke poging tot meet is tot dusver gestrand op kutsmoesjes.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, zijn zeker twee meets en talloze minimeets geweest.
Ok correctie.quote:
2 juni is Fortarock, die datum valt dus sowieso al af.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zwak excuus, ik heb nu trouwens keus uit 3 data....
Ik stel voor ga eens langs bij iemand die al gitaar kan spelen. Laat die persoon wat uitleg geven en kijk of je het gitaar spelen leuk vindt. Andere optie en die raad ik zeker aan: neem les. Je kan altijd stoppen met les als je het niet meer leuk vindt en vaak heeft de leraar(es) wel een gitaar te leenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:03 schreef redboyke het volgende:
hoe lang duurt het voor je deftig een liedje kan spelen?
ik weet niet of gitaar wel iets voor mij is omdat mijn rechterhand niet zo mee wilt die is wat trager
zit vanaf vandaag wat te oefenen maar de snaren zijn kapot van de gitaar die ik in bruikleen heb.
nu wil ik zelf een gitaar maar hoe duur moet een beginners gitaar zijn.
heb ook al wat zitten googlen en wist nieteens dat er zoveel verschillende waren en dat het hout en de snaren ook de klank bepalen.
nu heb ik wat zitten zoeken op http://www.thomann.de/ en daar kan je bij sommige een sample horen hoe die klinken, maar ik vind ze eigenlijk allemaal hetzelfde klinken of het nu 200 is of 700 hoor ik niet echt verschil behalve bij die dat zo over de 1000 zijn heb ik wel het gevoel dat die wat zuiverder klinken en luider.
is dit een goeie? http://www.thomann.de/be/yamaha_fg_700s_nt_gloss.htm
welke is nu de gemakkelijkste waarbij het nietveel moeite kost om die snaren in te drukken?
zat eerst de denken aan eentje van 600 maar ik weet niet of ik het ga volhouden gitaar spelen
vind het best moeilijk in vergelijking met piano ofzo daar kon ik uit mezelf al helemaal alleen broeder jacob spelen met een hand. die gitaar dat ik nu in bruikleen heb is een classic en ik vind dat dat zo groot is. heb ook gezien op youtube dat sommige die schuin houden maar dan zie ik de snaren nietmeer en weet ik niet of ik juist duw.
alvast bedankt
ja gitaar en piano hebben nu zo'n gedeelde eerste plaats het eerste wilde ik al van kinds af aan maar dat was niks geworden.ook mijn moeder die niet geintereseert was en piano vind ik ook leuk en is makkelijker te lerren dan gitaar echt moeilijke keuzes maken niet mijn dingquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik stel voor ga eens langs bij iemand die al gitaar kan spelen. Laat die persoon wat uitleg geven en kijk of je het gitaar spelen leuk vindt. Andere optie en die raad ik zeker aan: neem les. Je kan altijd stoppen met les als je het niet meer leuk vindt en vaak heeft de leraar(es) wel een gitaar te leen
ik ben 2 jaar geleden begonnen ofzo, na een paar weken kun je al iets heel simpels als jingle bells spelen, na enkele maanden als je de basis akkoorden onder de knie hebt kun je makkelijke bekende liedjes meespelen, en daarna is het vooral door blijven gaan, steeds een stapje moeilijker enzo, en ff door de barre akkoorden heenbijten, die vond ik toch wel erg kut toen ik een paar maandjes speelde, ik meende dat het nooit ging lukken, maar uiteindelijk lukt het toch wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:03 schreef redboyke het volgende:
ik weet niet of gitaar wel iets voor mij is omdat mijn rechterhand niet zo mee wilt die is wat trager
zit vanaf vandaag wat te oefenen maar de snaren zijn kapot van de gitaar die ik in bruikleen heb.
heb ook al wat zitten googlen en wist nieteens dat er zoveel verschillende waren en dat het hout en de snaren ook de klank bepalen.
nu heb ik wat zitten zoeken op http://www.thomann.de/ en daar kan je bij sommige een sample horen hoe die klinken, maar ik vind ze eigenlijk allemaal hetzelfde klinken of het nu 200 is of 700 hoor ik niet echt verschil behalve bij die dat zo over de 1000 zijn heb ik wel het gevoel dat die wat zuiverder klinken en luider.
welke is nu de gemakkelijkste waarbij het nietveel moeite kost om die snaren in te drukken?
zat eerst de denken aan eentje van 600 maar ik weet niet of ik het ga volhouden gitaar spelen
vind het best moeilijk in vergelijking met piano ofzo daar kon ik uit mezelf al helemaal alleen broeder jacob spelen met een hand. die gitaar dat ik nu in bruikleen heb is een classic en ik vind dat dat zo groot is. heb ook gezien op youtube dat sommige die schuin houden maar dan zie ik de snaren nietmeer en weet ik niet of ik juist duw.
alvast bedankt
Hoe lang voor je redelijk soepel wat mee kan spelen? Nou, ik speel nu een jaartje (met lessen) en kan nog amper wat spelenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:03 schreef redboyke het volgende:
alvast bedankt
Je kunt altijd van te voren gaan steengrillen in de treinquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
2 juni is Fortarock, die datum valt dus sowieso al af.
En ik kom alleen als er een barbecue bij is.
Er moeten wel hele rare dingen gebeuren wil je mij in een trein zien.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je kunt altijd van te voren gaan steengrillen in de trein
Ik speel wel altijd met de pink omhoogquote:Op woensdag 18 april 2012 09:38 schreef brother52 het volgende:
Weinig aan toe te voegen. Behalve dat ik me af vraag hoe je deftig een liedje speelt. Met de pink omhoog?
Natuurlijk ga ik naar Fortarock. Heb het kaartje al 3 maand thuis liggenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:27 schreef stefanhaan het volgende:
kom naar fortarock man, ik ben er ook met nijntje
Je gaat al, baas.
Tof, even jou checken ditdat.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik naar Fortarock. Heb het kaartje al 3 maand thuis liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |