SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Nee, ik denk dat ze er vrede mee heeft.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat komt omdat S. me anders gaat slaan.
VERTELquote:Op woensdag 11 april 2012 21:51 schreef Muisraket het volgende:
Ik wist hem weer, maar hij is wel heel slecht en komt door een oud liedje wat bdh laatst gepost heeft, dus dan kun je het wel raden.
Ik ben een vrouw, ik spreek Vrouws, behalve als ik de desbetreffende dame zelf leuk vind. Aangezien ik geen crush heb op S., gaan mijn vertaalskills er vanuit dat ze je wel ziet zitten, hooguit dat ze een beetje twijfelt.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze er vrede mee heeft.
Omg wat is dit.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
http://www.twitvid.com/Y9BIN
wtf
wtf
wtf
wtf
wt
f
wtfw
wtf
wtwf
my mind is full with fak
what the fucking fuck
Bijdehand, bijdehand, pak je vriendje Bijdehand. Of desnoods nog een komma voor de laatste bijdehand als subtiele verwijzing naar jouw romance met DJ.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
http://www.twitvid.com/Y9BIN
wtf
wtf
wtf
wtf
wt
f
wtfw
wtf
wtwf
my mind is full with fak
what the fucking fuck
Titel lezen en meteen wegklikken, want echt wtf, dit hoef ik niet te zien.quote:
AAAAAARGH!!!!! Ik weet het allemaal niet pretraketquote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik spreek Vrouws, behalve als ik de desbetreffende dame zelf leuk vind. Aangezien ik geen crush heb op S., gaan mijn vertaalskills er vanuit dat ze je wel ziet zitten, hooguit dat ze een beetje twijfelt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bijdehand, bijdehand, pak je vriendje Bijdehand. Of desnoods nog een komma voor de laatste bijdehand als subtiele verwijzing naar jouw romance met DJ.
Komt wel goed, schatje.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
AAAAAARGH!!!!! Ik weet het allemaal niet pretraketEn ze zal er vrede mee hebben omdat ze dan niet meer hoeft te twijfelen
Wat een lelijk, vies, goedkoop glas.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje.
[ afbeelding ]
Het water moet je er even zelf bij denken.
Zon vieze thee mok van je omaquote:Op woensdag 11 april 2012 21:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat een lelijk, vies, goedkoop glas.
Daar drink ik op dit moment ook een fijn bakje thee uit, hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zon vieze thee mok van je oma
Ja inderdaadquote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zon vieze thee mok van je oma
Klinkt heel erg kruiskampquote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Ken je trouwens ook van die potten mosterd die je, als je ze wast, als drinkglas kunt gebruiken?
Echt hè @ die oma glazen. En die mosterdpotjes ken ik niet, wel Nutellaglazen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Ken je trouwens ook van die potten mosterd die je, als je ze wast, als drinkglas kunt gebruiken?
LOL!quote:Op woensdag 11 april 2012 22:02 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Geen draaidop, handvat. AWESOME
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |