quote:Op woensdag 11 april 2012 15:53 schreef Biogarde het volgende:
Man, ik slot, schijt op je dikke bovenlip en trek je aan je haren over het forum zodat iedereen in je gezicht kan spugen.
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:54 schreef Kleine_huichelaar_Joopie het volgende:
Ik ben mentaal zeer sterk! Dit is mijn strijd ! Ik heb hier jaren voor getraind
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:53 schreef Biogarde het volgende:
Man, ik slot, schijt op je dikke bovenlip en trek je aan je haren over het forum zodat iedereen in je gezicht kan spugen.
Je staat in de fik? Pics?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:55 schreef Kleine_huichelaar_Joopie het volgende:
Kom maar op ! Ik wil het voelen , ik sta in de fik! Kom maar op met dat slot!
Ze komen altijd weer terug naar de plek waar ze doordraaiden.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:56 schreef rosepetals het volgende:
Ik had al iets gelezen over een ontsnapte TBS-er.
Meer als een dikke verstopping in de afvoer.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:57 schreef Kleine_huichelaar_Joopie het volgende:
Fok zal mij herinerren als een vrijheidstrijder !
Nee, meer als een stuk onkruid.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:57 schreef Kleine_huichelaar_Joopie het volgende:
Fok zal mij herinerren als een vrijheidstrijder !
Hahahahahahaquote:Op woensdag 11 april 2012 15:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Meer als een dikke verstopping in de afvoer.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 april 2012 16:01 schreef Kleine_huichelaar_Joopie het volgende:
Mogen dit de laatste worden zijn van dit topic: Ik heb het gehaald!
Neequote:Op woensdag 11 april 2012 16:01 schreef Kleine_huichelaar_Joopie het volgende:
Mogen dit de laatste worden zijn van dit topic: Ik heb het gehaald!
Dat zou een goeie klacht zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:01 schreef Rebubbled het volgende:
Ik dacht een topic over 'doen durf of de waarheid' gevonden te hebben en hoe kut durf is. Maar nee.
Het is bei voorbaadt.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:02 schreef LompeHork het volgende:
Wie is TS?onterechte klacht bij voorbaat.
Ik heb geen mod-rechten.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:02 schreef Kleine_huichelaar_Joopie het volgende:
Ik hoop dat de grote bigboss dit topic sluit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |