Blijkbaar heeft Ajax de schaal al binnen. Net als Dries - dit was de kampioenswedstrijd - Mertens trouwens.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet in mogen geloven? Dat hebben jullie vorig jaar toch ook gedaan, terwijl je het niet in eigen hand had?
En terecht 'waar we' topictitelsquote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef DonRaja het volgende:
Ik vermoed dat deze TT niet lang stand gaat houden
Da's logisch toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef DonRaja het volgende:
Ik vermoed dat deze TT niet lang stand gaat houden
Jaja, maar die er nu staat klopt ook niet echt:quote:
Je bent nerveus hè voor vanavond?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Ajax de schaal al binnen. Net als Dries - dit was de kampioenswedstrijd - Mertens trouwens.
En hij krijgt ook gelijk hoor! De kampioen speelde in die wedstrijd.FEIJENOORD
Oepsquote:Op woensdag 11 april 2012 16:51 schreef HPLC het volgende:
We spelen van Heerenveen. Nu nog de goede TT graag
WTFquote:Op woensdag 11 april 2012 16:51 schreef stevenmac26 het volgende:
helpmefok, af en toe ben je echt zo zielig he
Ik heb 2 feyenoordtopics geopend met normale tt's en voor een kleutertje als jij is het blijkbaar weer te lastig
Oja Oeyenoord, waarbij ik zelf een pr deed om het te veranderenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF"Oeyenoord" en "feyenoord" met een kleine F en zonder 'ij'. Pleur op man, normale topictitels openen is je nog altijd niet gelukt
Ja want ik kende KNJB lang genoeg om te weten dat ze alles zullen doen om jullie voordeel te geven. Maar de individuele klasse van Heerenveen zal toch tot winst in het hoge noorden leidenquote:
de knjbquote:Op woensdag 11 april 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja want ik kende KNJB lang genoeg om te weten dat ze alles zullen doen om jullie voordeel te geven. Maar de individuele klasse van Heerenveen zal toch tot winst in het hoge noorden leiden
We schrijven altijd "Feijenoord". Maar buiten dat: je post klopt dus gewoon niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oja Oeyenoord, waarbij ik zelf een pr deed om het te veranderen
en feyenoord is toch gewoon feyenoord of wat
Wie is wij? Want Feyenoord doet het zelf niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We schrijven altijd "Feijenoord". Maar buiten dat: je post klopt dus gewoon niet.Piemeltje.
iddquote:Op woensdag 11 april 2012 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is wij? Want Feyenoord doet het zelf niet.
Wij van Fok! wij.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is wij? Want Feyenoord doet het zelf niet.
Dan zou het 1-2 moeten zijn wanneer Heerenveen verliestquote:Op woensdag 11 april 2012 16:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wij van Fok! wij.
En ook dat veranderd langzamerhand: Inmiddels schrijft men al "Stadion Feijenoord" en met de samenvoeging van alle subelementen wordt de clubnaam MISSCHIEN ook weer "Feijenoord".
Maar ik wil jullie topic niet verpesten, dus laten het ophouden met praten over de mooiste club van Nederland en omschakelen naar het 2-1 verlies van Heerenveen vanavond.
het is watquote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef eight het volgende:
Over knjb gesproken... het komt ajax wel weer goed uit dat ze zowel vandaag als dit weekend als laatste start met de wedstrijd.
Zelf winnen en niet naar uitvluchten zoeken op voorhandquote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef eight het volgende:
Over knjb gesproken... het komt ajax wel weer goed uit dat ze zowel vandaag als dit weekend als laatste start met de wedstrijd.
Ik weet wel zeker dat ze met opzet alles zo geregeld hebben ja! Schoftenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef eight het volgende:
ik zou een boze brief schrijven als ik jou was.. alleen ben ik bang dat je niet verder komt dan 2 a 3 zinnetjesquote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef eight het volgende:
Mag het na al die lunchwedstrijden op zondag. Als laatste hoeft trouwens geen voordeel te zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef eight het volgende:
Watquote:Op woensdag 11 april 2012 16:58 schreef eight het volgende:
Komt er meer druk op te staanquote:Op woensdag 11 april 2012 17:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat!?
Nu heeft Ajax een voordeel want dan weten ze of ze moeten winnen of niet?
De enige 2 concurrenten spelen vandaag tegen elkaar.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt er meer druk op te staanVerliezen die hap
Echt een helder licht...HMFquote:Op woensdag 11 april 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan zou het 1-2 moeten zijn wanneer Heerenveen verliest
een goede troll waar redelijk veel mensen helaas op in gaanquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ik kan het niet zien verdomme. Ik moet naar bed.
Snap je het grapje nou echt niet? Ik had net staan in de TT "Waar we vanavond verliezen van Heerenveen"quote:Op woensdag 11 april 2012 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan zou het 1-2 moeten zijn wanneer Heerenveen verliest
Haags pietje?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef Adames het volgende:
ik zou hmf graag willen inleveren voor haags pietje, die laatste had tenminste nog een beetje verstand. hmf moet rondkomen van zijn wajong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha ik moest lachenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Snap je het grapje nou echt niet? Ik had net staan in de TT "Waar we vanavond verliezen van Heerenveen"
Daar maakte GGMM van "Waar we vanavond spelen van Heerenveen" wat later "Waar we vanavond spelen tegen Heerenveen" werd.
Dus dacht ik, ik gooi er ook een van/tegen grapje door.
Stel heldere lichten/
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Fokkie. Ik gun het je van harteDoe eens gauw dood gaan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En nee is geen doodsverwensing. Meer een Feijenoord-viering.
![]()
Wie zegt dat Feyenoord dan kampioen wordt? Alleen dan gun ik je hetquote:Op woensdag 11 april 2012 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe eens gauw dood gaan dan.
Donder op naar je eigen topic en praat met een psychiater over je Ajax syndroom.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haags pietje?
Wajong?.
Intellect hebben al die ajaciedjes ook niet hé. Steven af en toe uitgezonderd.
O maar daar heeft jouw heengaan niets mee te maken. Kampioen worden we dit seizoen sowieso welquote:Op woensdag 11 april 2012 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zegt dat Feyenoord dan kampioen wordt? Alleen dan gun ik je het
Ajaxsyndroom.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:06 schreef davihaa het volgende:
[..]
Donder op naar je eigen topic en praat met een psychiater over je Ajax syndroom.
Van de 2e plek.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O maar daar heeft jouw heengaan niets mee te maken. Kampioen worden we dit seizoen sowieso wel
Wat flauw dat GGMM de titel heeft aangepastquote:Op woensdag 11 april 2012 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Snap je het grapje nou echt niet? Ik had net staan in de TT "Waar we vanavond verliezen van Heerenveen"
Ritmo? Wie is dat?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajaxsyndroom.. Ben Ritmo niet gek.
Volgens mij typte je een poosje geleden nog dat je dit topic niet wou verzieken?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe eens gauw dood gaan dan.
de knjb regelt vast een paar penalties voor ons mochten we te moeilijk krijgenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:08 schreef Foca het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd vanavond. Ik durf er niets zinnigs over te zeggen. Uiteraard ben ik erg bang voor hun aanval, maar achterin zijn ze zeker te kloppen. Het is wel lekker dat we pas om 21.00uur spelen. Dan weet je in de rust wat alle concurrenten gedaan hebben.
Janmaat speelt sowieso niet meequote:Op woensdag 11 april 2012 17:08 schreef Foca het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd vanavond. Ik durf er niets zinnigs over te zeggen. Uiteraard ben ik erg bang voor hun aanval, maar achterin zijn ze zeker te kloppen. Het is wel lekker dat we pas om 21.00uur spelen. Dan weet je in de rust wat alle concurrenten gedaan hebben.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de knjb regelt vast een paar penalties voor ons mochten we te moeilijk krijgen
Tja of juist niet lekker: ik vind het altijd prettig op de vrijdagavond al gewonnen te hebben en af te wachten of de concurrenten punten morsen. ALS de hele concurrentie (Feijenoord, PSV) punten pakt wordt de stress voor Ajax alleen groter.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:08 schreef Foca het volgende:
En anders maken de media en de scheidsrechters 020 wel kampioen!quote:Op woensdag 11 april 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Valt niets te regelen, is gewoon automatisme.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer een extra lange uitzending van Studio Ajax op zondag rond de klok van 19uurquote:Op woensdag 11 april 2012 17:10 schreef Foca het volgende:
[..]
En anders maken de media en de scheidsrechters 020 wel kampioen!
Dit jaar gemist?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Feyenoord deze lijn volgend jaar doorzet.
Weer waardige klassiekers.
Jood van gangelen bedoel je.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer een extra lange uitzending van Studio Ajax op zondag rond de klok van 19uur
We gaan allemaal toch niet naar het stadion dus we kunnen klaar zitten met ons bordje op schoot
Lekker genieten van Jood van Gelderen
Dat was toen. Dit is nu.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit jaar gemist?. Ajax werd compleet kapot gespeeld.
die is toch van Eredivisie Joodlive?quote:
20:30 met 90 minutes?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die is toch van Eredivisie Joodlive?
Dan lig jij al in bed knul
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
20:30 met 90 minutes?
Dan doet Judas (bas) van Veenendaal de presentatie.
Voor een waardige klassieker heb je ook een waardig ajax nodig.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Feyenoord deze lijn volgend jaar doorzet.
Weer waardige klassiekers.
Kwam dan ook door de vele blessures.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:16 schreef eight het volgende:
[..]
Voor een waardige klassieker heb je ook een waardig ajax nodig.
De laatste 2 klassiekers speelden zich alleen maar af op de amsterdamse helft.
Nieuwe medische stafquote:Op woensdag 11 april 2012 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was toen. Dit is nu.
Zonder veel blessures.
Dit is nu.
Hap nou niet steeds Stalin...quote:Op woensdag 11 april 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwam dan ook door de vele blessures.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwam dan ook door de vele blessures.
Bas van Pleurisdaaalquote:Op woensdag 11 april 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
20:30 met 90 minutes?
Dan doet Judas (bas) van Veenendaal de presentatie.
Ik spreek namens hen. Gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef Olep het volgende:
[..]
Niet jij, of ben jij ook al een Feyenoorder geworden.
Vooruit. Ga je gang.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik spreek namens hen. Gewoon omdat het kan
Ik heb nog een blokkendoos hier. Gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 11 april 2012 17:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We mochten hier komen, zolang we lief spelen.
altijd beter dan die arrogante pleuriskop met het toontje alsof je klaar moet komen op de Eredivisiequote:Op woensdag 11 april 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet te vergeten Theo Reitsmansen
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:21 schreef muzas het volgende:
Ik kon altijd, ergens, nog wel enige sympathie voor Feijenoord opbrengen.. Zeker na vorig seizoen. Ben sowieso niet haatdragend naar welke club dan ook...
Gaat niet gebeuren, wij halen komend jaar al de kwartfinale CL en de dubbel, nadat we dit seizoen de schaal in ontvangst hebben genomen.quote:Maar sinds ik die posts van HMF lees hoop ik echt dat ze zsm degraderen
Leo Fapmeemetdriessen?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
altijd beter dan die arrogante pleuriskop met het toontje alsof je klaar moet komen op de Eredivisie
Hier happen ze tenminste.quote:
De Fruitschaal?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Gaat niet gebeuren, wij halen komend jaar al de kwartfinale CL en de dubbel, nadat we dit seizoen de schaal in ontvangst hebben genomen.
Je bedoelt Mark van Schijtwijk?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Leo fapt alleen op AZ en Telstar
En tussendoor lossen we ook nog het mysterie rond cold fusion op.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Gaat niet gebeuren, wij halen komend jaar al de kwartfinale CL en de dubbel, nadat we dit seizoen de schaal in ontvangst hebben genomen.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Jullie merken het nog wel. En huilen dat ze dan doen joh.quote:
Als Ajax kampioen wordt weet ik nu al dat jij gaat roepen dat Aajx kampioen van de armoede isquote:Op woensdag 11 april 2012 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie merken het nog wel. En huilen dat ze dan doen joh.
Gaan die neuzen nog meer snotteren..
komt van het coke snuiven na het feestje omtrent het kampioenschapquote:Op woensdag 11 april 2012 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
en Tom van t' Sjekquote:Op woensdag 11 april 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met zijn vriendjes als Ronald Waterkneus
Welk team het ook wordt, dit jaar is het zeker geen overtuigende kampioen.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen wordt weet ik nu al dat jij gaat roepen dat Aajx kampioen van de armoede is
ik heb nog een fles bacardiquote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
komt van het coke snuiven na het feestje omtrent het kampioenschap
voor ajacied422 hebben we kindercoke en kindercola
Daar heb ik nou nog NOOIT in gelooft, een 'kampioen van de armoede'. Beter dan de rest == kampioen, klaar.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen wordt weet ik nu al dat jij gaat roepen dat Aajx kampioen van de armoede is
Als Ajax het wordt is het een overtuigende. eerst nog 8 punten achterstaan op de Kaasboeren en dan alsnog kampioen wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welk team het ook wordt, dit jaar is het zeker geen overtuigende kampioen.
Als iemand het dit seizoen verdient is het Feijenoord, won alle toppers zo'n beetje (3 punten meer uit toppers dan Ajax).quote:Op woensdag 11 april 2012 17:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welk team het ook wordt, dit jaar is het zeker geen overtuigende kampioen.
Overtuigend is eindigen met 96 punten.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax het wordt is het een overtuigende. eerst nog 8 punten achterstaan op de Kaasboeren en dan alsnog kampioen worden
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
beter dan de rest, dus gewoon terechte kampioen.
onthou. 6 mei. topic 1757 van het glanzende Ajax-topic. dan treffen we Helpmefok weer. Arrogant als wat. Ja, dan heb je wat.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als iemand het dit seizoen verdient is het Feijenoord, won alle toppers zo'n beetje (3 punten meer uit toppers dan Ajax).
Desondanks is Ajax dan een mooie tweede.
Maar nee, 'overtuigend' is het niet, maar wel beter dan de rest, dus gewoon terechte kampioen.Feijenoord
Kampioen
Eredivisie
2011 - 2012
met limo erin?quote:
6 Mei ben ik zeker arrogant, dan zijn wij de beste van Nederlandquote:Op woensdag 11 april 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
onthou. 6 mei. topic 1757 van het glanzende Ajax-topic. dan treffen we Helpmefok weer. Arrogant als wat. Ja, dan heb je wat.
1-5quote:Op woensdag 11 april 2012 17:31 schreef S0nic het volgende:
Jongens, wat wordt het vanavond?
Hopelijk maakt Derk weer minuten
Denk dat ze het nipt winnen. 2-1.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:42 schreef Buitendam het volgende:
Heerenveen was uit tegen Ajax niet zo best, als ik me goed herinner?
Denk dat ze er vanavond wel echt op willen klappen, maar kwalitatief tekort komen.
Ok blijf jij dan maar weg met je matties.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat het beste advies is?
Normaal doen is een ruim begripquote:
ja, wat jij normaal vind, hoef ik niet normaal te vinden...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Kut vitesse!quote:Vitesse staakt vrije verkoop Ajax
ARNHEM - Voetbalclub Vitesse heeft de vrije kaartverkoop voor het competitieduel met Ajax op 6 mei noodgedwongen stilgelegd. Dat gebeurt omdat op Marktplaats al tal van tickets voor de mogelijk voor het kampioenschap beslissende wedstrijd worden aangeboden. Dat meldde een woordvoerster woensdag.
De reeds verkochte kaarten worden geblokkeerd. „De mensen die een kaartje hebben, krijgen hun geld terug. Het is nu alleen voor seizoenkaarthouders mogelijk twee extra kaarten te kopen. Ajax-fans kunnen alleen gebruik maken van de combiregeling”, aldus de woordvoerster. „We hebben dit besluit moeten nemen omdat we anders niet de veiligheid van de toeschouwers kunnen garanderen.”
Je kan gewoon gratis zo'n fankaart bij ze kopen halen. Als je nog geen clubkaart van een andere club hebt.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:59 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Kut vitesse!
Ik had al 15 kaarten voor de Noord tribune waar het uitvak ook zit.
Zij geven de schuld aan de mensen die kaarten doorverkopen via marktplaats
Maar zij zelf boden gewoon kaarten aan zonder ook maar een club of fankaart nodig te hebben
Delft heeft straatbendes? Nog nooit last van gehad in tanthof. Maar die zitten alleen waar al de ekte nigs wonen en komen d'r niet buitenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel hoorde ik dat er afgelopen vrijdag een reportage bij Nieuwsuur is geweest over de tientallen straatbendes die Delft teisteren
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Delft heeft straatbendes? Nog nooit last van gehad in tanthof. Maar die zitten alleen waar al de ekte nigs wonen en komen d'r niet buiten
Ajax gaat trouwens gewoon winnen vanavond, ben niet eens nerveus vanavond met die verdediging van ze, en Ajax met siggy + boerrigter
Ja mag kiezen vanavond:quote:Op woensdag 11 april 2012 18:26 schreef houdjemond het volgende:
Iemand enig idee welk sopcast channel?
Niet thuis, dag favorieten kanaaltjes die ik niet uit mijn hoofd weet..![]()
Dankjewel!quote:Op woensdag 11 april 2012 18:31 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ja mag kiezen vanavond:
106491 of
100802
Hebben beiden beloofd te streamen
Je kan ook een stream uitkiezen op firstrowsports.eu, vaak nog aardige kwaliteit.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:26 schreef houdjemond het volgende:
Iemand enig idee welk sopcast channel?
Niet thuis, dag favorieten kanaaltjes die ik niet uit mijn hoofd weet..![]()
Ja, die kent iedereen. Maar om dat nou een bende te noemen. Die zitten een beetje stoer te gangstarappen en andere negers te poppen. Daar heeft niemand last vanquote:
Onzin, het feit dat we 3 basisspelers terug hebben betekent niet dat we ze terug hebben op hun normale niveau. Ze missen wedstrijdritme, vorm, conditie, het duurt nog wel even voor ze top zijn. Reken dus maar op een hele lastige, moeilijke wedstrijd vandaag, die we ook zomaar kunnen verliezen.quote:
Als je ruzie zoekt kan je beter ergens anders naar toe gaanquote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onzin, het feit dat we 3 basisspelers terug hebben betekent niet dat we ze terug hebben op hun normale niveau. Ze missen wedstrijdritme, vorm, conditie, het duurt nog wel even voor ze top zijn. Reken dus maar op een hele lastige, moeilijke wedstrijd vandaag, die we ook zomaar kunnen verliezen.
Lekker heel de avond je hart vasthouden als die Narsingh aan de bal komt...quote:Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef Wessiej het volgende:
Vermeer, v.Rhijn, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Eriksen, Anita, Janssen, Lukoki, De Jong, Aissati.
Geen boertjes in de OP aubquote:Op woensdag 11 april 2012 20:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Hop hop kan in de OP
Ja dat rijmt
ga de goden nou niet verzoeken...quote:Op woensdag 11 april 2012 20:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Hop hop kan in de OP
Ja dat rijmt
het worden benauwde momenten jaquote:Op woensdag 11 april 2012 20:04 schreef franklop het volgende:
[..]
ga de goden nou niet verzoeken...
Narsingh tegen Blind
Dat is juist slecht. Nu krijgt hij zoveel ruimte dat hij echt niet meer weet wat te doen met de bal.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Lukoki staat tegenover Breuer. Makkie voor Jood
hij is zwart dus het is geen joodquote:Op woensdag 11 april 2012 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Lukoki staat tegenover Breuer. Makkie voor Jood
zul gvd weer zien dat ze vanavond de geest krijgen , al hoop ik het nietquote:Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niks benauwd
Heerenveen heeft bewezen dat ze niet tegen de top kunnen ballen.
De meeste clubs in de competitie spelen hun beste wedstrijd van het seizoen tegen Ajax, dat heb je als je de beste bent van Nederlandquote:Op woensdag 11 april 2012 20:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zul gvd weer zien dat ze vanavond de geest krijgen , al hoop ik het niet
Neh, Ajax draait elke week beter. Gewoon 0-3quote:Op woensdag 11 april 2012 20:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zul gvd weer zien dat ze vanavond de geest krijgen , al hoop ik het niet
i hope soquote:Op woensdag 11 april 2012 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Neh, Ajax draait elke week beter. Gewoon 0-3
88ste minuut, tijdrekkenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:17 schreef vincerusso het volgende:
Vertonghen en Anita moeten vandaag geel pakken
5-1 gewonnen van AZquote:Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niks benauwd
Heerenveen heeft bewezen dat ze niet tegen de top kunnen ballen.
En ook weer 5-1 verloren van AZ.quote:
nee. 3-3 uit bij AZ.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En ook weer 5-1 verloren van AZ.
AZ speelde in de verloren wedstrijd ook nog eens snel met 10 man
Verder 2x 5-1 tegen PSV
Dat was 4-4 toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En ook weer 5-1 verloren van AZ.
AZ speelde in de verloren wedstrijd ook nog eens snel met 10 man
Verder 2x 5-1 tegen PSV
Blind.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:20 schreef S0nic het volgende:
Blind vs Narsingh ... nou jongens zeg het maar
ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze hebben zover ik weet al 4 keer met 5-1 verloren?
2x PSV
1x Ajax
Twente?
Blind moet je goed gebruiken, zo slecht issie nietquote:Op woensdag 11 april 2012 20:04 schreef franklop het volgende:
[..]
ga de goden nou niet verzoeken...
Narsingh tegen Blind
en 2-2 tegen Feyenoord. Eerste wedstrijd tegen ons was ook 5-1, maar toen bungelde HEE nog ergens onderin. Wordt een pittige pot hoorquote:
Maar dus niet tegen een snelle buitenspelerquote:Op woensdag 11 april 2012 20:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Blind moet je goed gebruiken, zo slecht issie niet
tegen lamme ploegjes niet nee..quote:Op woensdag 11 april 2012 20:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Blind moet je goed gebruiken, zo slecht issie niet
deed vertonghen ook niet in 2007 bij RKCquote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef S0nic het volgende:
Naja Narsingh wil naar Ajax, zal zich inhouden vandaag
Jan is naziquote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef franklop het volgende:
[..]
deed vertonghen ook niet in 2007 bij RKC
quote:
Heeft niks met geluk te maken, homo.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:04 schreef n00b13 het volgende:
En dan nog zeggen dat jullie geen geluk hebben
Klopt. Dat een of andere sukkel bij Heerenveen zo'n rare overtreding maakt is natuurlijk geen geluk! Hoe de hell noem je zoiets dan?quote:
Een terechte penalty.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:05 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Klopt. Dat een of andere sukkel bij Heerenveen zo'n rare overtreding maakt is natuurlijk geen geluk! Hoe de hell noem je zoiets dan?
Fokkie.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
Jullie verliezen nog wel van Twente en Vitesse.
O wacht, KNJB![]()
![]()
![]()
Week in week uitquote:Op woensdag 11 april 2012 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
Jullie verliezen nog wel van Twente en Vitesse.
O wacht, KNJB![]()
![]()
![]()
Hij haalt nooit zijn gelijk. Frusti aapquote:Op woensdag 11 april 2012 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Week in week uitOp zich best vertederend.
Weet ik, maar dit was voor helpmefokquote:Op woensdag 11 april 2012 21:10 schreef Tarado het volgende:
[..]was gewoon een terechte pingel en rood
Nee, want terecht. De overtreding op zich was al rood.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Een terechte penalty kan geen mazzel zijn?
Nee 0-1 is veel leuker. Laat die frustraties maar opkroppenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nu al een goeie wedstrijd, beters wordt het een beetje een flinke uitslag, al die haters overtuigen toch!
5-1 zo ook in de Arena dit seizoen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:12 schreef thettes het volgende:
[..]
verloor heerenveen nou altijd met 4-0 of 5-0? dan weten we het namelijk alvast.
Dit dusquote:Op woensdag 11 april 2012 21:12 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, want terecht. De overtreding op zich was al rood.
Maar dan nog hebben jullie toch geluk dat dit gebeurd bij jullie. Als dit was gebeurd bij Twente net had Twente net zo goed mazzel gehad toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:12 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, want terecht. De overtreding op zich was al rood.
Waarom is het mazzel?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar dan nog hebben jullie toch geluk dat dit gebeurd bij jullie. Als dit was gebeurd bij Twente net had Twente net zo goed mazzel gehad toch?
het is mazzel omdat onze tegenstanders dom zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 21:13 schreef Olep het volgende:
[..]
Waarom is het mazzel?
Zoals ik al zeg; rode kaart en penalty terecht.
Nee, het is mazzel omdat het jullie overkomt en jullie tegenstanders niet!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
het is mazzel omdat onze tegenstanders dom zijn![]()
Aan de alcohol/drugs?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee, het is mazzel omdat het jullie overkomt en jullie tegenstanders niet!
begreep ik welquote:Op woensdag 11 april 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet ik, maar dit was voor helpmefok
Get the fuck out.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee, het is mazzel omdat het jullie overkomt en jullie tegenstanders niet!
Heerenveen maakt nog wel 1-1quote:Op woensdag 11 april 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet ik, maar dit was voor helpmefok
Grote clubs dwingen dat soort dingen gewoon af. Omdat ze zoveel beter zijn. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar dan nog hebben jullie toch geluk dat dit gebeurd bij jullie. Als dit was gebeurd bij Twente net had Twente net zo goed mazzel gehad toch?
Begrijp me niet verkeerd, de penalty was vast en zeker terecht (de radio staat aan hier). Dan nog kun je toch spreken van geluk.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Grote clubs dwingen dat soort dingen gewoon af. Omdat ze zoveel beter zijn. Zo simpel is het.
stoerquote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC 2-0 PSV
Nu 7 punten voor op de lampen
Lukoki moet nog een heuullee hoop leren... Een paar goeie klappen van Janssen en Vertonghen zouden goed zijnquote:
ik was heel blij ja dat Jans een debiele wissel maaktequote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo jongens En met name Vince. Hartje opgelucht nadat Narsingh moest gaan zingen vanaf de bank?
Maar Ajax bakt er niks van en de Boer is nog steeds een dramatische trainer toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik was heel blij ja dat Jans een debiele wissel maakte
hij moet nog het 1 en ander leren jaquote:Op woensdag 11 april 2012 21:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar Ajax bakt er niks van en de Boer is nog steeds een dramatische trainer toch?
Tuurlijk, en feyenoord word kampioen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar Ajax bakt er niks van en de Boer is nog steeds een dramatische trainer toch?
Dat lijkt me logisch, anders zat ie niet bij Ajaxquote:Op woensdag 11 april 2012 21:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij moet nog het 1 en ander leren ja
Elke uitslag is echt optimaal vanavond vooralsnogquote:Op woensdag 11 april 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
De hele dag in spanning zitten wachten op een walkover.
Leuk he.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:42 schreef dikkedaniel het volgende:
Wejoo een heel topic over mn favo alles reiniger <3
[ afbeelding ]
Zeiden we vanmiddag toch alquote:Op woensdag 11 april 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
De hele dag in spanning zitten wachten op een walkover.
Dit is ook weer het een maandelijkse schoonmaakmiddelfotoplaatsen of niet?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:42 schreef dikkedaniel het volgende:
[ afbeelding ]
Echt bizar gewoon. Het kampioenschap in de uitverkoopquote:Op woensdag 11 april 2012 21:49 schreef DonRaja het volgende:
Het is wel een droomscenario voor jullie vandaag, 2 t/m 6 laten punten liggen...
Inderdaad jongens, ga eens on topic!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:42 schreef dikkedaniel het volgende:
[ afbeelding ]
KANKERBLIJquote:Op woensdag 11 april 2012 21:51 schreef Sala-adin het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHA PSV
Ik zag het net in de rust! KANKERBLIJ!!!
Geweldig.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |