Precies.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat een onzin, ze is gewoon een vrouw. Als je met haar het bed in duikt als man ben je nog steeds hetero hoor...
Nee, ze heeft de fysieke kenmerken van een vrouw op dit moment, daar val je als man op, op de vrouwelijke kenmerken.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn homo's.
In strikte zin dan.
Met haar seks hebben is een keuze die ieder voor zich moet maken (en waar de meesten toch alleen maar van kunnen dromen). Maar dat ze ooit een man was betekent niet dat ze het nu nog steeds is. Dat sommigen zich daar niet overheen kunnen zetten zegt meer over hun dan over haar.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Precies.
Bijna iedere man die iemand met haar looks over straat ziet lopen zal geïnteresseerd zijn. Zodra ze horen dat er een piemeltje aan zit/zat (heb t verhaal niet gevolgd) walgen ze er opeens van
Er seks mee hebben is natuurlijk wat anders, maar daarom kan je het uiterlijk an sich nog wel waarderen
Goedzoquote:Op woensdag 11 april 2012 23:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Met haar seks hebben is een keuze die ieder voor zich moet maken. Maar dat ze ooit een man was betekent niet dat ze het nu nog steeds is. Dat sommigen zich daar niet overheen kunnen zetten zegt meer over hun dan over haar.
Zou ze dan van voren of van achter willen denk je?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Met haar seks hebben is een keuze die ieder voor zich moet maken (en waar de meesten toch alleen maar van kunnen dromen). Maar dat ze ooit een man was betekent niet dat ze het nu nog steeds is. Dat sommigen zich daar niet overheen kunnen zetten zegt meer over hun dan over haar.
Bedoel je haar voorkeur voor standje of of ze nou lesbisch, hetero of bi is?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou ze dan van voren of van achter willen denk je?
Ja, aangezien ze of hij (wat je wil) eigenlijk een homo is in strikte zin. Maar dit is eigenlijk niet het topic voor deze onzin.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedoel je haar voorkeur voor standje of of ze nou lesbisch, hetero of bi is?
Die discussie heb ik al eindeloos met Ratelslangetje gevoerd. Zij blijft volhouden dat dit moet kunnen omdat iemand vrouw is geworden.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:22 schreef Nober het volgende:
Het gaat er mij om dat het een vrouwenverkiezing is en moet blijven. Dat ik niet op zulke vrouwen zou kunnen vallen is onzin, je ziet het vaak ook niet.
Hier de documentaire waar ik het eerder over had, oktober 2007.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1124345
Natuurlijk niet... als ze nu op vrouwen zou vallen zou ze lesbisch zijn en als ze op mannen zou vallen zou ze hetero zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, aangezien ze of hij (wat je wil) eigenlijk een homo is in strikte zin. Maar dit is eigenlijk niet het topic voor deze onzin.
Het is toch een vrouwenverkiezing, alleen vrouwen doen mee.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:22 schreef Nober het volgende:
Het gaat er mij om dat het een vrouwenverkiezing is en moet blijven. Dat ik niet op zulke vrouwen zou kunnen vallen is onzin, je ziet het vaak ook niet.
Hier de documentaire waar ik het eerder over had, oktober 2007.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1124345
En een omgebouwde man.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is toch een vrouwenverkiezing, alleen vrouwen doen mee.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:59 schreef rosepetals het volgende:
En ik vind het ook echt gemeen om haar te weigeren, alsof ze zo'n operatie alleen voor de lol is ondergaan. Ze voelt zich een vrouw, heeft zich laten opereren. Klaar.
Hee kijk, een reactie die slaat als een lul op een berenvel.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:22 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Hij is gewoon nog een man, zijn lul en zijn ballen zijn er alleen afgehakt en hij laat zich zelf er meer als een vrouw uitzien, dit maakt hem niet meteen een vrouw.
Dus inderdaad terechte klacht dit.
Als een slagroomtaart op een sluisdeur.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:22 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Hee kijk, een reactie die slaat als een lul op een berenvel.
Als een kalkbot op een wasmachine.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:24 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Als een slagroomtaart op een sluisdeur.
Als een wasrekje op een ijscokarquote:Op donderdag 12 april 2012 01:24 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Als een slagroomtaart op een sluisdeur.
Als een jampot op een glijbaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:25 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Als een wasrekje op een ijscokar
![]()
Als een magikarp op het droge.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als een jampot op een glijbaan.
VET!quote:Op donderdag 12 april 2012 01:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als een jampot op een glijbaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |