Ikzelf had ook voor wat anders gekozen, maar het pastte inderdaad super goed bij d'r. Dus wat je zegt, het plaatje klopte welquote:Op woensdag 11 april 2012 16:15 schreef Leandra het volgende:
Het is m'n smaak niet, en ik denk dat als het roze op haar jurk de kleur van zijn stropdas had gehad, dat het dan mooier was geweest, maar het plaatje klopte wel gewoon.
Gek he met 3 meter plamuur op d'r kop.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik vond haar er wel echt beeldschoon uitzien
Ik heb 't meer over de jurk and stuff. Maar goed, je hebt een punt jaquote:Op woensdag 11 april 2012 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek he met 3 meter plamuur op d'r kop.
Volgens mij had ze nu minder plamuur dan wanneer ze het zelf doet.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek he met 3 meter plamuur op d'r kop.
Sowieso is het een stuk mooier wanneer ze het niet zelf doet ;Dquote:Op woensdag 11 april 2012 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij had ze nu minder plamuur dan wanneer ze het zelf doet.
Je zag haar sproeten er doorheen iigquote:Op woensdag 11 april 2012 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik hem dat gebouw in zag lopen: wie is die getinte man?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik vond haar er wel echt beeldschoon uitzienMichael wat minder trouwens.
Degene die haar heeft opgemaakt, mag haar dat wel leren.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Je zag haar sproeten er doorheen iig
Ik vond haar prachtig opgemaakt!
Dacht jij dat wij het keken vanwege het hoge intellectuele niveau?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:43 schreef Fey. het volgende:
Uit verveling ooit een keer een kwartier gekeken.. daarna afgehaakt. Wat een slap onzinnig geneuzel
Nee dat denk ik niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dacht jij dat wij het keken vanwege het hoge intellectuele niveau?
Misschien wel net zoveel, maar wel vakkundiger aangebrachtquote:Op woensdag 11 april 2012 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig heetten er geen 500 meisjes in Scheveningen Samantha, waar ik er dus ook 1 van benquote:
quote:Huwelijksfeest Barbie een drama
Barbie stapte als een echte prinses in het huwelijksbootje. Helaas blijkt het huwelijksfeest al de eerste aanleiding voor een fikse echtelijke ruzie.
Barbie werd in één klap wereldberoemd in Nederland door haar deelname aan Oh Oh Cherso. Een stuk braver werd ze naar eigen zeggen toen ze verliefd werd op haar anabooltje Michael. Ze werd snel zwanger en een huwelijksaanzoek was er voor ze met haar ogen kon knipperen.
Bruiloft
De voorbereiding voor het huwelijk waren te zien in Barbie’s bruiloft. De jurk werd aangeschaft en de locatie bekeken. Dat ging niet vlekkeloos. Barbie en haar ‘love of life’ scholden elkaar vaak de huid vol. De aanstaande bruid vocht bovendien tegen de zwangerschapskwaaltjes en bracht soms minutenlang op het toilet door.
1 april
Spoedig werd het 1 april, de dag waarop Barbie en Michael elkaar eeuwige trouw beloofden. En ook de dag waar alle kijkers van Barbie’s Bruiloft op hadden gewacht. Gaven de scheldende Hagenezen elkaar daadwerkelijk het ja-woord? Veel kijkers dachten dat het allemaal een grap was.
Echtelijke ruzie
Niets bleek minder waar. Barbie arriveerde in een ronde koets bij het stadhuis. Een roze en een blauwe duif maakten het feest achter de duinen compleet. Toch zullen veel kijkers zich afgevraagd hebben: hoe lang houdt deze relatie stand? Die vraag is niet geheel onterecht. Al op het huwelijksfeest is de eerste echtelijke ruzie een feit. Barbies droomfeest loopt uit op een nachtmerrie. De camera’s zijn erbij. De beelden zijn te zien in de laatste aflevering van Barbie's bruiloft. Leven ze lang en gelukkig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |