Blijkbaar heeft Ajax de schaal al binnen. Net als Dries - dit was de kampioenswedstrijd - Mertens trouwens.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet in mogen geloven? Dat hebben jullie vorig jaar toch ook gedaan, terwijl je het niet in eigen hand had?
En terecht 'waar we' topictitelsquote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef DonRaja het volgende:
Ik vermoed dat deze TT niet lang stand gaat houden
Da's logisch toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef DonRaja het volgende:
Ik vermoed dat deze TT niet lang stand gaat houden
Jaja, maar die er nu staat klopt ook niet echt:quote:
Je bent nerveus hè voor vanavond?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Ajax de schaal al binnen. Net als Dries - dit was de kampioenswedstrijd - Mertens trouwens.
En hij krijgt ook gelijk hoor! De kampioen speelde in die wedstrijd.FEIJENOORD
Oepsquote:Op woensdag 11 april 2012 16:51 schreef HPLC het volgende:
We spelen van Heerenveen. Nu nog de goede TT graag
WTFquote:Op woensdag 11 april 2012 16:51 schreef stevenmac26 het volgende:
helpmefok, af en toe ben je echt zo zielig he
Ik heb 2 feyenoordtopics geopend met normale tt's en voor een kleutertje als jij is het blijkbaar weer te lastig
Oja Oeyenoord, waarbij ik zelf een pr deed om het te veranderenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF"Oeyenoord" en "feyenoord" met een kleine F en zonder 'ij'. Pleur op man, normale topictitels openen is je nog altijd niet gelukt
Ja want ik kende KNJB lang genoeg om te weten dat ze alles zullen doen om jullie voordeel te geven. Maar de individuele klasse van Heerenveen zal toch tot winst in het hoge noorden leidenquote:
de knjbquote:Op woensdag 11 april 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja want ik kende KNJB lang genoeg om te weten dat ze alles zullen doen om jullie voordeel te geven. Maar de individuele klasse van Heerenveen zal toch tot winst in het hoge noorden leiden
We schrijven altijd "Feijenoord". Maar buiten dat: je post klopt dus gewoon niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oja Oeyenoord, waarbij ik zelf een pr deed om het te veranderen
en feyenoord is toch gewoon feyenoord of wat
Wie is wij? Want Feyenoord doet het zelf niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We schrijven altijd "Feijenoord". Maar buiten dat: je post klopt dus gewoon niet.Piemeltje.
iddquote:Op woensdag 11 april 2012 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is wij? Want Feyenoord doet het zelf niet.
Wij van Fok! wij.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is wij? Want Feyenoord doet het zelf niet.
Dan zou het 1-2 moeten zijn wanneer Heerenveen verliestquote:Op woensdag 11 april 2012 16:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wij van Fok! wij.
En ook dat veranderd langzamerhand: Inmiddels schrijft men al "Stadion Feijenoord" en met de samenvoeging van alle subelementen wordt de clubnaam MISSCHIEN ook weer "Feijenoord".
Maar ik wil jullie topic niet verpesten, dus laten het ophouden met praten over de mooiste club van Nederland en omschakelen naar het 2-1 verlies van Heerenveen vanavond.
het is watquote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef eight het volgende:
Over knjb gesproken... het komt ajax wel weer goed uit dat ze zowel vandaag als dit weekend als laatste start met de wedstrijd.
Zelf winnen en niet naar uitvluchten zoeken op voorhandquote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef eight het volgende:
Over knjb gesproken... het komt ajax wel weer goed uit dat ze zowel vandaag als dit weekend als laatste start met de wedstrijd.
Ik weet wel zeker dat ze met opzet alles zo geregeld hebben ja! Schoftenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef eight het volgende:
ik zou een boze brief schrijven als ik jou was.. alleen ben ik bang dat je niet verder komt dan 2 a 3 zinnetjesquote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef eight het volgende:
Mag het na al die lunchwedstrijden op zondag. Als laatste hoeft trouwens geen voordeel te zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef eight het volgende:
Watquote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef eight het volgende:
Komt er meer druk op te staanquote:Op woensdag 11 april 2012 17:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat!?
Nu heeft Ajax een voordeel want dan weten ze of ze moeten winnen of niet?
De enige 2 concurrenten spelen vandaag tegen elkaar.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt er meer druk op te staanVerliezen die hap
Echt een helder licht...HMFquote:Op woensdag 11 april 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan zou het 1-2 moeten zijn wanneer Heerenveen verliest
een goede troll waar redelijk veel mensen helaas op in gaanquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ik kan het niet zien verdomme. Ik moet naar bed.
Snap je het grapje nou echt niet? Ik had net staan in de TT "Waar we vanavond verliezen van Heerenveen"quote:Op woensdag 11 april 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan zou het 1-2 moeten zijn wanneer Heerenveen verliest
Haags pietje?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef Adames het volgende:
ik zou hmf graag willen inleveren voor haags pietje, die laatste had tenminste nog een beetje verstand. hmf moet rondkomen van zijn wajong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha ik moest lachenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Snap je het grapje nou echt niet? Ik had net staan in de TT "Waar we vanavond verliezen van Heerenveen"
Daar maakte GGMM van "Waar we vanavond spelen van Heerenveen" wat later "Waar we vanavond spelen tegen Heerenveen" werd.
Dus dacht ik, ik gooi er ook een van/tegen grapje door.
Stel heldere lichten/
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Fokkie. Ik gun het je van harteDoe eens gauw dood gaan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En nee is geen doodsverwensing. Meer een Feijenoord-viering.
![]()
Wie zegt dat Feyenoord dan kampioen wordt? Alleen dan gun ik je hetquote:Op woensdag 11 april 2012 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe eens gauw dood gaan dan.
En nee is geen doodsverwensing. Meer een Feijenoord-viering.
Donder op naar je eigen topic en praat met een psychiater over je Ajax syndroom.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haags pietje?
Wajong?.
Intellect hebben al die ajaciedjes ook niet hé. Steven af en toe uitgezonderd.
O maar daar heeft jouw heengaan niets mee te maken. Kampioen worden we dit seizoen sowieso welquote:Op woensdag 11 april 2012 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zegt dat Feyenoord dan kampioen wordt? Alleen dan gun ik je het
Ajaxsyndroom.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:06 schreef davihaa het volgende:
[..]
Donder op naar je eigen topic en praat met een psychiater over je Ajax syndroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |