abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110205362
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen

.
Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
dr.cox.jpgnb79u.gifDe%20Jori.jpgraketmuis.jpgoud%20zuid%20UI.pngFederer.jpgsoviet12.JPGVulpes_vulpes.jpg168an3k.gifbymurp.giftest.gifMF-Triforce3.pngpatrick4.jpg

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite, moet zijn chick aanspreken! En nu echt! :()
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, heerseres van de autoweg, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, niet meer geband *O* )
Augustus_Thijs (Romein, baas) 8-)
Skyrim (rare user)

Oude vaste users en mensen die af en toe langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)
SM- (newbie, heeft ons al lang geleden verlaten)

De veurige zéévertopics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

De OP is hier te vinden.

*G*

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!

© Raket, Muis

© Alone, Forever. Hand, Bijde.

© O, Shift

© Student, Kut

© Maatschappij, Telefoon

© Ex, Fed

© Jori, De

© Butsers, Barrie

© Mi, Moh

© Tank, Du
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:51:35 #2
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_110205390
Wat een saaie kut TT
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_110205404
...ik weet niet wat ik moet zeggen :')
  woensdag 11 april 2012 @ 21:51:55 #4
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110205429
Ik wist hem weer, maar hij is wel heel slecht en komt door een oud liedje wat bdh laatst gepost heeft, dus dan kun je het wel raden. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_110205454
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:50 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dat komt omdat S. me anders gaat slaan. ;(
Nee, ik denk dat ze er vrede mee heeft.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_110205531
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:51 schreef Muisraket het volgende:
Ik wist hem weer, maar hij is wel heel slecht en komt door een oud liedje wat bdh laatst gepost heeft, dus dan kun je het wel raden. :P
VERTEL
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 11 april 2012 @ 21:53:24 #7
DM voor pokemon kaarten
pi_110205561
http://www.twitvid.com/Y9BIN

wtf
wtf
wtf
wtf
wt
f
wtfw
wtf
wtwf

my mind is full with fak
what the fucking fuck
  woensdag 11 april 2012 @ 21:53:36 #8
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110205582
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat ze er vrede mee heeft.
Ik ben een vrouw, ik spreek Vrouws, behalve als ik de desbetreffende dame zelf leuk vind. Aangezien ik geen crush heb op S., gaan mijn vertaalskills er vanuit dat ze je wel ziet zitten, hooguit dat ze een beetje twijfelt. ;)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_110205643
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

wtf
wtf
wtf
wtf
wt
f
wtfw
wtf
wtwf

my mind is full with fak
what the fucking fuck
Omg wat is dit.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:54:23 #10
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110205644
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

VERTEL
Bijdehand, bijdehand, pak je vriendje Bijdehand. Of desnoods nog een komma voor de laatste bijdehand als subtiele verwijzing naar jouw romance met DJ.
pi_110205670
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

wtf
wtf
wtf
wtf
wt
f
wtfw
wtf
wtwf

my mind is full with fak
what the fucking fuck
_O- Gek wijf
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:54:48 #12
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110205680
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omg wat is dit.
Titel lezen en meteen wegklikken, want echt wtf, dit hoef ik niet te zien. :r
pi_110205754
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw, ik spreek Vrouws, behalve als ik de desbetreffende dame zelf leuk vind. Aangezien ik geen crush heb op S., gaan mijn vertaalskills er vanuit dat ze je wel ziet zitten, hooguit dat ze een beetje twijfelt. ;)
AAAAAARGH!!!!! Ik weet het allemaal niet pretraket ;( En ze zal er vrede mee hebben omdat ze dan niet meer hoeft te twijfelen :7
pi_110205817
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Bijdehand, bijdehand, pak je vriendje Bijdehand. Of desnoods nog een komma voor de laatste bijdehand als subtiele verwijzing naar jouw romance met DJ.
:')_!
  woensdag 11 april 2012 @ 21:57:07 #15
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110205922
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

AAAAAARGH!!!!! Ik weet het allemaal niet pretraket ;( En ze zal er vrede mee hebben omdat ze dan niet meer hoeft te twijfelen :7
Komt wel goed, schatje. :*

Het water moet je er even zelf bij denken. :P
pi_110205997
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Komt wel goed, schatje. :*
[ afbeelding ]
Het water moet je er even zelf bij denken. :P
Wat een lelijk, vies, goedkoop glas.
  woensdag 11 april 2012 @ 21:58:42 #17
DM voor pokemon kaarten
pi_110206058
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat een lelijk, vies, goedkoop glas.
Zon vieze thee mok van je oma ;(
pi_110206128
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Daar drink ik op dit moment ook een fijn bakje thee uit, hoor ;(
pi_110206186
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Ja inderdaad _O-

Ken je trouwens ook van die potten mosterd die je, als je ze wast, als drinkglas kunt gebruiken? :')
  woensdag 11 april 2012 @ 22:00:45 #20
DM voor pokemon kaarten
pi_110206230
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja inderdaad _O-

Ken je trouwens ook van die potten mosterd die je, als je ze wast, als drinkglas kunt gebruiken? :')
Klinkt heel erg kruiskamp :')
  woensdag 11 april 2012 @ 22:00:56 #21
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110206247
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja inderdaad _O-

Echt hè @ die oma glazen. En die mosterdpotjes ken ik niet, wel Nutellaglazen. :P
pi_110206342

Geen draaidop, handvat. AWESOME :')
  woensdag 11 april 2012 @ 22:02:37 #23
DM voor pokemon kaarten
pi_110206374
Godverdomme, wat kut :')
  woensdag 11 april 2012 @ 22:02:47 #24
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_110206389
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]

Geen draaidop, handvat. AWESOME :')
LOL! :D
pi_110206476
Goede uitvinding toch :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')