Ja. Meer dan vrezen zelfs. Dit team ontbreekt alles wat nodig is om te handhaven . ALs er niks bij komt dan durf ik het te zeggen. Volgend jaar weer naar onze vrienden uit Doetinchem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:53 schreef Max23 het volgende:
Vreest er hier al iemand voor degradatie?
Het verschil is dat Pastoor wel een goede trainer is/was en dat ook heeft bewezen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:06 schreef larry91 het volgende:
Dit had ik echt niet verwacht. Op papier staan er best wel wat leuke spelertjes. Maar seizoen is nog lang genoeg. Alleen de Jonge ontslaan lijkt me geen goed idee. De trainer ontslaan was bij ons ook geen daverend succes..
Maar het is te makkelijk om alleen hem de schuld te geven. Waar hij wel verantwoordelijk voor is zijn al die spelers die hij per se wou hebben zoals Zomer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het verschil is dat Pastoor wel een goede trainer is/was en dat ook heeft bewezen.
Jan de Jonge heeft geen enkel moment bewezen dat het een goede trainer is. Alleen maar defensief gestuntel waar Heracles juist niet om bekend staat --> Een aanvallende ploeg die het publiek wil vermaken. Bij elke club die Jan de Jonge getraind heeft, heb ik nooit kunnen bedenken wat de filosofie van Jantje de Jonge is.
Vorig jaar heeft De Jonge ook niets laten zien. En ondanks dat Anton Janssen er als een Pastoor uit zag denk ik niet dat hij zoveel slechter was dan Pastoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:06 schreef larry91 het volgende:
Dit had ik echt niet verwacht. Op papier staan er best wel wat leuke spelertjes. Maar seizoen is nog lang genoeg. Alleen de Jonge ontslaan lijkt me geen goed idee. De trainer ontslaan was bij ons ook geen daverend succes..
Lijkt me volkomen terecht. Ik heb het idee dat jullie voorzitter echt een bord voor zijn kop heeft met betrekking tot de kwaliteit van de selectie, net als vorig jaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja. Meer dan vrezen zelfs. Dit team ontbreekt alles wat nodig is om te handhaven . ALs er niks bij komt dan durf ik het te zeggen. Volgend jaar weer naar onze vrienden uit Doetinchem.
Dit is kwalitatief niet de allerzwakste ploeg, maar jullie hebben zo weinig afmakers en creatieve spelers.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vrezen is een groot woord. Maar er moet wel actie worden ondernomen.
twitter:Henkvschuppen twitterde op zondag 31-08-2014 om 10:38:36Bestuur en directie #Heracles bijeen in skyboks hoofdsponsor Ten Cate, training wordt geleid door assistenten Kolmschot Stegeman en vBeek reageer retweet
twitter:Henkvschuppen twitterde op zondag 31-08-2014 om 10:41:19Voorzitter Jan Smit komt naar buiten en roept alle spelers naar boven.#heracles reageer retweet
twitter:Henkvschuppen twitterde op zondag 31-08-2014 om 10:48:01Training onderbroken, veld is leeg, spelers en staf zojuist tribune opgelopen, naar binnen, de deur zit nu dicht.#heracles reageer retweet
twitter:Henkvschuppen twitterde op zondag 31-08-2014 om 10:50:31Spelers komen weer naar buiten en gaan veld op, dat was korte sessie.#heracles reageer retweet
twitter:Henkvschuppen twitterde op zondag 31-08-2014 om 10:56:11Het wachten is nu op officiele mededeling van Jan Smit, die ontslag van zijn trainer zal bekendmaken aan aanwezige pers.#heracles reageer retweet
Koekoek, sooooooooooooooooooooooooooooooooooowtwitter:Henkvschuppen twitterde op zondag 31-08-2014 om 11:08:10BREAKING:HERACLES ONTSLAAT TRAINER JAN DE JONGE reageer retweet
Voor mijn gevoel wel een iets betere selectie dan vorig seizoenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja. Meer dan vrezen zelfs. Dit team ontbreekt alles wat nodig is om te handhaven . ALs er niks bij komt dan durf ik het te zeggen. Volgend jaar weer naar onze vrienden uit Doetinchem.
Dit dus.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het verschil is dat Pastoor wel een goede trainer is/was en dat ook heeft bewezen.
Jan de Jonge heeft geen enkel moment bewezen dat het een goede trainer is. Alleen maar defensief gestuntel waar Heracles juist niet om bekend staat --> Een aanvallende ploeg die het publiek wil vermaken. Bij elke club die Jan de Jonge getraind heeft, heb ik nooit kunnen bedenken wat de filosofie van Jantje de Jonge is.
Gewoon Michel Jansen halen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:24 schreef Wilskracht het volgende:
Gertjan Verbeek heeft gezegd dat hij het niet gaat doen!!
Die ziet de bui al hangen natuurlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:24 schreef Wilskracht het volgende:
Gertjan Verbeek heeft gezegd dat hij het niet gaat doen!!
Ligt er aan of hij nog echte trainersambities heeftquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaat heus niet weg bij PSV.
Maar goed ook in huize van den Brom moet er brood op tafel lijkt me.twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 31-08-2014 om 12:42:50Vorige week zat John vd Brom naast me op de commentaar-positie en toen zei hij niet geïnteresseerd te zijn in een club v/h kaliber #Heracles reageer retweet
Krijgt volgens mij nog een jaar doorbetaald na ontslagquote:Op maandag 1 september 2014 12:21 schreef Dos37 het volgende:
Voor wat het waard isMaar goed ook in huize van den Brom moet er brood op tafel lijkt me.twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 31-08-2014 om 12:42:50Vorige week zat John vd Brom naast me op de commentaar-positie en toen zei hij niet geïnteresseerd te zijn in een club v/h kaliber #Heracles reageer retweet
Langeler? Dat is wel een bijzondere optie. Die is gestopt bij Zwolle omdat hij er helemaal genoeg van had altijd in de spotlights te staan en liever wat meer achter de schermen werkte. Dan moet je vooral bij de hekkensluiter aan de slag gaan jaquote:Op maandag 1 september 2014 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Art Langeler en John van den Brom lijken de voornaamste kandidaten.
twitter:primadeluxe twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 12:43:07John van den Brom wordt geen trainer van Heracles. reageer retweet
En dan zijn de kosten volgens mij nog groter ook, want een groter stadion.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:01 schreef Tchock het volgende:
Uitbreiding van het Polman Stadion gaat definitief door. Zou wat zijn als Heracles straks degradeert en dan met een veel te groot stadion ineens de begroting omlaag moet gaan gooien.
We gaan wisselen. Jullie erin en wij eruit.quote:Op zondag 21 september 2014 23:11 schreef larry91 het volgende:
Dit heracles speelt als het NEC van vorig seizoen. Op papier geen slechte selectie maar het oogt ideeloos en onsamenhangend.
Lastig om terug te vinden. RKC had 29 verliespartijen in 09/10 maar die wonnen wel vijf keer. Kan niet precies vinden welke wedstrijden dat waren. RBC 05/06 haalde in het hele seizoen maar 9 punten maar daar kan ik geen uitslagen van vinden.quote:Op zondag 21 september 2014 19:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Nog steeds 0 punten, wat zou het record zijn in de eredivisie qua aantal wedstrijden op 0 punten staan?
RBC speelde in de derde wedstrijd gelijk tegen Willem 2. RKC pakte in 09/10 de eerste 7 wedstrijden geen punten.quote:Op maandag 22 september 2014 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lastig om terug te vinden. RKC had 29 verliespartijen in 09/10 maar die wonnen wel vijf keer. Kan niet precies vinden welke wedstrijden dat waren. RBC 05/06 haalde in het hele seizoen maar 9 punten maar daar kan ik geen uitslagen van vinden.
Over 0 punten geen idee. Willem II was voor de degradatie ook verschrikkelijk slecht bezig, na 17 duels nog geen overwinning:quote:Op maandag 22 september 2014 14:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
RBC speelde in de derde wedstrijd gelijk tegen Willem 2. RKC pakte in 09/10 de eerste 7 wedstrijden geen punten.
1 troost, Den Haag degradeerde ook het seizoen voor ze het nieuwe stadion opende en speelde dus jupiler league in het nieuwe stadion....... Was een drama, wekelijks spelen voor amper 3000 toeschouwers... eindigde geloof ik 14e dat seizoen hadden wel een periodetitel en alsnog promoveren naar de eredivisie. Knotsgek seizoen was dat...quote:Op donderdag 4 september 2014 14:01 schreef Tchock het volgende:
Uitbreiding van het Polman Stadion gaat definitief door. Zou wat zijn als Heracles straks degradeert en dan met een veel te groot stadion ineens de begroting omlaag moet gaan gooien.
Ik weet dat RBC pas rond de carnaval periode de eerste winst pakte. Dat was tegen NEC. Die wedstrijd staat me nog goed bij. Ik hoop voor alle Heraclieden dat ze dat niet ook overkomt dit jaar.quote:Op maandag 22 september 2014 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lastig om terug te vinden. RKC had 29 verliespartijen in 09/10 maar die wonnen wel vijf keer. Kan niet precies vinden welke wedstrijden dat waren. RBC 05/06 haalde in het hele seizoen maar 9 punten maar daar kan ik geen uitslagen van vinden.
RBC won dat jaar één keer (tegen NEC inderdaad, 2-0), verloor elke uitwedstrijd op één na (1-1 bij RKC) en ze kregen acht keer vier goals of meer om de oren. De teringquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:06 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik weet dat RBC pas rond de carnaval periode de eerste winst pakte. Dat was tegen NEC. Die wedstrijd staat me nog goed bij. Ik hoop voor alle Heraclieden dat ze dat niet ook overkomt dit jaar.
quote:Zoutzakken zijn verkeerde humor.
Heracles-voorzitter Jan Smit heeft geen goed woord over voor de ,,zogenaamde supporters” die afgelopen nacht elf zoutzakken voor de deur van het Polman Stadion hebben neergelegd.
Smit: ,,Dat zijn mooi-weer supporters, die staan niet voor de club als het wat minder gaat. Deze actie betreur ik. Het is verkeerde humor. Erg kinderachtig ook, een verkeerd signaal. Ik kan er helemaal niks mee en wil er eigenlijk helemaal geen aandacht aan geven.”
De elf zoutzakken werden gisteravond gevonden bij de entree van het stadion. Op een briefje stond: "stel die maar op". Letterlijk stond er: ,,Heer Stegeman, hier heeft u 11 zakken zout. Stel die maar op vrijdagavond. Die hebben meer inzet dan die omhooggevallen broodvoetballers van zondag. Getekend: Zwaar teleurgestelde supporters.”
Volgens Heracles komt de actie niet vanuit de georganiseerde supportersverenigingen. De zakken zijn meteen weggehaald.
Heracles speelt vanavond in de streekderby tegen FC Twente om 20.00 in de Grolsch Veste.
Ze moeten toch vrij letterlijk voor de club hebben gestaan om die zoutzakken neer te leggen, of mis ik iets?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
,,Dat zijn mooi-weer supporters, die staan niet voor de club als het wat minder gaat."
Terecht Ze lopen erbij alsof ze god in Frankrijk zijn, maar bij het plaatselijke bier team zie ik meer inzet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |