Ik vind jouw plaatjes toch altijd zo mooiquote:Op woensdag 11 april 2012 20:35 schreef AmyGrace het volgende:
Catrice Caught on the Red Carpet (donkerder irl) en Essence Copper'ize Me!![]()
[ afbeelding ]
zonder matte topcoat
[ afbeelding ]
Ik heb beide nagellakjes gekocht nadat ik je blogpost hierover zag. Ik ga het nadoen.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:35 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
zonder matte topcoat
[ afbeelding ]
Ik heb een fijne cuticle remover van Trind liggen (te koop bij oa Etos). Essence heeft geloof ik wat nieuwe producten om nagelriemen te verzorgen, waaronder 2 verschillende cuticle removers. Ik heb geen idee of het wat is, maar zoveel kost het niet, dus dat zou je ook kunnen proberen!quote:Op woensdag 11 april 2012 23:31 schreef deadly_kiss het volgende:
In welke winkel (dus niet online) kan ik een goede cuticle remover kopen?
Heb afgelopen winter mijn teennagels een beetje zegmaargerustheelerg verwaarloosd op het randjes vijlen na :p
Ok, thnx voor de tip!quote:Op woensdag 11 april 2012 23:21 schreef AmyGrace het volgende:
Thanks ladies!
![]()
@Mrs.Salvatore, ik heb intussen wel aardig wat training in nagellak aanbrengen gehad jaVoor een hele strakke lijn gebruik ik een schuin afgesneden plat kwastje en een beetje nagellakremover met aceton. Even langs de nagellakrand halen en alle uitschietertjes verdwijnen als sneeuw voor de zon!
Ikzelf heb ook alle spullen van Trind. Ook mijn base en topcoat zijn van Trind, evenals mijn nagelolie. Ik merk dat die van Etos zelf een stuk vetter is dan die van Trind. (Heb ook Etos gekocht, voor als ik nailart bij vriendinnetjes ga doen). Ook de topcoat van Kruidvat vind ik zelf een stuk minder prettig, het lijkt net alsof de topcoat de nailart nog een beetje mee trekt ook al is het al super lang opgedroogd. Als ik de topcoat van Trind over de nailart heen doe heb ik er geen last van.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:43 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik heb een fijne cuticle remover van Trind liggen (te koop bij oa Etos). Essence heeft geloof ik wat nieuwe producten om nagelriemen te verzorgen, waaronder 2 verschillende cuticle removers. Ik heb geen idee of het wat is, maar zoveel kost het niet, dus dat zou je ook kunnen proberen!
Moooi!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:35 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
zonder matte topcoat
[ afbeelding ]
Schattig gedaan hoor ^^ Heb je wit onder het groen gebruikt?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist gemaakt![]()
Catrice - Luminous Red
China Glaze - Kiwi Cool Ada
H&M - Summer Sunrise
Oe daar moet ik toch nog zijn.. lakje halen voor mijn petekind. Gelijk maar eens kijken..quote:Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef Sokkepok het volgende:
[ afbeelding ]
Oeeh! Dat wordt weer inslaan.
Edit: Voor de dames die het niet herkennen, bij de Kruidvat dus.
Bijvoorbeeld bij de Kruidvat, Essence heeft een hele serie met mooie kleuren stripers.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Oe daar moet ik toch nog zijn.. lakje halen voor mijn petekind. Gelijk maar eens kijken..
Dames andere vraag, die stripers, waar halen we die??
(mijn nagels zijn op dit moment bar en boos, eerst maar weer sterker worden voor ik weer begin te lakken, dus nog even geen pics)
Gelijk ook daar maar naar kijken...quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:02 schreef Miss_V het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld bij de Kruidvat, Essence heeft een hele serie met mooie kleuren stripers.
En soms haal ik ze ook bij de Chineese allerlei troep winkeltjes. Daar vind je ook dottingtools, nagelwieltjes en handige kwastjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
Oehhh nice! Alleen heb ik bijna elke kleur al :/ heb 118 lakjes nu, haha!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef Sokkepok het volgende:
[ afbeelding ]
Oeeh! Dat wordt weer inslaan.
Edit: Voor de dames die het niet herkennen, bij de Kruidvat dus.
Ik heb inderdaad wit eronder gebruikt, zodat het groen er nog extra uit knaltquote:Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef Sokkepok het volgende:
@RenRen, geen nieuwe plaatjes in OP?
[..]
Moooi!
[..]
Schattig gedaan hoor ^^ Heb je wit onder het groen gebruikt?
Dat is zeker netjes!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:44 schreef ChantalQT het volgende:
Jahoor, heb ik natuurlijk gisteravond allemaal lakjes gekocht bij de Kruidvat..
Net gebeld en ik mag met de bon komen en dan verrekenen ze het. Toch netjes!
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:13 schreef Mss het volgende:
De plaatjes in de OP zijn uit #233 toch? Misschien leuk om daar nieuwe in te zetten?
Jonge, had ik toch geen tijd voorquote:Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef Sokkepok het volgende:
@RenRen, geen nieuwe plaatjes in OP?
[..]
Moooi!
[..]
Schattig gedaan hoor ^^ Heb je wit onder het groen gebruikt?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:24 schreef Miss_V het volgende:
Oeh hoe moet ik dit nu uitleggen. Van die soort van Knakenzaakjes. Waar ze van huishoud artikelen tot en met gereedschap en kleding verkopen? Zegt dat je wat?ik zal eens rondkijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks!!zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Nou zeg dat wel! Goeie service hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:44 schreef ChantalQT het volgende:
Jahoor, heb ik natuurlijk gisteravond allemaal lakjes gekocht bij de Kruidvat..
Net gebeld en ik mag met de bon komen en dan verrekenen ze het. Toch netjes!
Wat leuk!quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had zin in iets zoets
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |