spermaquote:Op woensdag 11 april 2012 21:26 schreef sinepedraap het volgende:
Wat bezielde je toen je dit topic maakte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
niks mis mee daarom juistquote:
ik moch hem alle vragen stellen dus dit is volkomen "legaal" op FOK!quote:
nee ik post zequote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef KoekiMonster het volgende:
ga je echt die filmpjes kijken van batman?
ik vraag dingen aan TS, niet aan jou?quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:10 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
ik vraag dingen aan TS, niet aan jou?
romantisch,quote:Op woensdag 11 april 2012 22:12 schreef Fokkingvet het volgende:
hoe wordt koekimonster het liefste genomen?
nou tis eerder wat had je niet? nou Drinkenquote:
tel ze maarquote:Op woensdag 11 april 2012 22:13 schreef Sanddr het volgende:
Hoeveel pixels tellen de UI van KoekiMonster?
Cola, fanta, 7-up?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:14 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
nou tis eerder wat had je niet? nou Drinken
een pot kwarkquote:
er worden zoveel slechte kut topic's ge opent, en dan ben ik het kut kindquote:Op woensdag 11 april 2012 22:16 schreef ewapattas het volgende:
Manmanman, als ik admin had hier dan had je zo'n dikke bann gekregen koekimonster, wat een kutkind ben jij.
Slecht excuus. Zie hierquote:Op woensdag 11 april 2012 22:15 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
tel ze maar
[ afbeelding ]
hij is zo lelijk omdat verkleint
Ga hem nou niet helpenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:16 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Slecht excuus. Zie hier
[ afbeelding ]
ingezoomt is anders als verklein.. bij jou staat niet alles eropquote:Op woensdag 11 april 2012 22:16 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Slecht excuus. Zie hier
[ afbeelding ]
Het belangrijkste staat erop.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:17 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
ingezoomt is anders als verklein.. bij jou staat niet alles erop
ik zal hem morgen vervangen, ik moet douchen mensen... anders had ik dit topic vol gespamt met vragen...quote:
ik vind die hand op de flamous anders wel donders opwindendquote:
htc met dre, das mooiboyquote:Op woensdag 11 april 2012 22:04 schreef KoekiMonster het volgende:
zal ik de HTC one kopen of die HTC met Dr Dre?
gewoon blackberryquote:Op donderdag 12 april 2012 16:17 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
HTC One x of HTC One s of HTC One v?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |