Ja mijn zoon. Dan was je mooier geweest. En niet met een open ruggetje geboren.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Had jouw moeder maar de pil geslikt tong.
Dus je stemt in met de stelling dat je moeder louter in staat is faalproducten uit te poepen?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja mijn zoon. Dan was je mooier geweest. En niet met een open ruggetje geboren.
Ik sluit diaréé niet uit tijdens je geboorte.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:34 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Dus je stemt in met de stelling dat je moeder louter in staat is faalproducten uit te poepen?
sukkelquote:Op woensdag 11 april 2012 13:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sluit diaréé niet uit tijdens je geboorte.
Gezien je username kan ze ook fout zijn geweest in de oorlog.
Sückelquote:
Denk een beetje een mid-life crisis.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:39 schreef deadlytown het volgende:
als een 49jarige faal je hard Tong80 ga terug naar die 40+ subforum toe.
Erg grappig, maar niet erg gepast. Ik durf te wedden dat je dat niet rechtstreeks tegen iemand durft te zeggen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:30 schreef tong80 het volgende:
Ik heb groot eerbied voor jullie optimisme.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:30 schreef tong80 het volgende:
De pil slikken sommigen niet alleen voor anti-conceptie, maar verder redelijke grap wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:30 schreef tong80 het volgende:
Dat snapt een eeuwige vrijgezel nietquote:Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De pil slikken sommigen niet alleen voor anti-conceptie, maar verder redelijke grap wel.
Je doelt nu op die vrouwen?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:52 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat snapt een eeuwige vrijgezel niet
Grapquote:Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De pil slikken sommigen niet alleen voor anti-conceptie, maar verder redelijke grap wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |