abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110177904
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110177987
8-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_110178025
Dat is wel een heel mooie weg :D
  woensdag 11 april 2012 @ 13:09:34 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110178082
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110178090
Is veel mooier!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_110178115
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]Is veel mooier!
Wel typisch voor dit topic ja! Die andere past meer bij mij :+ .
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_110178117
Oh maar ik vind helemaal niet dat anderen ook geen koffie zouden moeten drinken hoor, integendeel! Koffie O+.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_110178160
Ter infomatie: mijn bulghur salade was niet meer goed, ik heb honger ondanks mijn wokmaaltijd als lunch en ik heb geen zin.
Zou het ooit nog goed gaan komen?
Doe wat je niet durft.
pi_110178331
quote:
11s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ter infomatie: mijn bulghur salade was niet meer goed, ik heb honger ondanks mijn wokmaaltijd als lunch en ik heb geen zin.
Zou het ooit nog goed gaan komen?
Alles komt altijd op een bepaalde manier weer goed ;)

En ik ben blij met m'n gekochte hoop stenen en m'n ene koffie verkeerd per dag O+
Be someone that makes you happy
pi_110178439
Ik heb ook een koopwoning en ben toch voor afschaffing van de HRA. Sowieso voor tweede huizen en/of huizen boven de 5 ton. Het is wel makkelijk hoor, scheelt me enorm in de maandlasten, maar zonder zou ik het nog steeds redden en ik neem aan dat al dat geld ergens anders ook heel erg goed van pas komt (niet voor huursubsidies dan, though :P ).
pi_110178600
Morgen een her-afspraak bij het uitzendbureau, de 17e een sollicitatie gesprek voor vrijwilligerswerk, en de 26e een "speed-date" voor een eventuele opleidingsplaats + werkplek!! *O*

EN ZATERDAG EEN DATE :')
Ohmygod, life's good, lol.
pi_110178635
Lijstje!
O: twee boterhammen appelstroop
T: banaan
L: pistolet met komkommer, ei, tomaat, flinke unit rauwkostsalade, flesje jus
T: appel
D: zalm met pesto en ham a la Karin, italiaanse salade en opgebakken krieltjes
B: wandelingetje
G: Ik voel me een beetje hmpffff, misschien is dit wel 'niet zo lekker in je vel zitten'.

Nallie, wat ga je met een gekochte hoop stenen doen?
pi_110178816

Deze heb ik gereden (in de auto, natuurlijk)

Boh, ik ben moe. Nog even werken, en dan maar naar huis. M'n lunch was wel lekker!
pi_110178885
Ik ga er eens een lijstje ingooien:
Gisteren:
O: 2 beschuitjes met boter en extra pure hagelslag
L: 2x geroosterd Allinson met rauwkostsalade en makreel (dressing van citroenmayo met kerrie)
T: volle Griekse yoghurt
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: aardappelpuree, witlof met ham en kaas uit de ovenrauwkostsalade, 1 stoofpeertje en schouderkarbo van Sigme's big.
T: beetje fruit 'n fibre met melk

Vandaag:
O: 2 beschuitjes met boter en extra pure hagelslag
L: Broccolisoep, gevuld met in boter gestoofde Italiaanse wokgroenten en gestoofde kip
T: 2 rozemarijncrackers met makreel en preiringetjes
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: laagje aardappelpuree, laagje mexicaanse groentensaus, laagje Italiaanse wokgroenten, onder de grill met wat geraspte kaas erover. gevulde portobello erbij.
pi_110178886
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:58 schreef Goodbye het volgende:

En verder gaat het me niet om de koffiediscussie, maar de laatste tijd merk ik gewoon dat er bijvoorbeeld een groepje mensen een bepaald initiatief heeft en iemand anders vindt dat dan weer niks en weer iemand anders zweert bij dit en dit en dat mag dan weer niet opgedrongen worden enzovoorts. Kritisch zijn is niet erg, maar we doen het gewoon allemaal op onze eigen manier denk ik zo.

Even voor de zekerheid: ik heb niks tegen koffie an sich hoor. In tegendeel! Het is lekker, je wordt er wakker van en zoals Isa al zei: in koffie zitten allerlei zaken waar je lijf iets nuttigs mee kan. Ik ben allerminst anti-koffie. Ik wil er alleen voor mijn gevoel niet zo van afhankelijk zijn op kantoor: ik associeer koffie op mijn werk met wakker zijn en goed presteren en dan zit ik zomaar ineens aan idiote hoeveelheden op een dag, en daar krijg ik dan weer de bibbers van. :) Dat ligt niet aan koffie, dat ligt aan mij.
Ik wil gewoon van die gewoonte af.
Let me see you stripped down to the bone
pi_110178915
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:24 schreef anna82 het volgende:
Lijstje!
O: twee boterhammen appelstroop
L: pistolet met komkommer, ei, tomaat, flinke unit rauwkostsalade, flesje jus
T: appel
D: zalm met pesto en ham a la Karin, italiaanse salade en opgebakken krieltjes
B: wandelingetje
G: Ik voel me een beetje hmpffff, misschien is dit wel 'niet zo lekker in je vel zitten'.

Nallie, wat ga je met een gekochte hoop stenen doen?
In wonen voornamelijk ;)

Sporten helpt misschien wel?!
pi_110178923
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Wat ziet dat er gaaf uit!
Stel je eens voor dat je daarop met de fiets bergje af kunt! :D
pi_110178930
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:16 schreef Nallie het volgende:

[..]

En ik ben blij met m'n gekochte hoop stenen en m'n ene koffie verkeerd per dag O+
Ik overdrijf natuurlijk ook een beetje, alhoewel ik in jouw situatie ook had gekocht. Maar zonder flinke zak (spaar)geld vind ik het risico te hoog, ik blijf niet eeuwig zoveel verdienen als nu. Om me nu aan banden te leggen voor 180.000 pleuro vind ik niets. Als ik al een deel had kunnen aanbetalen en daarmee een hypotheek van zeg, 150.000 nemen, da's al anders.
pi_110178947
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Even voor de zekerheid: ik heb niks tegen koffie an sich hoor. In tegendeel! Het is lekker, je wordt er wakker van en zoals Isa al zei: in koffie zitten allerlei zaken waar je lijf iets nuttigs mee kan. Ik ben allerminst anti-koffie. Ik wil er alleen voor mijn gevoel niet zo van afhankelijk zijn op kantoor: ik associeer koffie op mijn werk met wakker zijn en goed presteren en dan zit ik zomaar ineens aan idiote hoeveelheden op een dag, en daar krijg ik dan weer de bibbers van. :) Dat ligt niet aan koffie, dat ligt aan mij.
Ik wil gewoon van die gewoonte af.
Ik bedoelde dus te zeggen dat ik de kritiek op jullie probeersel niet snap! ;)
pi_110178963
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus te zeggen dat ik de kritiek op jullie probeersel niet snap! ;)
Oooh! :)
pi_110178995
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:16 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat is ook zo. En dat weet ik ook. :)
Misschien moet ik zo mijn laptop maar even meenemen en ergens heel relaxed gaan zitten flexwerken ofzo. In de koffiebar, gewoon om in de juiste stemming te blijven. :P

Ik ben overigens ook best blij met mijn hoop stenen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_110179008
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook een koopwoning en ben toch voor afschaffing van de HRA. Sowieso voor tweede huizen en/of huizen boven de 5 ton. Het is wel makkelijk hoor, scheelt me enorm in de maandlasten, maar zonder zou ik het nog steeds redden en ik neem aan dat al dat geld ergens anders ook heel erg goed van pas komt (niet voor huursubsidies dan, though :P ).
Ik las dat Samson het wil afschaffen voor inkomens boven de 56.000 euro per jaar, dan heb ik liever GB'tje in de politiek hiervoor. Al krijg je volgens mij voor tweede huizen sowieso al geen HRA?

Ik moet ineens denken aan die vriendin die VVD ging stemmen zodra ze een huis kocht en bovenmodaal ging verdienen. :'(.
pi_110179021
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Boh, ik ben moe. Nog even werken, en dan maar naar huis. M'n lunch was wel lekker!
Mooi, waar is dat?
Everything has changed
pi_110179045
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:34 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik las dat Samson het wil afschaffen voor inkomens boven de 56.000 euro per jaar, dan heb ik liever GB'tje in de politiek hiervoor. Al krijg je volgens mij voor tweede huizen sowieso al geen HRA?

Ik moet ineens denken aan die vriendin die VVD ging stemmen zodra ze een huis kocht en bovenmodaal ging verdienen. :'(.
Dan alleen voor het stuk boven de 56.000 toch?
Zit je trouwens al vrij snel aan volgens mij. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_110179051
Anna, heb je niet een beetje weinig gegeten? Succes met de G(rumpiness?) :*
pi_110179076
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:35 schreef Mini. het volgende:

[..]

Mooi, waar is dat?
Volgens mij is dat dezelfde weg als die ik postte: de Transsylvanian highway in Roemenie. Gedurende een paar maanden per jaar open. :)
Er is ook een topgear aflevering over. *)
Doe wat je niet durft.
pi_110179101
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dan alleen voor het stuk boven de 56.000 toch?
Zit je trouwens al vrij snel aan volgens mij. >:O
Ah dat zou ik wel hopen ja, en ja daarom. Ik bedoel, ik begrijp ook wel dat het een flink bedrag is, maar ik ben niet zo van het nivelleren naar inkomen. Anyway, ingewikkelde materie en zulks.
pi_110179109
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:34 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik heb absoluut geen politieke ambities, dus maak je geen zorgen! :7
pi_110179111
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Volgens mij is dat dezelfde weg als die ik postte: de Transsylvanian highway in Roemenie. Gedurende een paar maanden per jaar open. :)
Oh, tof! :) Er is ook een Top Gear-stuk over de Stelviopas in Zwitserland en de wegen daaromheen, die hebben m'n ex en ik een keer met de auto gereden. Ook erg mooi!
Everything has changed
pi_110179139
Nee, geheel afgeschaft voor inkomens boven 56k volgens mij?!
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik overdrijf natuurlijk ook een beetje, alhoewel ik in jouw situatie ook had gekocht. Maar zonder flinke zak (spaar)geld vind ik het risico te hoog, ik blijf niet eeuwig zoveel verdienen als nu. Om me nu aan banden te leggen voor 180.000 pleuro vind ik niets. Als ik al een deel had kunnen aanbetalen en daarmee een hypotheek van zeg, 150.000 nemen, da's al anders.
Gewoon 114.000, en dan heb ik meer dan 40m2 :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110179140
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:32 schreef Nallie het volgende:

[..]

In wonen voornamelijk ;)

Sporten helpt misschien wel?!
Oh noes, ik ben mijn scherpte kwijt.

Ja misschien helpt sporten, maar ik ben zo low in energy... Ik type zelfs langzamer dan normaal! momenteel voel ik me een ongezonde geest in een ongezond lichaam. Hmpf dus :)

G(emoedstoestand) :P
pi_110179146
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

nee, de bernardpass in Zwitserland. Geen eigen foto, trouwens!
pi_110179174
Narff.
pi_110179230
Stelvio met de motor gedaan. Filerijden met kloterige bussen in de zomervakantie. Stom.

De pas in Roemenië staat nog op de lijst. De Sint Bernardpas ook gedaan, maar toen was het zo mistig dat we zelfs de weg amper konden zien _O-
Ja doei.
pi_110179253
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:39 schreef Perruche het volgende:

[..]

Vlaktax O+.
Ik had ge-edit :D
pi_110179270
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:38 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja misschien helpt sporten, maar ik ben zo low in energy... Ik type zelfs langzamer dan normaal! momenteel voel ik me een ongezonde geest in een ongezond lichaam. Hmpf dus :)

Ik heb ook al paar dagen low energy. Maar das grotendeels mentaal gok ik :') boksen gister ging wel lekker!
pi_110179298
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:41 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik had ge-edit :D
Ja :')
pi_110179471
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:42 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik heb ook al paar dagen low energy. Maar das grotendeels mentaal gok ik :') boksen gister ging wel lekker!
:@ Jij leek me zo totaal niet iemand die op boksen zit :D
Wat maak ik weer rare zinnen vandaag :')
pi_110179474
Discussie!
Ben knetterchagrijnig van de gebroken nacht en collega's zijn irritant.
Heb nog nooit sociaal gehuurd, ben voor verhoging van sociale huurprijzen voor hoge inkomens en voor een plafond op hra, obv aankoopwaarde lijkt me een mooi plan.
pi_110179518
yihaa!

Beurs gekregen om in de zomer 4 weken naar Ann Arbour in Michigan te gaan om een cursus te volgen! *O* *O* *O* *O*
pi_110179531
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:48 schreef Jagärtrut het volgende:
yihaa!

Beurs gekregen om in de zomer 4 weken naar Ann Arbour in Michigan te gaan om een cursus te volgen! *O* *O* *O* *O*
_O_ tof!
Ja doei.
pi_110179534
quote:
yihaa!

Nice!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110179571
Maandag kan ik bij dermatologie terecht, normaliter was het pas 1 mei, maar er is een huisarts in opleiding waarbij ik dan maandag al terecht kan er kijkt dan een dermatoloog mee, lijkt me een prima plan.

Nog even doorbijten dus, vanochtend leek het ff minder erg, inmiddels is het nog erger dan gister..
pi_110179590
quote:
yihaa!

Super! *O* congrats!
pi_110179598
Wij mopperen niet over de huurverhoging. We wonen in een flatje, maar kunnen in theorie wel wat duurder gaan wonen, afgezien van het feit dat we momenteel nog wat stevige historische schulden aan het afbetalen zijn. Maar dat goedkope huisjes zoveel mogelijk worden toebedeeld aan wie een laag inkomen heeft vind ik in elk geval zo gek niet.

quote:
yihaa!

Wat cool! :D Wat voor cursus?
pi_110179614
Tof jagar!
De zon komt weer de goede kant op voor jou hè? :)
pi_110179706
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:38 schreef anna82 het volgende:

[..]

Heb je geen hooikoorts?
Ik heb dat namelijk ook altijd in het voorjaar en ben daarbij dan verschrikkelijk benauwd en daar word je ontzettend moe van.
Totdat ik mijn hooikoorts pilletjes ga slikken en na 2 extreem brakke dagen, weer gewoon fit ben. :)
Doe wat je niet durft.
pi_110179981
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Heb je geen hooikoorts?
Ik heb dat namelijk ook altijd in het voorjaar en ben daarbij dan verschrikkelijk benauwd en daar word je ontzettend moe van.
Totdat ik mijn hooikoorts pilletjes ga slikken en na 2 extreem brakke dagen, weer gewoon fit ben. :)
Hmmmm, ik ben wel zwaar verkouden... Maar van oudsher doe ik niet aan hooikoorts ;)

Eigenlijk denk ik dat ik vorige week een hele drukke week had en daarna een heel druk paasweekend met heel veel mensen die heel veel aandacht vroegen en energie vergden plus een creche-gaande babyneef die al zijn hele leven verkouden is (och erm) en vrolijk over mij heen heeft gesnotterd en ik denk ook dat deze week een hele drukke week is en dat ik weinig zonlicht heb gezien en daardoor een beetje vermoeid ben.

Tot slot denk ik dat voorgaande zin interpuntie ontbeert.
  woensdag 11 april 2012 @ 13:59:23 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110180036
Mo heeft nog wel wat "" voor je :D.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110180040
Tof Jag!
pi_110180042
Ocherm anna! Dagje vrij nemen en helemaal niets doen? Ik heb maandag helemaal niets gedaan (maar dan ook echt niets)... en dat heeft me echt goed gedaan!
pi_110180125
quote:
12s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Whehe... _O-

Tof Jagar! *O*
Everything has changed
pi_110180136
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef minilot het volgende:
Wij mopperen niet over de huurverhoging. We wonen in een flatje, maar kunnen in theorie wel wat duurder gaan wonen, afgezien van het feit dat we momenteel nog wat stevige historische schulden aan het afbetalen zijn. Maar dat goedkope huisjes zoveel mogelijk worden toebedeeld aan wie een laag inkomen heeft vind ik in elk geval zo gek niet.

[..]

Wat cool! :D Wat voor cursus?
4 weken zal ik worden platgegooid met statistiek. Het zullen heftige 4 weken worden, maar wel erg tof. Ik kijk er naar uit. Nu heel veel regelen!
pi_110180157
quote:
12s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
:')
Ja doei.
pi_110180172
Crap.. Beurs met al mn pasjes kwijt (pinpas, rijbewijs, autopapieren en nog wat spul). :(
pi_110180354
:( Kunt niet je stappen achterhalen om te kijken waar je hem kwijt bent geraakt?

Feli en regelze Jagar!
pi_110180372
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:59 schreef Perruche het volgende:
Ocherm anna! Dagje vrij nemen en helemaal niets doen? Ik heb maandag helemaal niets gedaan (maar dan ook echt niets)... en dat heeft me echt goed gedaan!
Jaaaa dat wil ik!! Maar nu geen tijd. Nog maar twee dagen en dan is het alweer weekend. Ik hoop heel erg dat ik mijn meetings met het directielid dat als hobby het neersabelen van consultants heeft doorkom zonder in huilen uit te barsten :')
  woensdag 11 april 2012 @ 14:06:45 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110180375
Wow, 4 weken statistiek, klinkt als regelrechte nachtmerrie! :D Maar tof Jagar, als jij er gelukkig mee bent! :Y *O* Proficiat!
pi_110180427
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110180563
Wat XM zegt :)
pi_110180577
o haiz!

Ik had zo'n last van mijn hooikoorts was vergeten meds in te nemen en dan krijg ik altijd last van een loopneus :') Dus ik heb vannacht ontzettend liggen snurken, zo erg dat mijn lief er wakker van werd :7 :@ :+

Lijstje voor vandaag:

O: smoothie met nootjes
T: rijstwafels met hummus
L: rijst, kalkoen, broccoli en sambal
T: kwark en bessen
T: broccoli en doperwtjessoep met geitenkaas
S: fitness+cardio
D: biefstuk en paprika
T: kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110180701
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:11 schreef _aurum_ het volgende:
o haiz!

Ik had zo'n last van mijn hooikoorts was vergeten meds in te nemen en dan krijg ik altijd last van een loopneus :') Dus ik heb vannacht ontzettend liggen snurken, zo erg dat mijn lief er wakker van werd :7 :@ :+

Lijstje voor vandaag:

O: smoothie met nootjes
T: rijstwafels met hummus
L: rijst, kalkoen, broccoli en sambal
T: kwark en bessen
T: broccoli en doperwtjessoep met geitenkaas
S: fitness+cardio
D: biefstuk en paprika
T: kwark
:W

Dacht gister nog, even vragen hoe Aurum en de low-carb-achtig nu ging en of er al resultaat was. :)
Dus?! :D
pi_110180868
Ooooh beter, krijg 180 euro terug van gas en licht. w/ Sinds ik een keer 500 moest bijbetalen, maak ik die enveloppen altijd met angst en beven open.

Oh en voor de rozemarijncrackerliefhebbers: met gerookte makreel, preiringetjes en versgemalen peper is het dus echt belachelijk lekker.

Gefeliciteerd Jag! ^O^
  woensdag 11 april 2012 @ 14:19:20 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110180933
Nu mental image van co die maandenlang in het duister in dekens gewikkeld met alleen de iPad aan op de bank heeft gezeten :').
pi_110181097
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Discussie!
Ben knetterchagrijnig van de gebroken nacht en collega's zijn irritant.
Heb nog nooit sociaal gehuurd, ben voor verhoging van sociale huurprijzen voor hoge inkomens en voor een plafond op hra, obv aankoopwaarde lijkt me een mooi plan.
heb je nou al ontslag genomen enzo? Hoe reageerden ze? En wanneer begin je aan je nieuwe avontuur?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110181178
quote:
yihaa!

tof!!!!

En hoe komt die Samson knakker aan het bedrag van ¤ 56000? Werd hij wakker en dacht hij ooooh da's wel een leuk bedrag?
pi_110181184
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu mental image van co die maandenlang in het duister in dekens gewikkeld met alleen de iPad aan op de bank heeft gezeten :').
Ik denk dat die maand Thailand op het koudste deel van het jaar wel wat geholpen heeft!! :P
pi_110181275
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:W

Dacht gister nog, even vragen hoe Aurum en de low-carb-achtig nu ging en of er al resultaat was. :)
Dus?! :D
mjaah, ik faal :') Ik heb ff andere shizzle aan mijn hoofd (letterlijk, want ik heb last van mijn nek :') ) Dus dat wordt hem nu even niet.

Ik neem wel tijdens trainen naast 20 gram whey, 10 gram vitargo en dat lijkt te werken. In de zin van dat ik meer energie tijdens het trainen heb. Dan skip ik de rijstwafels met pindakaas na het trainen.

Dus ik rommel nog wel een tijdje door :P
pi_110181381
Vaiz, kwam er net pas achter toen ik naar t zhuis moest. Martijn is nu zoeken. Maar lijkt erop dat ie uit mn tas is gevallen.

Prikken ging niet zo goed. Heb nu een gat in mijn linker- en rechterhand, en een infuus in mn linkerarm. Deed nog vies pijn ook. Dus hopelijk komen.ze snel langs met t lekkers :+
pi_110181412
Wat een tof nieuws van die cursus!!
pi_110181526
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vaiz, kwam er net pas achter toen ik naar t zhuis moest. Martijn is nu zoeken. Maar lijkt erop dat ie uit mn tas is gevallen.

Prikken ging niet zo goed. Heb nu een gat in mijn linker- en rechterhand, en een infuus in mn linkerarm. Deed nog vies pijn ook. Dus hopelijk komen.ze snel langs met t lekkers :+
ik hoop dat Martijn 'm vindt, want niks zo irritant als je portemonnee kwijtraken :X Al dat geregel en ook nog de stomme boetes als je rbw of id bewijs kwijt bent.

ik heb de mijne een keer bij de la Place op de A4 laten liggen en ik reed daarna linea recta door naar Belgie om in een hotel te verblijven. Kwam er pas de volgende dag achter toen ik niet kon betalen :') Heel de dag peentjes gezweten want mijn rbw was ik natuurlijk ook kwijt :')
  woensdag 11 april 2012 @ 14:34:58 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110181628
En duurt ook ff voordat je alles weer vervangen hebt. Ik ben alleen 1x mn rijbewijs verloren en duurde gewoon bijna een maand voordat er weer een roze pasje in mn portemonnee zat. Echt zo a-relaxed. En idd die boete :{. Als je gerold bent moet je die ook betalen, belachelijk. Word je nog even gestraft voor het feit dat je beroofd bent. Zo stom.
pi_110181719
Zo jaaa! Gelukkig kwam ik erachter voordat ik iets moest afrekenen ofzo :+

Stomme is ook nog dat ik m recht voor mijn eigen voordeur verloren heb dan :') In de auto zat ie 100% zeker weten nog in mn tas. En nu niet meer (niet ergens anders heen geweest in de tussentijd).

Maar goed, mij kennende zou ik m zelfs nog in de diepvries gelegd kunnen hebben... Hoop dat Martijn m vindt ja!
pi_110181777
Hagel ;(
Ja doei.
  woensdag 11 april 2012 @ 14:38:36 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110181795
En nu richting de stand-inricht-activiteit- ten behoeve van de driedaagse beurs vanaf morgen.

Nog niet zoveel zin...
pi_110181953
Duimen dat Martijn 'm dan maar vindt! ^O^

:') in de diepvries... Naja, ik ben geregeld naar iets opzoek dat ik dan gewoon in m'n handen heb 8)7
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

mjaah, ik faal :') Ik heb ff andere shizzle aan mijn hoofd (letterlijk, want ik heb last van mijn nek :') ) Dus dat wordt hem nu even niet.

Ik neem wel tijdens trainen naast 20 gram whey, 10 gram vitargo en dat lijkt te werken. In de zin van dat ik meer energie tijdens het trainen heb. Dan skip ik de rijstwafels met pindakaas na het trainen.

Dus ik rommel nog wel een tijdje door :P
:{ meh...

Ik kak altijd zo vroeg in bij weinig KH's, 30min tops dat ik nog voluit kan, dan bwehg wat ben ik slap :')
*opzoeken gaat wat vitargo is* :@
pi_110181981
quote:
yihaa!

Wow, vet! *O*
Gefeliciteerd!
pi_110182329
gefeliciteerd met de statistiek cursus! Jij liever dan ik...
Ik ben mn bankpas kwijt sinds zondag. Heb wel pas van andere bank maar daarmee kan ik niet internet bankieren en beleggen. En eigenlijk wilde ik gister en vandaag orders uitvoeren.. Dit wordt nog een dure grap..
pi_110182434
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:42 schreef V1z0R het volgende:
Duimen dat Martijn 'm dan maar vindt! ^O^

:') in de diepvries... Naja, ik ben geregeld naar iets opzoek dat ik dan gewoon in m'n handen heb 8)7

[..]

:{ meh...

Ik kak altijd zo vroeg in bij weinig KH's, 30min tops dat ik nog voluit kan, dan bwehg wat ben ik slap :')
*opzoeken gaat wat vitargo is* :@
vitargo is een of andere fancy shmanzy snelle carbbron die snel opgenomen wordt en het valt niet zwaar op de maag. Ik pik een schepje van lief af en toe :Y)
pi_110182549
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

heb je nou al ontslag genomen enzo? Hoe reageerden ze? En wanneer begin je aan je nieuwe avontuur?
Ja, stuk voor stuk erg jammer en 1 mei :)
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 15:28:06 #81
70532 loveli
N
pi_110184018
Heeft er al iemand voor afschaffing van huursubsidie gepleit?
crap in = crap out
  woensdag 11 april 2012 @ 15:29:53 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110184100
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:28 schreef loveli het volgende:
Ik niet :+ dan ben ik mn baan kwijt!
  woensdag 11 april 2012 @ 15:32:46 #83
171422 LadyBlack
paint it black
pi_110184244
Maar waarom zou je de huurtoeslag afschaffen? Dat kan alleen als de huurprijzen worden aangepast, en dan profiteren weer niet alleen de mensen met een laag inkomen ervan.
pi_110184442
@Perr: ik heb proefmonstertjes van die la roche-posay van de apotheek, hopelijk geeft het iig een beetje verlichting tot maandag, thx voor de tip nogmaals!
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 15:38:26 #85
70532 loveli
N
pi_110184539
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Maar waarom zou je de huurtoeslag afschaffen? Dat kan alleen als de huurprijzen worden aangepast, en dan profiteren weer niet alleen de mensen met een laag inkomen ervan.
Omdat woningcorporaties huurprijzen en de salarissen/bonussen van hun bestuurders afstemmen op huursubsidietoeslag. Niet alleen hypotheekrenteaftrek zorgt voor scheefwonen en een abnormale woningmarkt, maar ook huursubsidie draagt daaraan bij.

Huurverhoging voor 'grootverdieners' vind ik vrij absurd, dan word je bijna verplicht een overprijsd huis + toekomstige restschuld aan te schaffen.
crap in = crap out
pi_110184544
Loveli, nee, maar ik ben wel voor! Alle subsidies afschaffen (behalve voor zieken en ouderen) en een flattax. :7.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:36 schreef MarMar het volgende:
@Perr: ik heb proefmonstertjes van die la roche-posay van de apotheek, hopelijk geeft het iig een beetje verlichting tot maandag, thx voor de tip nogmaals!
Graag gedaan :) Hopelijk werkt het!
pi_110184574
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:28 schreef loveli het volgende:
nog niet! Maar verlaging van inkomstenbelasting mag altijd :Y
pi_110184639
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:39 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

nog niet! Maar verlaging van inkomstenbelasting mag altijd :Y
Inderdaad.
pi_110184756
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

las net ook dat ze vermogensbelasting omhoog willen duwen voor vermogens > 125.000. Niet dat ik dat heb, maar het gaat allemaal wel een beetje erg over kop hoor. En wel lekker wachtgeld vangen met z'n allen.
:')

Dat is zo'n kort door de bochtoplossing.
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 15:44:11 #90
70532 loveli
N
pi_110184831
Haal het bij de spaarzamen rijken!
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 15:47:10 #91
70532 loveli
N
pi_110184973
Het is ook best lastig. Als je maatregelen neemt die een grote groep treffen, dan stemt de groep niet op je. Haal je het op een minder sympathieke manier bij een kleinere rijkere groep, dan verlies je veel minder stemmen.
crap in = crap out
pi_110184985
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:44 schreef loveli het volgende:
Haal het bij de spaarzamen rijken!
Nou. Inderdaad. Nooit gedacht dat ik nog eens "rechts" van het midden zou belanden. Als in - ik ben echt wel voor een sociaal stelsel enzo hoor, maar niet van het mensen pakken omdat ze hard werken.
pi_110185021
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:47 schreef loveli het volgende:
Het is ook best lastig. Als je maatregelen neemt die een grote groep treffen, dan stemt de groep niet op je. Haal je het op een minder sympathieke manier bij een kleinere rijkere groep, dan verlies je veel minder stemmen.
Stemrecht zou je moeten verdienen w/.
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 15:49:09 #94
70532 loveli
N
pi_110185080
Had ik al eens gezegd dat een dictatuur zo slecht nog niet is? Moet je alleen wel een goede dictator hebben, da's blijkt helaas vrij moeilijk.
crap in = crap out
pi_110185128
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:49 schreef loveli het volgende:
Had ik al eens gezegd dat een dictatuur zo slecht nog niet is? Moet je alleen wel een goede dictator hebben, da's blijkt helaas vrij moeilijk.
Of een technocratie. Dat Samson dus niet over geld zou gaan maar in het gebied van energie blijft, bijvoorbeeld.
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 15:51:41 #96
70532 loveli
N
pi_110185208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

Of een technocratie. Dat Samson dus niet over geld zou gaan maar in het gebied van energie blijft, bijvoorbeeld.
Of ver weg op zo'n walvisboot. Ben niet zo'n fan.
crap in = crap out
pi_110185306
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Of ver weg op zo'n walvisboot. Ben niet zo'n fan.
Ik ben al lang blij dat de beste man een fatsoenlijke studie heeft afgerond.
pi_110185367
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nou. Inderdaad. Nooit gedacht dat ik nog eens "rechts" van het midden zou belanden. Als in - ik ben echt wel voor een sociaal stelsel enzo hoor, maar niet van het mensen pakken omdat ze hard werken.
Whehe, dan krijg je weer de discussie wat nou hard werken is. Want ook de kapster en de bouwvakker werken hard.
pi_110185413
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Whehe, dan krijg je weer de discussie wat nou hard werken is. Want ook de kapster en de bouwvakker werken hard.
Is ook zo. Vooral de bouwvakker. Narff, lastige materie.
pi_110185422
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

Of een technocratie.
Dat!

En, even vlug: mijn Sockwas komen er eindelijk aan! Kan ik weer hardlopen. :)
Mail gehad:
"G3 production has been completed and is on the way to Sockwa. We expect it to clear US Customs and arrive at our warehouse next week. Following our internal quality inspection, we plan on shipping your order by Friday, April 20th."

Maar eerst komen, hopelijk deze week nog, de G2-sokschoentjes van Sigme binnen. O+

Nu weer hard verder werken. Koffieloos. }:|
pi_110185496
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:55 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook. Want ik vind de inkomensbelasting ook bizar, eigenlijk. Maar ja, waar moeten ze dan weer het geld vandaan halen?
pi_110185560
Ik hoop dat mijn bestelling van O+ jurkjes O+ nog voor mijn vakantie binnenkomt. Volgende week zit ik rond deze tijd in het vliegtuig! B-)
pi_110185593
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoop dat mijn bestelling van O+ jurkjes O+ nog voor mijn vakantie binnenkomt. Volgende week zit ik rond deze tijd in het vliegtuig! B-)
Zien!
pi_110185620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook. Want ik vind de inkomensbelasting ook bizar, eigenlijk. Maar ja, waar moeten ze dan weer het geld vandaan halen?
Daarom ben ik eigenlijk voor flattax. Dan word je niet harder "gestraft" omdat je meer verdient/ harder/ meer werkt. En is de stimulans om te werken ook groter. Maar dan moet er minder worden uitgegeven denk ik.
pi_110185652
Oeh GB waar ga je heen?
pi_110185673
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:00 schreef Perruche het volgende:
Oeh GB waar ga je heen?
Cyprus! *O*
pi_110185729
:D een Portal/M.C. Escher mash-up! :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awesome! O+

Cococakes, als je meeleest vanuit je bedje, heb jij je GLaDOS-ring trouwens al?
pi_110185854
Ik krijg geen plaatjes van de jurkjes, Mini }:| . Ga zo even linkjes proberen!
pi_110185941
Oh en even tussendoor; mijn lijstje met ongeveer de kcals (volgend voedingscentrum iets minder maar ik rond het naar boven af)
O: 3 vk bth (1x appelstroop, dubbele pindakaas/sambal/komkommer) 400 kcal
B: 20 minuten fietsen
L: grote wrap met zalm, een half ei, mayonaise + 300 gr rauwkost 400 kcal
T: 2 sneden volkoren brood, een peer, mandarijn, een plak cake 400 kcal
B: 20 minuten fietsen
--- tot hier 1200 kcal
D: Ik denk omelet 2 eieren met champignons + iets van spinazie ofzo of andere groenten, even kijken bij de winkel
S: bodypump
T: glas sojamelk
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 16:07:18 #110
70532 loveli
N
pi_110185956
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:55 schreef Perruche het volgende:

[..]

Waarom werkt de kapster minder hard dan de bouwvakker?
crap in = crap out
pi_110185968
Deze, deze en deze besteld. En dit broekje.

Nu nog kijken of het mij ook staat. :')
pi_110185995
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Maandags dicht?
pi_110186004
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Nou, inderdaad, die werkt ook hard. Knipt altijd meer van mijn haar af dan ik haar vraag.
pi_110186011
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maandags dicht?
Maar zaterdag open!
pi_110186020
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:08 schreef V1z0R het volgende:

Maandags dicht?
Werkt misschien op zaterdag en koopavond? :? 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110186024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:07 schreef Goodbye het volgende:

gaat dat broekje onder die jurkjes? :o

Want anders zijn ze wel erg kort O-)
pi_110186036
Ik heb last van hormonen oid. Ik heb vandaag bar weinig geduld met mensen :')
Ik ga wel ff offline.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 16:09:08 #118
70532 loveli
N
pi_110186041
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Maar zaterdag open!
De bouwvakker ook, maar dan zwart :')

Belasting voor bouwvakkers verhogen om zwartwerken te compenseren!
crap in = crap out
pi_110186064
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Maar zaterdag open!
Oh ja... :@

Maar bouwvakkers die beunen dan vaak :P
pi_110186079
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb last van hormonen oid. Ik heb vandaag bar weinig geduld met mensen :')
Ik ga wel ff offline.
neee kom ff lekker rellen joh :P
pi_110186117
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:08 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

gaat dat broekje onder die jurkjes? :o

Want anders zijn ze wel erg kort O-)
Ik ben 1.63, dat scheelt nogal bij de aankoop van jurkjes! :D
pi_110186185
ah ok! :D
pi_110186228
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:12 schreef _aurum_ het volgende:
ah ok! :D
Een vriendin van mij is 1.80 en die draagt iets wat ik ook heb als shirtje/tuniekje en ik draag dat als jurkje _O-

Maar goed, het is altijd afwachten. Bij kruisinkijk gaat het terug. :P
pi_110186246
Als je bij asos.com besteld, betaal je dan verzendkosten?

edit ja. hm. 3 mooie dingetjes gezien. 4 eigenlijk.
pi_110186278
Mn pa werkt ook hard, maar verdient niet veel!
pi_110186303
Die rode met die stippeltjes is geweldig, maar ik verdrink al in polka-dot jurkjes. Alhoewel, ik heb nog geen rode!
pi_110186327
Ik werk ook hard, maar verdien niet veel. (8> Mijn vriend verdient meer, maar werkt wel veel harder dan ik.
pi_110186383
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:15 schreef creepycookie het volgende:
Die rode met die stippeltjes is geweldig, maar ik verdrink al in polka-dot jurkjes. Alhoewel, ik heb nog geen rode!
Dit wordt voor mij ook stippenjurkje nummer vier! :') :@ En ik heb al een rood met wit geblokt jurkje (of volgens mij vriend: "tafelkleedje"). Kan je nooit teveel van hebben. :+
pi_110186388
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik werk ook hard, maar verdien niet veel. (8> Mijn vriend verdient meer, maar werkt wel veel harder dan ik.
Bij ons is het andersom :'). en dat vind mijn vriendje heel a-relaxed!
pi_110186511
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dit wordt voor mij ook stippenjurkje nummer vier! :') :@ En ik heb al een rood met wit geblokt jurkje (of volgens mij vriend: "tafelkleedje"). Kan je nooit teveel van hebben. :+
Tafelkleedjes jurk zoek ik ook nog, die zijn best moeilijk te vinden!
pi_110186520
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

^^

Maarja, gelukkig kan dat tegenwoordig :)
pi_110186622
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Geen uitzicht op een betere toekomst voor hem wat dat betreft? Mijn vriend zou het wel handig vinden als ik meer zou verdienen dan hij, volgens mij _O- Maakt hem niet zoveel uit. Alleen kan hij best goed sparen en ik voor geen meter O-) .
pi_110186632
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:19 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Tafelkleedjes jurk zoek ik ook nog, die zijn best moeilijk te vinden!
Dit was een toevalstreffertje in Praag O+ .
  woensdag 11 april 2012 @ 16:22:52 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110186662
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:13 schreef Perruche het volgende:
Als je bij asos.com besteld bestelt, betaal je dan verzendkosten?

edit ja. hm. 3 mooie dingetjes gezien. 4 eigenlijk.

}:|.
Niet meer actief op Fok!
pi_110186701
Oh die van mij vindt het niet a relaxed, denk eerder dat hij het wel relaxed vindt. Hij waardeert het wel. Geeft iig geen stress :)
pi_110186734
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

}:|.
:D wat!!! Edit oh ja :')

Heb je nog buikpijn van je yoghurt met muesli?
  woensdag 11 april 2012 @ 16:27:31 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110186853
Cyprus! Wat heerlijk!

pure chocolade O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_110186871
Ik heb een anti Vikkensteins-taalnazisme middeltje dat net zo goed werk als een zilveren kogel bij een weerwolf! B-)
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 16:28:21 #139
70532 loveli
N
pi_110186896
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:27 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb een anti Vikkensteins-taalnazisme middeltje dat net zo goed werk als een zilveren kogel op een weerwolf! B-)
Cola?
crap in = crap out
pi_110186946
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Cola?
Het woord typefout! :+
  woensdag 11 april 2012 @ 16:29:59 #141
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110186974
Kola?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_110187053
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Cyprus! Wat heerlijk!

pure chocolade O+
Ben jij daar geweest? Zo ja, dan zijn wandeltips welkom B-) . Moet zelf ook nog even zoeken, hoor.
  woensdag 11 april 2012 @ 16:33:47 #143
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110187130
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ben jij daar geweest? Zo ja, dan zijn wandeltips welkom B-) . Moet zelf ook nog even zoeken, hoor.
Nee maar je hebt beter weer volgende week op Cyprus dan wij op Tenerife :')
Weet jij daar wandeltochten? :P
pi_110187133
pi_110187148
Ik ben het er op zich mee eens dat mensen met een bepaald inkomen niet sociaal kunnen huren, maar dan moet er wel een redelijk alternatief zijn. De meeste vrije sectorverhuurders vragen minimale inkomens van 60 tot 80 keer de maandhuur voor 2verdieners. Zo val je heel makkelijk tussen wal en schip.

De oplossing lijkt me afschaffing van de HRA en huurtoeslag en een totale crash in de huizenprijzen, zowel huur als koop, zodat de markt weer open staat voor nieuwkomers met lagere inkomens.

Dat de mensen die meer verdienen meer moeten afdragen vind ik oneerlijk, waarom zouden ze? Ik snap de redenatie er niet achter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Novem op 11-04-2012 16:39:27 ]
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_110187172
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee maar je hebt beter weer volgende week op Cyprus dan wij op Tenerife :')
Weet jij daar wandeltochten? :P
Nou inderdaad, ik keek naar de weersvoorspellingen en viel bijna van mijn stoel! O+

En nee, nog nooit op Tenerife geweest! -O-
pi_110187540
Kijk nou wat een leugen!!

"shoppen maakt ongelukkig"
pi_110187636
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:41 schreef Perruche het volgende:
Kijk nou wat een leugen!!

"shoppen maakt ongelukkig"
Ik ben het er mee eens *) :P :6
Ja doei.
pi_110187672
Ik geef mijn geld liever uit aan reizen, maar shoppen komt op een goede tweede plaats! O+
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 16:45:35 #150
70532 loveli
N
pi_110187760
*bronartikel naleest om te kijken hoe met dezelfde gegevens een andere conclusie getrokken kan worden*
ik vermoed dat wanneer die groep niet zou shoppen, deze mensen nog ongelukkiger zouden zijn.
crap in = crap out
pi_110187767
Kijk deze man eens ongelukkig zijn!

_O- @ GB-plaatje :D
pi_110187812
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Kijk deze man eens ongelukkig zijn!
[ afbeelding ]
Waar háál je het vandaan? :')
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 16:46:58 #153
70532 loveli
N
pi_110187825
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:45 schreef loveli het volgende:
*bronartikel naleest om te kijken hoe met dezelfde gegevens een andere conclusie getrokken kan worden*
ik vermoed dat wanneer die groep niet zou shoppen, deze mensen nog ongelukkiger zouden zijn.
"Sociale mensen reizen meer dan onsociale mensen."
crap in = crap out
pi_110187890
Onsociaal? :o

Volgens mij krijgt Vik nu een beroerte...

Mo, the interwebs! :)
  woensdag 11 april 2012 @ 16:53:05 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110188137
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D wat!!! Edit oh ja :')

Heb je nog buikpijn van je yoghurt met muesli?
soms! Goeie afleidingsmanoeuvre :P
Niet meer actief op Fok!
pi_110188205
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef Novem het volgende:
Ik ben het er op zich mee eens dat mensen met een bepaald inkomen niet sociaal kunnen huren, maar dan moet er wel een redelijk alternatief zijn. De meeste vrije sectorverhuurders vragen minimale inkomens van 60 tot 80 keer de maandhuur voor 2verdieners. Zo val je heel makkelijk tussen wal en schip.

De oplossing lijkt me afschaffing van de HRA en huurtoeslag en een totale crash in de huizenprijzen, zowel huur als koop, zodat de markt weer open staat voor nieuwkomers met lagere inkomens.

Dat de mensen die meer verdienen meer moeten afdragen vind ik oneerlijk, waarom zouden ze? Ik snap de redenatie er niet achter.
heb jij een koophuis? :)
pi_110188217
Oja, Vik, wat vind jij nou van het woord 'goeie' dan? Mijn vriend krijgt echt de kriebels als ik dat zeg _O-
pi_110188488
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:54 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Nee, huur in de vrije sector, vond ik aantrekkelijker dan kopen.
pi_110188536
Net gebeld door de politie: beurs gevonden! Was door een meneer afgegeven. Die had m in mn eigen straat gevonden :+ Zo even ophalen en hopelijk zit alles er nog in :)
pi_110188594
Ja soms denk ik ook wel dat een crisis nodig is :'). Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als de huizenprijzen nog een % of 10 dalen. Sinds 1995 zijn de huizenprijzen gestegen van gemiddeld 115.000 tot 240.000 in 2008. Dat kan natuurlijk helemaal niet :D
pi_110188613
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net gebeld door de politie: beurs gevonden! Was door een meneer afgegeven. Die had m in mn eigen straat gevonden :+ Zo even ophalen en hopelijk zit alles er nog in :)
Wat fijn cococakes!
pi_110188649
quote:
Vergeet niet een bloemetje mee te nemen! ;)
pi_110188668
quote:
*O*
pi_110188704
Bonbons en bloemen voor die meneer Coco! Wat fijn! :D
Ja doei.
pi_110188768
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft 'ie straks alles eruit gehaald :').

Had ik een keer trouwens! Portemonnee kwijt, gebeld, opgehaald, hadden ze wel die 70 euro ofzo die erin zat eruit gehaald :'). Nu weet je dan niet of het de vinders zijn natuurlijk of een of andere onverlaat, had ze toch maar bloemen gegeven.
pi_110188775
Wat een volwassen discussies hier :D ik heb echt geen idee van kopen/huren....
Nouja we huren sinds een jaar wel een huis maar dat is particulier.

Vanavond naar een restaurant *O* sushi! Zou met mijn vriend en beste vriendin gaan, maar die laatste is helaas ziek dus dan maar romantisch met zijn tweetjes.
pi_110188791
En nu heb ik zin in bonbons! Morgen maar een doosje meenemen *)
pi_110188806
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:54 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mensen die meer verdienen houden meer over om vrij uit te geven. Ik vind het logisch. Heb geluk gehad dat ik goed kon leren en nu vrij goed betaald word voor iets dat ik nog leuk vind ook!

Schoonbroertje snijdt zolen uit in een schoenenfabriek. Werkt echt niet minder hard dan ik, vindt zijn werk echt niet zo leuk als ik t mijne vind en krijgt er minder dan de helft (tov mij) voor betaald.

Ik heb leuk werk en kan lekker leven zonder geldzorgen. Hij niet. Vind ik niet altijd even eerlijk. En zelfs als ik meer aan huur ofzo zou moeten betalen dan zou ik nog steeds onbezorgd kunnen leven.
pi_110188808
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:04 schreef Perruche het volgende:

[..]

Heeft 'ie straks alles eruit gehaald :').

Had ik een keer trouwens! Portemonnee kwijt, gebeld, opgehaald, hadden ze wel die 70 euro ofzo die erin zat eruit gehaald :'). Nu weet je dan niet of het de vinders zijn natuurlijk of een of andere onverlaat, had ze toch maar bloemen gegeven.
Lastig is dat :Y
Maar fijn dat ie gevonden is *O*
pi_110188879
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is t plan! Ze hebben zijn telefoonnummer voor me. Geld zat er sowieso niet in.

Edit: t gaat een diner bon worden :) Idee van Martijn.

:)

[ Bericht 9% gewijzigd door Cocotrimonium op 11-04-2012 17:11:41 ]
pi_110189160
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:04 schreef Perruche het volgende:
En nu heb ik zin in bonbons! Morgen maar een doosje meenemen *)
Er staat een doosje met zalige chocola in de kast hier. Ik neem er niks van, want dan weet ik dat ik er nog één wil. En misschien nog wel één. Ik kan me altijd beter inhouden in gezelschap :+ _O- .
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 17:22:06 #172
70532 loveli
N
pi_110189611
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:00 schreef Perruche het volgende:
Ja soms denk ik ook wel dat een crisis nodig is :'). Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als de huizenprijzen nog een % of 10 dalen. Sinds 1995 zijn de huizenprijzen gestegen van gemiddeld 115.000 tot 240.000 in 2008. Dat kan natuurlijk helemaal niet :D
Grondprijzen zijn in die tijd ook een tikje gestegen. Geld is vooral verdwenen in de zakken van speculanten.
crap in = crap out
pi_110189620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:54 schreef Goodbye het volgende:
Oja, Vik, wat vind jij nou van het woord 'goeie' dan? Mijn vriend krijgt echt de kriebels als ik dat zeg _O-
Waar wij, als in GB en Vik en ik, weg komen zegt iedereen "aah, goeie!" :P natuurlijk met de wijsvinger in de lucht.
pi_110189734
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:00 schreef Perruche het volgende:
Ik zou dat wel suckie vinden. Moet ik gaan sparen voor afschrijving van mijn huis, gekkigheid.

Hopelijk blijft het binnen de ring in Damsco enigszins stabiel.
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 17:26:08 #175
70532 loveli
N
pi_110189804
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mensen die meer verdienen houden meer over om vrij uit te geven. Ik vind het logisch. Heb geluk gehad dat ik goed kon leren en nu vrij goed betaald word voor iets dat ik nog leuk vind ook!

Schoonbroertje snijdt zolen uit in een schoenenfabriek. Werkt echt niet minder hard dan ik, vindt zijn werk echt niet zo leuk als ik t mijne vind en krijgt er minder dan de helft (tov mij) voor betaald.

Ik heb leuk werk en kan lekker leven zonder geldzorgen. Hij niet. Vind ik niet altijd even eerlijk. En zelfs als ik meer aan huur ofzo zou moeten betalen dan zou ik nog steeds onbezorgd kunnen leven.
Mensen die in hun toekomst hebben geinvesteerd verdienen meer dan mensen die dat niet hebben gedaan. Dat is niet onredelijk. Niet iedereen heeft dezelfde talenten, maar ook niet iedereen benut ze (financieel) optimaal.

Marktwerking, vraag en aanbod. Niet iedereen heeft het in zich neurochirurg te worden. Of ondernemer, zoals de broer van Reinout O.
crap in = crap out
pi_110189856
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:48 schreef V1z0R het volgende:
Onsociaal? :o

Volgens mij krijgt Vik nu een beroerte...

Mo, the interwebs! :)
Maar asociaal is ook niet het antoniem van sociaal...

/Vik
pi_110189929
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Mensen die in hun toekomst hebben geinvesteerd verdienen meer dan mensen die dat niet hebben gedaan. Dat is niet onredelijk. Niet iedereen heeft dezelfde talenten, maar ook niet iedereen benut ze (financieel) optimaal.

Marktwerking, vraag en aanbod. Niet iedereen heeft het in zich neurochirurg te worden. Of ondernemer, zoals de broer van Reinout O.
Ik snap hoe het werkt. Maar dat vind ik niet altijd even eerlijk. Ik bevind mij in een bevoorrechte positie (en ben heus niet stinkend rijk) en realiseer me dat geluk hier een grote rol in speelt.
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 17:28:54 #178
70532 loveli
N
pi_110189934
Antisociaal :')
crap in = crap out
pi_110190045
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat is t plan! Ze hebben zijn telefoonnummer voor me. Geld zat er sowieso niet in.

Edit: t gaat een diner bon worden :) Idee van Martijn.

:)
Leuk idee! En tof dat het zo goed afgelopen is!! :D
pi_110190119
Fijn dat hij gevonden is Coco!

Weet iemand hier nog goede restaurants in Brussel? Wij hebben net besloten dat we daar met Hemelvaart een weekendje naartoe gaan. :)

Ik ben het wel met Coco eens, ik heb nou niet het gevoel dat mijn studie mij zoveel moeite heeft gekost dat ik daardoor veel meer zou mogen verdienen ofzo.
Vriendje verdient trouwens exact hetzelfde als ik, best handig. :P
Everything has changed
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 17:36:57 #181
70532 loveli
N
pi_110190301
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik snap hoe het werkt. Maar dat vind ik niet altijd even eerlijk. Ik bevind mij in een bevoorrechte positie (en ben heus niet stinkend rijk) en realiseer me dat geluk hier een grote rol in speelt.
In mijn omgeving zie ik veel mensen die hun middelbare school niet hebben afgemaakt en direct zijn gaan werken. De een doet 20 jaar hetzelfde werk, de ander werkt zich op tot het middenkader (of hoger). Niet alleen geluk is een factor.

Ik ben waar ik nu ben omdat ik in het verleden bepaalde keuzes heb gemaakt, die verantwoordelijkheid ligt bij mij. Dat heeft mijns inziens weinig met eerlijk/oneerlijk te maken.
crap in = crap out
  woensdag 11 april 2012 @ 17:39:04 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110190393
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:27 schreef anna82 het volgende:

[..]

Maar asociaal is ook niet het antoniem van sociaal...

/Vik
:P.

Idd, het is antisociaal zoals loveli al zei. D wordt tortillas. Gelukkig al wortels op vandaag. Zo hardlopen, benieuwd hoe het gaat! Wil iig weer binnen het halfuur eindigen en ook weer even een pr ajb :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_110190407
Murw }:|

In twee dagen 21 uur naar een beeldscherm turen voor vormgevingsklussen is wat teveel van het goede...
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 17:40:52 #184
70532 loveli
N
pi_110190474
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:P.

Idd, het is antisociaal zoals loveli al zei. D wordt tortillas. Gelukkig al wortels op vandaag. Zo hardlopen, benieuwd hoe het gaat! Wil iig weer binnen het halfuur eindigen en ook weer even een pr ajb :P.
Antisociaal associeer ik met een persoonlijkheidsstoornis, dat voelt nog niet echt als de 'normale' tegenhanger van sociaal.
crap in = crap out
pi_110190496
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:36 schreef loveli het volgende:

[..]

In mijn omgeving zie ik veel mensen die hun middelbare school niet hebben afgemaakt en direct zijn gaan werken. De een doet 20 jaar hetzelfde werk, de ander werkt zich op tot het middenkader (of hoger). Niet alleen geluk is een factor.

Ik ben waar ik nu ben omdat ik in het verleden bepaalde keuzes heb gemaakt, die verantwoordelijkheid ligt bij mij. Dat heeft mijns inziens weinig met eerlijk/oneerlijk te maken.
Ik geloof ook niet per sé in eerlijk/oneerlijk, maar wel in pech/geluk... Er zijn maar zoveel plekken voor zoveel kansen en dan is het wel een keer op, niet iedereen die dezelfde moeite doet, bereikt ook evenveel en soms ligt er vanalles in de weg weet ik uit ervaring... Ik ben wel een beetje klaar met het "eigen schuld" wat in de huidige maatschappij veel gebezigd wordt.
Zelfs "ziek zijn is een keuze" is een gangbare leus in het werkwezen..

Ik ben sowieso niet voor zwartwit, maak HRA net als huurtoeslag ook inkomensafhankelijk en dan ben je een heel eind.. met een hypotheek voor een goedkoop huis ben je niet per sé duurder uit dan met een huurwoning, zeker hier in het noorden niet.
pi_110190571
Volgens mij is dat weer typisch een vrouwending, ik ben niet zo speciaal ondanks dat ik gestudeerd heb.

Ff bot gezegd je kan het overschot van je salaris ook weggeven hoor :)

Ik ken de situatie van je schoonbroer niet Coco, ik weet niet wat hij kan en wat hij gedaan heeft of wil doen, maar niks gaat vanzelf.

Ben blij dat jij blij bent :P
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 17:43:53 #187
70532 loveli
N
pi_110190623
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:42 schreef _aurum_ het volgende:
Ff bot gezegd je kan het overschot van je salaris ook weggeven hoor :)
^O^
*rekeningnummer opzoekt*
crap in = crap out
pi_110190675
Maar mijn lederen motorbroek past wel weer redelijk mooi *O*

Dus.

Nu Jillian!
Ja doei.
pi_110190707
SPOILER: in spoiler want ontopic
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_110190709
Ziek zijn is een keuze is natuurlijk onzin en mensen die steun nodig hebben moeten dat ook zeker krijgen. Maar ik vind alles inkomensafhankelijk maken ook zo'n onzin, waarom?

Maar goed, mijn mening is wel duidelijk.
pi_110190721
Niks gaat vanzelf, maar als een slim iemand een universitaire opleiding afrondt met evenveel moeite als iemand anders nodig heeft voor een MBO-opleiding is dat wel degelijk een kwestie van geluk.
Everything has changed
pi_110190742
Mjah, ik kan er wel inkomen dat mensen die meer geld uitgeven aan meer sociale events gelukkiger zouden kunnen zijn. Of er dan per sé een causaal verband gelinkt kan worden aan shoppen betwijfel ik dan weer.
pi_110190833
:W thuis.

Vrijwel definitief lijstje:

O1: 3 volkorenknackebrod met hagelslag
O2: bakje yoghurt met granola
O3: havermout met bosvruchten
L: restje kipstoofpot met chorizo, op bed van spinazie
T: smoothie van bosvruchten, appel, spinazie, munt en yoghurt
T: 2 snoepjes
D: salade van gegrilde courgette, aubergine, paprika met geitenkaas, misschien karbonaadje erbij.

Ik ben tevreden.
pi_110190843
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:45 schreef Perruche het volgende:
Ziek zijn is een keuze is natuurlijk onzin en mensen die steun nodig hebben moeten dat ook zeker krijgen. Maar ik vind alles inkomensafhankelijk maken ook zo'n onzin, waarom?

Maar goed, mijn mening is wel duidelijk.
Omdat een hardwerkende vader best een normale eengezinswoning mag kunnen bekostigen en omdat een miljonair geen subsidies nodig heeft om een NOG groter huis te kopen, daarom :)
Een andere (wellicht betere!) oplossing zou zijn om de prijzen van huizen weer op een normaal niveau te krijgen en de salarissen van hardwerkende mensen een stuk boven het minimum te tillen.
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 17:48:40 #195
70532 loveli
N
pi_110190847
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:41 schreef MarMar het volgende:
Ik ben sowieso niet voor zwartwit, maak HRA net als huurtoeslag ook inkomensafhankelijk en dan ben je een heel eind.. met een hypotheek voor een goedkoop huis ben je niet per sé duurder uit dan met een huurwoning, zeker hier in het noorden niet.
Dat huurhuis doet niet aan restschuld... Er zijn meer kosten dan alleen maandlasten.
crap in = crap out
pi_110191043
Ik huur, heb geen geld en ben heel blij O+ en mensen om mij heen zijn ook blij O+

En dat mag ook als je rijk bent en 100000 huizen hebt.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_110191199
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:54 schreef Goodbye het volgende:
nou goeie, dat zei m'n beppe altijd!
pi_110191353
:W Eindelijk weer thuis. :% Wel heerlijk om weer in een nieuwe omgeving te werken.. geeft iig een hoop motivatie. :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
Maar mijn lederen motorbroek past wel weer redelijk mooi *O*

Dus.

Nu Jillian!
Volgens mij begin jij onderhand in al je 'afgeschreven' kleding te passen? Goed bezig! *O*
pi_110191701
whoops! Wat een discussie weer :D
Vind die HRA verdomd makkelijk en vermoed dat ik bergen werk krijg als ze het afschaffen dus hou hem maar mooi.

Verder vliegen wij morgen weer terug *O* huismusje weer blij.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110191723
Godsamme, ook een editfout.
pi_110191752
Bliep, leesfoutje :D
pi_110191782
quote:
12s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:11 schreef Goodbye het volgende:
Godsamme, ook een editfout.
en ik!
pi_110191831
Nouja, ik bedoelde dus éigenlijk in de trant van "Da's een goeie tip".

Die andere variant ken ik uiteraard ook :7
pi_110191905
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:02 schreef ElDinosaur het volgende:
:W Eindelijk weer thuis. :% Wel heerlijk om weer in een nieuwe omgeving te werken.. geeft iig een hoop motivatie. :Y

[..]

Volgens mij begin jij onderhand in al je 'afgeschreven' kleding te passen? Goed bezig! *O*
Yup!

Jillian nét voor het uitbreken van een regenbui gered! Nu een bakje kwark en dan zo over een kwartiertje naar de spinningles, wel met de auto, want de lucht is compleet zwart en geen zin om drijfnat aan te komen daar :')

*O* en mijn schoenen zijn verstuurd. Hopelijk morgen of overmorgen via UPS hier! *)
Ja doei.
pi_110192273
Ik denk dat een beetje inkomensongelijkheid wel terecht is. Maar niet zo extreem als in de VS. Als iemand een erg verantwoordelijke baan heeft mag die van mij meer verdienen dan degene die om 5 uur de deur dicht trekt en zich nergens meer druk om maakt.
Maar aan de andere kant vind ik dat mensen die iets met hun handen kunnen worden onderbetaald. En ik denk dat het aantrekkelijker moet worden om te werken, het verschil tussen uitkering en minimum loon is te klein naar mijn idee. Maar goed dat is puur hoe ik er tegen aan kijk.

Ik heb een paar vrienden die bouwvakker zijn, maar die zitten altijd te klagen dat ze weinig verdienen. (En ondertussen hebben ze wel een auto, speedboot en een paar motoren, flatscreen, laptops etc... ) En dan zeggen ze dat ik meer ga verdienen zodra ik ga werken. Maar er wordt wel even vergeten dat ik 10 jaar extra in de schoolbanken zit. (Niet dat ik dat een straf vind) En die 10 jaar moet ik betalen ipv dat ik wat verdien. Dus ergens moet je dat verschil wel een keer terug betaald krijgen, anders gaat straks niemand meer studeren.
pi_110192357
Nog even mijn laatste opmerking over het geld/werk/loon/subsidie-gebeuren :+

SPOILER
En nu iets anders: Ik heb mijn beurs terug!! Met álle pasjes er nog in. Zelfs de dure oorbellen die ik van mijn ouders heb gekregen :) O+

Ik ben dus niet alleen maar als een hippie de boodschap aan het verkondigen dat iedereen evenveel zou moeten krijgen :+ Dat vind ik namelijk niet. Maar ik vind het wél, deels, een kwestie van geluk hebben en ik vind het vaak ook oneerlijk verdeeld.
pi_110192455
O: roeryoghurt
T: volkoren boterham ei
L: 3 volkoren boterhammen met kaas
S: klussen in huis
D: veel spinazie en 2 pittige spiesjes met varkenshaas, vetspek, paprika, champignon en ui.
T: ?
pi_110192730
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nog even mijn laatste opmerking over het geld/werk/loon/subsidie-gebeuren :+

SPOILER
B. O+ is ook niet goed in theoretisch leren, maar is technisch en praktisch wel heel sterk. Hij werkt nu in ploegendiensten en verdient net zo veel als ik (universitair geschoold). Hij werkt al 17 jaar fulltime, ik pas 10. Gelukkig had ik nauwelijks studieschuld, omdat ik naast mijn studie altijd wel 15-20 uur per week heb gewerkt.

quote:
En nu iets anders: Ik heb mijn beurs terug!! Met álle pasjes er nog in. Zelfs de dure oorbellen die ik van mijn ouders heb gekregen :) O+
Ik vind het altijd zo fijn om te lezen dat er nog eerlijke mensen zijn.
Toen ik arme student was, stond ik eens in de rij voor de pin-automaat en voor mij liep een vrouw uit de rij die zei ''hij is stuk''. Toen kwam er alsnog 100 euro uit de automaat, die ik haar snel overhandigde (zonder erover na te denken dat ik het ook had kunnen houden). Ze griste het uit mijn handen en liep verder.
Toen had ik wel spijt.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:41:26 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110192845
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:25 schreef the85mc het volgende:
....Dus ergens moet je dat verschil wel een keer terug betaald krijgen, anders gaat straks niemand meer studeren.
Dat is toch geen reden om te gaan studeren? Ik heb het gedaan omdat met een studie werk de kans op (voor mij!) leuk werk groter was dan zonder studie.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_110193088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yup!

Jillian nét voor het uitbreken van een regenbui gered! Nu een bakje kwark en dan zo over een kwartiertje naar de spinningles, wel met de auto, want de lucht is compleet zwart en geen zin om drijfnat aan te komen daar :')

Net thuis en weer Jillian level 2 geprobeerd. Wederom op mijn neus gestuiterd. Nu doet -ie pijn. Ik heb duidelijk wat balans-issues. :')

Even wat troostcarbonara maken met resterende paaseieren. De peer-venkelsoep blijft in de vriezer.
pi_110193218
(En ik onthoud mij even van de rest van de discussie, omdat ik een studieschuld heb met zóveel nullen dat ze aan de achterkant van het jaaroverzicht-papiertje doorlopen. Met precies geen onafgeronde studies. :') )
pi_110193226
argh, nu moet ik allerlei beslissingen nemen over wanneer vliegen, waarheen en waarvandaan. En waar ik moet slapen als ik in Michigan ben.

[/luxeproblemen]. Eerst m'n eten maar eens in de oven bonjouren zometeen!
pi_110193556
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:07 schreef Goodbye het volgende:

Dat zwarte strapless jurkje is echt leuk!! En niet duur. Dat broekje zal prima staan, maar pas als je benen al wat bruin zijn.

Cyprus! Ik ben jaloers! Lekker hoor!!
pi_110193605
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is toch geen reden om te gaan studeren? Ik heb het gedaan omdat met een studie werk de kans op (voor mij!) leuk werk groter was dan zonder studie.
Tuurlijk, na mijn studie hoop ik een leuke baan te vinden. Maar als ik van te voren zou weten dat het me veel tijd en geld zou kosten en ik me uiteindelijk geen voordelen oplevert had ik het niet gedaan. Ik heb ook nagenoeg geen studieschuld omdat ik naast mijn studie ook gewoon werk.. Maar ik zou ook gelukkig kunnen worden als ik met mijn handen zou werken. Ik heb afgelopen zomer mijn bootje opgeknapt en ik vond het erg fijn om iets fysieks uit je handen te zien komen.
Ik mis nu juist wel eens de fysieke activiteit in wat ik nu doe. Ik ben niet iemand om hele dagen, weken stil te zitten achter een bureau. Toch ga ik wel die kant op, maar in het weekend moet die energie er wel even uit.
Maar goed, ik ben er vandoor!
  woensdag 11 april 2012 @ 19:00:42 #215
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110193721
*plof*

Stand ingericht, gefile'd naar huis, boodschappen gedaan en nu niks meer. Ja, mn kommetje soep eten.

O: kwark
T: grapefruit
L: broodje kroket, dubbele bth kaas
T: flesje jus. handje pringles
D: 2 kommen snert
pi_110193743
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat zwarte strapless jurkje is echt leuk!! En niet duur. Dat broekje zal prima staan, maar pas als je benen al wat bruin zijn.

Cyprus! Ik ben jaloers! Lekker hoor!!
Nee, ik heb ook wel redelijk op budget uitgezocht :P ! En mijn benen zijn al redelijk bruin, ben in december nog naar Egypte geweest en in het tempo dat ik op vakantie ga worden mijn benen eigenlijk niet echt wit meer. :@ :D Maar een beetje zon doet ze altijd goed!

En ja, ik ben heel erg benieuwd naar Cyprus! We zitten nog in het Noorden ook! :P
  woensdag 11 april 2012 @ 19:02:50 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110193831
Hardloopfaal. Hier word ik zó pissig van!
Niet meer actief op Fok!
pi_110194061
quote:
13s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:02 schreef Viking84 het volgende:
Hardloopfaal. Hier word ik zó pissig van!
Watskeburt?
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 19:07:48 #219
70532 loveli
N
pi_110194089
Batterijen op?
crap in = crap out
  woensdag 11 april 2012 @ 19:09:24 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110194182
Maar ik ga wel tortilla's eten :9.

Nee, ik ging veel te hard van start en kreeg na 1,5 km een steek. Wel nog 2 km met ruim 10,5 km/u eruit kunnen slepen, maar had dat liever 5 km volgehouden.

Echt jammer dit, want volgende week loop ik ook al niet en ik moet wel gemiddeld 20 km per week lopen om mn challenge te halen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_110194232
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:09 schreef Viking84 het volgende:

Nee, ik ging veel te hard van start en kreeg na 1,5 km een steek. Wel nog 2 km met ruim 10,5 km/u eruit kunnen slepen, maar had dat liever 5 km volgehouden.

Echt jammer dit, want volgende week loop ik ook al niet en ik moet wel gemiddeld 20 km per week lopen om mn challenge te halen :').
En een stuk wandelen en weer gaan rennen hielp niet?
pi_110194388
Oh, mag ik even een ergernisje delen? :') :@ Op facebook:

"Gewoon omdat het kan.."

En dan een foto eronder om aan te tonen dat je zo lekker gek bent.

:X HNNGGGG :X
  woensdag 11 april 2012 @ 19:14:32 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110194507
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En een stuk wandelen en weer gaan rennen hielp niet?
Nee, want ook tijdens het wandelen bleef ik het voelen.

Jullie vinden het vast stom, maar ik ben überfanatiek en ik wil zo graag vooruitgang boeken in snelheid, dus ik baal dus echt van zoiets!
Niet meer actief op Fok!
pi_110194584
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:09 schreef Viking84 het volgende:

Mevrouw de hardloopster, het is in hardloopkringen toch algemeen bekend dat je de ene keer superlekker loopt en er kilometer na kilometer vrolijk huppellend uit weet te krijgen, terwijl de andere keer 5 km al een opgave is?
Je kunt in een dergelijk geval natuurlijk ook een stukje rustiger gaan rennen. Of minder ver. Opgeven hoeft echt niet.

Overigens vertelde een sportarts mij dat iedereen een beetje zijn eigen maximum heeft qua hardlopen. Bij de ene is dat 5 km, bij de ander is 10 km ver genoeg en er zijn ook mensen die ultralopen doen en rustig 60 km gaan hardlopen.

Volgende keer dus niet opgeven, maar gewoon een tandje terug doen, genieten van het weer en het buiten zijn en de volgende keer gaat het vast weer beter.
Doe wat je niet durft.
pi_110194873
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:14 schreef Viking84 het volgende:

Jullie vinden het vast stom, maar ik ben überfanatiek en ik wil zo graag vooruitgang boeken in snelheid, dus ik baal dus echt van zoiets!
Stom niet, maar zo zonde dat je je pret laat bederven. Zoals HPKW zegt: snuif het buiten zijn op, loop een stuk, ren er beetjes bij en realiseer je dat je nog steeds tien keer meer beweegt dan de gemiddelde Nederlander. O+ Je lijf vindt het véél fijner als je blijft hollen op een manier die prettig voelt, zelfs als dat minder snel en ver is dan je zou willen, dan dat je gaat zitten mokken op de bank. ;)
  woensdag 11 april 2012 @ 19:23:25 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110194971
Jullie hebben gelijk :)
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 april 2012 @ 19:24:49 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110195033
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:12 schreef Goodbye het volgende:
Oh, mag ik even een ergernisje delen? :') :@ Op facebook:

"Gewoon omdat het kan.."

En dan een foto eronder om aan te tonen dat je zo lekker gek bent.

:X HNNGGGG :X
Dat heb ik nou met al die moeders die CONSTANT hun kwijlende kroost denken te moeten posten. Urgh.
  woensdag 11 april 2012 @ 19:25:39 #228
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110195084
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, want ook tijdens het wandelen bleef ik het voelen.

Maar je doet het wel! Je bent zo vreselijk goed bezig O+
Je hebt ook van die mooie lijstjes de laatste tijd. Ja je bent gewoon heel goed bezig!
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 19:27:08 #229
70532 loveli
N
pi_110195172
quote:
11s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat heb ik nou met al die moeders die CONSTANT hun kwijlende kroost denken te moeten posten. Urgh.
Wacht maar tot je zelf een kwijlende koter hebt ;)

Ik heb het met mensen die hun kat posten. Urgh. Of 2 katten. Of een hele kudde katten achter een raam met oplichtende ogen door de flits.
crap in = crap out
pi_110195182
quote:

[..]

Oh, wat dacht je van een luier, waar de inhoud doorheen scheen..
pi_110195218
quote:
12s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb het met mensen die hun kat posten. Urgh. Of 2 katten. Of een hele kudde katten achter een raam met oplichtende ogen door de flits.
:D

O+
  woensdag 11 april 2012 @ 19:28:50 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110195279
Nou kijk. Af en toe vind ik niet erg. Maar dagelijks een foto met dezelfde babyblik met een druppel kwijl uit een mondhoek en dan "aaaaaahhh" of " O+ " eronder vind ik echt zo annoying :').
  woensdag 11 april 2012 @ 19:29:54 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110195355
Of mensen die hun profielfoto veranderen naar hun wurm. Wat dan wel grappig is is dat ze dan een statusupdate doen met "Zo, weer eens een flinke avond doorgehaald en gezopen!" en dan die babyfoto ernaast :').
pi_110195379
Gewoon voorbij scrollen toch? Doe ik ook met kattenfoto's. :P

Loveli, hoe gaat het met je hardloopprestaties? :)
Ik ging gister hardlopen met een vriend en die vond dat ik belachelijk hard liep! :D wat meer zegt over zijn tempo dan over mijn tempo overigens
Doe wat je niet durft.
pi_110195416
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:15 schreef creepycookie het volgende:
Als je jurkjes teveel hebt kan je er natuurlijk een paar verkopen *).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_110195426
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of mensen die hun profielfoto veranderen naar hun wurm. Wat dan wel grappig is is dat ze dan een statusupdate doen met "Zo, weer eens een flinke avond doorgehaald en gezopen!" en dan die babyfoto ernaast :').
The Oatmeal!

Edit: ik heb dat serieus nog nooit in t echt gezien bij vrienden. Gelukkig. Maar het idee is wel leuk ja :)
pi_110195473
quote:

[..]

Oh, daar heb ik er maar ééntje van en dat vind ik een leuk kind (want van één van m'n beste vriendinnen). En dat zijn foto's zonder kwijl, scheelt ook. :+
  woensdag 11 april 2012 @ 19:31:36 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110195486
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

The Oatmeal!
Ja! Maar die signaleer ik ook regelmatig in het echt nu :').
pi_110195639
XM, bij welke site heb jij dat blauwe jurkje gekocht?

Binnenkort een bruiloft, misschien wil ik nog iets nieuws..
  woensdag 11 april 2012 @ 19:34:19 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110195700
Niet bij een site... hoewel ze wel een site hebben! Maar heb m in de winkel gekocht :).

http://www.notoriousclothing.nl/
pi_110195774
Prachtig jurkje is dat inderdaad! Ik heb zelf zoiets in het grijs (op maat gemaakt, denk dat ik er over een kilootje weer mooi in pas! O+ ).
  woensdag 11 april 2012 @ 19:35:47 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110195785
quote:
12s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Of mensen die hun katten in een doos fotograferen :{w.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 19:36:57 #243
70532 loveli
N
pi_110195860
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gewoon voorbij scrollen toch? Doe ik ook met kattenfoto's. :P

Loveli, hoe gaat het met je hardloopprestaties? :)
Ik ging gister hardlopen met een vriend en die vond dat ik belachelijk hard liep! :D wat meer zegt over zijn tempo dan over mijn tempo overigens
Beetje minimaal, vanmorgen nogal losgemaakt door de fysio, spieren zijn zich zo hier en daar fanatiek aan het hergroeperen.

Geloof wel dat ik fan ben van de fysio.
crap in = crap out
  woensdag 11 april 2012 @ 19:40:28 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110196125
Vraagje: als ik bij UPS het afleveradres wil wijzigen, kan dat adres dan ook in een ander/dorp andere stad zijn of moet dat per se in m'n eigen stad zijn?

UPS bezorgt op maandag t/m vrijdag of ik kan het pakket ophalen in Schiedam. Niet echt handig, dus ik wil het naar mijn werk laten sturen óf gewoon retour sturen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 april 2012 @ 19:41:07 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110196175
Kattenfoto's zijn net zo irritant als koterfoto's als ze bijna dágelijks worden gepost ja.
  woensdag 11 april 2012 @ 19:44:47 #246
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110196425
Heb er 1 op FB die :
Ik hou er niet van dat mensen FB vrienden sparen
Ik gooi er veel FB 'vrienden' er af want daar heb ik niks aan
Tja, sorry sommigen gaan uit mijn vriendenlijst
Nee, geen FB sparen maar wel echte vrienden

en dan 700 hebben :D

Hou er wel van, dan ziet mijn leven er een stuk beter uit zeg maar :P
pi_110196791
:%
Ja doei.
pi_110196816
Coco, had je laatst nog het bakken van spekjes in de magnetron geprobeerd?

Ik heb net m'n pompoenplanten buiten in de bloembak gezet. Ben erg benieuwd of dat wat gaat worden oO< Van de komkommerzaadjes zijn er maar 2 gaan groeien en de paprika had ik al opgegeven, wilde net de aarde weggooien, steekt er 1 miniem groen sprietje omhoog :') maar laten staan dus.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 11 april 2012 @ 19:52:27 #249
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110196919
quote:
Je moet
poepen?
kotsen?
ergeren?
sporten?
uitpuffen van sporten?
uitbuiken?
pijpen?

Tellllllllllllll woman!
pi_110197042
Vriendje heeft lekkere curry met kip en rijst gemaakt voor ons :9

Verdien zat, maar straks niet meer en dan moet ik er veel harder voor werken geloof ik :@
pi_110197082
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef Syrena het volgende:
Coco, had je laatst nog het bakken van spekjes in de magnetron geprobeerd?

Ik heb net m'n pompoenplanten buiten in de bloembak gezet. Ben erg benieuwd of dat wat gaat worden oO< Van de komkommerzaadjes zijn er maar 2 gaan groeien en de paprika had ik al opgegeven, wilde net de aarde weggooien, steekt er 1 miniem groen sprietje omhoog :') maar laten staan dus.
Hoe gaat het met je pa Syreen?
pi_110197090
Buh, ik dácht klaar te zijn met mijn werk voor vandaag, maar eilazen..

-belbelbel-
-typtyptyp-

En mijn neuspuntje is blauw van het vallen bij Jillian.L2!

</liefdagboek>
pi_110197300
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je moet
poepen?
kotsen?
ergeren?
sporten?
uitpuffen van sporten?
uitbuiken?
pijpen?

Tellllllllllllll woman!
Spinningles achter de rug *)
Ja doei.
pi_110197420
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Spinningles achter de rug *)
Oja, dan ben jij lookalike van die smilie, of niet?

Als ik ooit ga spinnen moeten ze die smilie zo maken dat z'n hoofd ook nog paars wordt, denk dat het dan wel enigszins met mij overeenkomt! _O-
pi_110197456
Ja, en dan ook nog met meer deze kleur erin --> :(
Ja doei.
pi_110197499
En met een beetje pech doet 'ie op het eind nog :r .
pi_110197695
En als je klaar bent -O-
pi_110197809
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:04 schreef ElDinosaur het volgende:
En als je klaar bent -O-
Nou, als er geen sprake is van :r ben ik na het sporten toch meer in de *O* -stemming!
pi_110197968
Ik meestal even in -O- stemming van vermoeidheid. Ik had net 4 pogingen nodig om m'n shirt uit te trekken. :')
pi_110198122
Ik heb een :% van het lezen. Jeetje mensen, bijna vier topics in twee dagen. Op een gegeven moment ben ik maar gaan screenen :')

Maar ik heb leuke discussies gezien over in het buitenland studeren. Helaas lukte dat bij mij niet, omdat ik geen geld had en studie zelf moest betalen. En die lelijke gympen komen er bij mij niet in :{w

En een *O* voor de cursus van Jagar en nog een *O* voor de beurs van Coco.

Verder mag Vik gewoon lekker accepteren dat ze lekker bezig is en het af en toe gewoon wat minder gaat, gewoon omdat het kan O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 11-04-2012 20:20:03 ]
pi_110198175
}:| :X
  woensdag 11 april 2012 @ 20:13:26 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110198222
Spinnen, nog nooit gedaan en ik ben er bang voor... het is zo intensief dat lukt nooit.

Morgen wokken, heerlijk fantaseren:
Heel veel garnalen en mosselen
Heel veel groente vooral paksoi, ui, tauge
Softijs, vanille roomijs, lange vingers en chocoladefontijn erover en dan weer even vergelijken of de slagroom uit de machine toch minder lekker is als de slagroom uit de metalen spuitbussen.

Legale vreetbui
pi_110198498
Lijstje gisteren:

O: 1 rusticobrood met kaas en een gebakken ei, thee met melk
T: veel thee
L: een la place broodje met tomatentapenade en brie, een glas aardbei/kiwi sap
T: een handje nootjes en een beetje kwark
S: eindelijk gesport: 45 minuten krachttraining en 25 minuten cardio
D: soep van courgette, paprika en tomaat. Met kaas en een omelet van twee eieren
T: thee

Cal: 1779

Vandaag:

O: Brinta
T: weyshake
L: een stuk stokbrood met kaas en ananas. Een beker optimeldrink
T: niets, erg druk op kantoor, dus vergeten
D: aardappels, spinazie, pepersteak en appelmoes
T: een stukje pure chocolade en thee met melk

Cal: 1536

Morgen gooi ik er weer wat meer fruit in.
pi_110198551
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik meestal even in -O- stemming van vermoeidheid. Ik had net 4 pogingen nodig om m'n shirt uit te trekken. :')
Dat heb ik ook, door mn schouder, voel me een oud wijf :')
pi_110198588
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:12 schreef Goodbye het volgende:
}:| :X
:*
pi_110198650
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Of mensen die hun katten in een doos fotograferen :{w.
Oh god ja :r :r
pi_110198728
Beroemdheden met kittens :')
  woensdag 11 april 2012 @ 20:21:48 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110198746
Of van die flauwe cartoons posten naar elkaar, for the whole world to see :{w
pi_110198813
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Spinnen, nog nooit gedaan en ik ben er bang voor... het is zo intensief dat lukt nooit.

Morgen wokken, heerlijk fantaseren:
Heel veel garnalen en mosselen
Heel veel groente vooral paksoi, ui, tauge
Softijs, vanille roomijs, lange vingers en chocoladefontijn erover en dan weer even vergelijken of de slagroom uit de machine toch minder lekker is als de slagroom uit de metalen spuitbussen.

Legale vreetbui
:D ik vind jou zo leuk he :)
pi_110198816
Kotste al een beetje in m'n mond nu tijdens het typen, maar hardlooptijden, GADVER! :r
pi_110198848
Mensen die gênante foto's van mij van heeeeeeeel lang geleden posten, en mij daarbij taggen, en dat ik het pas na een eeuw zie omdat ik Facebook eigenlijk niet gebruik. }:| :@
pi_110198861
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:23 schreef V1z0R het volgende:
Kotste al een beetje in m'n mond nu tijdens het typen, maar hardlooptijden, GADVER! :r
:D :'( :D
pi_110199023
Mensen die foto's van hun eten posten :r
Ja doei.
pi_110199055
mensen die elke keer eestlijstjes posten. Alsof ze er wat mee opschieten... :O
  woensdag 11 april 2012 @ 20:26:57 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110199060
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
Dan zijn de ergsten.
pi_110199082
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn post, wat doe je. :(
pi_110199094
Ik ben te omslachtig met DrawSomething. Ik tekende net vier Beatles, mét instrumentjes, en een spreekwolkje boven John Lennon, met daarin.. enfin, het woord was 'walrus'. :')
Werkontduiking dus.
En Uniek, het is kiezen: óf chocoladefontein én spinning, óf geen van beiden. ;)
pi_110199277
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef MarMar het volgende:

[..]

Omdat een hardwerkende vader best een normale eengezinswoning mag kunnen bekostigen en omdat een miljonair geen subsidies nodig heeft om een NOG groter huis te kopen, daarom :)
Een andere (wellicht betere!) oplossing zou zijn om de prijzen van huizen weer op een normaal niveau te krijgen en de salarissen van hardwerkende mensen een stuk boven het minimum te tillen.
Ja hoi met risoco spuitelf; miljardairs krijgen geen subsidie (behalve HRA maar zelfs dat weet ik niet zeker) en hogere belastingen extra belasten is het tegenovergestelde van subsidieren ergo dat heeft niets met elkaar te maken.

En als iedereen hetzelfde verdient zijn we gewoon allemaal arm of we krijgen inflatie.
pi_110199356
Lijstjesupdate:

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 06:20 schreef minilot het volgende:
D: Peer/venkel-soep uit de vriezer
Soep bleef in de vriezer. Ik had nog eieren over van Pasen, en iemand begon in CUL ineens over carbonara, dus ik heb net een beetje pasta op. *)
pi_110199408
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
En dan zeiken dat ze af moeten vallen.

VREET DAN GEWOON MINDER :r :r :( :(
Ja doei.
pi_110199436
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En dan zeiken dat ze af moeten vallen.

VREET DAN GEWOON MINDER :r :r :( :(
WANT DAN POST JE OOK MINDER VAN DIEZELFDE FOTO'S OP FACEBOOK :r :r
Ja doei.
pi_110199513
Mensen die altijd wat te zeiken hebben over katten, baby en voerfoto's, facebook, hardlopen en gezond doen en profeterig :') Zijn :r :r :X
  woensdag 11 april 2012 @ 20:35:24 #283
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110199537
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Mensen
pi_110199548
Mensen die facebook hebben of klagen over facebook :{w
pi_110199558
quote:
9s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mensen
Ze zouden verboden moeten worden |:( Autodrop daarentegen :P Ik voorzie een probleem :')
pi_110199561
quote:

Mensen
ok, jij wint *O*
pi_110199577
Mensen die niet aan het ijzer hangen :r :r :r
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:35 schreef Isabeau het volgende:
:D Daar zat ik nu net nog op te reageren :')
Zo'n meisje dat vindt dat de timeline stom is.

Alsof ze ooit d'r FB account gaat opheffen als Facebook het niet terugdraait :')!
Ja doei.
  woensdag 11 april 2012 @ 20:36:07 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110199578
Leven op aarde :r
pi_110199580
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:35 schreef Isabeau het volgende:
En daar zijn we weer terug bij het begin. Ik beken schuld!
pi_110199595
quote:

[..]

Mensen
Mensen die spelfouten corrigeren. :r }:|
pi_110199638
Gezond Slank :r
pi_110199658
Ik krijg Facebook eigenlijk gewoon niet onder de knie omdat ik te lui ben om me erin te verdiepen en daarom ben ik een pietsjetikje jaloers op al die enthousiaste sociaaldoenerige Facebooktypes. }:| :@
pi_110199686
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:48 schreef Jagärtrut het volgende:
:W thuis.

Vrijwel definitief lijstje:

O1: 3 volkorenknackebrod met hagelslag
O2: bakje yoghurt met granola
O3: havermout met bosvruchten
L: restje kipstoofpot met chorizo, op bed van spinazie
T: smoothie van bosvruchten, appel, spinazie, munt en yoghurt
T: 2 snoepjes
D: salade van gegrilde courgette, aubergine, paprika met geitenkaas, misschien karbonaadje erbij. gebakken ei

Ik ben tevreden.
ik heb nog trek. Wat zal ik nog eens eten?
  woensdag 11 april 2012 @ 20:38:03 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110199694
Fontein, fontijn.... chocolade *O*
pi_110199911
Fajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitas *O*
Ja doei.
pi_110199987
Hebben jullie allemaal teveel ontbijtkoek op vandaag ofzo? :')
pi_110200038
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:42 schreef Nallie het volgende:
Ja, met margarine :9
pi_110200052
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:42 schreef Nallie het volgende:
Iets met cyclus synchronisatie. :X :P
pi_110200080
ik stelde een serieuze vraag.. -O-
  woensdag 11 april 2012 @ 20:44:16 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110200084
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
Fajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitas *O*
Eet smakelijk!

"slapen" *O* :% *;
pi_110200108
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 20:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik heb nog trek. Wat zal ik nog eens eten?
Wat yoghurt? Stukje fruit?
Pff of gewoon iets ongezonds waar je zin in hebt :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')