abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:06:52 #201
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_112604742
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:15 schreef sherezade het volgende:

[..]

Als ik haar was zou ik ook niet terug kijken nee , Rene van der Gijp lag gewoon in een deuk om haar
hele zogenaamde interview prestaties...

Johan Derksen en Carlo Boszhard gaan in VI Oranje los op Yolanthe

Johan Derksen en Carlo Boszhard hadden naar aanleiding van de meest recente uitzending van Yolanthe op 3 nogal wat kritiek op de vrouw van Wesley Sneijder.

Yolanthe was in haar talkshow op bezoek bij Charlotte-Sophie Heitinga, de vrouw van Johnny en de mannen van VI raakten niet uitgesproken over de ontbrekende presentatietalenten van Yolanthe.

Diepgang
Volgens Derksen heeft Yolanthe nog nooit een vraag met enige diepgang aan haar gasten gesteld. Boszhard was het roerend met hem eens. Volgens hem moet Yolanthe haar eigen programma's eens terugkijken. „Dat heb ik haar ook verteld. Wesley traint elke dag, dat zou zij ook moeten doen. Ze moet nog veel leren.”

Limousine
Derksen haalde vervolgens herinneringen op aan de keer dat ze hem thuis kwam interviewen. Volgens de voetbaljournalist reed Yolanthe niet mee met de camera- en geluidsman, maar kwam ze aan in een limousine met chauffeur: „Die heeft twee uur met draaiende motor voor de deur gestaan."

Op scherp
Derksen vertelde ook nog dat Yolanthe tijdens het interview met hem moest huilen, toen de kritiek op haar ter sprake kwam. Maar volgens de heren dient al dit commentaar op Yolanthe een goed doel, ze hebben er alles voor over om Wesley Sneijder op scherp te zetten.
vr 08 jun 2012, 10:38
Yolanthe Sneijder Cabau afgekraakt in VI Oranje
van onze redactie
AMSTERDAM - Voetbalvrouw Yolanthe Sneijder Cabau en haar show werden donderdagavond
in VI Oranje met de grond gelijk gemaakt.

René van der Gijp, Carlo Boszhard en Johan Derksen hebben hebben weinig positiefs
te zeggen over Yo's programma Yolanthe op 3.
Yolanthe's interview met Charlotte-Sophie Heitinga, waarin de voor- en nadelen van het leven als
voetbalvrouw besproken werden, was volgens René tenenkrommend. "Dit gaat dus echt helemaal nergens over.
" Carlo noemt het gesprek tussen de twee dames "ongelooflijk", maar dan op een negatieve manier.
Johan, die ooit dor Yolanthe werd geïnterviewd, blikt terug op zijn ontmoeting met haar.
"Dan komt er een soort diva die simpele vragen stelt, want inhoudelijk stelt het niets voor.
Ze ziet er prachtig uit, maar het is allemaal gebakken lucht."

http://www.telegraaf.nl/p(...)_in_VI_Oranje__.html

pi_112604838
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:

Ook leuk voor zijn ex om te horen dat Wessie al vanaf zijn 17e op dr geilde en toen maar met zijn ex is getrouwd.
Dat is idd een beetje jammer... al is het misschien luchtiger bedoeld dan het er staat...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_112605346
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen is ook 'schat' bij Yo, ik denk dat ik daar nog het meest jeuk van krijg :D
En je ziet tijdens de interviews elke keer die grote nerveuze ogen...
Verder denk ik dat ze wel erg lief is :)
ik heb het uit verveling maar even terug gekeken, ik kreeg toch echt plaatsvervangende schaamte
tijdens het intverview met jolanda Foster op het moment dat Mrs foster maar ff het voortouw nam en zelf het interview ging leiden ,en even later Yo naar een muur met canvas schilderijen aan het kijken was als een kind die voor een etalage van een snoep winkel , tjongetjonge jonge
  † In Memoriam † vrijdag 8 juni 2012 @ 21:16:38 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_112634024
quote:
Ook leuk voor zijn ex om te horen dat Wessie al vanaf zijn 17e op dr geilde en toen maar met zijn ex is getrouwd.
Daar staan ze in hun lege, asociale en egoïstische wereldje niet bij stil.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:24:50 #205
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_112634451
Zijn ex gaat toch met :') Badr Hari :') ? Dat lijkt mij geen echt bijster slimme meid...
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:44:18 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112635400
Yolanthe en Yolanda Foster heb ik ook net even gekeken.... komt Yolanthe voor wie het niet groot of duur genoeg kan zijn in een afgetrapte huur-Chevrolet aanrijden _O-
Echt, niemand in de buurt van Hollywood neemt je serieus als je daar in rondrijdt, en helemaal niet als je een voetbalvrouw claimt te zijn.

Maar het het grappigste was eigenlijk haar verbazing over kennelijk zoveel meer rijkdom dan ze gewend is... de helicopter op de boot en meer van dat soort momenten. Ik had soms het gevoel dat ik naar een slanke Dawn French zat te kijken die speelt dat ze een nitwit interviewster van de sterren is.
Als Yolanthe zichzelf niet zo serieus zou nemen dan zou het bijna comedy zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † vrijdag 8 juni 2012 @ 21:47:51 #207
43556 miss_dynastie
pi_112635611
quote:

[..]

Raar zeg dat je je eigen vent gaat interviewen. Wat een zelfverheerlijking. Ook leuk voor zijn ex om te horen dat Wessie al vanaf zijn 17e op dr geilde en toen maar met zijn ex is getrouwd.
Als ik zijn ex was gaf ik hem een knietje, de volgende keer dat 'ie z'n kind kwam halen/brengen.
pi_112635726
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als ik zijn ex was gaf ik hem een knietje, de volgende keer dat 'ie z'n kind kwam halen/brengen.
Ik snap ook niet echt dat ze dit soort dingen allemaal in interviews zeggen, alsof dat jochie later niet dit soort dingen gaat lezen over z'n moeder -O-
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:02:03 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112636505
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik snap ook niet echt dat ze dit soort dingen allemaal in interviews zeggen, alsof dat jochie later niet dit soort dingen gaat lezen over z'n moeder -O-
In een normale situatie heb je nog te maken met een relatief objectieve interviewer, die dat soort dingen misschien net even wat minder scherp neerzet, maar als ze Yolanthe Wesley laten interviewen, dan kunnen ze in het volgende nummer misschien een "Yolanthe interviewt Yolanthe" plaatsen... dat wordt waarschijnlijk net zo kritisch.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:23:06 #210
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_112637785
Is ze nou nog steeds op de publieke omroep trouwens? Want dat betekent dat wij nog steeds voor die bagger en het voorrijden van die limo dokken.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_112637940
Ze zal nog wel een tijdje blijven, als ze een contract heeft slijten ze haar het liefst aan zoveel mogelijk programma's :')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:28:59 #212
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_112638261
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef SEMTEX het volgende:
Want dat betekent dat wij nog steeds voor die bagger en het voorrijden van die limo dokken.
Hoeft niet perse hoor. Er zijn ook andere geldpotjes bij de omroepen, die wij niet betalen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † vrijdag 8 juni 2012 @ 22:55:49 #213
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_112639840
Welke dan? De STER-reclame? Die betalen wij ook hoor. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 23:14:16 #214
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_112640750
Wel eens van een omroepvereniging gehoord? Je weet wel, waar mensen vrijwillig lid van worden in ruil voor bijvoorbeeld een televisie-gids ofzo.

Zomaar een hit op Google:
http://www.trosjaarverslag.nl/index.php?id=212
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 8 juni 2012 @ 23:28:11 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112641528
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef SEMTEX het volgende:
Is ze nou nog steeds op de publieke omroep trouwens? Want dat betekent dat wij nog steeds voor die bagger en het voorrijden van die limo dokken.
Geen zorgen hoor, in Malibu kwam ze met een huur-Chevrolet aanrijden.... als je het zag op die locatie zou je denken dat het de schoonmaakster was die kwam werken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 8 juni 2012 @ 23:55:15 #216
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_112642907
Johan Derksen over Yolanthe zojuist in VIoranje: Een meisje met te grote ambities voor haar talent.
Daar slaat hij, imho, de spijker mee op zijn kop.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_112649132
Ik zit nu een kinderprogramma te kijken met Monique Smit, apart dat haar interviews beter zijn dan die van Yo :D
  zaterdag 9 juni 2012 @ 08:38:58 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112649159
Ha, in had net weggezapt van NL3 naar BabyTV :D
Het was mij een beetje te upbeat voor de vroege morgen.

Maar Monique doet dat programma leuk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112649180
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 08:38 schreef Leandra het volgende:
Ha, in had net weggezapt van NL3 naar BabyTV :D
Het was mij een beetje te upbeat voor de vroege morgen.

Maar Monique doet dat programma leuk.
Ja het is altijd erg druk voor de ochtend :D Ik mis Zappelin altijd op zaterdag :)

En Monique doet het echt aardig, de vragen lopen tenminste goed, en door, itt die van Yo.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:12:28 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_112652718
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 23:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen zorgen hoor, in Malibu kwam ze met een huur-Chevrolet aanrijden.... als je het zag op die locatie zou je denken dat het de schoonmaakster was die kwam werken.
Waarom doe je zoiets uberhaupt? :') Wat is de toegevoegde waarde :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2012 @ 12:25:08 #221
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_112653053
'Gewoon' willen doen? Bewust uitstralen dat je heus niet heel erg boven het klootjesvolk staat?

René Froger heeft dat ook. En óók bij hem is het sneu omdat hij 'Mister Klootjesvolk' himself is. Inclusief eigen Anita.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:57:07 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112654044
Ehm nee, ik denk niet dat Yolanthe en Wesley daar normaal in zo'n gebakje rijden, al was het alleen al omdat hun eigen peer daar ze dan niet meer serieus neemt.
Qua "gewoon willen doen" was het op het niveau van Froger in een afgetrapte Astra.... voor dat programma waarin ze even lieten zien dat je op bijstand ook nog wel leuk kon leven (voor een maandje :')).

Daarbij was het bij Yolanda Foster gewoon lachwekkend... iedereen die zich een beetje heeft voorbereid voor zo'n interview weet dat ze zelfs naar Amerikaanse maatstaven behoorlijk rijk zijn, en dan ben je niet meer verbaasd over een jacht met helicopter.
Al even afgezien van het feit dat Yolanthe tussen dat volk vakantie viert aan de Middellandse zee, en ze dus gewoon gewend is aan zulke rijkdom.
Haar verbazing kwam meer over als jaloers dan als werkelijke verbazing... wellicht was ze verbaasd dat Wesley zich dat kennelijk met zijn miljoeneninkomen niet kan permitteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:02:59 #223
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_112654216
Golddigger :P
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:06:00 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112654301
Mwah, ik geloof best dat je meer beroemde mensen tegenkomt als je af en toe met je kop op TV komt, en ze begon natuurlijk bij ONM, dus zo heel vreemd is het niet dat ze toevallig een zanger en een voetballer aan de haak geslagen heeft, die kans was een stuk kleiner geweest als ze bij Slager Korrel achter de toonbank stond.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112654403
Yo is verkozen als lekkerste voetbalchick van het EK. Wat mij betreft is Sylvie zo veel mooier! Die heeft namelijk des te meer van hetgeen wat mij Yo te kort komt: uitstraling!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')