Wel typisch voor dit topic ja! Die andere past meer bij mijquote:
Alles komt altijd op een bepaalde manier weer goedquote:Op woensdag 11 april 2012 13:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ter infomatie: mijn bulghur salade was niet meer goed, ik heb honger ondanks mijn wokmaaltijd als lunch en ik heb geen zin.
Zou het ooit nog goed gaan komen?
Even voor de zekerheid: ik heb niks tegen koffie an sich hoor. In tegendeel! Het is lekker, je wordt er wakker van en zoals Isa al zei: in koffie zitten allerlei zaken waar je lijf iets nuttigs mee kan. Ik ben allerminst anti-koffie. Ik wil er alleen voor mijn gevoel niet zo van afhankelijk zijn op kantoor: ik associeer koffie op mijn werk met wakker zijn en goed presteren en dan zit ik zomaar ineens aan idiote hoeveelheden op een dag, en daar krijg ik dan weer de bibbers van.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:58 schreef Goodbye het volgende:
En verder gaat het me niet om de koffiediscussie, maar de laatste tijd merk ik gewoon dat er bijvoorbeeld een groepje mensen een bepaald initiatief heeft en iemand anders vindt dat dan weer niks en weer iemand anders zweert bij dit en dit en dat mag dan weer niet opgedrongen worden enzovoorts. Kritisch zijn is niet erg, maar we doen het gewoon allemaal op onze eigen manier denk ik zo.
In wonen voornamelijkquote:Op woensdag 11 april 2012 13:24 schreef anna82 het volgende:
Lijstje!
O: twee boterhammen appelstroop
T: banaan
L: pistolet met komkommer, ei, tomaat, flinke unit rauwkostsalade, flesje jus
T: appel
D: zalm met pesto en ham a la Karin, italiaanse salade en opgebakken krieltjes
B: wandelingetje
G: Ik voel me een beetje hmpffff, misschien is dit wel 'niet zo lekker in je vel zitten'.
Nallie, wat ga je met een gekochte hoop stenen doen?
Wat ziet dat er gaaf uit!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik gereden (in de auto, natuurlijk)
Ik overdrijf natuurlijk ook een beetje, alhoewel ik in jouw situatie ook had gekocht. Maar zonder flinke zak (spaar)geld vind ik het risico te hoog, ik blijf niet eeuwig zoveel verdienen als nu. Om me nu aan banden te leggen voor 180.000 pleuro vind ik niets. Als ik al een deel had kunnen aanbetalen en daarmee een hypotheek van zeg, 150.000 nemen, da's al anders.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:16 schreef Nallie het volgende:
[..]
Alles komt altijd op een bepaalde manier weer goed
En ik ben blij met m'n gekochte hoop stenen en m'n ene koffie verkeerd per dag
Ik bedoelde dus te zeggen dat ik de kritiek op jullie probeersel niet snap!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: ik heb niks tegen koffie an sich hoor. In tegendeel! Het is lekker, je wordt er wakker van en zoals Isa al zei: in koffie zitten allerlei zaken waar je lijf iets nuttigs mee kan. Ik ben allerminst anti-koffie. Ik wil er alleen voor mijn gevoel niet zo van afhankelijk zijn op kantoor: ik associeer koffie op mijn werk met wakker zijn en goed presteren en dan zit ik zomaar ineens aan idiote hoeveelheden op een dag, en daar krijg ik dan weer de bibbers van.Dat ligt niet aan koffie, dat ligt aan mij.
Ik wil gewoon van die gewoonte af.
Oooh!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus te zeggen dat ik de kritiek op jullie probeersel niet snap!
Dat is ook zo. En dat weet ik ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:16 schreef Nallie het volgende:
[..]
Alles komt altijd op een bepaalde manier weer goed
En ik ben blij met m'n gekochte hoop stenen en m'n ene koffie verkeerd per dag
Ik las dat Samson het wil afschaffen voor inkomens boven de 56.000 euro per jaar, dan heb ik liever GB'tje in de politiek hiervoor. Al krijg je volgens mij voor tweede huizen sowieso al geen HRA?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook een koopwoning en ben toch voor afschaffing van de HRA. Sowieso voor tweede huizen en/of huizen boven de 5 ton. Het is wel makkelijk hoor, scheelt me enorm in de maandlasten, maar zonder zou ik het nog steeds redden en ik neem aan dat al dat geld ergens anders ook heel erg goed van pas komt (niet voor huursubsidies dan, though).
Mooi, waar is dat?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik gereden (in de auto, natuurlijk)
Boh, ik ben moe. Nog even werken, en dan maar naar huis. M'n lunch was wel lekker!
Dan alleen voor het stuk boven de 56.000 toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik las dat Samson het wil afschaffen voor inkomens boven de 56.000 euro per jaar, dan heb ik liever GB'tje in de politiek hiervoor. Al krijg je volgens mij voor tweede huizen sowieso al geen HRA?
Ik moet ineens denken aan die vriendin die VVD ging stemmen zodra ze een huis kocht en bovenmodaal ging verdienen..
Volgens mij is dat dezelfde weg als die ik postte: de Transsylvanian highway in Roemenie. Gedurende een paar maanden per jaar open.quote:
Ah dat zou ik wel hopen ja, en ja daarom. Ik bedoel, ik begrijp ook wel dat het een flink bedrag is, maar ik ben niet zo van het nivelleren naar inkomen. Anyway, ingewikkelde materie en zulks.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan alleen voor het stuk boven de 56.000 toch?
Zit je trouwens al vrij snel aan volgens mij.
Ik heb absoluut geen politieke ambities, dus maak je geen zorgen!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik las dat Samson het wil afschaffen voor inkomens boven de 56.000 euro per jaar, dan heb ik liever GB'tje in de politiek hiervoor. Al krijg je volgens mij voor tweede huizen sowieso al geen HRA?
Ik moet ineens denken aan die vriendin die VVD ging stemmen zodra ze een huis kocht en bovenmodaal ging verdienen..
Oh, tof!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dezelfde weg als die ik postte: de Transsylvanian highway in Roemenie. Gedurende een paar maanden per jaar open.
Er is ook een topgear aflevering over.
Gewoon 114.000, en dan heb ik meer dan 40m2quote:Op woensdag 11 april 2012 13:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik overdrijf natuurlijk ook een beetje, alhoewel ik in jouw situatie ook had gekocht. Maar zonder flinke zak (spaar)geld vind ik het risico te hoog, ik blijf niet eeuwig zoveel verdienen als nu. Om me nu aan banden te leggen voor 180.000 pleuro vind ik niets. Als ik al een deel had kunnen aanbetalen en daarmee een hypotheek van zeg, 150.000 nemen, da's al anders.
Oh noes, ik ben mijn scherpte kwijt.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
In wonen voornamelijk
Sporten helpt misschien wel?!
nee, de bernardpass in Zwitserland. Geen eigen foto, trouwens!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dezelfde weg als die ik postte: de Transsylvanian highway in Roemenie. Gedurende een paar maanden per jaar open.
Er is ook een topgear aflevering over.
Ik heb ook al paar dagen low energy. Maar das grotendeels mentaal gok ikquote:Op woensdag 11 april 2012 13:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh noes, ik ben mijn scherpte kwijt.
Ja misschien helpt sporten, maar ik ben zo low in energy... Ik type zelfs langzamer dan normaal! momenteel voel ik me een ongezonde geest in een ongezond lichaam. Hmpf dus![]()
G(emoedstoestand)
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:42 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb ook al paar dagen low energy. Maar das grotendeels mentaal gok ikboksen gister ging wel lekker!
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:48 schreef Jagärtrut het volgende:
yihaa!
Beurs gekregen om in de zomer 4 weken naar Ann Arbour in Michigan te gaan om een cursus te volgen!![]()
![]()
![]()
Nice!!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:48 schreef Jagärtrut het volgende:
yihaa!
Beurs gekregen om in de zomer 4 weken naar Ann Arbour in Michigan te gaan om een cursus te volgen!![]()
![]()
![]()
Super!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:48 schreef Jagärtrut het volgende:
yihaa!
![]()
![]()
Wat cool!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:48 schreef Jagärtrut het volgende:
yihaa!
![]()
![]()
Heb je geen hooikoorts?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh noes, ik ben mijn scherpte kwijt.
Ja misschien helpt sporten, maar ik ben zo low in energy... Ik type zelfs langzamer dan normaal! momenteel voel ik me een ongezonde geest in een ongezond lichaam. Hmpf dus![]()
G(emoedstoestand)
Hmmmm, ik ben wel zwaar verkouden... Maar van oudsher doe ik niet aan hooikoortsquote:Op woensdag 11 april 2012 13:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je geen hooikoorts?
Ik heb dat namelijk ook altijd in het voorjaar en ben daarbij dan verschrikkelijk benauwd en daar word je ontzettend moe van.
Totdat ik mijn hooikoorts pilletjes ga slikken en na 2 extreem brakke dagen, weer gewoon fit ben.
4 weken zal ik worden platgegooid met statistiek. Het zullen heftige 4 weken worden, maar wel erg tof. Ik kijk er naar uit. Nu heel veel regelen!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef minilot het volgende:
Wij mopperen niet over de huurverhoging. We wonen in een flatje, maar kunnen in theorie wel wat duurder gaan wonen, afgezien van het feit dat we momenteel nog wat stevige historische schulden aan het afbetalen zijn. Maar dat goedkope huisjes zoveel mogelijk worden toebedeeld aan wie een laag inkomen heeft vind ik in elk geval zo gek niet.
[..]
Wat cool!Wat voor cursus?
Jaaaa dat wil ik!! Maar nu geen tijd. Nog maar twee dagen en dan is het alweer weekend. Ik hoop heel erg dat ik mijn meetings met het directielid dat als hobby het neersabelen van consultants heeft doorkom zonder in huilen uit te barstenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:59 schreef Perruche het volgende:
Ocherm anna! Dagje vrij nemen en helemaal niets doen? Ik heb maandag helemaal niets gedaan (maar dan ook echt niets)... en dat heeft me echt goed gedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:11 schreef _aurum_ het volgende:
o haiz!
Ik had zo'n last van mijn hooikoorts was vergeten meds in te nemen en dan krijg ik altijd last van een loopneusDus ik heb vannacht ontzettend liggen snurken, zo erg dat mijn lief er wakker van werd
![]()
![]()
![]()
Lijstje voor vandaag:
O: smoothie met nootjes
T: rijstwafels met hummus
L: rijst, kalkoen, broccoli en sambal
T: kwark en bessen
T: broccoli en doperwtjessoep met geitenkaas
S: fitness+cardio
D: biefstuk en paprika
T: kwark
heb je nou al ontslag genomen enzo? Hoe reageerden ze? En wanneer begin je aan je nieuwe avontuur?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Discussie!
Ben knetterchagrijnig van de gebroken nacht en collega's zijn irritant.
Heb nog nooit sociaal gehuurd, ben voor verhoging van sociale huurprijzen voor hoge inkomens en voor een plafond op hra, obv aankoopwaarde lijkt me een mooi plan.
tof!!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:48 schreef Jagärtrut het volgende:
yihaa!
![]()
![]()
Ik denk dat die maand Thailand op het koudste deel van het jaar wel wat geholpen heeft!!quote:Op woensdag 11 april 2012 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu mental image van co die maandenlang in het duister in dekens gewikkeld met alleen de iPad aan op de bank heeft gezeten.
mjaah, ik faalquote:Op woensdag 11 april 2012 14:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dacht gister nog, even vragen hoe Aurum en de low-carb-achtig nu ging en of er al resultaat was.
Dus?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |