Ja kritiekloos, maar wel meer infoquote:Op maandag 11 juni 2012 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik juist totaal niet. Zo krijg je een kritiekloos wauwelverhaaltje. Zeker met deze twee nitwitjes.
Dat Wes vreemd is gegaan vind ik toch wel nieuws. Of heb ik onder een steen gezeten weer 'es?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
Wat ben jij voor nieuws te weten gekomen, dan?
Eh, alles, behalve het fappen op Yoquote:Op maandag 11 juni 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
Ook datquote:Op maandag 11 juni 2012 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat Wes vreemd is gegaan vind ik toch wel nieuws. Of heb ik onder een steen gezeten weer 'es?
Dat Ramona verloofd is met ene Jeffrey, eindelijk uitsluitsel over die vermeende relatie met Badr Hari.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
Wat een ontzettend klef kutverhaal heequote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef Mylene het volgende:
De rest uit Vrouw Magazine.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt? Voor een jonge knul, een voetbalvedette? Open deur in mijn boek.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat Wes vreemd is gegaan vind ik toch wel nieuws. Of heb ik onder een steen gezeten weer 'es?
Zou me niet eens verbazen als het met Yolanthe was....quote:Op maandag 11 juni 2012 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte...quote:Op maandag 11 juni 2012 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen als het met Yolanthe was....
Het zou me eerder verbazen wanneer dat niet zo zou zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Natuurlijk kwebbelt hij over het al fappenop Yo sinds ONM
Hij gaat natuurlijk niet vertellen dat hij liever naar de tetten van Sylvie gluurde in Costa
Das dan wel lekker voor t blok zetten als ze m zo'n vraag in dat interview stelt...gevalletje lief doen over zn ex, maar toch nog even een trapje nageven zeg maar...quote:Op maandag 11 juni 2012 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou ze zo geraffineerd zijn? Ze lijkt me daar veel te stom voor eigenlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Das dan wel lekker voor t blok zetten als ze m zo'n vraag in dat interview stelt...gevalletje lief doen over zn ex, maar toch nog even een trapje nageven zeg maar...
Ook tijdens zijn relatie met Yo?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef Vivi het volgende:
Ik heb van iemand die het kan weten gehoord dat Wes al een paar keer vreemd is gegaan. Maar ik wil het niet geloven.
Mwoa, dat denk ik niet eigenlijk. Ik zie haar al heel blij zitten boven haar schrijfblokje, 'goeie vraag joh!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien is het een vraag die ze moest stellen, wie weet kan ze niet alle vragen zelf bepalen?
Dat kan ik me ook niet voorstellen!quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mwoa, dat denk ik niet eigenlijk. Ik zie haar al heel blij zitten boven haar schrijfblokje, 'goeie vraag joh!'
Als het tijdens de relatie/huwelijk met Yo is, is ze misschien daarom nog niet knocked up?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef Vivi het volgende:
Ik heb van iemand die het kan weten gehoord dat Wes al een paar keer vreemd is gegaan. Maar ik wil het niet geloven.
Dat 'ie een SOA heeft en nog niet mag, bedoel je? Of dat Yo het weet en de tijd uit zit tot ze recht heeft op alimentaaaaaasie?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het tijdens de relatie/huwelijk met Yo is, is ze misschien daarom nog niet knocked up?
En hij maar roepen; ik wil een heeeeeeeeel elftal met Yo![]()
Nou het lijkt me dat je niet zwanger gaat worden als je kerel net vreemd is gegaanquote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat 'ie een SOA heeft en nog niet mag, bedoel je? Of dat Yo het weet en de tijd uit zit tot ze recht heeft op alimentaaaaaasie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |