abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112301591
Ik hou helemaal niet van voetbal, wesley sneijder of ajax maar dit vond ik wel een leuke documentaire/programma. leuk dat zo een klein jochie zo ver is gekomen.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2012 @ 14:10:03 #177
43556 miss_dynastie
pi_112344085
Deze al gezien?

:')
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 juni 2012 @ 14:14:10 #178
163650 Greys
pi_112344215
Het is echt een tic aan het worden he, die lipjes :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_112346039
Ik ben echt geneigd te gaan twittertweepen, met de vraag of het een bepaalde betekenis heeft, of dat ze het ergens vandaan heeft :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_112428181
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt geneigd te gaan twittertweepen, met de vraag of het een bepaalde betekenis heeft, of dat ze het ergens vandaan heeft :D
Madonna had ook zo'n tik in de 80's ,
pi_112431161
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is toch gewoon de welbekende duckface?

http://knowyourmeme.com/memes/duck-face
pi_112431408
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:01 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oei, das gênant...
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2012 @ 19:03:02 #183
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_112436145
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef alors het volgende:
Yolanthe is teveel een vriendin die de gasten maar een beetje oppervlakkig voorstelt en bewondert dan iemand die echt wat wil weten en doorvraagt.
Dát heeft ze dan weer wél goed geleerd van de grote meester, Prof. Dr. Ir. Niehe.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_112437853
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:01 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Misschien was ze vroegah ook wel een CU2-meisje :+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 juni 2012 @ 22:18:46 #185
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_112449777
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 07:31 schreef Cee het volgende:

[..]

Ze lieten 'm zien als 8-jarig jochie, met een klein prijzenkastje met wat voetbalbekers. Jaren later, volgens mij ergens begin jaren '00, bezochten ze 'm weer, liet hij weer zijn prijzenkast zien. Was aardig gevuld met allerlei schalen, bekers etc. Volgende shot was van de prijzen'kast' (het was meer een schouw) bij Wesley thuis anno 2012. Met tussen de bekers evenzoveel foto's van Yo neergezet. :P
Hahaaa dat van die foto's viel mij ook op :D
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_112591887
so hey word Yo weer ff de grond ingetrapt bij vi Oranje over haar interview kunsten _O-
  vrijdag 8 juni 2012 @ 04:02:53 #187
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_112599251
Maakt niet uit. Ze kijkt haar eigen programma's al niet eens terug en dat zou ze wèl moeten doen vlgs Carlo Boszhard, zodat ze ervan kan leren, laat staan VI Oranje.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_112599258
Wat is deze?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 07:57:13 #189
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_112599994
Ik heb vandeweek een stukje gezien. Ik vraag me af wat ze met haar bekkie heeft gedaan, ze heeft er aan gesleuteld. Ik heb een vermoeden dat ze facings over haar voortanden heeft laten zetten vanwege het tandvlees.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_112600183
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 04:02 schreef Smikke het volgende:
Maakt niet uit. Ze kijkt haar eigen programma's al niet eens terug en dat zou ze wèl moeten doen vlgs Carlo Boszhard, zodat ze ervan kan leren, laat staan VI Oranje.
Als ik haar was zou ik ook niet terug kijken nee , Rene van der Gijp lag gewoon in een deuk om haar
hele zogenaamde interview prestaties...

Johan Derksen en Carlo Boszhard gaan in VI Oranje los op Yolanthe

Johan Derksen en Carlo Boszhard hadden naar aanleiding van de meest recente uitzending van Yolanthe op 3 nogal wat kritiek op de vrouw van Wesley Sneijder.

Yolanthe was in haar talkshow op bezoek bij Charlotte-Sophie Heitinga, de vrouw van Johnny en de mannen van VI raakten niet uitgesproken over de ontbrekende presentatietalenten van Yolanthe.

Diepgang
Volgens Derksen heeft Yolanthe nog nooit een vraag met enige diepgang aan haar gasten gesteld. Boszhard was het roerend met hem eens. Volgens hem moet Yolanthe haar eigen programma's eens terugkijken. „Dat heb ik haar ook verteld. Wesley traint elke dag, dat zou zij ook moeten doen. Ze moet nog veel leren.”

Limousine
Derksen haalde vervolgens herinneringen op aan de keer dat ze hem thuis kwam interviewen. Volgens de voetbaljournalist reed Yolanthe niet mee met de camera- en geluidsman, maar kwam ze aan in een limousine met chauffeur: „Die heeft twee uur met draaiende motor voor de deur gestaan."

Op scherp
Derksen vertelde ook nog dat Yolanthe tijdens het interview met hem moest huilen, toen de kritiek op haar ter sprake kwam. Maar volgens de heren dient al dit commentaar op Yolanthe een goed doel, ze hebben er alles voor over om Wesley Sneijder op scherp te zetten.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:29:36 #192
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_112601565
Het is toch treurig dat ze iemand die totaal niet kan interviewen een dergelijk programma geven. Hoevel pogingen willen ze nou nog doen? Wel vreemd trouwens dat Johan Derksen eerst aangeeft goede vriendjes te zijn met Yolanthe en haar nu weer basht.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_112601969
ik denk dat hij haar als persoon wel een aardige meid vindt maar zoals hij al zei het ontbreekt haar aan talent en cappaciteiten
pi_112602578
Zal toch wel slikken geweest zijn voor dr, want via twitter was het Maar al te gezellig tussen jo en yo.

Johan VI Derksen
Zit weer @YolantheCabau op 3 te kijken. Toch knap hoe ze interviews met al die jongens van het Nederlands elftal weet te scoren #ohjawell

Yolanthe Cabau
@JohanDerksen_VI Dank je wel schat! Mooi compliment!! En nu het EK winnen!! :) yaaaay! :) haha x
Dat zou jij wel willen weten.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:12:48 #195
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_112602742
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:08 schreef Roguee het volgende:
Zal toch wel slikken geweest zijn voor dr, want via twitter was het Maar al te gezellig tussen jo en yo.

Johan VI Derksen
Zit weer @YolantheCabau op 3 te kijken. Toch knap hoe ze interviews met al die jongens van het Nederlands elftal weet te scoren #ohjawell

Yolanthe Cabau
@JohanDerksen_VI Dank je wel schat! Mooi compliment!! En nu het EK winnen!! :) yaaaay! :) haha x
derksen heeft helemaal geen twitter, ze heeft een compliment te pakken van een nepper :')
pi_112602756
Iedereen is ook 'schat' bij Yo, ik denk dat ik daar nog het meest jeuk van krijg :D
En je ziet tijdens de interviews elke keer die grote nerveuze ogen...
Verder denk ik dat ze wel erg lief is :)
pi_112602766
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:12 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

derksen heeft helemaal geen twitter, ze heeft een compliment te pakken van een nepper :')
_O-
Misschien speelt ze het spelletje wel mee?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:34:27 #198
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_112603498
quote:
Wesley wil elftal met Yolanthe

AMSTERDAM - Wesley Sneijder kan niet wachten om met zijn vrouw Yolanthe een gezin te stichten.

"Als ik naar mijn privéleven kijk, is het mijn allergrootste droom om heel veel kinderen met jou te krijgen", zegt de voetballer als Yolanthe hem interviewt voor het magazine Vrouw. "Het liefst een heel voetbalelftal."

Sneijder onthult dat hij Yolanthe al als zijn droomvrouw zag, toen hij 17 jaar was. "Toen ik je voor het eerst op televisie zag in de soap Onderweg naar Morgen. Ik vond je zo mooi! Maar je was pas 17 en ik ook", zegt de 27-jarige Sneijder, die een zoon heeft uit zijn huwelijk met Ramona Streekstra. "Jij was toen mijn droomvrouw."

Jaloers

De voetballer geeft toe dat hij het moeilijk heeft als Yolanthe een intieme scène moet spelen met mannelijke collega. "Eerlijk is eerlijk, ik kan nog steeds jaloers zijn als jij bijvoorbeeld voor je werk een liefdescène moet spelen met een andere man. Ook al ben ik nog zo trots op je, je blijft natuurlijk wel mijn vrouw!"

Ook bekent Wesley dat hij de afgelopen twee jaar veel relaxter is geworden. "Vooral sinds we getrouwd zijn. Vanaf die dag wist ik immers zeker dat je voor altijd van mij was."
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:50:00 #199
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_112604060
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:34 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Raar zeg dat je je eigen vent gaat interviewen. Wat een zelfverheerlijking. Ook leuk voor zijn ex om te horen dat Wessie al vanaf zijn 17e op dr geilde en toen maar met zijn ex is getrouwd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:52:37 #200
123170 alors
zlata1234
pi_112604162
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Raar zeg dat je je eigen vent gaat interviewen. Wat een zelfverheerlijking. Ook leuk voor zijn ex om te horen dat Wessie al vanaf zijn 17e op dr geilde en toen maar met zijn ex is getrouwd.
Exact mijn gedachte :D
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')