SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Geef toe je werd een beetje vochtig bij de gedachte.quote:
Also:
Die toetsenist. Talk about shit die niet bij shit past.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
pets patsI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Weet je hoe grappig dat is wanneer je ergens een telefonische afspraak maakt en ze verwachten ene "Meneer met de redelijk Hollandse achternaam" en de hirlak accentloze stem.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Viel me ook op. Vandaar dat CB zo'n fan van 'm is
.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Verander je naam in Donald voor nog meer lol.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Weet je hoe grappig dat is wanneer je ergens een telefonische afspraak maakt en ze verwachten ene "Meneer met de redelijk Hollandse achternaam" en de hirlak accentloze stem.full stops and exclamation marks![]()
Gelukkig heb ik m'n naam ook mee, dat scheelt bij een heleboel mensen (on)bewust enorm denk ik welquote:Op woensdag 11 april 2012 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Weet je hoe grappig dat is wanneer je ergens een telefonische afspraak maakt en ze verwachten ene "Meneer met de redelijk Hollandse achternaam" en de hirlak accentloze stem..
![]()
Mijn voornaam is heel Nederlands, en mijn achternaam juist weer niet.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Klaar met werken![]()
Nu mezelf in een waarschijnlijk spuuglelijke outfit hijsen om mezelf voor schut te zetten op een podium
En dit.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:57 schreef Jajong het volgende:
Mijn voornaam is heel Nederlands, en mijn achternaam juist weer niet.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Foto's.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Henk Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:57 schreef Jajong het volgende:
Mijn voornaam is heel Nederlands, en mijn achternaam juist weer niet.![]()
Sowieso, omdat jij een grote pik hebt.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geef toe je werd een beetje vochtig bij de gedachte.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkend dat jij op 17-jarige leeftijd in je eentje voor de cam op TinyChat een XTC-of paddotrip zat te hebben, en nu?En dat je die zooi (en wel meer) op regelmatige basis doet.
Ik heb bijna 18.000 mp3's op m'n PC, daar zit voornamelijk rap in ja, maar ook andere stijlen. Ik moet gewoon totaal niks van die muziek van CB en Sala hebben, waarom kan je dat niet accepteren? Dat is ook de reden dat ik niet meeging naar die 'meet' van jullie toen.
Bovendien, bijna elk 'rap'album heeft een breed spectrum aan muziekkeuze, normale basic rap, soms ook een old-skool flavoured nummer, een clubtrack en een R&B track voor de ladies, dus wat wil je nu eigenlijk zeggen? En dan heb ik dus ook nog een heleboel 'niet-rappers', die dus buiten dat genre werken.
Ten slotte zal ik altijd 'scorro' blijven zeggen, ook al ben ik 80. Ik waardeer Amsterdamse straattaal, en weet natuurlijk wanneer ik dit wel en niet (formeel/informeel) kan gebruiken, vanzelfsprekend.
Tevens waren het geen paddo's en ook geen XTC.![]()
Ook echt alleen op het drugs gedeelte inhoudelijk reageren.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevens waren het geen paddo's en ook geen XTC.Godverdomme.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Sowieso, de rest kan me aan m'n reet roestenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ook echt alleen op het drugs gedeelte inhoudelijk reageren.Godverdomme.
![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Henk Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
True story.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso, omdat jij een grote pik hebt.Wow faalhaas.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevens waren het geen paddo's en ook geen XTC.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Je vindt het zorgwekkend, ik ga erop in en nu care je niet? Da's wel een discrepantie van jewelstequote:Op woensdag 11 april 2012 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso, de rest kan me aan m'n reet roesten.
En ohja, het waren truffels. Verhaal staat nogsteeds.'CUZ YOU BANG COCK IN BANGKOK.quote:
![]()
Tuurlijk joh.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso, de rest kan me aan m'n reet roestenWordt het lekker mals van tog. :$:$quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee maar het was sarcasme van mij en jij komt met een ellenlang verhaalquote:Op woensdag 11 april 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je vindt het zorgwekkend, ik ga erop in en nu care je niet? Da's wel een discrepantie van jewelste.
En ohja, het waren truffels. Verhaal staat nogsteeds.I mean c'mon.
![]()
Je meende het gewoon, klonk totaal niet sarcastisch.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar het was sarcasme van mij en jij komt met een ellenlang verhaalI mean c'mon.
If not now, then when.![]()
Dat is soms ook nogal een opgave bij mij.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je meende het gewoon, klonk totaal niet sarcastisch.![]()
JA FF LERE DUSquote:Op woensdag 11 april 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is soms ook nogal een opgave bij mij.Deathlift or Die.![]()
Jong kan ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OP NE OUWE FIETS MOE GE T LEREN TOCHI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OP NE OUWE FIETS MOE GE T LEREN TOCHDeathlift or Die.![]()
Ken je plaatsquote:Op woensdag 11 april 2012 20:07 schreef tliciouz het volgende:
Laatst poste ik tetten en kreeg ik een ban.![]()
WTF? Je mag geen tieten meer posten hier? Kankerforum.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Also: Vaseline_.
BIGGGGGGG.
Al een paar maanden niet meer.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:10 schreef Jajong het volgende:
WTF? Je mag geen tieten meer posten hier? Kankerforum.All good things are wild and free.![]()
Ik had wel een ubergeil gifje tli'tje. Je clitje moest wel er af trillen van genot als je hem zou zien.![]()
Iemand had gesnitched bij Google ofzo, en sindsdien mag FOK! geen nudies meer hebben i.v.m. adverteerdersquote:Op woensdag 11 april 2012 20:10 schreef Jajong het volgende:
WTF? Je mag geen tieten meer posten hier? Kankerforum..
quote:![]()
![]()
DM.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:15 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had wel een ubergeil gifje tli'tje. Je clitje moest wel er af trillen van genot als je hem zou zien.All good things are wild and free.![]()
jij gaat naar concert 15 juni?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goeie rap. Geen hip-hop (). Als je deze niet luistert ben je ghey.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Jay is zo'n uber baas. Sowieso is hij een uitstekend zakenman.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goeie rap. Geen hip-hop (). Als je deze niet luistert ben je ghey.
Hier een interview afgenomen door Forbes met Warren Buffet en Jay-Z:
http://video.forbes.com/f(...)orbes-success-givingIf not now, then when.![]()
Ik doe meequote:Op woensdag 11 april 2012 20:20 schreef Sala-adin het volgende:
IKKUH WEL!!!!
DOOD WALMEN IN DUH GELDREDOME
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
het kan gewoon een heuse fernandes meet wordenquote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nee man, dat ook weer nietquote:.
Zeker! Alleen daarom heb ik al oneindig veel respect voor mensen zoals hij en 50 Cent. Veel mensen hebben geen flauw benul dat het ontzettend goede zakenmannen en multi-miljonairs zijn (geworden)quote:Op woensdag 11 april 2012 20:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jay is zo'n uber baas. Sowieso is hij een uitstekend zakenman.
Hier een interview afgenomen door Forbes met Warren Buffet en Jay-Z:
http://video.forbes.com/f(...)orbes-success-giving.
Ik ga kijken.
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:20 schreef Sala-adin het volgende:
IKKUH WEL!!!!
DOOD WALMEN IN DUH GELDREDOMEIkke ookquote:![]()
![]()
Inderdaad. 50 Cent zeker, hij is eigenlijk heel erg rijk geworden door zijn water.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee man, dat ook weer niet.
[..]
Zeker! Alleen daarom heb ik al oneindig veel respect voor mensen zoals hij en 50 Cent. Veel mensen hebben geen flauw benul dat het ontzettend goede zakenmannen en multi-miljonairs zijn (geworden).
Ik ga kijken.
Zal niet hetzelfde zijn zonder jouw chocolate lovequote:
Heerlijk ongegeneerd Mean Girls kijken met kue mangkok
Toen Lindsay Lohan nog echt lekker wasquote:Op woensdag 11 april 2012 20:35 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben ook aan het kijken jaquote:Op woensdag 11 april 2012 20:35 schreef Juminelle het volgende:
Heerlijk ongegeneerd Mean Girls kijken met kue mangkok![]()
![]()
$400 million werd gezegd toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. 50 Cent zeker, hij is eigenlijk heel erg rijk geworden door zijn water.En zijn debuutalbum alleen al was 11 miljoen keer verkocht! En dan nog die kledinglijn, videogames, films, boeken, en nog veel meer
! En P. Diddy en Birdman zitten in hetzelfde schuitje
.
Heerlijk hoe Jay-Z trouwens nog best vaak 'you know' zegt in dat Forbes-interview.
![]()
Ik ook, met Duo Penottiquote:Op woensdag 11 april 2012 20:35 schreef Juminelle het volgende:
Get in loser, we're going shopping.![]()
![]()
Je zit wel in de buurt ja, echt een gigantische hoeveelheid geld wat die man verdient heeft. Ook zo grappig hoe hij ermee pronkt op Twitter enzo.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
$400 million werd gezegd toch?En zijn debuutalbum alleen al was 11 miljoen keer verkocht! En dan nog die kledinglijn, videogames, films, boeken, en nog veel meer
! En P. Diddy en Birdman zitten in hetzelfde schuitje
.
Heerlijk hoe Jay-Z trouwens nog best vaak 'you know' zegt in dat Forbes-interview.
Inderdaad en zijn lach is vooral erg aanstekelijk.
P.Diddy heeft het ook lekker. En nu je Birdman noemt, heb laatst ook een docu gekeken over hoe hij zoveel geld heeft kunnen maken.
Deze man is ook aardig baas, samen met Scott Storch de enige bazen producers die werkelijk in pak een beat maken.![]()
Die 1ste reactie ook.Epic dansmove.
[ Bericht 6% gewijzigd door Yuri_Boyka op 11-04-2012 20:47:43 ]If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je zit wel in de buurt ja, echt een gigantische hoeveelheid geld wat die man verdient heeft. Ook zo grappig hoe hij ermee pronkt op Twitter enzo.
Inderdaad en zijn lach is vooral erg aanstekelijk.
Deze blijf ik ook geniaal vinden, dit zou ik precies zo doen als ik het kon, puur omdat het kan.
Echt ongelofelijk inderdaadquote:P.Diddy heeft het ook lekker. En nu je Birdman noemt, heb laatst ook een docu gekeken over hoe hij zoveel geld heeft kunnen maken.! Een paar willekeurige show off titels van Birdman
:
Birdman Buys 2 2012 Bentley Coupes For Lil Wayne
Birdman Buys $140.000 Gucci Ring
Birdman buys $1.500.000 Watch
Birdman buys His Big Brother Slim A $600.000 2012 Maybach
Birdman Buys Bugatti Veyron 16.4 ($2.000.000+ Million dollars)
Birdman Buys the Maybach Exelero $8.000.000
Birdman Buys two Bentleys and one Royce Royce
Birdman's 2011 Maybach 62S Drop-Top Landaulet
Die laatste is de meest luxe limousine denkbaar!
Wát een leven man.
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ook, met Duo Penotti
Get in loser, we're going shopping.
All good things are wild and free.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze blijf ik ook geniaal vinden, dit zou ik precies zo doen als ik het kon, puur omdat het kan.
[ afbeelding ]
[..]
Echt ongelofelijk inderdaad! Een paar willekeurige show off titels van Birdman
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wát een leven man.
![]()
Ik kan ook een essay typen over hun investeringen in vastgoed en bedrijven etc., dat leest alleen niet lekker wegquote:.
![]()
50,quote:Op woensdag 11 april 2012 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Echt ongelofelijk inderdaad! Een paar willekeurige show off titels van Birdman
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wát een leven man.
![]()
Bird betaald even 8 mil voor een Maybach. Niet dus.http://www.autoblog.nl/ar(...)og-betalen-8-miljoenquote:Grote ophef begin dit jaar: rapper/producer Birdman (bekend van zijn knalrode Veyron) zou het enige exemplaar van de Maybach Exelero gekocht hebben. Hij zou er wel even $8 miljoen voor betalen en de auto ook nog knalrood laten spuiten. Inmiddels zijn we enkele maanden later en blijkt dat de auto nog steeds gewoon in Duitsland staat en de verkoper nog geen dollar heeft ontvangen van de heer Birdman. Show me the money dog!
Alhoewel die andere Maybach ook wel een leuk speeltje is.If not now, then when.![]()
Misschien bedacht 'ie zich toch dat hij er vrij weinig aanheeft aangezien hij zowat constant reist/tourtquote:Op woensdag 11 april 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
50,![]()
Bird betaald even 8 mil voor een Maybach. Niet dus.
[..]
http://www.autoblog.nl/ar(...)og-betalen-8-miljoen
Alhoewel die andere Maybach ook wel een leuk speeltje is..
Hoe kalm die man blijft bij het ontvangen van die Bugatti, ik zou zo hysterisch zijn als een Justin Bieber-fan.
![]()
Bugatti Veyron.
Wat een lelijke bak is dat!
Bevestig anders nog dikker je gebrek aan mannelijkheidquote:Op woensdag 11 april 2012 21:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Bugatti Veyron.
Wat een lelijke bak is dat!.
.
![]()
mmmehh...quote:
Dit figuurtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt he.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien bedacht 'ie zich toch dat hij er vrij weinig aanheeft aangezien hij zowat constant reist/tourt.
Hoe kalm die man blijft bij het ontvangen van die Bugatti, ik zou zo hysterisch zijn als een Justin Bieber-fan.
Bugatti was echt een auto die ik wou hebben. Tegenwoordig is die niet zo exclusief meer.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bevestig anders nog dikker je gebrek aan mannelijkheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Zo, Jay-Z Forbes ding gekeken. Beetje oude mannengesprek, beetje elkaar schouderklopjes geven, toch wel oké.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mmmehh...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit figuurtje![]()
[ afbeelding ]Jij snapt 'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast. Die auto heeft echt de meest vrouwelijke vormen ooit.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bevestig anders nog dikker je gebrek aan mannelijkheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Dat wel maar erg interessant. Ik ben sowieso altijd helemaal gefascineerd door zulke mensen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo, Jay-Z Forbes ding gekeken. Beetje oude mannengesprek, beetje elkaar schouderklopjes geven, toch wel oké.En daar houden mannen van, right.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gast. Die auto heeft echt de meest vrouwelijke vormen ooit.
HAHAHA Jim Jones aka Capo aka 1-Eye-WillySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Beetje brave chicks wel, al is die onderste echt NICE idd!
True. Mensen die "knowledge" zoeken in rap (ahum, ze zitten ook hier) moeten dit soort shit gewoon kijken, en niet andere mensen veroordelen omdat ze rap waarderen waar niet per se een boodschap in zitquote:Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat wel maar erg interessant. Ik ben sowieso altijd helemaal gefascineerd door zulke mensen..
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef Chocolatebear het volgende:
Gast. Die auto heeft echt de meest vrouwelijke vormen ooit.quote:quote:![]()
I can't go to Taco Bell, I'm on an all-carb diet. God Karen, you're so stupid!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op je kon rekenen![]()
I was half a virgin when I met himThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
[..]
mmmehh...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit figuurtje![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bitch you the bossquote:Op woensdag 11 april 2012 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
True. Mensen die "knowledge" zoeken in rap (ahum, ze zitten ook hier) moeten dit soort shit gewoon kijken, en niet andere mensen veroordelen omdat ze rap waarderen waar niet per se een boodschap in zit.
bitch you a boss
you plan the shots
you call the calls
we in this bitch
its goin down
yea you the king now
wheres your muthafuckin crown?
Rozay'tje heeft het ook goed gedaan.If not now, then when.![]()
Grúwelijke beat zit daaronder, en de delivery is briljantquote:Op woensdag 11 april 2012 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
bitch you the boss
bitch you a boss
you plan the shots
you call the calls
we in this bitch
its goin down
yea you the king now
wheres your muthafuckin crown?. Meteen ff luisteren
.
2 Jaar geleden ofzo zei die nog "sittin' on 20 million", vorig jaar "worth 40 M" en laatst zei die al "50 M's"quote:Op woensdag 11 april 2012 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Rozay'tje heeft het ook goed gedaan..
![]()
Dodelijk. Kwam hem voor het eerst tegen in jouw fb, gisteren toevallig op usb gezet en blazend door de speakers in me auto.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Grúwelijke beat zit daaronder, en de delivery is briljant. Meteen ff luisteren
.
[..]
2 Jaar geleden ofzo zei die nog "sittin' on 20 million", vorig jaar "worth 40 M" en laatst zei die al "50 M's".
Je voelt je ook gewoon een boss als je deze luistert.
Dat is het voordeel van geld hebben. Met geld maak je geld.If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
I can't go to Taco Bell, I'm on an all-carb diet. God Karen, you're so stupid!
Altijd jammer van mensen die 'm niet gezien hebben en bazenquotes als: 'She doesn't even go here' niet snappen![]()
![]()
Deze manquote:Op woensdag 11 april 2012 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dodelijk. Kwam hem voor het eerst tegen in jouw fb, gisteren toevallig op usb gezet en blazend door de speakers in me auto.Je voelt je ook gewoon een boss als je deze luistert.
Dat is het voordeel van geld hebben. Met geld maak je geld.. Met jou kan ik praten
![]()
![]()
In vrouwen houd ik van vrouwelijke vormen ja. Maar in mijn auto niet.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man. Met jou kan ik praten [ afbeelding ][ afbeelding ]
Whehe, kloptquote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd jammer van mensen die 'm niet gezien hebben en bazenquotes als: 'She doesn't even go here' niet snappenIk ga ook nog steeds stuk om die Mean Girl quotes bij die HP plaatjes
?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dodelijk. Kwam hem voor het eerst tegen in jouw fb, gisteren toevallig op usb gezet en blazend door de speakers in me auto.Je voelt je ook gewoon een boss als je deze luistert.
Dat is het voordeel van geld hebben. Met geld maak je geld.![]()
Ik weet dat je meteen een half uur aan het zoeken was, maar hij bedoelt natuurlijk gewoon fotoboek.quote:![]()
Left 4 Dead 2 met je matties is echt hirlak.
Sorry, zo interessant ben je nietquote:Op woensdag 11 april 2012 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik weet dat je meteen een half uur aan het zoeken was, maar hij bedoelt natuurlijk gewoon fotoboek..
Ik heb haar album net gedownload.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je luistert wel erg veel Nicki Minaj trouwens.![]()
Kwartiertje dan. Minstens.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry, zo interessant ben je niet.
![]()
Net?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry, zo interessant ben je niet.
[..]
Ik heb haar album net gedownload.
Hoe kan een persoon zo lang naar die stem van Nicki Minaj luisteren? Na 3 min. op de radio word ik al gekquote:
Godverdomme Ajax.
Ik na 1 sec. Kuthoer dat ze d'r is, verdorie.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hoe kan een persoon zo lang naar die stem van Nicki Minaj luisteren? Na 3 min. op de radio word ik al gek![]()
HMMMM AJAX HMMMMM[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
kankerkankerkankerkankerajaxI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Lol. Ik hoop dat je PSV fan bent.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hattrickje De Jong hoor geen probleem[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
nee, Feyenoordquote:
Heerenveen kan ook niet normaal verliezen he, de tering.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:
Choco heeft ook nog eens filmsmaak, full hommo voor hem.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dan ga ik je niet eens belachelijk maken. Dat is al zielig genoeg.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hoeveel was 't in Waalwijk?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:25 schreef Allure_ het volgende:
In een keer allemaal voetbal fans hier.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik heb al een paar dagen dat ik uit het niets misselijk word en moet overgeven. Daarna ga ik een half uurtje liggen en heb ik opeens nergens last vanFucking raar.
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb al een paar dagen dat ik uit het niets misselijk word en moet overgeven. Daarna ga ik een half uurtje liggen en heb ik opeens nergens last vanFucking raar.
![]()
Eet je wel goed?If not now, then when.![]()
Hoe was de modeshow? Pics?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Juminelle het volgende:
quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
zwangerquote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Juminelle het volgende:
graag verwijderen![]()
Vieze stalker jijquote:Op woensdag 11 april 2012 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze zullen hier gaan staan iig.
http://www.roc-nijmegen.nl/organisatie/actueel/nieuws[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Stalk me nietquote:Op woensdag 11 april 2012 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze zullen hier gaan staan iig.
http://www.roc-nijmegen.nl/organisatie/actueel/nieuwsOverigens was het heel niet in Nijmegen
Goh, met je muffins oid van een recept gebaseerd op 8 personenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:48 schreef Juminelle het volgende:
.
![]()
Onregelmatig, maar wel goed. Het gebeurt ook niet na het eten ofzo, het is gewoon raarquote:
Jij eet kankerslecht man wie hou je voor de gek
Nee hoor. Ik eet kankerveel ja, maar niet slechtquote:Op woensdag 11 april 2012 23:15 schreef Jajong het volgende:
Jij eet kankerslecht man wie hou je voor de gek
Jij weet niet wat slecht is denk ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik eet kankerveel ja, maar niet slecht[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Slecht is slecht en goed is goed. Ik zie daar geen andere mogelijkheden in.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:19 schreef n8n het volgende:
slecht is relatief en heeft daarom geen waardeIf not now, then when.![]()
Pleasequote:Op woensdag 11 april 2012 23:19 schreef n8n het volgende:
slecht is relatief en heeft daarom geen waarde. Bewaar dat soort shit voor hippie communes.
iedereen kan zelf bepalen wat je slecht of goed vindquote:Op woensdag 11 april 2012 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Slecht is slecht en goed is goed. Ik zie daar geen andere mogelijkheden in.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
wat men goed of slecht vind is voornamelijk cultureel. tis allemaal niet zo moeilijkquote:Op woensdag 11 april 2012 23:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Please. Bewaar dat soort shit voor hippie communes.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Leg het me uit.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij weet niet wat slecht is denk ik.
Ik ontbijt goed, eet een shitload aan fruit per dag, lunch met volkoren boterhammen en een salade en ik kook zo'n 6 dagen in de week. Wel eet ik veel slechte zooi tussendoor ja
Dat elke dag naar de mac gaan slecht is bijvoorbeeld is een feit, daar kun je geen mening over hebben.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:22 schreef n8n het volgende:
[..]
iedereen kan zelf bepalen wat je slecht of goed vindIf not now, then when.![]()
Je hebt helemaal gelijk. Als je maar hard genoeg wil is een Big Mac vanzelf gezond.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:22 schreef n8n het volgende:
[..]
iedereen kan zelf bepalen wat je slecht of goed vind
GTFO met je Jomanda shit.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
damn, heerlijke goal C. RonaldoI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Daar dus niks mee te maken. Zal snel ophouden denk ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Leg het me uit.
Ik ontbijt goed, eet een shitload aan fruit per dag, lunch met volkoren boterhammen en een salade en ik kook zo'n 6 dagen in de week. Wel eet ik veel slechte zooi tussendoor jaI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
wie bepaald dat, als je eerder dood gaat of whatever aan je eetpatroon maakt het nog geen slecht eetpatroonquote:Op woensdag 11 april 2012 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat elke dag naar de mac gaan slecht is bijvoorbeeld is een feit, daar kun je geen mening over hebben.ongezond is wat anders dan slecht. Jomanda my assquote:Op woensdag 11 april 2012 23:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Als je maar hard genoeg wil is een Big Mac vanzelf gezond.
GTFO met je Jomanda shit.
Matige trolljob.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Valt wel mee hoe trollerig het is.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nou, was niet zo moeilijk toch Jums?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:24 schreef Juminelle het volgende:
Wel eet ik veel slechte zooi tussendoor ja![]()
![]()
valt best mee dit is zeer basic materiaal, elk brein moet dit principe kunnen omvattenquote:“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Maar daarvan ga je toch niet random overgeven?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou, was niet zo moeilijk toch Jums?Dat heb ik altijd al gedaan.
random overgeven?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar daarvan ga je toch niet random overgeven?Dat heb ik altijd al gedaan.
Ik hoop maar dat je t veilig hebt gedaan met Aussiequote:Op woensdag 11 april 2012 23:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar daarvan ga je toch niet random overgeven?Dat heb ik altijd al gedaan.
![]()
![]()
Jup.quote:Ja en ik ben aan de pil dus dat is het nietquote:Op woensdag 11 april 2012 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je t veilig hebt gedaan met Aussie
sowieso zwanger ontkennen veranderd de feiten nietquote:Op woensdag 11 april 2012 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je t veilig hebt gedaan met Aussie
hou hier eens mee op ja grquote:Op woensdag 11 april 2012 23:36 schreef n8n het volgende:
[..]
sowieso zwanger ontkennen veranderd de feiten nietThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Volgens mij zou Jumi alleen maar blij zijn als ze zwanger was.
Omdat ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Volgens mij zou Jumi alleen maar blij zijn als ze zwanger was.
Omdat ditTrue datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar niet nu tho.
Groetjes.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:37 schreef n8n het volgende:
[..]
gr van grrrrom ik ben boos of groetjes?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
niet om te zeiken maar pil is ook maar 93.6% veilig, verder heb ik geen verstand dus ik weet niet“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Bij biologie op de middelbare zeiden ze 99%.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:39 schreef n8n het volgende:
niet om te zeiken maar pil is ook maar 93.6% veilig, verder heb ik geen verstand dus ik weet nietIf not now, then when.![]()
quote:Double Dutch (pil + condoom) is dus heel veilig. In theorie wordt minder dan 0,1% (minder dan 1 op de 1000 vrouwen) zwanger, in de praktijk minder dan 4 op de 1000. Bovendien beschermt deze methode ook tegen geslachtsziekten.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
ik weet het ik beticht je nergens van ik zou er alleen niet blindelings vanuit gaanquote:Op woensdag 11 april 2012 23:44 schreef Juminelle het volgende:
Double Dutch (pil + condoom) is dus heel veilig. In theorie wordt minder dan 0,1% (minder dan 1 op de 1000 vrouwen) zwanger, in de praktijk minder dan 4 op de 1000. Bovendien beschermt deze methode ook tegen geslachtsziekten.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Het Lente Kabinet.
Ervaringen?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja weet ik ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 23:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom verdedig je jezelf nou nog?Niet in relaties nee, maar deze gast kende ik net een week.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet aan condooms deed..There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
ik val niemand aan just sayingquote:Op woensdag 11 april 2012 23:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom verdedig je jezelf nou nog?
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:50 schreef fyah het volgende:
[..]
[Fernandes #159] Het geluid van vlees dat ritmisch tegen elkaar slaat.
Shampoo met Taurine, voor energiek haar.
Kanker, het moet niet dommer worden.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
De kop van haar hond wordt al half kapot getrapt door een paard tijdens het hardlopen. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik denk wel dat Jumi een goeie moeder isIf not now, then when.![]()
Kon ik niets aan doenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De kop van haar hond wordt al half kapot getrapt door een paard tijdens het hardlopen. Ben benieuwd.
Wat liefquote:Op donderdag 12 april 2012 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik denk wel dat Jumi een goeie moeder is
Over 50 jaar is het zo een oma die je maar blijft volproppen met eten. Mark my words.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik denk wel dat Jumi een goeie moeder isThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je dochter wordt dan klasgenote van je zusje
Dat doet toch elke oma op de wereld?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Over 50 jaar is het zo een oma die je maar blijft volproppen met eten. Mark my words.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ouwe besjes in een bejaarden tehuis niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat doet toch elke oma op de wereld?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wil je nu zaad jumi?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kon ik niets aan doen
[..]
Wat lief![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 00:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ouwe besjes in een bejaarden tehuis niet.![]()
![]()
Schijt hebben aan de menselijke anatomie.
Goede bilquote:Op donderdag 12 april 2012 12:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hij lijkt op Chocobear alleen dan (gelukkig) geen ecto. Dus: nooit. Ik neuk niet met negers.
Ja, zoek maar.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Right.Een ecto.
[Insert gifje van ijs chappende huilende dame]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mensen moesten eens weten watvoor een grizzlybeer jij eigenlijk bent (no homoquote:Op donderdag 12 april 2012 13:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Right.Een ecto.
[Insert gifje van ijs chappende huilende dame]).
Feyenoord Rotterdam![]()
Ze doet het er gewoon omquote:Op donderdag 12 april 2012 13:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Right.Een ecto.
[Insert gifje van ijs chappende huilende dame]Toch is het enigszins vermakelijk.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ze doet het er gewoon omToch is het enigszins vermakelijk.
Ik heb dan wel geen 60cm biceps maar wel een piemel van 20cm omtrek. gr gr.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Mensen moesten eens weten watvoor een grizzlybeer jij eigenlijk bent (no homo).
Welkom bij de club, de koffie staat klaar.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb dan wel geen 60cm biceps maar wel een piemel van 20cm omtrek. gr gr.Feyenoord Rotterdam![]()
de reden dat ik lelijke chicks nooit aan het lachen maakquote:
Jumi, ik denk dat ik vanavond de Haribo ring aan Lauryn geef.
Ik hoop dat ik je niet kwets.Ik weet wel zeker dat ze de pik wilt.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:43 schreef n8n het volgende:
[..]
de reden dat ik lelijke chicks nooit aan het lachen maakThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hiervoor heb ik begrip. Laurynquote:Op donderdag 12 april 2012 13:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Jumi, ik denk dat ik vanavond de Haribo ring aan Lauryn geef.
Ik hoop dat ik je niet kwets.
En daarna mag ze deze voor mij zingen.
En mijn pielemans als microfoon gebruiken.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Haha wij van 't BB-topic hebben wel een mooi nieuw woord geintroduceerd hier op FOK!quote:
Jammer dat het wordt gebruikt voor elke persoon die geen 60cm biceps heeft.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha wij van 't BB-topic hebben wel een mooi nieuw woord geintroduceerd hier op FOK!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oh ja wauw, die probeerde ik toen nog voor dat FOK! singstar topic te zingenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:47 schreef Chocolatebear het volgende:
En daarna mag ze deze voor mij zingen.
En mijn pielemans als microfoon gebruiken.Onmogelijk gewoon.
Stiekem hoop ik dat Nas vanavond in een keer het podium op stormt voor If I Ruled The World.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh ja wauw, die probeerde ik toen nog voor dat FOK! singstar topic te zingenOnmogelijk gewoon.
![]()
Die van mijn zijn ook maar 41cm hoor wees gerust.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jammer dat het wordt gebruikt voor elke persoon die geen 60cm biceps heeft.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
41 maar?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die van mijn zijn ook maar 41cm hoor wees gerust.
Deathlift or Die.![]()
Die van jou zijn niet meer dan 35, true story.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Gister gemeten, 40 koud.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die van jou zijn niet meer dan 35, true story.
Deathlift or Die.![]()
Nice. Je bent iets van 80kg toch?quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
For real? Ik dacht dat jij wel vrij droog was.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja laatste tijd veel getraind en belachelijk veel gegeten.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
For real? Ik dacht dat jij wel vrij droog was.In de club een chick op je rug nemen en door je knieën zakken.quote:Deathlift or Die.![]()
Ik neem ze altijd over mijn bovenbenen, hoe heet dat dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja laatste tijd veel getraind en belachelijk veel gegeten.
[..]
In de club een chick op je rug nemen en door je knieën zakken.![]()
Aight. Ik ben straks nog lichter dan jijquote:Op donderdag 12 april 2012 14:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja laatste tijd veel getraind en belachelijk veel gegeten.
[..]
In de club een chick op je rug nemen en door je knieën zakken.. Zit nu op 87kg bij 15% ofzo
Jij bent toch neger? hoe kan dat?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aight. Ik ben straks nog lichter dan jij. Zit nu op 87kg bij 15% ofzo
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Whut?quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Mwah ik ben net deze week begonnen met cutten, zal wel binnen 3 weken weer op de 80 zitten denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aight. Ik ben straks nog lichter dan jij. Zit nu op 87kg bij 15% ofzo
Deathlift or Die.![]()
lichter...quote:
nevermind.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]quote:
Zonder shop 236346735 keer beter. Mooi slank en in verhouding.Zo'n dikke ass en dan no teddies ziet er niet uit.
full stops and exclamation marks![]()
Waarschijnlijk is ze ook pas 12, dan klopt deze verhouding beterquote:Op donderdag 12 april 2012 15:11 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Zonder shop 236346735 keer beter. Mooi slank en in verhouding.Zo'n dikke ass en dan no teddies ziet er niet uit.
.
![]()
31 / 3 - 2 was het toch? Kan net.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze ook pas 12, dan klopt deze verhouding beter.
Hoe dan!?quote:
Overigens herinner ik me iets anders
haha vas negt krioro
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
dacht dat je het geluid wat erbij hoorde typtequote:“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Met wat? GHB?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:57 schreef o.us het volgende:
Als ik een chick was zou ik krio kk hard tussen mijn benen laten prikken.If not now, then when.![]()
Volgensmij had ik gezegd 25 is de maxquote:Op donderdag 12 april 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hoe dan!?
Overigens herinner ik me iets anders![]()
![]()
![]()
cm?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij had ik gezegd 25 is de max“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:Alleen het laatste gedeelte gelezen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:57 schreef o.us het volgende:
Als ik een chick was zou ik krio kk hard tussen mijn benen laten prikken.
Mjah. Ze willen altijd meer. Al-tijd.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou je wel doen voor één keer.full stops and exclamation marks![]()
Nounounouquote:Op donderdag 12 april 2012 16:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Mjah. Ze willen altijd meer. Al-tijd.Nee, ik ben voorzien dankje.
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NounounouNee, ik ben voorzien dankje.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja snap jequote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
FridaySlechtste film ooit, maar hij is zo leuk
Humor is zo droog
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat filmpje ook. Kankeridiote chick.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nu we het toevallig over doggyporn hadden.
'Kakmeisje' misbruikt hond voor 20 euroThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Eigenlijk is het strafbaar om naar dat filmpje te kijkenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat filmpje ook. Kankeridiote chick..
Feyenoord Rotterdam![]()
Oh no. Sorry AIVD xxxxxxxquote:Op donderdag 12 april 2012 16:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Eigenlijk is het strafbaar om naar dat filmpje te kijken.
Dat, en matige pijpskills ook nog.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat filmpje ook. Kankeridiote chick.full stops and exclamation marks![]()
Kankerquote:Op donderdag 12 april 2012 16:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
'Kakmeisje' misbruikt hond voor 20 euro
Deathlift or Die.![]()
Ja, wtf deed ze? Al valt er ook niet veel te pijpen bij zo'n hondjequote:
Wtf, hoor net dat mijn broer en zijn vrouw uit elkaar gaan. Zit je dan met 4 kinderen
Whut, dat is kutquote:Op donderdag 12 april 2012 17:30 schreef tliciouz het volgende:
Wtf, hoor net dat mijn broer en zijn vrouw uit elkaar gaan. Zit je dan met 4 kinderenMijn buurvrouw en buurman zijn ook net uit elkaar en ik hoor mijn buurmeisje, die haar slaapkamer precies naast die van mij heeft, echt elke nacht huilen. Zo sneu.
Die film is helemaal niet slechtquote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
FridaySlechtste film ooit, maar hij is zo leuk
.
![]()
Haar vind ik echt prachtigBest een hinderlijke stem tho.
Daarom never nooit trouwen en teren op FWB's, heb je dat gezeik nooitquote:Op donderdag 12 april 2012 17:30 schreef tliciouz het volgende:
Wtf, hoor net dat mijn broer en zijn vrouw uit elkaar gaan. Zit je dan met 4 kinderen. Kom nou
.
![]()
God wat haat ik die mensen die met een zak patat / dikke whopper in de trein zitten, terwijl jij daar fucking hongerig zit te zijn na een lange dag.![]()
![]()
Kanker, filmje staat op vkmagquote:Op donderdag 12 april 2012 16:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
'Kakmeisje' misbruikt hond voor 20 euro. Die teringlelijke kak-r van d'r ook. Hoop dat het fake is
.
THIS BITCH IS NASTY AF![]()
Kwam er trouwens vandaag pas achter dat je in Word automatisch een inhoudsopgave kan 'laten' maken, zat voorheen altijd handmatig te klooien. Elke keer aanpassen enz. bij eventuele veranderingen![]()
![]()
.
![]()
Leer het me, ik kan het ook nietquote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kwam er trouwens vandaag pas achter dat je in Word automatisch een inhoudsopgave kan 'laten' maken, zat voorheen altijd handmatig te klooien. Elke keer aanpassen enz. bij eventuele veranderingen![]()
![]()
.
Elke keer die paginanummers met moeite onder elkaar proberen te krijgen
En projectgroepen zijn inderdaad kut ja![]()
![]()
Ik wil je wel veel meer lerenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef junamii het volgende:
[..]
Leer het me, ik kan het ook niet
En projectgroepen zijn inderdaad kut ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon alle hoofdstukken als kop 1 doen en alle subhoofdstukken als kop 2 of 3. Thats allquote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef junamii het volgende:
[..]
Leer het me, ik kan het ook niet
En projectgroepen zijn inderdaad kut ja
Jawel, je keek.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wil je wel veel meer leren [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde enkel een cursus WordThnx!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:11 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon alle hoofdstukken als kop 1 doen en alle subhoofdstukken als kop 2 of 3. Thats all![]()
Easy bruv, bedoelde je deze post? Die man is fucking geniaal, ongeëvenaarde muzikale kwaliteitenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die 1ste reactie ook.Epic dansmove.
!
![]()
Ja, hoe die daar loopt hahaha. Maar hoe hij ff in een uurtje een track in elkaar flanst en dan een chick via Twitter even de studio in hosselt
.
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ja, hoe die daar loopt hahaha. Maar hoe hij ff in een uurtje een track in elkaar flanst en dan een chick via Twitter even de studio in hosselt
.
Fucking mooi, nog lijper dan die dans van Diddy
. Ik wil zijn talent + swag totaalpakket ook
.
![]()
Supergetalenteerd die man, jammer dat ie zijn tijd verspilt met zulke kutmuziek maken.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:01 schreef Jajong het volgende:
Supergetalenteerd die man, jammer dat ie zijn tijd verspilt met zulke kutmuziek maken.![]()
![]()
Jouw gif-skills zijn matig brah.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:
ATCQ. Deze bitches weten.
Backstage een drankje doen met Ms. Lauryn Hill en haar entourage.![]()
Starfucker enzo.
Netjes hoor, maak je Jumi jaloers meequote:Op vrijdag 13 april 2012 12:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Backstage een drankje doen met Ms. Lauryn Hill en haar entourage.![]()
Starfucker enzo.
Pics?![]()
Whehe, Bonita Applebumquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Jumi is dan ook de Bonita Applebum van Fernandes.Ditquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Netjes hoor, maak je Jumi jaloers mee [ afbeelding ]
Pics?Lauryn
[ Bericht 28% gewijzigd door Juminelle op 13-04-2012 17:00:28 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Gast, je doet het er gewoon om nuquote:
Mijn pik nog harder.quote:
Ga ik haar even vragen: "huuuuuuh mag ik op duh footooowj met juhquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Netjes hoor, maak je Jumi jaloers mee [ afbeelding ]
Pics?:$
Doen jullie het expres? Het begint vervelend te wordenquote:.
Je hebt je bericht ge-edit, ik dacht exact hetzelfde.
Kankerharde nummers, één voor één.![]()
Huh, wat zouden wij expres moeten doen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doen jullie het expres? Het begint vervelend te worden.
Je hebt je bericht ge-edit, ik dacht exact hetzelfde.
Kankerharde nummers, één voor één.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Kno that feel bro. Keepin' it trill in 2012 though.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Haten op bijna alles wat ik like.
[ afbeelding ]
Zegt de man die 'Wyclef Jean is harder' zegt als we het over heel iemand anders hebbenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Haten op bijna alles wat ik like.
[ afbeelding ]
En verder heb ik nooit op Wyclef gehaat
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Kno that feel bro. Keepin' it trill in 2012 though.
Houston, TX.
Bij Lauryn denk ik aan The Fugees, en daarvan vond ik Wyclef Jean de hardstequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zegt de man die 'Wyclef Jean is harder' zegt als we het over heel iemand anders hebben
En verder heb ik nooit op Wyclef gehaat. Is dat raar dan?
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: