Blijkbaar heeft Ajax de schaal al binnen. Net als Dries - dit was de kampioenswedstrijd - Mertens trouwens.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet in mogen geloven? Dat hebben jullie vorig jaar toch ook gedaan, terwijl je het niet in eigen hand had?
En terecht 'waar we' topictitelsquote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef DonRaja het volgende:
Ik vermoed dat deze TT niet lang stand gaat houden
Da's logisch toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef DonRaja het volgende:
Ik vermoed dat deze TT niet lang stand gaat houden
Jaja, maar die er nu staat klopt ook niet echt:quote:
Je bent nerveus hè voor vanavond?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Ajax de schaal al binnen. Net als Dries - dit was de kampioenswedstrijd - Mertens trouwens.
En hij krijgt ook gelijk hoor! De kampioen speelde in die wedstrijd.FEIJENOORD
Oepsquote:Op woensdag 11 april 2012 16:51 schreef HPLC het volgende:
We spelen van Heerenveen. Nu nog de goede TT graag
WTFquote:Op woensdag 11 april 2012 16:51 schreef stevenmac26 het volgende:
helpmefok, af en toe ben je echt zo zielig he
Ik heb 2 feyenoordtopics geopend met normale tt's en voor een kleutertje als jij is het blijkbaar weer te lastig
Oja Oeyenoord, waarbij ik zelf een pr deed om het te veranderenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF"Oeyenoord" en "feyenoord" met een kleine F en zonder 'ij'. Pleur op man, normale topictitels openen is je nog altijd niet gelukt
Ja want ik kende KNJB lang genoeg om te weten dat ze alles zullen doen om jullie voordeel te geven. Maar de individuele klasse van Heerenveen zal toch tot winst in het hoge noorden leidenquote:
de knjbquote:Op woensdag 11 april 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja want ik kende KNJB lang genoeg om te weten dat ze alles zullen doen om jullie voordeel te geven. Maar de individuele klasse van Heerenveen zal toch tot winst in het hoge noorden leiden
We schrijven altijd "Feijenoord". Maar buiten dat: je post klopt dus gewoon niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oja Oeyenoord, waarbij ik zelf een pr deed om het te veranderen
en feyenoord is toch gewoon feyenoord of wat
Wie is wij? Want Feyenoord doet het zelf niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We schrijven altijd "Feijenoord". Maar buiten dat: je post klopt dus gewoon niet.Piemeltje.
iddquote:Op woensdag 11 april 2012 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is wij? Want Feyenoord doet het zelf niet.
Wij van Fok! wij.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is wij? Want Feyenoord doet het zelf niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |