En voor altijd gaarne.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:31 schreef Leipo666 het volgende:
kan er niet een slot op tong z'n account?
Ja dat kan, maar dat kon je zelf ook wel raden. Het zal alleen niet gebeuren.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:31 schreef Leipo666 het volgende:
A man can hopequote:Op woensdag 11 april 2012 14:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dat kon je zelf ook wel raden. Het zal alleen niet gebeuren.
Dan had jij er bv allang vanaf moeten liggen met je gekanker.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:36 schreef Gamesua het volgende:
Godverdomme. Jouw topics zijn ook zo slecht. Ik snap nooit waar je het over hebt en je "subtiele" grapjes zijn altijd oliedom. Geen ban voor meneertje tong na zijn gebagger?
Tong, ik had op z'n minst gehoopt dat je nog normaal zou spellen. Je stelt me teleurquote:Op woensdag 11 april 2012 14:36 schreef tong80 het volgende:
Steletje chachrijnen. Ga een Kraslot kopen.
Dan stel ik me juist voor....tong80 stel ik het nu juist ?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tong, ik had op z'n minst gehoopt dat je nog normaal zou spellen. Je stelt me teleur
Weet wat je zegt.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:19 schreef Jellereppe het volgende:
Sowieso Tong80.Wie aan Tong komt krijgt met mij te maken!
Ruim boven de 30 jaar en zo gefrustreerd. Midlifecrisis?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als dat geen kontneuken wordt.
Hoezo, mag kanker zeggen nou opeens niet op FoK!? Ik heb geen zulk bericht/note gekregen hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan had jij er bv allang vanaf moeten liggen met je gekanker.
Niet?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:49 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Hoezo, mag kanker zeggen nou opeens niet op FoK!? Ik heb geen zulk bericht/note gekregen hoor.
Ik ging slapen. Met de billen onder de dekens.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als dat geen kontneuken wordt.
Ik heb zes notes blijkbaar (of had, toen ik de laatste keer keek) en dat is een stuk minder dan de meeste anderen. Maar ik moet betalen om die in te zien dus dat doe ik lekker niet. Maar verder heb ik nooit een bericht gekregen van een mod of een ban en ik zie ook niet in waarom. Ik begrijp niet waarom je dat banwaardig zou vinden. Het is niet alsof ik mensen uitscheld met kanker, ik gebruik het (soms) als een versterkwoord. Maar goed, die discussie is lang en breed gevoerd op de KLB en zonder uitkomst.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet?
Ik zou dan toch wat beter op je posts gaan letten makker.
En dit.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:31 schreef Leipo666 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |