vr 08 jun 2012, 10:38quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik ook niet terug kijken nee , Rene van der Gijp lag gewoon in een deuk om haar
hele zogenaamde interview prestaties...
Johan Derksen en Carlo Boszhard gaan in VI Oranje los op Yolanthe
Johan Derksen en Carlo Boszhard hadden naar aanleiding van de meest recente uitzending van Yolanthe op 3 nogal wat kritiek op de vrouw van Wesley Sneijder.
Yolanthe was in haar talkshow op bezoek bij Charlotte-Sophie Heitinga, de vrouw van Johnny en de mannen van VI raakten niet uitgesproken over de ontbrekende presentatietalenten van Yolanthe.
Diepgang
Volgens Derksen heeft Yolanthe nog nooit een vraag met enige diepgang aan haar gasten gesteld. Boszhard was het roerend met hem eens. Volgens hem moet Yolanthe haar eigen programma's eens terugkijken. „Dat heb ik haar ook verteld. Wesley traint elke dag, dat zou zij ook moeten doen. Ze moet nog veel leren.”
Limousine
Derksen haalde vervolgens herinneringen op aan de keer dat ze hem thuis kwam interviewen. Volgens de voetbaljournalist reed Yolanthe niet mee met de camera- en geluidsman, maar kwam ze aan in een limousine met chauffeur: „Die heeft twee uur met draaiende motor voor de deur gestaan."
Op scherp
Derksen vertelde ook nog dat Yolanthe tijdens het interview met hem moest huilen, toen de kritiek op haar ter sprake kwam. Maar volgens de heren dient al dit commentaar op Yolanthe een goed doel, ze hebben er alles voor over om Wesley Sneijder op scherp te zetten.
Dat is idd een beetje jammer... al is het misschien luchtiger bedoeld dan het er staat...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook leuk voor zijn ex om te horen dat Wessie al vanaf zijn 17e op dr geilde en toen maar met zijn ex is getrouwd.
ik heb het uit verveling maar even terug gekeken, ik kreeg toch echt plaatsvervangende schaamtequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen is ook 'schat' bij Yo, ik denk dat ik daar nog het meest jeuk van krijg
En je ziet tijdens de interviews elke keer die grote nerveuze ogen...
Verder denk ik dat ze wel erg lief is
Daar staan ze in hun lege, asociale en egoïstische wereldje niet bij stil.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook leuk voor zijn ex om te horen dat Wessie al vanaf zijn 17e op dr geilde en toen maar met zijn ex is getrouwd.
Als ik zijn ex was gaf ik hem een knietje, de volgende keer dat 'ie z'n kind kwam halen/brengen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Raar zeg dat je je eigen vent gaat interviewen. Wat een zelfverheerlijking. Ook leuk voor zijn ex om te horen dat Wessie al vanaf zijn 17e op dr geilde en toen maar met zijn ex is getrouwd.
Ik snap ook niet echt dat ze dit soort dingen allemaal in interviews zeggen, alsof dat jochie later niet dit soort dingen gaat lezen over z'n moederquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ik zijn ex was gaf ik hem een knietje, de volgende keer dat 'ie z'n kind kwam halen/brengen.
In een normale situatie heb je nog te maken met een relatief objectieve interviewer, die dat soort dingen misschien net even wat minder scherp neerzet, maar als ze Yolanthe Wesley laten interviewen, dan kunnen ze in het volgende nummer misschien een "Yolanthe interviewt Yolanthe" plaatsen... dat wordt waarschijnlijk net zo kritisch.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt dat ze dit soort dingen allemaal in interviews zeggen, alsof dat jochie later niet dit soort dingen gaat lezen over z'n moeder
Hoeft niet perse hoor. Er zijn ook andere geldpotjes bij de omroepen, die wij niet betalen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef SEMTEX het volgende:
Want dat betekent dat wij nog steeds voor die bagger en het voorrijden van die limo dokken.
Geen zorgen hoor, in Malibu kwam ze met een huur-Chevrolet aanrijden.... als je het zag op die locatie zou je denken dat het de schoonmaakster was die kwam werken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef SEMTEX het volgende:
Is ze nou nog steeds op de publieke omroep trouwens? Want dat betekent dat wij nog steeds voor die bagger en het voorrijden van die limo dokken.
Ja het is altijd erg druk voor de ochtendquote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:38 schreef Leandra het volgende:
Ha, in had net weggezapt van NL3 naar BabyTV
Het was mij een beetje te upbeat voor de vroege morgen.
Maar Monique doet dat programma leuk.
Waarom doe je zoiets uberhaupt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor, in Malibu kwam ze met een huur-Chevrolet aanrijden.... als je het zag op die locatie zou je denken dat het de schoonmaakster was die kwam werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |