Dat geloof ik!quote:Op woensdag 11 april 2012 22:25 schreef Bayswater het volgende:
Blij dat ik Siem De Jong maar weer terug er in heb gezet.
en wanneer is datquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:05 schreef zoem het volgende:
Het klassement wordt op gezette tijden bijgewerkt. De teamgeschiedenis geeft de voorlopige score zoals die ingevoerd is.
Tja, hij kan het ook te bont maken he?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:06 schreef Bontekoe1982 het volgende:
pff kiest de boer weer voor van der wiel ipv van rhijn en vertonghen is vraagteken. lekker is dat
Dostquote:
Ditquote:
Stond niet op fcupdatequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:46 schreef Bayswater het volgende:
Guidetti onzeker dus die heb ik op de bank gezet.
Volgens de eredivisie live app speelt Guidetti welquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:46 schreef Bayswater het volgende:
Guidetti onzeker dus die heb ik op de bank gezet.
Die hebben het nogal vaak fout.quote:Op zondag 22 april 2012 10:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens de eredivisie live app speelt Guidetti wel
Ow oke, hij staat wel bij de opstelling..quote:Op zondag 22 april 2012 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben het nogal vaak fout.
Lees net dat hij niet mee doet. Overigens had ik hem net zo goed kunnen laten staan aangezien mijn spelers lekker hebben zitten prutsen gisteravond.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 22 april 2012 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Shit! Feyenoord in de laatste minuut doelpunt tegen.
Mooi hoor dat bestandquote:Op zondag 22 april 2012 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik het goed heb bijgehouden. 49 puntjes.
[ afbeelding ]
Op vi.nl heeft hij hem niet gekregen..... vandaar!quote:Op zondag 29 april 2012 21:07 schreef Bontekoe1982 het volgende:
bij eredivisie live/sidekick staat dat dost de assist gaf op djuricic maar die heeft ie met de punten niet gekregen
Krijgt hij de punten nu wel dan?quote:Op zondag 29 april 2012 21:32 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Op vi.nl heeft hij hem niet gekregen..... vandaar!
Ja ik ook. Er is niet meer een goedkoop team met een makkelijk programma - al is het programma van RKC doenlijk.quote:Op maandag 30 april 2012 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu ga ik toch wel een mixteam doen
ik doe 11 van Excelsior, gewoon omdat het kanquote:Op maandag 30 april 2012 14:20 schreef opperkleurder het volgende:
11 PSV'ers en dan hopen op 6 punten, 2x de 0 en minstens 10 goals.
Vormer (Roda) is geschorst. Niet zo handig dus.quote:Op maandag 30 april 2012 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, van 11 NEC naar 5 Roda, 4 Vitas, 1 Heracles en 1 RKC...
Ik haalde afgelopen ronde dus maar 28 punten
Gouriye - Malki - Chanturia
Vormer - Donald - Büttner - Braber
Wielaert - Kashia - Kalas
Prus
Thanks, ff wisselen dan maarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vormer (Roda) is geschorst. Niet zo handig dus.
Als superboer moet ik je toch echt anders adviseren.quote:Op maandag 30 april 2012 23:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
ik doe 11 van Excelsior, gewoon omdat het kan
Moet zeggen dat ze aardig op schema liggen. 83 punten na vanavondquote:Op maandag 30 april 2012 14:20 schreef opperkleurder het volgende:
11 PSV'ers en dan hopen op 6 punten, 2x de 0 en minstens 10 goals.
Zonde dat je Manolev hebt opgesteld, die was al tegen Roda gepasseerd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ze aardig op schema liggen. 83 punten na vanavond
De Superboeren komen volgens mij zondag hier een kilometertje verderop ballen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:17 schreef SnuggLe het volgende:
Ik mag nondeju hopen dat ze tegen Excelsior knallen. Anders gaat mijn clubbie eruit
Dan woon jij denk ik heel dicht in de buurt waar ik woonquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De Superboeren komen volgens mij zondag hier een kilometertje verderop ballen.
Dat zag ik pas toen ik op bevestigen had gedrukt en toen was er geen weg meer terug ivm transactiekosten. Eeuwig zonde, maar neem aan dat hij nog wat speeltijd gaat krijgen tegen Excelsior. De kans is groot dat het zijn laatste seizoen is bij PSV.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zonde dat je Manolev hebt opgesteld, die was al tegen Roda gepasseerd.
90 punten volgens mij hier
Zit aan de andere kant van de A4, omgeving Parkweg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dan woon jij denk ik heel dicht in de buurt waar ik woon
Oud-Rijswijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:21 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zit aan de andere kant van de A4, omgeving Parkweg.
- Sommige spelers werden wel erg duur, maar is juist goed, omdat je dan niet te snel een super team op kan stellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef shinji_united het volgende:
Beste deelnemers,
Nu we nog "vol" in de aandacht staan wil ik graag namens de crew om wat feedback vragen.
Welke zaken waren goed, of juist slecht?
Wat zou je graag anders zien bij een volgende editie, of is de huidige opzet helemaal prima?
Alle opmerkingen en ideeën zijn welkom.
We kunnen uiteraard niet beloven dat we ook daadwerkelijk aan alle wensen kunnen voldoen maar we nemen het zeker mee!
Reactie in dit forum of via PM naar FOKmanagers
Alvast bedankt!
De opzet van de kosten van de spelers is natuurlijk altijd een punt voor discussiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef Starzky het volgende:
Beste deelnemers,
Nu we nog "vol" in de aandacht staan wil ik graag namens de crew om wat feedback vragen.
Sommige prijzen waren in mijn ogen onrealistisch... Een Elhamdaoui voor meer als een miljoen, een Mats Rits die duurder is als andere spelers (bijvoorbeeld Aissaiti, geen idee hoe dit nu is). Dus een iets realistischere prijs en niet puur naar de naam van de club kijken.
Wat zou je graag anders zien bij een volgende editie, of is de huidige opzet helemaal prima?
Een wisselmogelijkheid in de winterstop, nu zat dit midden in een speelronde en moest je een maand wachten en hopen dat er niets met je team gebeurde...
Voor wat betreft het wisselen in de winterstop...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef Starzky het volgende:
Beste deelnemers,
Sommige prijzen waren in mijn ogen onrealistisch... Een Elhamdaoui voor meer als een miljoen, een Mats Rits die duurder is als andere spelers (bijvoorbeeld Aissaiti, geen idee hoe dit nu is). Dus een iets realistischere prijs en niet puur naar de naam van de club kijken.
Een wisselmogelijkheid in de winterstop, nu zat dit midden in een speelronde en moest je een maand wachten en hopen dat er niets met je team gebeurde...
Persoonlijk zou ik dan kiezen voor optie 2 (2× een ronde van 1). Twee rondes van drie lijkt mij persoonlijk net iets te lang.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:05 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Voor wat betreft het wisselen in de winterstop...
Het is natuurlijk altijd een beetje afhankelijk van hoe het programma uitkomt.
Mocht dat dit jaar weer zo zijn, hebben we 3 opties....
Of hetzelfde doen
Of 1 ronde minder, en dan de ronde voor de winterstop 3 speelrondes laten duren, en die erna ook.
Of 1 ronde extra, en dan 2 rondes van slechts 1 speelronde.
Dit seizoen kwam het zo uit.... en was het een beetje gokken op spelers die niet vertrekken
Goede suggestie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:05 schreef Bontekoe1982 het volgende:
dat je tussen de rondes door spelers mag blijven wisselen zonder dat dat verkoopkosten kost.
stel ik koop op maandag Lens en woensdag is hij gebleseerd. voor het weekend kan ik hem dus weer verkopen en dan betaal je wel verkoopkosten. terwijl ik hem niet gebruikt heb. Als ik Dost in mijn team heb en ik denk ik wil hem verkopen dan betaal ik verkoop kosten. als ik een dag later denk ik wil toch wel Dost dat ik dan geen verkoopkosten betaal voor Dost. Want hij stond tenslotte al in mijn team. Dit gaat dan niet op na het sluiten van een ronde en ik hem een ronde later wel weer in mijn team wil. Dan betaal je wel.
Hoop dat ik het duidelijk omschrijf
Gefeliciteerdquote:Op zondag 6 mei 2012 18:37 schreef ElmarO het volgende:
Tweede geworden. Mijn beste resultaat tot nu toe.
Gefeliciteerd met de overwinning.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:25 schreef Steppenpferd het volgende:
Prachtig om eerste te zijn!!!!
Verleden jaar op 6 puntjes prijzen gemist, dus is dit wel mooi....
Laatste ronde was nog wel spannend want ik had gegokt op Depay en Gudmonsson die normaal geen basisspelers zijn. Gelukkig had ik de Leeuw nog van de Graafschap en in minder mate Mertens.
Ik heb heel erg genoten van dit seizoen
Crew bedankt!!
Mijn 1e deelname. Ik moet zeggen dat de opzet geweldig is, het is zelfs de reden geweest waarom ik lid van Fok! ben geworden (vandaar mijn naam, minder puntje).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef Starzky het volgende:
Beste deelnemers,
Ik denk dat het ook scheelde dat AZ het in de eerste seizoenshelft zo goed deed. Helemaal gezien de prijs die je er voor moest betalen. Daardoor ging het mijns inziens al wat sneller met de punten die je kon halen, en dus het budget.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een 2e puntje is inderdaad om het budget voor volgend seizoen naar beneden bij te stellen, zodat je niet halverwege het seizoen al 8 spelers van de topploegen in je team hebt. Dit vereist dan meer tactisch rekenwerk voor de seizoensstart.
Ja ok, die dingen hou je altijd, ook na zeer goed 'scoutwerk' van Fok!. Vandaar ook dat half Fok! Bony en later Guidetti voor een prikkie kocht. Maar het voorkomen van zulke 'foutjes' kan je incalculeren in het startbudget.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook scheelde dat AZ het in de eerste seizoenshelft zo goed deed. Helemaal gezien de prijs die je er voor moest betalen. Daardoor ging het mijns inziens al wat sneller met de punten die je kon halen, en dus het budget.
Wat mij betreft hoeft er daarom geen wijziging te zijn in het beginbudget. Dit zijn dingen die je altijd kan houden. Sterker nog, het is een aantal seizoenen geleden wel eens makkelijker geweest omdat FC Groningen het zo goed deed en de spelers haast niks kosten.
Gefeliciteerd kerel, het is je gegund!quote:Op zondag 6 mei 2012 20:25 schreef Steppenpferd het volgende:
Laatste ronde was nog wel spannend want ik had gegokt op Depay en Gudmonsson die normaal geen basisspelers zijn. Gelukkig had ik de Leeuw nog van de Graafschap en in minder mate Mertens.
Crew bedankt!!
De subleague is in ieder geval op een mooi rond puntenaantal (1700) geëindigd. Met als ik goed telde vijf leden in de top 10. En bijna iedereen in de top 35. Zeer nette prestatie.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef SnuggLe het volgende:
Toch nog 24e geworden, door 158 punten deze ronde (thanks to mijn superboeren!).
Niet geheel tevreden (had graag een keer binnen de top 20 willen eindigen), maar ook niet geheel ontevreden. Met de subleague namelijk op kilometers afstand eerste geworden, maar dat was voor een deel toch wel verwacht. Was in ieder geval erg leuk, ik vermaak me altijd prima met deze manager. Jammer dat ik het in het midden 2 rondes zo verkut heb door oa Zomer en Cmovs. Maarja, shit happens!
Jammer dat je zo "laf" was om je team dicht te zetten, vraag me af wat daar de reden voor is en wat voor plezier je daar aan beleeft als al je concurrenten wel hun team open hebben staan. Maar toch gefeliciteerd.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:25 schreef Steppenpferd het volgende:
Crew bedankt!!
Allereerst weer bedankt voor de organisatie van deze manager, ondanks een dramatisch begin toch nog in de top tien geeindigd!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef shinji_united het volgende:
Beste deelnemers,
Alle opmerkingen en ideeën zijn welkom.
We kunnen uiteraard niet beloven dat we ook daadwerkelijk aan alle wensen kunnen voldoen maar we nemen het zeker mee!
Reactie in dit forum of via PM naar FOKmanagers
Alvast bedankt!
Eerste 8 vallen in de prijzen....quote:Op maandag 7 mei 2012 11:31 schreef Bayswater het volgende:
Helaas mijn titel niet kunnen prolongeren, maar een negende plek is ook prima.
Steppenpferd, mijn felicitaties met de overwinning. Overigens ben ik niet het niet geheel met MSNMGH eens. Ik vind dat je tot vrijdag 17.59 niet in iemand anders zijn team moet kunnen kijken, in principe is dat een goede reden om je team dicht te gooien. De oplossing ligt dan ook in MSNMGH zijn laatste punt: alle teams open als de markt gesloten is.
Ook ben ik het eens met dat die minpunten van het veroorzaken strafschop vanaf mogen (is vaak een gele of rode kaart al).
Voor de rest alleen maar lof weer dit jaar voor de leukste voetbalmanager van Nederland![]()
En nu verder met de Formule1 manager, want daar gaat het lekker met de voetbalmanagers
Één van de betere spelregels.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:18 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Eerste 8 vallen in de prijzen....
Normaal gesproken (een beetje) zuur voor jou, ik mag echter geen prijzen winnen (obvious reasons), dus het lijkt erop alsof je geluk hebt!
De minpunten van strafschop veroorzaken en strafschop missen/stoppen mogen er van mij trouwens wel uit ja... al is het leuk als je keeper de hem stopt natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 11:31 schreef Bayswater het volgende:
Helaas mijn titel niet kunnen prolongeren, maar een negende plek is ook prima.
Steppenpferd, mijn felicitaties met de overwinning. Overigens ben ik niet het niet geheel met MSNMGH eens. Ik vind dat je tot vrijdag 17.59 niet in iemand anders zijn team moet kunnen kijken, in principe is dat een goede reden om je team dicht te gooien. De oplossing ligt dan ook in MSNMGH zijn laatste punt: alle teams open als de markt gesloten is.
Ook ben ik het eens met dat die minpunten van het veroorzaken strafschop vanaf mogen (is vaak een gele of rode kaart al).
Voor de rest alleen maar lof weer dit jaar voor de leukste voetbalmanager van Nederland![]()
En nu verder met de Formule1 manager, want daar gaat het lekker met de voetbalmanagers
Dank voor de felicitaties,quote:Jammer dat je zo "laf" was om je team dicht te zetten, vraag me af wat daar de reden voor is en wat voor plezier je daar aan beleeft als al je concurrenten wel hun team open hebben staan. Maar toch gefeliciteerd.
Sluit me hier bij aanquote:Op maandag 7 mei 2012 20:12 schreef Steppenpferd het volgende:
[..]
Zolang de keuze er is om wel of niet je team openbaar te zetten, heb ik in het begin van de manager ervoor gekozen om dit niet te doen. een keuze waarvan ik niet afgeweken ben
Het idee om tussen de rondes door de teams openbaar te zetten vind ik wel erg ok
Als suggestie voor 2012/2013 zou ik wisselspelers willen aandragen.
Dit zal een behoorlijke aanpassing zijn maar eentje die tussen rondes geschorste of geblesseerde spelers tot het verleden kunnen maken.
Managers zoals die van de Leeuwarder Courant of het Dagblad van het Noorden werken met 4 wisselspelers die alleen invallen als je basisspeler niet kan spelen of niet is opgesteld. Je kan het extra geld in je budget dus gebruiken voor 4 redelijke wisselspelers of voor duurdere basisspelers kiezen, met daarbij als risico dat je weer punten misloopt bij schorsing of blessure.
Maar nogmaals ben ik erg tevreden met de moeite die is genomen voor een goed werkende manager
Alleen veroorzaken mag er van mij uit, die andere twee hebben wel wat.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De minpunten van strafschop veroorzaken en strafschop missen/stoppen mogen er van mij trouwens wel uit ja... al is het leuk als je keeper de hem stopt natuurlijk
Totaal mee eens!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:13 schreef INViCTuS het volgende:
max. 2 spelers per team ben ik het niet mee eens wat msnmgh zegt. Dat maakt het er niet leuker op. Eredivisie.nl had dat met 1 per team en vond dat vrij saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |